Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuuhku kyllä siinä vaalea viiva on mutta väristä en mene sanomaan...onks toi testi rfsun? Nehän täällä netissä ainakin taitaa olla kuuluisia viivanpakoistaan, mäkin sain nega kierrossa niillä viivan paikan aikaseks...tosin plussa kierron eka testi oli kans vähän samanlainen, paitsi oli siinä enemmän väriä oikeassa paikkaa...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Nuuhkulle tsepmit ja toivotaan, että jotain löytyis!

On: tänään varattu aika siis terveystalolle ja 21 päivää varhaisultraan ! Mitenköhän sitä pysyy aloillaan, aika varmaan matelee seuraavat kolmeviikkoa :/ Vieläkin oireet pysyneet vilunväreissä ja väsymyksessä. Pelottaa, ettei kaikki ok, kun ei muita oireita ilmaantunut. Tänään rv 5+0 <3

Juhannus plussia kaikille :)!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos marina melina rfsun testejä on joo.. ja viivan paikat näkyy kyllä kuivuttua hyvinkin selkeeesti tuokin jonka aamulla tein oli kuivuttuaan vain viivan paikka.. sellainen hyvin ohut viiva johon ei väriä jäänyt. mutta tuo oli tuollainen testiajan puitteissa..
ei auta kun toivoa tätiä paikalle.. :)
 
Täällä kärsitään etovasta olosta, vähänku kevyt darra ja närästys samaan aikaan. Menkkojenki vissiin pitäis kierron mukaan alkaa tänään, huomenna ajattelin tehä taas liuskan kun niitä vielä monta on.. :rolleyes:

Miehellekään en oo ees kertonu vielä, vasta kun on vahva viiva jos siihen asti päästään :grin Tosin viikko sitten se vasta kyseli millon pitäis jotain kuulua, joten eiköhän se ite kohta kysele uudestaan.

No aika näyttää kuinka käy, jotenki outo olo on. Ikäänku tajuan tai luulen tajunneeni jo paljon aiemmin että plussa tulee, mut en halua uskoa. Keskenmenln takia varmaan järki koittaa suojella liian aikasesta ilosta..
Tänään korkkaan siis hyvällä omalla tunnolla juhannussiiderin, sillä enhän mä vielä mitään paksuna ole, tai en ainakaan tiedä olevani :wink

Hyvää juhannusta ja paljon plussia kaikille!
 
Nuuhku: tsemppiä! Me kaikki toivotaan sulle plussaa!!! :D tai ainaki selvyyttä asiaan!!!

Ttubu: koitas nyt malttaa :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Dawwelle ja Nuuhkulle tsemppiä ja selvyyttä tilanteeseen. Ja lucky onnea kierron uuteen alkuun :)

Mökillä huippu juhannusfiilis appivanhempien ja murun kanssa.
Kyllä taas huomaa miten paljon tuota omaa miestä rakastan. Halut kuulemma vaan lisääntyy myös hänellä, kun rengas jäi pois. :D Mitähän tästä kesästä tulee... ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvät jussit kaikille!

Mahtavasti onnea plussanneille!

Täällä kp 30/26-33, dpo 11. Oloja alkoi ilmaantua eilen ja tänään alavatsan jomotus on tullut lähes pysyväksi. myös rinnat ovat vähän kipeät. Kovasti tulee mieleen viimekuun raskausolot, joten piinailuksihan tämä juhannus nyt sitten menee. Olotta olisi helpompi odottaa. Aamulla testasin tyylipuhtaan negan, kuten toki näillä päivillä voi odottaakin. Testi teki kuitenkin tehtävänsä ja nyt mieli on vähän rauhallisempi: joko raskautta ei ole tai jos on niin sitä en voi vielä mitenkään tietää. Ehkä nyt maltan odottaa maanantaihin. Jotenkin on sekä toiveikas että epäuskoinen olo. Kun eihän se nyt mitenkään voi heti tärpätä uudelleen...
 
Larissa: muaki teki mieli paljon enemmän ku ehkäisy jätettiin pois ja miestä kans ku ei tarvinnu miettiä mihin voi lastinsa laskea ja millon :)

Aida: hyvää ja rentoo juhannusta! Toivotaan heti plussaa!!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja Täytyy tähän kommentoida, että nuo Apteq herkkyys 10 testit ovat aivan susia. Nyt keskenmenneessä raskaudessa testasin apteekin omalla testillä (herkkyys 25) aivan selkeät punaiset viivat, kun taas Apteq testi ei antanut edes haamulaista. Olen aikaisemminkin epäillyt tuon Apteqin toimivuutta, sillä tosiaan pissi ei lähde siinä normaalisti kohoamaan. Ja tämä ero tuli siis samasta pissasta!

