Pampero
Näppärä viestien naputtelija
Dawwe, mä ymmärrän mitä tarkoitat tuolla "tunteella", että tuleeko plussa vai ei. Mä tässä jo mietin, että pitäiskö ruveta joksikin ennustajaeukoksi tai jotain, kun mulle tuli tällä kertaa jo pari päivää ovulaation jälkeen se vahva tunne että nyt tärppäs. Ja se oli ihan siihen plussaan asti, ihan outoa tämmönen mutta jotenkin sen tunsi ja tiesi. Aiemmissa kierroissa (negakierroissa siis) mulla on taas aika pian oviksen jälkeen tullut varma fiilis että ei tärpännyt. Samalla tavalla vaistosin raskauden kaksi vuotta sitten tokasta raskaudesta (ekassa raskaudessa näitä kykyjä mulla ei vielä ollut :D ). Toivotaan silti että se plussa sut kuitenkin yllättää, tai että ne vaistot vielä muuttuvat plussan suuntaan
Lissufin: siinä selosteessa lukisi, että "voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa", jos niillä olisi vaikutusta ovulaatioon :) Eli niistä ei ole haittaa. Toivottavasti tärppää! :)
Diku: minkä vuoksi oot noita karpalokapseleita syönyt? :) Tuohon hiivaan vai? Mä oon kans nyt syönyt kuurin karpalokapseleita, viime raskaudessa mulla tuli heti ennen plussaa virtsatieinfektio, nyt ei ole vielä ainakaan tullut ja karpalokapselit on varmaan auttaneet siihen :)
Myyh: Tuhannesti onnea teille!!
Lissufin: siinä selosteessa lukisi, että "voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa", jos niillä olisi vaikutusta ovulaatioon :) Eli niistä ei ole haittaa. Toivottavasti tärppää! :)
Diku: minkä vuoksi oot noita karpalokapseleita syönyt? :) Tuohon hiivaan vai? Mä oon kans nyt syönyt kuurin karpalokapseleita, viime raskaudessa mulla tuli heti ennen plussaa virtsatieinfektio, nyt ei ole vielä ainakaan tullut ja karpalokapselit on varmaan auttaneet siihen :)
Myyh: Tuhannesti onnea teille!!