Freyja86,
Se on jotenkin aina niin "kateutta" herättävää kun just luokalla on joku/jotkut jotka on raskaana, ite yrittää ja vielä koittaa toipua keskenmenosta... Pidän peukkuja nyt et pääsisit lokakuisiin!!
Chipmunk86
Jeee! Tarrasukat mukaan :)
Jampula
No pirskule. Kuitenkin melkeen luottaisin enemmän oireisiin kuin ovistesteihin.. Mut sit taas mikä mä olen sanomaan...
Se itsensä tarkkailu tämmösinä hetkinä kun joskus tekee sen, et huomaa asioita mitä normaalisti ei huomaisi ollenkaan...
loora84
Se oikeasti on aika "tuskaa", kun en todellakaan osaa ajatella mitään muuta! Koulussa käynti ei vaan sen takia oo tuskaa, vaan se kiusaaminen siellä enemmän verottaa...
On niin helppoa sanoa, et älä ajattele sitä töihin paluuta, älä stressaa... Kun tosiasiassa sitä silti on mielessä se asia koko ajan.
Mut jos et ole, niin voit hyvinkin tulla raskaaksi heti kun palaat töihin, tai hetken päästä siitä :)
Dawwe ja Elya
Nyt sinne lokakuisiin sit, ottakaa rennosti, pupuilkaa ja nauttikaa elämästä!
Toiveilija
Onhan se raskauden yrittäminen just aika paljon lottoomista... Niin tylsää kun se onkin, mut onneks raskaaks tulemisen todennäkösyys on korkeempi ku lottovoiton!
tiedän sen skeptisyyden tunteen, kun on kuullut ja nähnyt sitä todella pitkään yrittämistä, onhan se ihanaa et hoidoilla saatiin tulos, mutta on se silti...
Bluerose
Pupuilusta kuuluukin nauttia
Pidän peukkuja et nyt on pupuilusta tässä kierrossa muutakin hyötyä kuin nautinto
_myy85_
Totta, kerkeää mihin vaan yhden päivän aikana, tosin joulupukin tulo on positiivisempaa...
Vaikka ite toivookin nyt sitä tätiä kylään ja pian, et mieli rauhottuis.
Kiwibird9
Tottakai mukaan mahtuu! :) Rennosti vaan yrittelemään:)
Nnipsu
Mukaan vaan :) Kesä tulee nopeasti, usko pois
Onko teillä mikä ehkäisy käytössä?
).(
Risteily tyttöporukassa teki hyvää. Sai mielen pois kaikista vaivaavista asioista ainakin hetkeksi. Vaikken tuntenut porukasta kuin yhden, kaikki otti mut mukaan tosi ihanasti, tuntuu niin hyvältä.
Lauantaina illalla kun mies vielä meni ylitöihin yövuoroon, olin ite käynyt suihkussa ja makoilin sängyllä, tunsin nipistelyä alavatsassa oikeella puolella ja ehdin jo kuvittelemaan vaikka mitä. Menin vessaan käymään, niin pyyhkiessä jäi tippa/pari verta paperiin. Kerkesin jo kiljumaan onnesta, kunnes totesin, et se on sen verran kirkasta että todennäköisempää on et se on limakalvoista vain. Ja niin se varmaan olikin, ei mitään jälkeäkään punaisesta sen jälkeen.
Eilen jo heti aamusta mulla oli ihan mielettömän kärttynen fiilis, sain sen talttumaan siivoamisella ja musiikin kuuntelulla hetkeksi. Illalla sit kärttyilin miehelle kuin mikäkin akka. Sit alko potuttamaan se oma kärttyily ja kärttyynnyin vielä enemmän. Mies onneks osaa suhtautua asiaan oikein ;D
Tajusin sit sen itkun ja kärttyisyyden johtuvan siitä, kun torstaina sain osakseni koulussa jälleen sitä ulkopuolelle jättämistä, sain sen itkun tukahdutettua eiliseen asti. Ja vaikka mä rakastan alaa jota opiskelen, tykkään olla koulussa jne, mä menin lintsaamaan tänään kun tuntui etten vaan kestä sitä porukkaa. Paha paha.
Vasta (JO) 10 päivää ilman pillereitä, ja mä en saa mielestäni sitä, et voisin vaikka heti soittaa lekurille aikaa ja toivoa saavani edes kierrot normaaliksi. Ei nyt välttämättä mahdollisimman pian raskaaksi tulemista, vaan haluaisin et on varmuus siitä, koska voi testata, koska on piinaviikot jne. Nauttia siitä "yrittämisestäkin". Ja nyt taas itkettää se kun pelkään et kroppa pettää mut pahasti ja kierrot ei normalisoidu. Eikä ne tällä "stressaamisella" varmaan palaudukaan. Tuntuu etten saa otetta mistään kun ei oo menkkoja :'D