Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Että onkin ihana lukea näitä raskautumisuutisia ja tätä palstaa muutenkin! :dance011

On. Sellainen aamu kun ei olis halunnu herätä ollenkaan. Meillä oli eilen miehen kanssa riitaa ja tunnelma on edelleen aika jäinen. :argue
Kp 23 tänään, eikä sen suurempia tuntemuksia, maha on ollu vähän kipee mut luulen et se menee vielä srn kierukan piikkiin. En ainakaan usko et raskautuisin niin nopsaan tällä kertaa.

Muoks. Siis kp on 23 eikä 22 niinku aiemmin kirjotin.. :D

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut tädin kohdanneille! Tsemppiä uuteen kiertoon hedelmällisiä ovishetkiä :sign19 :binkybaby

Toivottavasti sitten Tammikuisiin 2015 tulee täältä yhtä kova aaltovyörymä kuin nyt joulukuisiin 2014 :Heartred

Eilen illalla kerroin miehelle plussauutiset :love017 Kyllä vaan nyt meitä molempia kummittelee tuo viime kierron kemiallinen.... Ei oikein osattu kumpikaan iloita tuosta digin "raskaana 1-2"-tuloksesta :sad001 Höh, oikein ärsyttää :smiley-angry002 Puhuttiin että teen viimeistään ensi keskiviikkona uuden testin ja jos/kun siihen saadaan lisää viikkoja, niin sitten iloitaan kunnolla! :)

Toisaalta tuntuu pahalta kirjoittaa tänne näin, kun moni niin kovasti sitä plussaa toivoo. Mut nää on kuitenkin mun (ja miehen) tuntemukset ja eikös täällä nyt saa rehellisesti kertoa tunteistaan... Kyllä mulla tosi vahva fiilis on :) kun ei ole mitään vuotoakaan ja jopa ehkä raskausoireita :) Haluan olla mieluummin luottavainen optimisti ja tippua ja pettyä kuin pahimpaan varautuva pessimisti. Tulispa vaan nopee keskiviikko!! :grin

Epäsuora, täältä tulee plussa-aaltoa sinnepäin! :wav

Sandy Täällä jos missä saa kertoa rehellisesti tunteistaan,siitäkin tää on niin paras paikka :Heartred Samat fiilikset täälläkin,jotenkin se 1-2 on niin jotenkin epämääränen!Vahvat fiilikset ja oireet mut silti..Tiistaina tai keskiviikkona teen kans uuden testin ja niiden viikkojen olis paree olla noussu :p:grin

sandy noi tunteet on iha normaalei, minä oon ite käyny noi samat tässä raskaudessa läpi jo kanssa. tiistaina ku on lääkäri ni saa tietää missä mennään ja jos kaikki kunnos ni sitte voi oikeest jo iloitakin iha kunnolla. parempiha se on muute kertoo miltä tuntuu ku pitää sisällään asiat. kyllähä minäki oman paniikin jo purin tänne. :)

satsa tsemppiä sinullekin, sinä testaat tiistaina ja minä kuulen lääkäriltä missä mennää, elämme jännittäviä aikoja :)

Kiitos Gatusa ja tsemppiä lääkäriin :) Hirvittää tiistai jo silläkin että sehän olis kp 26/24-26..
Ja nyt sain päähäni onkohan aikanen plussaaminen hyvä vai huono asia!Ei auttas miettiä nyt ollenkaan kun ei ite voi vaikuttaa kuitenkaan :oops:

satsa älä stressaa, mulla oli tosin samat ajatukset etenki testipäivänä ku oli kunnon alavatsakivut mut näköjää oli vaan mahollisesti kovat kasvukivut. mulla alkan näköjää paikat jo venyy ja löystyy sen verra et välil alaselkä kipee ja alavatsan raja kanssa mut ainaki tiedän et jotai tapahtuu inshaAllah. oli ihana kyl lukee tuolta omilt sivuilt et "tänään alkion sydän alkaa lyödä". toivottavasti näin on ja tiistaina sais nähä sen :)

hohhoijaa mikä siinä on et naapurit rupee tänää käyttää ihmeen aikasin tosi runsaast vettä, mä halusin ottaa suihkun mut vesi on niin hidas että lämmitin ei reagoi ollenkaa ja kylmää suihkuu mä en ala ottaa. nyt sit yhtenäiset unet on näköjää historiaa, mä jouduin yöllä ravaan vessas useemman kerran ja jostai syystä mun mies kans, onkoha sillä jotai sympatia raskausoireit tullu... rupes oikeest naurattaa ku ukko heräs 4-5krt yön aikana ja yleensä se nukkuu ku tukki.

