Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea myyh digin tuloksesta mashaAllah mahtavaa!!! tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja muuta tarpeellista. inshaAllah nyt on kunnon pikku sissi/sissit tarttun kyytii eikä lähe kulumallakaan ennen laskettua aikaa :) ihana että pääset varhaisultraan inshaAllah :)

dawwe onnittelut haamusta :) tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita yms mashaAllah :)

freyja älä heitä pyyhettä kehii vielä inshaAllah vahvistuu, ootko kokeillu digiä esim? mikä dpo sulla menossa ku en millää muista vaikka kuinka yritän.
 
Huhhui naiset! Mahtavia plussauutisia tosiaan!!! Onnen halit kaikille ja Myyhille vielä kunnon rutistukset vahvistuneesta digistä, aivan loistavaa! Se antaa varmasti uskoa taas monille, mieskin kysyi mitä tässä hihhuloin kun luin uutiset, tulin niin hyvälle mielelle ja hihkuin tässä penkissä! :Heartred:Heartred:Heartred

Huonolla muistilla eteenpäin, oliko elaffylla reuma, tällainen tuli vastaan http://terveyshymy.fi/artikkelit/laakari-rauli-makela-reumasairauksia-voi-hoitaa-luonnonmukaisesti Voi toki olla että oletkin tietyllä ruokavaliolla! Mulla on pari tuttua jotka ovat saaneet elämänsä ainakin siedettävämmäksi ruokavalion muutoksella. Lisäksi kysyn vielä että oletko kokeillut terapiamagneetteja/koruja? Osa on saanut niistäkin avun, vaikuttavat verenkiertoon, ne muuten auttaa myös koviin kuukautiskipuihin, vinkkivinkki kivuista kärsivät! :)

Freyja. Minäkin näen haamustelijat lasin takana! Toivottavasti vahvistuu! :)

Myös Dawwelle onnittelut :p

Uusiakin kuumeilijoita oli tullut, tervetuloa :hello

Toivottavasti myös Larissa alkaa kuumeilemaan satalasissa :wink

Ja voi, kyllä minäkin olin niin onnellinen kun menkat viimein alkoi km jälkeen, tulee varmuus siihen että kroppa toimii.
En tiedä herkistikö raskaus ja keskenmeno kroppaani kun edelleen selittämättömät jomotukset ja kipuilut jatkuvat vain, viime kierrossa oviksen jälkeen, menkkojen aikaan normaalit menkkakivut ja nyt menkkojen ohimentyä tuikkailut jatkuu vain, ei kovin vahvoina mutta kuitenkin, oviksen aikakaan ei vielä ole. Tulee väistämättä aina mieleen jos siellä onkin joku muhiva tulehdus tms. Höhpöh.

Ilmeisesti tulevat päivät ovat taas ratkaisevassa asemassa meidän yrittämiselle, yritän pysyä hyvässä fiiliksessä ja pakon vuoksi ei touhuamaan aleta, onneksi työrintamalla rauhottui vähän niin stressitasokin laskee toivonmukaan. Tänään on ekstravapaa, pitäisi siivota ja lenkkeillä kun en viikkoon ole jaksanut liikkuakaan, mutta tuntuu että puhti on poissa totaalisesti.
 
Gatusa: Mulla menossa dpo 14-15. Ovisplussa siis tuli testiin 4.6 eli kp 16. Nyt olis menossa kp 32 eli eilen olis pitänyt menkkojen alkaa tuon lyhyemmän dpo:n mukaan.

En oo vielä digiin ajatellut tuhlata kun aattelin ensin et haluun selkeän viivan normitestiin :D Siis ettei tarvi arpoa onko viivaa vaiko ei :D Mut jos nyt viikko tolkulla saa tätiä odottaa niin kai mun sit on pakko digi ostaa tai käydä terkkarissa testeissä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja, kyllä mieki näen tossa jotain muutakin kuin viivan paikan... Toivottavasti vahvistuu!

Elaffy, onnea menkoista! Nyt innolla uuteen kiertoon :)

Täällä lensi rengas roskiin jo eilen illalla, en vaan malttanut enää vaikka vasta tänä aamuna olisi pitänyt ottaa pois :grin Kiitos tsempistä Etsijä, katsotaan mihin tää mun kuumeilu tästä etenee :wink

Hyvää ja rentoa jussia kaikille! Lähdetään mökille, joten mun suunnalta on vähän hiljaisempaa.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
freyja kyllä mäkin nään siinä tummentumaa :) ja uskon vahvasti että pääset tuonne plussaneiden puolelle! :)

ON mua ottaa nyt niin päähän... menkat ei edelleenkään oo alkanut.. ja testi näytää negaa/viivanpaikkaa... nyt siis dpo 16-18.. alan oleen jo todella huolissani.. jos toi onkin joku haaleaakin haaleampi haamu.. niin veikkaan että kaikki ei oo kohdillaa... mä en vaan enään jaksa enkä kestä nyt niin toivon että ne menkat vaan alkaisi! :sad010
anteeksi taas tämä omanapailu mutta rupeaa pikkuhiljaa tuntumaan että kaikki vaan ei oo kunnossa...
 
