Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
diku muistan tunteen ku yritettii raskautta ja aina kaikkial näki vatsa pystyssä olevia naisia, pisti kyl mielen matalalle.

minä en teitä jätä täällä vaan pysyn niin kaua ku haluatte mun pysyvän, ootte kaikki niiiiin ihania :)

Diku: Tiiän tunteen, kkm jälkeen kävin ikeassa ja se on pahin mahollinen paikka törmätä just raskaana oleviin, kyllä meinas itku tulla :( Päätin et ikeaan en mene ennen ku raskaana olen. Kiitos tiedosta mä en ees aatellu tuota et paras ph on paras raskautumisen yks edellytys.

Gatusa: Ihana et ettet jätä meitä vaikka raskaana ootki

lissufin miten mä voisin tehä sellasta ku te ootte kuin siskoja mulle... :)
hohhoijaa naapurusto vs gatusa 1-0 eli luovutin ku vesi ei vaan juokse tarpeeks nopeest ja jouduin ottaa kylmän suihkun... nyt mä muistan miks mä inhoon kylmii suihkui (paitsi sillo ku lämpötila ulkona jotai 40oc)...

Dawwe: Kinderpiirakka, mikäs ihanuus se on? :p

Myyh: Tsemppiä testin tekoon :) Jollei vuotoa ole ollut niin en voi nähdä muuta kuin että olisit raskaana :)

Lissufin: En myöskään usko että hiivalääke vaikuttaa ovuloimiseen, jollei pakkausselosteessa niin mainita (kuten esim. tulehduskipulääkkeet, ja se mainitaan myös pakkausselosteessa). Ja tosiaan liian happamassa tai emäksisessä ei siittiöt kauaa viihdy, joten hyvä vaan että otit tuon lääkkeen :)

Ja en minäkään täältä poistu vielä kokonaan, mutta raskausasiat kirjoittelen joulukuisiin :) Tietty jos tulee jotain radikaalia muutosta niin sen kyllä infoon tännekin.

mä iha oon unohtan kertoo et täs mun asuinkaupungis alkaa kunnon remppa. ne aikoo pistää käytännösottaen koko kaupungin uusiks ja rakentaa myös olympiastadionin... olin eka et anteeks mitä ku mies kerto (siis saamme myös ratikan, uuden yliopistollisen sairaalan jne). sit mies kerto syyn kaikelle ja miksi kaiken pitää olla valmis vuoteen 2021 mennessä...tää maa haluu olympialaiset!!! arvatkaa ratkesinko mä ku aloin kuvitella miten täällä järjestelyt toimis... ja kun neroudessaan nämä jotka uutisiin ne ilmoitti ni sano että olympialaiset ois tarkotus jakaa 3 maan kesken eli olikoha se algeria, marokko ja tunisia. öö anteeks mitä, millo on olympialaiset jaettu 3 maan kesken, etenki kesäolympialaiset, ja yleensä olympialaiset järjestetää yhes kaupungissa ei monessa. no saipa gatusa päivän huumoriannoksen. kiinalaiset vastaa rakentamisesta koska ne ei lakkoile :) ens kuus alkaa talojen hajotus ja katujen uusimisprojekti mitenköhä tääl oikei sit liikutaan?

Kaippa tämä on nyt pakko uskoa todeksi! Itkin ja tärisin onnesta, onneksi oli mies koppaamassa syliin :Heartbigred

Kiitos kaikille tsempeistä!!!! Nyt rauhoitutaan ja ihmetellään miehen kanssa. Oon niin onnellinen!

Liitteet

• huhtikuu 19.2014 007.jpg
    huhtikuu 19.2014 007.jpg
    613.5 KB · Katsottu: 144
onnea tuhannesti myyh ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja muita, mashaAllah olen niin onnellinen teidän puolesta ja tervetuloa joulukuisiin nyt virallisestikin ku tuon sait itelles eli sait iha tekstillä ja luvuilla konkreettisen tiedon ei mitää viivoja joita stressata :)

Onnea Myyh :Heartbigred

Dawwe
Olikohan dpo 14 kun testasin ekan kerran.En oo ihan varma kun en tikuttanu.Mut mullahan ei noi tikutukset edes auttanu,näytti oviksen ajankohdan ihan keturalleen jollon oli jo liian myöhästä.Kun tota juttua googlettelin niin löysin sellasta tietoo että kaikilla naisilla noi ovistestit ei toimi oikein..:eek:

