Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En vieläkään osaa iloita noista plussista kun ne on niin hentoja. :sad001 Alla on eilisen testi ja tänä aamuna näytti samanmoista. Kyllähän noista jo plussan erottaa, mutta siltikin toivoisin että se olisi vahvempi tai ainakin vahvistuisi hieman. Olen kyllä kuullut huonoa noista Davidin herkistä raskaustesteistä. Tänään olisi 4+0 menossa eli kait se vielä hento saakin olla. Kyllä tämä on hankalaa tämä miettiminen. :grin Nyt kävin hakemassa apteekista digin, jolla testaan luultavasti loppuviikosta. Yksi tuollainen pahuksen David tuolla kaapissa vielä kummittelee, niin ajattelin sen vielä tuhlata ylihuomenna. Jos päivän väli auttaisi tuohon viivan tummumiseen tai sitten saan vielä odotella menkkoja alkavaksi.

Liitteet

• IMG_0400.JPG
    IMG_0400.JPG
    454.8 KB · Katsottu: 176
Chipmunk
Viivaahan siihen ei tulisi, jos jotain ei olisi tekeillä ja kyllä mä erotan tuossa selkeesti kaks viivaa, vaikka toinen onkin haalea. Muutamia päiviä välissä, niin eiköhän se sieltä vahvistu. :)

Tsemppiä Chipmunk !! Mulla kesti siis varmaan 5-6päivää, että se viiva vahvistu, joka ikine päivä oli samanlainen, ja siks olin paniikis :-/

on: täällä jännäillään että pääsee näkeekö sykkiikö pieni sydän siellä loppuviikosta

Minel.Tervetuloa kuumeilemaan..
Lumikki.Mä pidän peukut pystyssä et repäsy olis johtunu pikkusesta..
Melissae.Toivottavasti saat apua ja voimia reuman kanssa..
Freyja.Toivottavasti ovis tulee sinne pian.. :)
Nnipsu.Tervetuloa kuumeilemaan vaik viellä ei ihan yritys ookkaan päällä..
MadH.Kiva kuulla et sun risteily oli onnistunut :) toivottavasti sun kierrot tasaantuis nopeesti ja ennen kaikkee saisit sen plussan..
Chipmunk.Kyllähän siinä toinen viiva on ja toivotaan et lähtee vahvistuu..Tsemppiä.. :)
Unippiu.Mä toivon täällä kovasti et saat ultrasta hyviä uutisia.

on.tänään ois kp. 30/27-46 ja ehkä dpo. 13.. mut on kyl hyvin mahollist et oon taas lukenu kroppaani väärin ja ovis ollu vast myöhemmin.aikas oireeton on olo..

Chipmunk: mulla oli kans käytössä noi erittäin herkät davidit ja yhtään vale plussaa en saanu! Ja useampi niitä tuli tuon 9kk n aikana tehtyä... Mulla tuli vahva plussa vasta 5+jtn olisko ollu 5+1 viikoilla. Tässä kuva mun plussasta 4+0, ekan haaleamman sain joskus 3+4.
ImageUploadedByVau Foorumi1390244163.995546.jpg

Stemppiä ja tarrasukkia hurjasti :>

(Täällä huidellaan 21+1, huomenna rakenneultra <3)

Nyt sitten se kätilöys iskee, sori! ;)
Millasia teillä on teidän elämäntavat?
Mä oon nyt miettinyt tähän samaan syssyyn tehdä itse muutoksia (parempaan) elämäntavoissa.
Itellä on ylipainoa, joten sitä pitäis tässä pudotella. Jos on muita, älkää vaan ryhtykö mihinkään kitudieetteihin, se heikentää mahdollisuuksia! Liian kova liikuntakin on huonoksi, mutta liikuntaa kantsii koittaa mahduttaa sinne päiviin, viikkoihin edes jotenkin. Ja ruokavalio pitäis koittaa pitää ite kans nyt monipuolisena ja hyvänä.

Muistakaas naiset hyvät ottaa käyttöön foolihappolisä jo nyt yrittäessä!

ps. saa kysyä asioita jotka mietityttää (vaikken vielä valmis kätilö olekaan, mutta kyllä tässä kovaa vauhtia sinne mennään, ja kyl sitä jo jotain vähän tietääkin ;) ) vastaan mielelläni! ;)

Chipmunkille ekaksikin onnea!
Otahan iisisti,eiköhän se viiva siitä vahvistu :)

MadH91,kun kirjoitit että mietit miten kukaan ylipäänsä raskautuu,niin mie kun aikoinaan luin genetiikkaa,ja puhuttiin paljon siitä että kun tää taikka tää geeni menee keturallee alkion kehitysvaiheessa,niin mitä tulee jne.Siis vaihtoehtoja on tajuttomasti.Joten mietin silloin että miten hiisissä sitten syntyy kuitenkin niin paljon terveitä lapsia????
Vallankin kun itse oon vielä toistaiseksi kävelevä esimerkki kehityshäiriöstä.
Ja kahdella muksulla sitten neuropuolen kehitysvaikeutta ja kuopuksella vain 1 munuainen.Että on se semmosta lottoa.Ensin se,että tuut raskaaks,ja sitten se että lapsi kehittyy normaalisti.
Oi voi.

