Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Freyja86/ 15.5-?
Aida*/ 20.5.-? (dpo14 19.5.)
Dawwe/ 24.5 (dpo14 23.5)
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 26.5-?
Mandah/ 25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Madh91/ 28.-30.5
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
Elya/ 9.-11.6.
kiwibird69/ 15.-17.6
loora84/ 3-22.6
Tiarella/? (dpo 2)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiarella, kui sulla muuten onki tickeri jossa lukee et oot rv35+2 menossa :O

Aajoo ja jos sul nyt on dpo2 menossa, niin mahdollinen testauspäivä olis dpo14-> joten joskus toukokuun lopussa.
 
Freyja86/ 15.5-?
Aida*/ 20.5.-? (dpo14 19.5.)
Dawwe/ 24.5 (dpo14 23.5)
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 26.5-?
Mandah/ 25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Tiarella/28.5-1.6 (dpo14 31.5)
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
MadH91/1.6-4.6
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
Elya/ 9.-11.6.
kiwibird69/ 15.-17.6
loora84/ 3-22.6
 
Muokattu viimeksi:
Juu testaus oisi ehkä 28.5. Mulla on ehkä jäänyt se entinen raskaus esille joka meni kesken marraskuussa. :)
Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app


Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiarella, anteeksi ajattelemattomuuteni :( siirsin sinut listalla oikeaan kohtaan ja laitoin päivämäärät ylös :)
 
Juu, ei mitään. Tuo päivämäärä hämää mitä sillä kerrotaan? :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Se on lähinnä meille muille uteliaille, jotka haluaa pysyä kärryillä siitä, koska kenelläkin on mahdollinen testausaika ;) tietää kenen puolesta jännäilee ja koska :)
 
kiitos kauniita sanoista vargynja, laurushka ja freyja. en mä kyllä ilman tein ja kaikkien muiden tukea ois jaksanukaa. mä haluun tsempata ja tukea teitä kaikkia parhaani mukaan jatkossakin. hyvä ettei tippa linssii tullu ku luin.

täällä tulossa vissii ukkonen ku päätä alko päiväl särkeen yhtäkkiä. ja lisäks tuli tunne et onkoha tyttö tulossa ku oireit näin paljo ja päänsärky ennen ukkosta. ei esikost ollu yhtää mitää oireit. ukko ei tykänny liiemmi mun kommentista.

madh mä jännään joka päivä tein kaikkien puolest :)
 
Feliddzi - Onnittelut! Melkeenpä tässä tippa tulee linssiin tuollasesta kuvasta.. :_)

Iik, alkaa jännittää kaikkien puolesta, joilla on testaukset edessä!

Madh91 - Makuukammarin puolelle siis :)
 
Heippa vaan kaikille! Laitan tän nyt kopioden tänne. Kun kuulemma tuossa toisessa ryhmässä ei ilmeiseti oo kauheesti elämää :)

Ajattelin taas tulla mukaan katselemaan ja lueskelemaan muidenkin juttuja itse olen siis 25 mies 35 meillä on jo 3 vuotias tyttö ja kun häntä odotin kirjoittelin ja lueskelin myös tänne tosin tuonne huhtikuu 2011 ryhmään.
Nyt olis siis tervetullut toinenkin ja nyt kuumeisesti odotan alkaako ne menkat vai ei... Nyt siis kp22/28 yk1. Tyttökin tuli kyllä ekalla yrittämällä.. Toivotaan että toinenkin tulisi helposti :)

Onko teillä muuten suositella hyviä raskaustestejä? Mahdollisesti yritän testailla jo pari päivää aikaisemmin.. Tytöstä testasin muistaakseni 4päivää yli oletetun menkkojen alkamis päivän ja selvä plussa silloin apteekin testillä..
Mutta mitä kannattaa käyttää jos aikoo aikaisemmin testata?

Ja mulleon tullu linea negra hyvin hailu viiva mahaan.. Voiko se näin aikasin tulla?? :confused004
 
Mad : sen ymmärrän todella hyvin ettei siskoni vielä ymmärrä miten suuria tunteita se vauvan teko aiheuttaa. Ei se ole hälle vielä hetkeen ajankohtaista ja hyvä niin :) mutta tämän tuttavan sanat kyllä kävi kipeetä...varsinkin kun tuntuu että halusikin loukata. Sanoi vielä perään että hänen sukunsa on niin hedelmällistä että tulevat raskaaksi heti, siksi on ehkäsyn pois jättö mietittävä tarkkaan kun on heti sitten raskaana. Tokihan se voi olla niin, mene ja tiedä. Mutta pahansuovaksi minä tuon tulkitsen :/


Esikko nukkumassa. Nyt lepäämään :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Huh ha hei!!! Työ ootte niin mahdottomia kirjoittamaan ja taas diku jotain laitto :) hyvä vaan... Vaikka tällaiselle dementikolle ei jää mieleen ku "kohokohdat" vaikka onhan tää kohokohtia täynnä ei voi muuta sanoa!!?