Onnea Myyh!!! :Heartred:Heartred Nyt sitten kaikessa rauhassa iloitsette raskaudesta! Kantakoon se syliin asti! :Heartred

Dawwe, mä testasin eka dpo 11 ja 12 negat ja sitten dpo 13 tuli tuo plussa :) Mä oon aika varma noista päivistä, tai sit siittiöt ovat sinnitelleet TOSI kauan :rolleyes: ja testinä oli tuo pregcheck 25-vahvuus liuskatesti. Digin tein varmistaakseni että on nyt ihan oikee plussa :grin Toi sun kakku kuulosti kyl ihan superherkulta :p Eikä se Lissufinin kakkukaan varmaan pahaa ois :wink:grin

Kiitos kaikille, olette ihania! Jaksoitte kannustaa ja olla positiivisia kun en itse enää uskonut mihinkään. Niinhän sitä alle kaks kuukautta sitten meillekkin sanottiin että miehen sperman laatu on niin huono että ei juuri mahiksia ole. Uskon että klomifen miehelle on auttanut ja mun aukiolotutkimus myös joka tehtiin tässä kierrossa. Tuntuu uskomattomalta että se munasolu jonka lääkäri näytti ultrassa on nyt toistaiseksi ainakin tehnyt tehtävänsä! Lähden koiran kanssa metsään pienelle kävelylle ja koppaan miehen mukaan.

Myyh, tässähän ihan herkistyy tämmösiä kuvia katellessa! :) Onnea ja miljoona tarrasukkaaainakin mukaan!!

Joo, mä mietin kun itellä on ehkä dpo 11tai jotai sinnepäin eli kp 28
Kp16 oli tod.näk ovislimat nii mietin että oisko siitä n.1vrk itse ovikseen jolloin kierto olis 30pvä jos menee kuin aiemmin. Samoista limoista menkat alkanu 14vrk päästä..

Toissapäivänä piruuttani tein apteekin omalla negan kun löysin kaapista, olin vissiin joskus ostanu että nään mimmoset viivat tulis kuhan digillä on saanu "varman" plussan.
Nyt ois digi varuilta kaapissa, mut fiksuin varmaan odotella tiistaihin tai ainaki maanantaihin..
Ei vaan vielä oo odotukset korkeella kun puuttuu semmonen varma tunne mikä on aina aiemmin ollu plussan saadessa.

Satsa: Mä mietin et millanen tuo sylki ovistesti olis? toimiskohan ne erinlailla ku pissasta tehdyt tikkutestit?

Pampero: Pakkausseloste sanoo näin:
Raskaus ja imetys Valmisteen käyttöä raskauden aikana ei suositella, ellei lääkäri toisin määrää. Valmisteen käyttöä ei suositella imettäville äideille, koska flukonatsoli erittyy rintamaitoon. Katso yleisohjeet raskauden ja imetyksen aikaisesta lääkkeenkäytöstä pakkausselosteesta.

Että tiedä sit mitä tarkoittaa? Enhän mä raskaana ole ja ovulaatio tulossa vasta

Muokattu viimeksi:
Lissufin:Tammikuussa kun olin syn osastolla niin antoivat sen 150mg kapselin,ainakin gyne sanoi ettei kerta vaikuta..Tiedä sitten sata varmaksi..
Toisaalta Karpalokapseli+ C-vitamiini+ maitohappobakteerit auttaa muutamassa päivässä..jos haluaa ottaa varman päälle.Itse popsin jo karpalokapseleita joka päivä :rolleyes:

gatusa: ihanan lämmintä siel.

elli: samoissa mennään sun kans kierron suhteen :)

tervetuloa uudet! PLUSSA AALTOJA TEILLEKKIN :)

tuolla aikasemmin mietinki että kannattaako mun nyt kuumeilla mistää plussasta kun se 7 päivää oli edellis puuhastelusta mahd. ovikseen... Mutta nyt mäki pääsin jännäilevien joukkoon kun tänä aamuna mies lämpes puuhastelulle :) annoimpa vähän aikaan tavaran muhii tuol ennen kun oli pakko mennä pesee :) millonkahan uskaltas nyt sen terolutin aloittaa ettei se vaikuttas tähän?

Takaisin