Parin päivän päästä testasin uudestaan samasta pissistä sekä Apteekin testin, että Apteq testin. Jälleen apteekin testillä jopa vielä tummemmat viivat kuin aikaisemmin, Apteq testiin hyyyvin haalea haamulainen. Perään tein vielä digin samasta pissistä, ja tulos "raskaana 1-2".

Joten sinuna kipittäisin hakemaan sen Apteekin oman raskaustestin. Itse en enää ikinä tule tuota Apteq testiä käyttämään.

Toivotaan viivalle vahvistumista :Heartred
 
Ompas eroja noissa testeissä!!!

Oon käyttäny niitä raskauskeijun herkkiä testejä david taitaavat olla... Mitä mieltä niistä ootte?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Jopas täällä on taas tapahtunut... Toivottavasti en nyt sotke hirveästi nimimerkkien kanssa ja unohda kaikkea mitä ajattelin sanoa.

Pahoittelut Aurinkoisella ja paljon voimia! Toivottavasti saatte pian pysyvän plussan.

Onnea Myyh! Ihanaa että siellä tärppäsi jo ensimmäisestä inssistä. ^^ Pidän sormet ristissä että kaikki sujuu hyvin. Pahoittelut huonommista uutisista. Mä putosin kyllä vähän kärryiltä, miksi miehesi pitää syödä hormoneja jotka vain estää vauvan teon? Siis onko niiden puutteesta muuta haittaa terveydelle? (Ehkä en vaan ole osannut lukea.)

Dawwelle myös onnea, kyllä tuossa ihan selvästi näkyy väriä! :> Viivan vahvistumista sinne päin.

Pahoittelut kaikille joille on tullut täti kylään. Paitsi niille, jotka sitä kaipaili, Elaffy ja lucky ainakin taisi olla siitä vain iloisia. Kaikille onnea uuteen kiertoon, on se sitten toivottu tai ei.

Nuuhkulle tsemppiä, saisi nyt tuo tilanne selvitä johonkin suuntaan. Joko kunnon plussa (jospa nuo testit onkin susia) tai menkat. Tommonen epätietoisuus on raastavinta. :( Freyjalle samoin saisi tulla jo selvyys.

Uusiakin oli tainnut tulla. Tervetuloa tänne ja pian tuonne plussanneiden puolelle!

Mulla on tunne että mun piti sanoa yhtä jos toista muutakin, mutta kun ei muista... Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yhteisesti ja hyvää juhannusta!
 
Huomenta kaikille!

Pakko tulla heti jakamaan, sillä Aurinkoisen kommentista viisastuneena päätin sit kokeilla vielä tuota kolmatta testimerkkiä mikä mulla tuolla laatikossa. Ensin aattelin et testaan Davidin liuskalla et näen vahvistuuko mikään viiva. Mut tulos oli tämä
ImageUploadedByVau Foorumi1403325287.811863.jpg


Jotain ehkä hyvällä tuurilla näkyy, mut sit aattelin huvikseni et testaanpa samasta pissasta vielä Wondfon puikon ja tässä näkyy paras haamuviiva jota ei edes tarvi arpoa

ImageUploadedByVau Foorumi1403325398.651646.jpg


Eli kyllä mä kohta uskallan siirtyä helmikuisiin :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja; Voi onnea hirmusti, ihanaa!!

Mun oli pakko tehdä vielä tänään aamupissasta digi, tää on se ns oikea testauspäivä. Siis pari päivää sitten parin tunnin pidättelyn jälkeen digi anto raskaana 1-2. Nyt tein aamupissasta ja on dpo 14 tai 15. Digi anto raskaana 2-3. Eli hormoonit noussu hyvin. Ei ole nyt just niin epävarma olo. Ihanaa Jussin jatkoa kaikille!!
 
Piti kiroomani missä menkat viipyy mut nyt ei oo epäilystäkään etteikö alkais.Kipu alko ihan järkyttävänä kuten aina ekoissa menkoissa km jälkeen..Panacodikaan ei auta :confused: Mutta silti pakko olla onnellinen ettei kierto menny sekasin,nyt kp 27/26-28.
 
Takaisin
Top