Onnittelut taas kaikille haamuja saaneille, toivottavasti teillä viivat vahvistuu ja pysyy matkassa.
Tsempit muille kierron vaiheista riippumatta, koitetaas tyhjätä tää ketju kun vauhtiin jo päästiin!
Omia ajatuksia sen verran, että mä oon aika paljon pohtinut sitä kuinka paljon tähän kauan yrittämiseen on vaikuttanut se kun toisen raskauden jälkeen vaihdoin pillereitä. Ennen esikoista käytin melianea ja kakkosen jälkeen halusin kokeilla muita ja lääkäri antoi yasminellet.
Eka ja tokahan meillä sai alkanusa tosi helposti, ekasta kierrosta ehkäsyn jälkeen. Sillon en yhtään tarkkaillut kehoani vaan tjottailtiin ja yhtä "harvoin" kuin nytkin.
Nyt sitten tätä kolmatta on odoteltu 7kk joten kummasti alkaa miettimään voiko pillereillä olla osuutta asiaan. Vai onko tässä kuitenkin stressiä vai mikä kestää.. Elämäntavoissa ei ole muutoksia kuin terveempään suuntaan (mies lopetti tupakoinnin, minun laihtuminen ja ruokavalion muutos) Toki miehen töiden takia ajoitus ja toistot on ollu vaikeaa, joten toivottavasti syy olis niin yksinkertainen!
Ei tämä tietty mikään pitkä aika periaatteessa ole, mutta jotenkin kahden ekan helpon jälkeen ajattelin ettei kolmaskaan aivan tuhottoman kauan vie.
Olen jo ehtiny miettiä sitäkin, että meille suotiin vaan 2 lasta. Joista olen kyllä äärettömän kiitollinen, mutta kun toiveissa oli 3-4 lasta niin kyllähän meidän perhe vielä on pientä onnea vailla. Mieskin jo pohti, että näinkö ei saadakaan lisää lapsia..
Mutta onneksi meillä ei toisaalta ole kiire. Ollaan nuoria ja on kaksi alle 3v lasta jo jaloissa pyörimässä. Luotetaan vaan siihen, että pian tulis toinen tärppi, joka sinnittelisi kyydissä.
Mieskin on sen verran kiinnostuneempi, että kyselee mitä meidän pitäis tehdä, että parantuis mahdollisuudet. Joten jospa tämä tästä.
Ainkin mulla on jotenkin luottavainen fiilis, hyvä olo kaikesta huolimatta. (mikä oli edellisessä plussakierrossakin...)
Uskon kuitenkin, että kaikella on tarkoituksensa, vaikkei se nyt siltä tuntuisikaan.
Mutta niin, kp 3/30 ja täti alkaa häipyä ja toivottavasti häipyykin pidemmäksi aikaa. Samaa toivon teille kaikille muillekin!