Jopas täällä on taas tapahtunut... Toivottavasti en nyt sotke hirveästi nimimerkkien kanssa ja unohda kaikkea mitä ajattelin sanoa.
Pahoittelut Aurinkoisella ja paljon voimia! Toivottavasti saatte pian pysyvän plussan.
Onnea Myyh! Ihanaa että siellä tärppäsi jo ensimmäisestä inssistä. ^^ Pidän sormet ristissä että kaikki sujuu hyvin. Pahoittelut huonommista uutisista. Mä putosin kyllä vähän kärryiltä, miksi miehesi pitää syödä hormoneja jotka vain estää vauvan teon? Siis onko niiden puutteesta muuta haittaa terveydelle? (Ehkä en vaan ole osannut lukea.)
Dawwelle myös onnea, kyllä tuossa ihan selvästi näkyy väriä! :> Viivan vahvistumista sinne päin.
Pahoittelut kaikille joille on tullut täti kylään. Paitsi niille, jotka sitä kaipaili, Elaffy ja lucky ainakin taisi olla siitä vain iloisia. Kaikille onnea uuteen kiertoon, on se sitten toivottu tai ei.
Nuuhkulle tsemppiä, saisi nyt tuo tilanne selvitä johonkin suuntaan. Joko kunnon plussa (jospa nuo testit onkin susia) tai menkat. Tommonen epätietoisuus on raastavinta.
Freyjalle samoin saisi tulla jo selvyys.
Uusiakin oli tainnut tulla. Tervetuloa tänne ja pian tuonne plussanneiden puolelle!
Mulla on tunne että mun piti sanoa yhtä jos toista muutakin, mutta kun ei muista... Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yhteisesti ja hyvää juhannusta!