Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
diku mulle on tehty pariin otteeseen kaavinta täällä missä asun. eli jos kaikki menee normaalisti ni ootat yhet menkat ja voit alkaa yrittää. mulla eka kaavinta elämässä meni niin et olin lääkärin huonees ja se alko ilman paikallispuudutustakaa kaapimaa instrumenteil alkiota ja istukkaa pois, ei onnistun eka ni sit uudestaa viel pari kertaa 4h sisään ja sain hirveet komplikaatiot, vuosin 3kk ja sinä aikana oli lähel lähtä henki, otettii koepala et mitä siellä kohdussa on mut lopulta todettii et oli hyytynyttä verta. no marras-joulukuussa 2012 tulin uudestaa raskaaks ja tammikuussa sydänäänien näkemisen ja kuulemisen jälkee pari viikkoo ja kaavinta taas koska oli keskeytyny keskenmeno jälleen. tällä kertaa meni hyvin mut kierto iha sekas ja jouduin kesäl vetään keltarauhashormonikuurin et sai kropan normaaliks, elokuus taas plussa ja todettii rv 6+ tuulimuna joka tuli ekan kolmanneksen lopussa itestää ulos. täällä ei hirveest epikriisei kirjotella missä asun. no nyt jännätää mitä kuulen lääkärissä tiistaina.

Roikun vielä tässäkin ryhmässä.... tää on niin mukava ryhmä ja aika hiljasta tuolla muualla. Itsellä semmosta paineen tunnetta alamahassa kun istuma asennossa on. Ja selällään ei oo mukava maata ku sillonki tuntuu painetta. Kylki asento paras.
Koska on sopiva aika mennä varhaisultraan. Halutaan miehen kanssa mennä sinne jos kaikki hyvin siihen saakka. Tuntuu molemmista niin uskomattomalta että ei kyllä odotella neuvolan ultraan saakka. Soitan Väestöliittoon heti kun se on auki ja varataan sinne se ultra kun on tuttu lääkäri ja molemmat ollaan miehen kanssa siellä käyty. Mietin myös että vois reilun viikon päästä tehdä uuden digin, näkis onko viikot noussu. Ohjeita kun luin tarkkaan niin niissä oli et jos haluaa viikko määrityksen oikein niin aamu pissasta täytyy tehdä.

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia pienille!

Omanapailen tässä pikasesti. Tänään kp 24 ja mulla eilen illalla alko ihmeellinen pahoinvointi. Ja alavatsassa on ollu ihmeellisiä tuntemuksia, jotka oon aiemmin laittanu vaan tän hormonimuutoksen piikkiin. Mutta äsken ihmettelin kun liivit kastu toiselta puolen. Ja taas rupesi etomaan kamalasti. Näin mulle siis tapahtu myös toisen raskauden alkuvaiheessa. Mitä tää on!!!? Mä en kyllä pysty uskomaan että raskaana olisin.. Ja voisko näin pian tulla muka jotain oireita, sillä jos oikein käsitin niin ovis oli siellä kp17-18 paikkeilla.

tein pääsiäiskakun =)

Liitteet

• pääsiäiskakku 2014 pienennetty.jpg
    pääsiäiskakku 2014 pienennetty.jpg
    69.5 KB · Katsottu: 86
Miten tuohon alapuolelle saa tuon jutun jossa näkyy esim. kuinka pitkällä raskaus on yms? En millään tajua miten se laitetaan...

Epäsuora; aika selviä oireita nuo mun mielestä on, erityisesti kun sulla ollut aiemmin samat oireet :) koska sulla alkais olla testauspäivät?

Bluerose: Tein ihan samanlaisen eile :rolleyes::grin Enää en viitti kuvaa ottaa ku puoliks syöty, mitä sul on täytteenä? Mä tein mangopassion rahkahyydyke kakun

MYYH: Selaa taakse päin viestejä, elmiina laittoi ohjeet linkkinä oliskohan n. Viikko sitte

Myyh, menkkojen pitäis alkaa edellisten kiertojen mukaan ke-la, mutta en tiedä miten nää kierrot menee sen kierukan pois tulon jäljiltä..

lissufin, tuon persikkahyydyke kakku jossa on ihan kakkupohja :D eli persikkasoseesta päällinen - keskellä on persikanpaloja, vaniljakermaa ja maitorahkaa(+oranssia väriä) :D

Aurinkoista ja lämmintä sunnuntaita kaikille :)