Nuuhku: toivottavasti tilanne selkiäisi siellä ja se viivanpaikka olisikin haamulainen :) Tuo on niin inhottavaa kun ei tiedä missä on menossa. Kyllä mäkin olisin jo huolissani! Onks sulla kuvaa testistä? Voitais yhdessä arvuutella :)

Larissa: toivotaan parasta et kuumeilu pääsisi kunnolla vauhtiin!

Ja Elaffylle onnittelut vihdoin menkoista :) Joskus niistäkin on iloinen :D Puhaltelen täältä tsempit siihen et ne pysyis sit seuraavat 9kk:ta poissa kun sen aika koittaa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja kyllä minäkin siinä haamulaista nään ja eikös tuo apteekin oma ole 25mIU niin ei ehkä näytä kuitenkaan sitten vielä paremmin! Onko sulla vielä liuskatestiä, jos tekisit uuden vaikka huomenna tai muutaman päivän päästä apteekin oman? Mun mielestä siinä sun viimeks tehdyssä liuskatestissä oli selkeesti värillinen haalea viiva, älä vielä luovu toivosta! ♡

Nuuhku onko sulla ollut mitään kipuja? Jos yhtään epäilet että testeissä ois haamu joka pysyy vaan haamuna niin kannattaa varmaan käydä neuvolassa juttelemassa mitä mieltä ovat...jos varmistaisivat ettei olisi mitään kohdunulkosen mahdollisuutta! Toivottavasti olisi kuitenkin niin että kaikki olisi ok ja menkat sieltä kohta tulis tai plussa :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea elaffy menkoista :) Kyllä niistä tosiaan voi olla joskus onnellinen :grin Mullakin näyttäs siltä että tänään saattas alkaa.Olis sitten kp 26/26-28.Ja olisin todella onnellinen jos alkais!

Freyjalle tsemppiä,toivottavasti viiva vahvistuu!

Halaukset nuuhkulle :Heartred
 
On mulla vielä kotosalla noita liuskatestejä muutama, kun tuli ovistestien kylkiäisenä :D Tuo Apteqin testi on kyllä kans pakkauksen mukaan 10mlU, mut tiedä sitten. Katselen nyt viikonloppuna jaksanko testailla, kun tuntuu et hermot menee siihen.

Tosin aloin miettii et teinkö sen testin väärin. Ohjeessa luki et pitää kastaa purkissa 15s ja odottelin mut väri ei alkanut nousemaan vaikka vaakatasoon laitoin. Hölmönä sit aattelin et kastan uudestaan jos se ei vielä tarpeeksi kostunutkaan. Sit pidin sitä siellä vielä jotain 10s. Et voiko tuo antaa haamua jos testi ollut liian märkä? Jostain luin et jollain muullakin oli käynyt niin et mitään väriä ei heti alkanut nousemaan... Noh aika sen näyttää...
 
tässäpä kuva... kuivuttuaan näkyi pelkkä viiva viivan paikka joka vähän tummempi kuin itse testi mutta mun mielestä siinä ei väriä ollut...

marinamelina siis joo välillä on vihlassu mahaa ja tissit on kyllä aina vaan kipeemmät.. ja jos se täti ei vaan voi eksyä tänne sunnuntaihin mennessä niin sitten teen vielä testin ja maanantaina rupee soitaan terkkariin tai neuvolaan että missä vika... pelkään että voisi olla tuulimuna.. ja sillä toivonkin että ne menkat nyt vain alkaisi...

kiitos kaikille tsempeistä! kiva kun jaksatte kannustaa :)

20.6.jpg
 
Nuuhku kyllä siinä jotain näkyy mutta en mä osaa sanoa et onko väriä vaiko ei :/ Sama juttu musta kuin mun testeissä. Ärsyttäviä nuo kun eivät voi antaa selkeää tulosta ettei tarvi arvuutella! Pidetään peukkuja että tuon voisi haamuksi tulkita :)
 
Mun silmissä hiukan kyllä punertaa tuo viiva. Mutta uutta testiä vaan myöhemmin kehiin ja vaikka diginä, niin ei jää tulkinnanvaraa. Pidetään peukkuja, että matkalainen tarttunut mukaan.
 