Missä on GATUSA?????????????????

Miullon vissii dpo 8,pittäisköhä kurillaa testata vaikkapa perjantaina :)

Mä alotin jonkunlaisen laihdutuksen uudelleen nyt alkuvuodesta. Kitudieetteihin en pystyis, musta tulis niin kauhee ämmä ettei tosikaan, joten kokeilen tässä liikunnalla ja ruokavaliolla saada painoa alas. Semmonen -500g viikossa on tavoite mut kokonaisutta seuraten toki.

Mä tässä just laskeskelin että tää on nyt 4 tai 5 kierto ilman ehkäsyä, joista 2 meni ohi ihan kierron lyhyydestä johtuen ja muutenkin on menty niin ristiin miehen kanssa että hommailut on ollu luokkaa kerran kuussa. Nyt oli ekaa kertaa semmonen olo että tämä kierto on se meidän kierto mutta sitten tulikin tietoon miehe työvuorot jotka kyllä taas taitaa sotkea pahemman kerran nämä kuviot. Ihan hanuista kun ei oo ku se yks ilta, vaikka toisaalta, se yks kerta riitti kyllä esikoiseen ja kuopukseenkin. Outoa vaan ku nyt on jo näinki kauan jo odotettu aiempaan verraten.

Vaan ei auta ku odotella ja toivoa, tsemppiä meille kaikille!

Mulla olis ja varaa pudottaa painoa enemmän ja vähenmän, arkiliikuntaa tulee ihan riittävästi jo pelkästään töissä ja siihen lisäksi koiran ulkoilitukset, niin kyllä kunto ainakin kohoaa.
Oon tosi huono kuitenkin syömään, söisin mielelläni kevyesti ja säännöllisesti, mutta mies taas on se joka usein päättää mitä meillä syödääb, kun käy kaupassa työmatkalla enkä silloin pääse vaikuttaan siihen, että tuleeko niitä vihreitä sieltä kaupasta vai ei. Nyt ois taas tarkotus keikata hiilareista, herkkuja nyt ei muutenkaan mene kuin lauantaisin ja viikonloppuisin liikun aivan liian vähän, kun töissä on rankkaa, niin väkisinkin haluaa viikonloppuma ottaa iisimmin.
Eiköhän tää tästä...
En jaksa painosta ottaa turhaa ressiä, kun ei se raskautta estänyt, tai keskenmenoa aiheuttanut...

MadH91
Itselläni on ylipainoa mutta pysyy tasapainossa. Olen myös lisäravinteisiin tutustunut 3-4 vuoden aikana. Periaatteessa yritän syödä niin kuin raskaana ollessa tulisi syödä eli foolaattia paljon. Ei foolihappoa, joka on keinotekoista vaan folaattia. Syön vitamiineja, lisäravinteita ja ns. superfoodeja. Nyt just kattelin vaihtoehtohoitoista apua raskautumiseen.
Nyt tullut sairastelun takia +5kg, mutta toi 5:2 hommalla lähti nyt nesteet kiertää ja sain jo heti 1,5kg pois. Jatkan sitä nyt toistaiseksi että saan sen 5-10kg pois.
Esimerkki mitä päivittäisin syön: D-vitamiini 125mcg, Omega 3 EPA+DHA 3g, multivitamiini (MSM ja biotiini lisällä), Q10. Lisäksi reuman takia nyt lisään paremman MSM valmisteen ja astaxanthin. Paria hedelmällisyys valmistetta katsellut, joilla on todettu ihan tieteellistä apua (PubMed), pitää tarkistaa saako niitä tilata Suomeen vai ovatko jo listattu lääkelistoille.

Mut mie olenkin tälläinen hippi :)

Tappelin tänään lääkärin ja hoitajan kanssa siitä kun ne tahtois että aloittaisin reuman takia Mobic -lääkityksen. Mutta kun jo valmistajan ohjeissa on sanottu että heikentää hedelmällisyyttä. Siinä sitten itkukurkussa koitin selittää että menen kyllä vasta tutkimuksiin, mutta en tahdo riskeerata tätä enempää. Ja että miksi en voi palata siihen mitä söin joskus vuosia sitten jolla ei ole vaikutusta hedelmällisyyteen. Vihastuttaa ja ärsyttää. Koska jos menen gynelle ja se kuulee että syön, vaikkakin kuurina sellaista lääkettä, niin pitää taas siirtää asioita kuukaudella tai useammalla.

Chipmunk86
Selkeä plussa tuo on. Mulla ensimmäisen kanssa meni monta testiä kun näytti vaan haamua. Vasta kunnon plussa tuli joskus viikolla 6. Toivottavasti vahvistuu!

