Gatusa
Seurustelun sensei
diku mulle on tehty pariin otteeseen kaavinta täällä missä asun. eli jos kaikki menee normaalisti ni ootat yhet menkat ja voit alkaa yrittää. mulla eka kaavinta elämässä meni niin et olin lääkärin huonees ja se alko ilman paikallispuudutustakaa kaapimaa instrumenteil alkiota ja istukkaa pois, ei onnistun eka ni sit uudestaa viel pari kertaa 4h sisään ja sain hirveet komplikaatiot, vuosin 3kk ja sinä aikana oli lähel lähtä henki, otettii koepala et mitä siellä kohdussa on mut lopulta todettii et oli hyytynyttä verta. no marras-joulukuussa 2012 tulin uudestaa raskaaks ja tammikuussa sydänäänien näkemisen ja kuulemisen jälkee pari viikkoo ja kaavinta taas koska oli keskeytyny keskenmeno jälleen. tällä kertaa meni hyvin mut kierto iha sekas ja jouduin kesäl vetään keltarauhashormonikuurin et sai kropan normaaliks, elokuus taas plussa ja todettii rv 6+ tuulimuna joka tuli ekan kolmanneksen lopussa itestää ulos. täällä ei hirveest epikriisei kirjotella missä asun. no nyt jännätää mitä kuulen lääkärissä tiistaina.