Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt vaan omaanapaa: ei oo vielä menkat alkanut mikä ei ole normaalia mun terolut kuurin jälkeen. Toista rintaa vähän pakottaa... Mutta en oikein usko muuhun ku menkkojen tulevan tässä kierrossa en ovistakaan pongannut 15-19 välillä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihan huuurjan paljon viestejä, kun "piipahti" lukemaan :grin

Nuo Myyhin kuvat ilahdutti jotenkin niin paljon, vaikka vasta hetken tätä ketjua seuraillut :) Onnea ihan hurjasti :Heartred kuten tietysti myös muille plussanneille ja myös haamuja saaneille! Kyllä ne vahvistuu!

Nimimerkit on vielä aika hukassa, mutta Nuuhkulle vielä toivoa ennen tätiä :wink

Pahoittelut Aurinkoiselle :sad001 muistan sinut tuolta yrittämisen aloittaneista.

Ja Larissalle vielä, että unohtakoon mies ostaa mitään kumeja :wink

Täällä kp 12 ja ovistikut tupsahti alkuviikosta postilaatikkoon. Tässä on ollut muita huonoja juttuja niin tikut nyt on jäänyt tuonne pussiin :confused::sad001 mutta toisaalta kierrot on ollut epäsäännöllisiä ja normaalia pidempiä, niin jospa tämän plussatuulen siivittämänä innostuisin ensimmäistä kertaa testaillemaan :)
 
Napaa kaivelen...kp 14 menossa ja puolisen tuntia sitten alkoi oikein kunnolla kivistää oikealta puolelta, joten ovista näyttäis tyrkkäävän tähän iltaan. Se vaana vähän ihmetyttää, kun viimeaikoina oviskivut olleet aina oikealla. Joskus vuosia sitren muistelen olleen aina vasemmalla. Liekö sitten käyvän useamman kierron samalla puolen aktiivisena. Noh, niin tai näin, aamulla on eksi tuli vahingossa hyödynnettyä. Muuten onkin ollut aika hiljaista sillä rintamalla. Josko nyt illalla vielä saisi miehen huomion edes hetkeksi pois jalkapallosta. Tuli kyllä paria päivää turhan aikaisin tämä ovis.
 
Hei sellasta kysyn jos joku sattuis tietämään.. Olen varaamassa netin kautta aikaa terveystaloon varhaisultraan, eikä mihinkään kuitenkaan tarvitse kirjoittaa, että haluan juuri varhaisultraan. Se siis antaa ajan naistentautien jollekkin lääkärille. Kerronko vaan sitten mennessäni,että haluan varhaisultraan ?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi ttubu kun en osaa tuohon vastata täällä juuttein maalla valittiin ensi. Toimenpide eli mikä ultra alkuraskaus vai rakenne yms sitten lääkäri ja aika


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ttubu ei tarvi erikseen ilmoittaa :) Mä kerroin lääkärille mennessäni syyn. Tämä viime syksynä terveystalolla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täältäkin Myyh:lle onnittelut plussasta <3 Nyt vaan liimaa mukaan että pikkunen pysyy matkassa :)

Haamun saaneille myös varovaiset onnittelut.

Aurinkoiselle pahoittelut menetyksestä ja toivoa tulevaan! <3

Kp15 menossa, jokatoinenpäivä- meiningillä mennään, en halua tässä kesän aikana rueta tikuttelee ovista kun tuntuu että siitä tulis vaan stressiä. Ehkä sit kesän jälkeen jos ei oo tärpännyt. Tänään oli jotain ovislimojen tapaista, mutta toisaalta mun kierrot on ollut päälle 30 pvää joten saa nähdä oliko vielä vai vasta tulossa.

Tuokoon Juhannus tullessaan plussatuulia! <3
 
Yks pöhkö täällä keksi leikkiä aikansa kuluksi ovistesteillä ja kontrolliviivan vahvuinen testiviiva siihen paukahti :grin:rolleyes:

Jos huomisen yli malttais odotella ja tekis uuden liuskan, kuivana toi viiva näkyy selvemminjoten piinailuksihan tämä nyt meni!

Ja joo, maltoinpa tosiaan olla katsomatta laskettua aikaa.. mulla olis la 28.2 jos nyt menis kaikki hyvin ja tämä tosiaan on sitä mitä merkit enteilee..
 