Pohjois-savosta mä olen. joku sitä kysyi jo ajat siten

Madh: sun ovista ollaan odoteltu!

Tytsyt hei! Eihän me lannistuta toisten plussista! jokainen ollaan yksilöitä ja keho meillä määrittelee millon raskaudutaan... Mut kai pien kateus on sallittuu ja normaalia ja ainahan myö akat ollaan mietimässä että miks en mä kun muutkin :) plussa onnea ja ovis onnea ja tarraa ja liimaa kaikille!!!

On. Tänään tuli taas venyvää limaa jonka seassa veriviiru :p

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH puuhat kyllä niiiiiiin tiedetään :wink:p

Tsemppiä muillekin testaajille ja niille joilla on ovispäivät käsillä.

Meillä on tällä viikolla tiedossa kottikärryhommia, huomenna pitäis tulla kasettikuorma multaa mitä levitellä pitkin pihamaata. Sitten kun joku sen vielä jyräis ja laittais siemenet, kalkin ja lannotteet ja vielä muistais kastella niin kuukauden päästä pitäis olla uutta nurmea!
Onneks on hyvä ilma ni jaksaa ulkona touhuta!

Ja tervetuloa uusille tottakai ja kyllä minustakin on mukava kun vanhatkin käy tsemppaamassa. Kateushan on ihan normaalia ikävä kyllä, kun kaikki sitä plussaa kovasti toivoo. Ja on se sallittuakin, kyllähän se tuntuu pahalta kun itelle ei vaan kuulu vaikka yritystä olis lyhempi aika. Mutta eteenpäin mennään, josko tarttuis plussatauti meihinkin.
 
miun suku on etelä-savosta :) ite asunu ympäri suomenmuata :)

dawwe kuulostaa aivan ihanalle tuo pihasuunnitelma nurmen osalta :)

nyt ihanat asia on niin että minä laitan teille kaikille kunnon annoksen plussatuulta täältä :)

ukkospäänsärky vaivaa joten liekö ukkonen tulossa, muistinpa että esikosta en kärsiny siitä joten oiskoha inshaAllah tyttö tulossa, miehelle ku tuumasin ni hän oli jo iha kauhuissaan ku hän toivoo poikaa. naureskelin myös et jos tuleva on yhtää samaa luontoa ku esikko ni saapi nähä miten ultrissa tuo pää-perämitan mittaus onnistuu ku esikko aina iski pelkän perän mitattavaks eikä millää ois suostun kääntyyn :)
 
Tuli tosta pääperämitan mittaamisesta mieleen, että kun multa otettiin lapsivesipunktiota rv. 35 oisko ollu.. niin lääkäri nappas äkkiä pois näytöltä kuvan ja kysy että kai me tiedetään mikä sielt on tulossa? Jätkä käänsi pallit kokoajan ruutuun niin ettei todellakaan ollut epäselvää kumpaa sukupuolta hän on :D ja noissa raskausviikoissa kun kokoa kaverilla on jo niin pajon että ultratessa ei paljon näy siitä mistä ultrataan :D

Vargynja, onnea raskaudesta, kävin joskus vaklaamassa täällä niin huomasin että olit kadonnut ja sit etsin nimimerkkisi haulla ;) salapoliisi :D

Gatusa, eikö noi isät aina toivo poikaa? ainakin mun tuttavapiirissä :D ja varsinkin, jos sielläpäin maailmaa on eri kulttuuri tuon suvunjatkon kanssa kuin täällä suomessa jossa sillä ei oikeasti ole enää mitään väliä "kunhan se on terve!" :D Sen lisäksi että toivon raskautuvani, niin suoraan sanottuna toivoisin pikkuveljeä pojalle :) se ois jo niin tuttua ja kaksi pojanviikaria olis jotenki niin <3

Kiitos lomantoivotuksista, kyllä siitä tulee kivaa vaikka tahtookin jännittää aika paljon ensimmäinen loma pienen lapsen kanssa, onneksi harjoiteltiin tuon serkuilla jo viime kesänä kun käytiin jenkeissä häissä, puolitoistavuotias ja puoli vuotias oli aika rankka kokemus lentokoneessa. Sanoinkin silloin että jos olis tehty tuo matka eka niin ois ehkä pitäny harkita tarkemmin vielä raskaaksi hankkitumista (vitsillä toki koska eihän meidän lapsi..... :D ).. Kahdeksan h lentokoneessa kun oli aika hmmmm.. jänää kahden liikkuvaisen ja vilkkaan mukulan kanssa joiden unirytmit menivät aivan päin peetä! Eli te jotka ette vielä ole saaneet sitä ihanaa kääröä niin muistakaas käydä jollain matkalla ennen niiden syntymistä! Koska jos meillä ei olisi sukua tuolla niin jäis matkat vielä muutaman vuoden päähän :D
 
Takaisin
Top