Täällä ollaan taas niin turistu ettei mukana pysy ;) <3

ONNEA PLUSSANNEILLE JA TARRASUKKIA MUKAAN! <3
Oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen myös onnea rutkasti :)

ON: kp 31 ja dpo 13 täti ei ole onneksi tullut kylään vieläkään. Tein eilen testin aamulla...varmistaakseni varmaan asian ja viiva oli vahvistunut selvästi ja oli controlli viivan kanssa melkein yhtä vahva.:Heartred Ei kuitenkaan vielä tasa vahva.Tänään en ole testannut,mutta yksi testi tuossa vielä odottaa ja teen sen huomenna eli sit ois dpo 14 ja toivon,että ne ois sitten yhtä vahvat :p Digin teen vasta keskiviikkona eli dpo 16 haluan säästellä sitä. Varmaankin ens viikolla pitää soitella joku päivä sinne neuvolaankin. Ja sitten varata omalta gyneltä yksityiseltä puolelta aika varhaisultraan. Oman mieleni rahoittamiseksi :) Oltiin kavereiden kanssa eilen paikallisessa Brädin keikalla ja oli kyllä kivaa, vaikka selvinpäin nyt olinkin ^^ Kavereille kerroin,että mulla on antibiottikuuri enkä siksi voi juoda. En tiä mitä keksin sitten jatkossa syyksi :grin Baarissa onneksi tuo lääkekuuri juttu meni kaikilla läpi jotka kyseli miksi en juo. Kun kotiin lähettiin niin iski ihan hirveen huono olo automatkalla ja piti pysähtyy oksentamaan..yäks xD Mä niin toivon,että se ei tuu pahenee jatkossa tästä. Onneksi autossa ei ollut kun minä ja mieheni :grin Oireita ei juurikaan ole...alavatsa on ajoittain kipeä ja sellasia pieniä repäisykipuja tulee välillä. Väsy iskee jo seittemän aikaan illalla ja olen sinnitellyt,että en menisi niin aikasin nukkumaan :rolleyes: Eli vähäisiä on vielä..ONNEKSI :)

Mä lähetän täältä vielä plussa aallon kaikille!!! :wav

Harmi kun puhelimella olen, oisin muuten linkannu ton ajastimen laittamisen sulle Myyh :-)

Miksiköhän tää närästys jatkuu.. Mua närästi 3 vuotta sitten ekaa kertaa viimeksi ja nyt se tuli takaisin pahempana. Mahassa möyrii ja kuuluu oikein ääniäkin. Oksettaa ja suuhun tulee limaa. Ei auttanut Rennie :-( Tyhmää!

Gatusa. Täällä pohjois suomessahan minä, lunta on vielä todella paljon paikkapaikoin :)

Ulkohommissa taas päivän mittaan, kyllä nautin näistä aurinkoisista päivistä, samalla haaveillen :rolleyes:

Gatusa:Kiitos :Heartred
Mulle tuli vaan epi missä todettiin epämääräistä on saatu saaliksi.Ei merkkejä solumuutoksista..
+ antibiootti kuurit x 2/15 päivää.
Aika hurjan & kurjan kuuloiset noi sun kokemukset. :sad001
Hurjasti onnea edelleen ja jännitän tiistain aikaa..moneltako se on?

Myyh:itse olen käynyt (oman historian vuoksi) viikoilla viisi ja kuusi toteamassa onko oikealla paikalla.
Tarrasukkia sinne päin..

Diku: Keskeytyneen keskenmenon epissä oli viite mun viimeisimmästä endo skopiasta, ihmettelin kyllä moista koska tyhjennyspäivänä sairaalassa että kysyin lääkäriltä voiko endo vaikuttaa keskenmenoon hän sanoi ei voi. Tiedä sit millä perustein ne niitä kirjoittelee siihen

No voi höh :sad001 viiva alkaa vahvistuu, taitas ovis tulla vähä aikasemmin. Mut aikasemmi ku torstaina vissii irtoo. Voi perse (anteeks kielenkäyttö) jos se taas osuu tiistai keskiviikko akselille ku ei tuo ukko jaksa työviikol. Kuitenki kierron loppu vaiheessa se jaksaa sanoo siellähän saattaa olla tyyppi matkassa. Tuntuu tosin tosi oudolta ku ei ole niit oviskipuja. Josta kyllä täytyy olla erittäin kiitollinen:Heartred

Liitteet

• IMG_20140420_185258.jpg
    IMG_20140420_185258.jpg
    173.1 KB · Katsottu: 99
Takaisin