Lucky, kuis monta päivää vikasta terosta?

ttubu, eipä siihen oikeen mihinkään saa lisätietoa, lääkärille kerrot sit vaan miks tulit. tai joku lisätietokohta ni siihen :)

dawwe, peukut täällä pystyssä!

elaffy, olis nyt kiva et olis menkat ni pääsisitte uuteen yritykseen! :)

freyja, tosi kurjaa jos oliki nega, mun silmät liian sikkaralla :/

myyh, tsemppiä sinne <3

nuuhku, toivotaan et tilanne selkiytyy! Selkeesti jotain viivaa siin on mut haalea on :/

tiarella, tsempit piinapäiviin

Muille kans tasapuolisesti tsemppiä <3

omanapa, yöllä tuli päivystysreissu, onneks kyseessä vaan selkä (no ei sekään vaan)… istuttiin viis tuntia päivystyksessä miehen kans ja tietty eihän mitään voinu tehdä. En meinaan voinu illalla oikeen ees liikkua, ja nytkin herätessä vessaireissuun meni 10min. Lihasjumia aivastamalla siis olen selkääni aikaansaanut. Tylsää. Ehdittiin jo miehen kans luulemaan et mahtais ne ultrata päivystyksessä ku joku kysy et onko todettu kohdunsisäiseksi raskaus, mut ei sit saatukaan :/ sairaslomaa vain. Ja panacodia. :(

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: mäki olisin tehny noin :) nyt onnea kuumeiluun!!?

Freyja: kyllä siinä haamu on. Jospa se pitäisi paikkansa :)

Nuuhku: toivon niin viivan vahvistumista sinulle! Ja jos huolettaa niin varaa maananataina lääkäriin aika tarkempaan testiin :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Madh: toissapäivänä otin viimesen teron muistaakseni. Täytyy tarkistaa.

On. EI EPÄILYSTÄKÄÄN ETTÄ MENKAT ALKOI! JEE!!! Mikä parasta. Koiralla alkoi juoksut samaan aikaan :D nyt siis kp 1 :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kipulääkkeissä ei riitä keskittyminen muistamaan kaikkia erikseen, joten tasaisesti tsemppiä kaikille! Etenkin piinailijoille, jotka eivät ole olleet varmoja testiin viivoista. Vahvistumista kaikille!

Tänään on tosiaan nyt kp1 ja sen kyllä huomaa. Onneksi on riittävästi kipulääkkeitä reseptillä niin pärjää.. :D On meinaan tuskaisen kipeä oli ilman. Tuntemukset olivat saman oloista kuin km lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Ei kivaa siis.. Mutta kyllä tämä tässä menee varmasti, kun tarkoitus on kivulla hyvä ja osaa itsekin olla vähän positiivisemmalla asenteella.

Etsijä, täytyy ajan kanssa tutustua tuohon artikkeliin. Kihti-ruokavaliolla on moni saanut reuman hoidossa hyviä tuloksia, mutta on käytännössä hyvin mahdoton toteuttaa, eikä itselläni ainakaan riitä oma pää sen toteuttamiseen. Siinä on niin paljon kiellettyä.. Onneksi on tuo aika sinne reumapolille tulossa. Saa ehkä jotain helpotusta sieltä ja jotain muutakin kipulääkettä kuin tuon Panacodin. On vähän turhan raju, mutta tällä hetkellä ainoa, joka auttaa. Burana on nyt kiellettyjen listalla, kun vaikuttaa tuohon raskautumiseen..

Hyvää juhannusta kaikille!

Heh, huomasin juuri, että ollaan nyt lucky samassa päivässä menossa. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
niin täytyy yrittää saada sinne sitten ens viikolle aikaa... ottaiskohan ne jo verestä testin...? eikös ne niin näe sen hcg:n lukuina? vai?
mutta jos tuo tuosta nyt vahvistuu niin on kamala paniikki tuulimunasta tai kohdun ulkoisesta.. koska nuo voi todeta ultrassa?
musta vaan niin tuntuu että kaikki ei nyt oo kohdalaan...
 
MadH, kiitos: )

ON: samat oireet jatkuu. Näin yöllä unta raskausajasta ja arjesta. :)

Hyvää juhannusta kaikille!

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Näin unta, jossa oli monta erilaista testiä joissa kaikissa oli hyvin tummia, erittäin selkeitä plussaviivoja! :) Olkoon se enne meille!

Kp 10 ois itsellä näköjään tänään.
 
Elaffy: niimpäs ollaan :) sekin on aika kivaa! Nyt ens kierrossa plussataan kummatkii niin pitkäks aikaa että nyytti on sylissä :)

Itse en kyllä ota stressiä seuraavastakaan kierrosta, teroja syön enski kierron ni en usko ovikseen...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top