Mä oon aatellu ihan samaa kuin Sandy. Tässä on niin moni nyt plussannu, että jutut alkaa olla tosi paljon alkuraskauteen liittyviä, ei ehkä kiva täällä yrittävien palstalla... Ehkä meidän olis aika siirtyä tuonne joulukuisten puolelle jo ja antaa tilaa yrittävien jutuille :)

niin no minä ainaki yritän parhaani mukaa tsempata kaikkia täällä ja vähentää jatkossa sitä omien olojen kälättämistä inshaAllah. tänää ois tarkotus vihdoin pistää ukon kans iltapäivällä siemenet maahan että saadaa ne kasvamaan, pako saada tänää valmiiks koska huomen on sellaset lämpötilat että minä en kyllä muuta tee ku nauti auringosta ja lämmösta ku ennusteet näyttäs +36oc huomenna. ei pitäs ainakaa olla kylmä :)

^^ Niinpä... :confused: Raskaana kuitenkin ollaan ennen kuin toisin todistetaan! :grin

Mutta kyllä mä tuun sit ainakin kertomaan kun saan niitä vahvistuvia viivoja :) Ja jännittämään muiden ovista, yritystä jne ja kuka seuraavaksi plussaa :)

Paljon onnea Plussaneet <3<3 Tänne otetaan plussatuulia vastaan urakalla, muttei myrskytuuli lukemiin saakka :p Olen ollut muutaman päivän lukematta näitä teidän ihania uutisia, kun ollut hieman masis fiilis! Kävin torstaina nauttimasta kahden ihanan ystäväni seurasta! Toisella pian 3kk vauva ja toisen La:han 7vk.. Jotenki ulkopuolinen olo, mutta olen TODELLA iloinen heidän puolestaan. USKON ETTÄ MINUN JA MIEHENI AIKA TULEE VIELÄ <3 Tuleehan itelle tässä ensi viikon torstaina ikää 25v ja mieheni on pian 26v, et kyllä me vielä keretään jos ei tässä tän vuoden puolella onnistuta plussaamaan. Mut mikä mahtavinta mennäänhä tässä vasta huhtikuussa eli tätä vuotta jäljellä vielä 8kk!

Plussatuulia ja ONNEA ja TARRASUKKIA KAIKILLE TEILLE <3

blenq kyllä teki sen lapsen vielä saatte, mulla ikää tulee 29v vajaan kuukauden päästä ja mies on 36v lisäks meille sanottii ettei luomusti lasta tule ni toisin todistetaan näköjää koska minä nyt sit plussasin ja inshaAllah joulukuussa tulee uusi jäsen perheeseen. eli älä luovuta missää nimessä, lapsi tulee sitten ku on tarkotettu tulevaksi :) mein plussa tuli samas kierros ku lääkärin toteamus ettei raskauduta ilman ivf/icsi hoitoi.

Kp9 limat lisääntyy mut ovisviiva lähes olematon, että ei ees näy. Eli toive elää viel mökkitorstain oviksestä :grin Tieten luulis nyt et ei tuo estä ovista siis hiivalääke. Tietääks joku mua paremmin tosta hiivalääkkeestä et vaikuttaako se negatiivisesti irtoamiseen? Nyt aattelin alkaa leipomaan. Mango passion rahkakakkua. Hmmmmmmmmm

Missä dpossa te sandy ja satsa testasitte? Ihan noin mielenkiinnosta että jos alkaa liiaksi ahistamaan ni tietäis uskaltaisko ite millon testata, vastoin omia periaatteitaan..

Mut nyt keskistyn leipomispuuhiin, kinderpiirakkatyönalla ja testissä ekaa kertaa. Huomenna toisen muksun juhlapäivä joten kokeillaan jotain uutta ainaisen täytekakun sijasta.

Älkää nyt kokonaan meitä jättäkö! Kaikki tsempit on tervetullutta ja täältä saa aina vastauksen jos jokin asia mietityttää. Mua jännitää täällä, mies lähti asioille ja tuo mulle digi testin. Teen sen tänään tai huomenna. Menkat nyt vissiin 4 päivää myöhässä ja normaalisti tulee päivälleen. Tavallaan pelottaa se digi tehdä mutta parmpi se on testata sillä. Tietääpä sitte mihin alkaa valmistautuun. Alamaha kipuja edelleen mutta tänään ei niin voimakkaita ku aiempina päivinä. Kyllä sen digin pitäis jo näyttää jos en olekkaan raskaana.

Dawwe: Meil on samat harrastukset :grin Täällä valmistuu mango-passion rahkahyydykekakku

Myyh: Kyllä se pitäis näkyy jo :) tuuhan ilmoittamaan että siirryt raskautuneiden puolelle :grin

minulla on muute kans sama harrastus, en vaa ol päässy aikoihi leipoon mut kaikenlaist tullu tehtyy :)

myyh kyllä sen pitäs näyttää jo :)

mä en pystyn vastustaa kiusausta ja aloin neulomaa tummansinisii housui :)

Aurinkoista päivää naiset :)
oon niin vilpittömästi onnellinen teille jotka on plussaneet :talk017
Pakkohan on omia kateuksia kertoilla:Käytiin kaupassa puoliskon kanssa,vanhempi tuttava rouva oli masu pystyssä..Niin iski kateus koko mahdillaan.. :sad001
vaikka ei se meiltä pois ole,mutta silti parempi mennä hakemaan kaapista mustaa sukkaa. :eek:
Lissufin:Ei ainakaan meillä haitannut,käsittääkseni ns paras mahdollinen ph on hyvästä..

Takaisin