Jippii! Tänään alkoi illalla tulemaan ruskeaa tuhrua ja menkkakipuja on ollut jo koko päivän. Ehkä huomenna voisi olla kp1 ja alkaisi uusi kierto ja uusi mahdollisuus tulla raskaaksi. Kyllä tätä piinaa kestikin sen 36 päivää eli 10 päivää ihan liikaa. Ainoa valituksen aihe on, että minun tuurillani piti sitten osua tädin juuri juhannukseen. Noh, pääasia, että yleensäkin edes alkoi tuo kierto. Miten sitä voi olla onnellinen kuukautisista? :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy, kyllä sitä vaan voi joskus menkoista olla onnellinen. Itse ainakin olin kun ekat luomumenkat alko 40 päivän odottelun jälkeen. Tieto uuteen (ja parempaan) kiertoon pääsystä loi onnellisuuden tunteen :) Vaikkakin aina ne osuukin muuten ei niin haluttuun aikaan :D
 
Lucky87, kauanko sulla on normaalisti kestänyt menkkojan alkaminen viimeisen teropillerin jälkeen?
Itelläni ei ole niinkään kokemusta asiasta ja ihmettelen vain, kun eilen taisi olla viimeinen pilleri ja eilen tuli jo ruskeaa limaa pitkään kestäneiden selkäkipujen jälkeen. Vieläkään ei ole kuitenkaan oikeastaan menkat alkaneet... Kauankohan nitä yleensä odotellaan terojen jälkeen?
 
Hah, meneillään oleviin aiheisiin mitenkään liittymättä: kävi täs äsken töissä selväksi, et meistä jokainen on tai ainakin yrittää raskautta.. Yhdellä LA marraskuussa, toisella lääkäri epäillyt paineentunteen liittyvän raskauteen eikä VTIhin (vaikka sitä pitkään hoidettiin VTInä, työkaverin ei ikinä pitänyt pystyä lapsia saamaan..) ja sit minä joka olojensa kanssa on piinaillut jo hetkisen, testauspvää odotellessa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elaffy: kyllä täälläkin ollaan onnellisia oltu menkoista kun ne viimein päättää tulla luomusti tai autettuna pillereillä! :) onnea uuteen kiertoon ja toivon sulle 9kk kestävää plussaa!!! +++

Mamamansikka: syön kp 15-24 ja menkat aina alkaneet kp 24. Nyt ei ole alkanut ja sitä tässä mietinki että millonkahan alkanee... :) normaalia se kait on että tulee heti kun loppuu. Ja ihan normaalit vuodot ollu, ei runsaat eikä pienet.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Silv: kiva että töissä voi keskustella noista asioista ja kaikilla vähän samat haaveet. Meillä jos ylipäätään puhuu yhden työntekijän kuulleen asiaa missä mainitaan vauva ni se itkee koko loppupäivän, eikä kykene normaaliin työntekoon ollenkaan. Käynyt läpi 40 iässä lapsettomuus hoidot tuloksetta ja erittäin tunteellinen. Muistan kun odotin esikoista ja se oli käyny juuri hoidoissa ja tuli halaamaan mua ja sano että alkion siirto on tehty. Nyt vaan odotellaan. Ja ei menny kauaa niin itkien tuli mun luo ja sano ettei se pysynyt. :( ymmärrän kyllä työkaveriani kuinka pahalle siitä tilanne tuntui luopua vauva haaveista kokonaan. ja muutenki... En mä viiti puhua töissä ku vasta sitten kun oon jo raskaana ja kriittiset päivät menneet. Vaikka meil muuten on niin tsemppaava työyhteisö... Mutta se on vaan työtä mulle... :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, meitä on täs tosiaan kolmen hengen poppoo yhdellä työnantajalla, yks aamus yks illas ja yks vapaalla.. Työnantaja tarvii apua aina muullon paitsi yöllä, ja ollaan keskenämme kaikki hyviä kavereita :) eli ihan sijaisia ajatellen pakko puhuu vähä liiankin ajoissa mut toisaalta vaikka väärin kävis ni tuen saa kaikilta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
lucky, pitäisi omien laskujen mukaan 22.6 mutta voi heittää. :)

Dawwe, Aijaa :) yli huomenna testausta ehkä. Vielä jos muutaman hassun päivän jaksaa. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Näyttää huonolta että pääsisin siirtymään raskautuneisiin :( Eipä tuo apteekin Apteq testikään näytä yhtään sen selkeämpää. Enemmän minusta se negalta näyttää kuin nuo muut, tai sit siinä on se kuuluisa viivanpaikka.

ImageUploadedByVau Foorumi1403237825.431214.jpg


Kaikesta huolimatta rentouttavaa juhannusta kaikille!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja, silmät ovat vielä ihan ristissä, mutta kyllä tossa joku tummentuma näkyisi viivan kohdalla. En tiedä, onko noissa viivanpaikkaa, mutta minä testaisin vielä parin päivän päästä uudestaan. Todella kurjaa, jos se onkin nega.. toivotaan kuitenkin vielä plussaa! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Dawwe; mää niin ootan sun digiä, tai jotain!! Aivan varmasti plussaat! Oi voi ku jännittää.

Täällä vieläkin vähän ihmeissään kaikesta. Mähän en uskonut noihin insseihin yhtään. Just pari päivää sitte sanoin miehellekin että menee vaan rahat hukkaan insseissä. Mies aikoo käydä pakastamassa tavaraa väestöliittoon, kaiken varalta. Jos jotain menee pieleen ni ei aivan tyhjän päälle tiputa. Eilen illalla vihlo ja tuikki alamahaan tosi paljon ja tissejä nipisteli. Voi että kun tämä raskaus sais nyt jatkua ja kaikki menis hyvin.
 
Takaisin
Top