Melissae, inhottava kun joutuu noin lääkärin kanssa vääntämään kättä tärkeästä asiasta :( kumma kun ei voi tarjota sitä vaihtoehtoista lääkettä jos se on aiemmin ollut käytössä :/
Toivottavasti asia kuitenkin ratkeaisi sulle suotuisalla tavalla ja lekurikin avaisi vähän silmiään kokonaisuudelle :/

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

Kiitoksia lohdutteluista. <3 Hieman helpottaa kun tietää, että mahdollisuuksia vielä on, vaikka testit hailuraisia ovatkin. :) Hämää vain kun viime kerralla sain jo aika vahvan plussan samoihin aikoihin, mutta onhan ne raskaudet varmasti kaikki omanlaisiaan. Loppuviikosta pitää tosiaan ottaa uutta testiä kehiin. Ainoat oireet tällä hetkellä on menkkojen uupuminen ja rintojen kolotus silloin tällöin. Rinnat on niin kuin olisin pikkuisen salitreenin tehnyt rintalihaksille, vaikka en kyllä semmoista ole tehnyt aikoihin. :grin

Mä mietin omia elämäntapojani ja ainoa mihin voisin puuttua on kasvisten ja vihannesten syönti. Niitä kun tulee syötyä tosi vähän. Toki koulussa syön ja jos joku muu tarjoilee mut itse oon laiska vääntämään salaattia :D Ja Mama vitskut mulla on menossa edelleen, söin niitä jo tuon raskauden aikana enkä sit lopettanut kun aattelin et niistä voi olla hyötyä uudelleen yritettäessä.

Tänään siis kp 15/30-? Joten ovis on käsillä. Mahaa juilii jonkin verran ja limoja on, mut tiedä sit et onko tulossa vaiko menossa. Ainakin on hyödynnetty :)

Plussatuulia kaikille ja Chipmunkille tsemppiä viivan vahvistumiseen :)

Heippa kaikki. Nyt pääsen taas täälläkin käymään, oltiin siis reissussa viime viikko. Ja niin siinä kävi että kp1 tuli viime viikolla eli nyt kp7 ja uutta yritystä sitten vaan kehiin. Täytyy kyllä sanoa, että olin aika pettynyt (yllätti itsenikin se pettymys). Vaikka jotenkin sen tunsi, että ei ole tärpännyt, niin se dpo7 tiputteluvuoto oli vaan niin "lupaavaa" mielestäni, että ajattelin että pakko siellä jotakin on tapahtua. Onko teillä minkälaiset kokemukset kiinnittymisvuodosta/tiputteluvuodosta tuohon aikaan? Itse olen pitänyt sitä kiinnittymisvuotoa aina jotenkin "varmana merkkinä". Mulla ei ole koskaan ennen tullut mitään välivuotoa eikä tiputteluja kuukautisten välillä. Mutta nyt on pettymus jo selätetty ja toiveikkaana uuteen yritykseen :)

Harmi, että näköjään muillakin oli kp1 tullut :( Mutta kaikki vaan uuteen yritykseen :) Ja onnea Chipmunkille plussasta!! :)

Kakka noita kp1 !!! :@ ei kiva! Silti chipmunkin ja unippiun testit tuo valoa pimeään! Ja pari piinailijaakin! Täällä ollaan kierron keskivaiheella, ei mitään tuntemuksia ja niin kamalat riidat oli päällä vkl, että meinasin jo jättää koko homman.

Elämä on ihmeellistä, jotenkin kuvitteli, että tässä iässä kaikki olis tylsää ja tavallista:-)

Tosin nyt kun ollaan sovittu, ollaan taas kun vastarakastuneet! No, jos tolla yhdellä kerralla tärppää ni aika mägaiverivauva tulee!:-)

Iloa kaikille ja GATUSAAAA! Missä olet?

Peppipupu 14/27-30

MadH91 nyt kun kysyit..

Omat elämäntapani ovat muuttuneet joulukuun lopulla, aloitin selätyksen nk. Selätin =) ja tammikuussa alkoi muutos ruokailun ja muun liikunnan kohdalla. Kuntopyöräilen 10min, kävelen, kahvakuulailen ja selätän 5 kertaa viikossa, askelmittarikin on käytössä melkein joka päivä =) 10 000 askelta päivässä :) joskus tulee enemmän esim. 15 000 tai 19 000 jos on tosi hullun reipas.. harvoin. Alkoholia en voi sanoa käyttäväni = kerran tai kaksi kuussa kuvastaa nykyistä minua ja meitä. Emme tupakoi, mies lopetti vauvan yrityksen vuoksi joulukuussa. Innostuin vihanneksista ja marjoista ja terveellisemmästä ruoasta jo viime vuoden puolessavälissä koska kuumeilu oli silloin vahvimmillaan! Mama-vitamiinit käytössä satunnaisesti vuoden mutta nyt joka toinen päivä + 2 piimaxia ja joka kolmas päivä Möllerin sydämelle ( luin että se on todella hyvä vitamiini yrittävälle ja odottavalle ), mies on aina ollut innoissaan urheilusta ja nyt onneksi molemmat. Pituutta 162cm ja painoa nyt 72-73kg, ennen 76-77kg. Lihasta on tullut, jee!

Ihanaa: ehkäisyteholla varustettuja e-pillereitä on liuskassa enää 5 kpl ja 4 lume pilleriä niiden jälkeen, sitten menkkoja ootellessa ja sitten yritys voi alkaa =) :smiley-bounce016

Takaisin