Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea S1N1! (:
Ja kaikille onnea ovisbongailuihin ja tärppionnea ja tarrasukkia ja plussatuulia!!! :dance008

on: Tuossa sain juuri labra vastaukset ku ei toi mies päässykään ostelemaan sitä kotitestiä sillon niin menin tänään sitten suoraan labraan.. Noh niinku aattelin niin ei siellä tälläkään kertaa mitään paljastunu, noh toivottavasti huomenna vastattais äitiysneuvolasta, kun siellä olen vieläkin seurannassa, joten saa nähä mitä ne sanoo..
Tosiaan 11pv menkat myöhässä, tissit ja nännit on niiiiiiiiin arat että jouduin laittamaan löllön oleskelupaidan päälle täksi päiväksi kun ei voi mitään tiukkaa pitää kun sattuu niin pahasti :sad001 suolan himo on loputon, oli pakko käydä ostaa sipsipussi kaupasta matkalla kotiin :grin Linea negrakin on tummunut jo sen verran että ei voi laittaa enään housujen painauman piikkiin jos jotkut kysyy uimassa ja saunassa..
Voisiko joku oikeesti kertoo mitä tää on jos en oo raskaana!! tää ei oo kivaa :smiley-angry017:sad010:sad001

elyssei onko sulta otettu hormonikokeet verestä? tuli vaan mieleen että oisko hormoneissa häikkää. ja tietty äitiysneuvolaan jos otat yhteyttä ni voit pyytää että laittaa kokeisii, ultraa et sais varman selvyyden. onko kuinka täsmällinen kierto sulla?

on: jaahas nyt sit on tutustuttu pitkästä aikaa suppareihin, muitaki jänniä alavatsatuntemuksii nyt ollu tänään, saapi nähä millo saa selvyyden syyhyn.

Gatusa juu otettiin verestä, mutta oli puhdas nega, ja laitoin äitiysneuvolaan nyt sähköpostia kun en saanu puhelimella yhteyttä.. yleensä on ollu ehkä korkeintaan 1-2 päivän heitto menkkojen alkamispäivästä mutta nyt jo tosiaan tuo 11pv myöhässä, en voi käsittää.. laitoin juuri siihen sähköpostiin että jos mahdollisesti pääsis ultraan että näkis että onko siellä jotain vai mistä tää kaikki johtuu..

onko muita ku raskaus tutkittu verest aattelin muita hormonei ku hcg. harmi että tuli nega. voisko olla että on hormoneissa häikkää?

rupesin lukemaan mun 2010 tekemiä kirjoituksia tänne :D ja luin että mulla on silloin vuotanut samoihin aikoihin kuin nyt ja siloin kävin varhasi ultrassa 6+9 vuodon vuoksi.
lääkäri oli sanonu sitten jossain ultrassa että mulle vuoto on normaalia kun mun kohdun suun rakenne on sellainen että on herkkä vuotamaan..joten ehkä mä oon rauahssa ensi viikon TO asti =)

2009 mulla pillereiden jälkeen oli parit menkat ja sitten mulle ei tullut kaan 3kk menkkoja, en olu raskaana kaik mahd. testit tehtiin ja sitten kun menin vatsan ultraan - niin sanoi että kyllä ne jossain vaiheessa alkaa...on niin paksut limakalvot ja ne alkoi..mutta syytä ei koskaan selvinnyt...(tästä nyt ei ollu apua)

Gatusa. Ei ole otettu kun mulle on sanottu juuri sitä että olen niin nuori plaaplaa.. Ja nehän maksaa aikalailla nuo kaikki tommoset tutkimukset? Ainakin sellasen kuvan oon saanu.. O.o

kannattaa pyytää neuvolan kautta jos ei ultra paljasta mitään, sano että haluat tietää mistä tuo johtuu josko sit alkas toimimaa paremmin. mullaha oli samantyylistä että menkkoi ei ollu pitkää aikaa raskausoireita oli jne mulle kirjotettii terolut kuuri aikoinaa suomessa jotta saatii menkat käynnistyy ja kierto normalisoituun. sano että ei se ol iästä kiinni että onko hormoneissa jotai häikkää. mä veikkaan et neuvolas saattaa ymmärtää aika hyvin jos selität et yritätte lasta mut ei oikein toimi se että menkkoi ei kuulu mutta ei sitä positiivista testiäkää näy. josko ne oikeestiki sit alkas tekeen jotai asian eteen julkisella, ei tartte välttämättä yksityiselle mennä. :) vaatii vaan sitä luonnetta että osaa vaatia tutkimuksia eikä taivu siihe hoitsujen ja lääkäreiden ikä selitykseen, mullaha yhes vaihees suomes keskenmenon jälkee kroppa oli iha sekas ja lääkäri totes mulle päin naamaa että vika on korvien välissä, josko alkasit ottaa psyykelääkettä ni totesin suoraa että josko lääkäri jättää noi kommentit omaa päähänsä ja laittaa tutkimuksiin et näkee mikä on homman nimi esim. ultra ja verikokeet (pcos varalta) kyllä sit pisti jotai kokeit ja ultranki. täällä missä nyt asun oon tapellu monta kertaa kans lääkärien kans yliopistollises sairaalas ja oon uhannu et hommaan niille potkut ja vaikka koko lafkan kii jos ei ala hoito pelaamaan eli pitää vaa osata olla kovana ja vaatia oikeuksia, yks tuttava joka siellä hoitsuna sanoin hälle et mulla muuten on keskeytyny keskenmeno taas ni totes ukolle et mulla varmaa päässä viiraa vähä ni kuitenki vei sit mut kavrinsa luo klinikalle ultraan ja siellä totes lääkäri että keskeytyny keskenmeno, oli tuttava iha kauhuissaa ja totesin et olin nähny edellisenä yönä unta että olin hänen kans tuolla klinikalla ja sain noi uutiset, hän oli iha järkyttyn ku kuuli mut oppi että kun mä jotai sanon ni kannattaa ottaa vakavissaan ja hän sit meni mun kans sairaalaa ja puhu et kattokaas mikä on homman nimi ja käskitte vaa meneen kotii.

Gatusa. No huhhuh, annoit kyllä tsemppiä tähän päivään (: :D jos ei tule raha asiat vastaan niin todellakin pistän asian toimeen! (:

Voi meidän Gatusa oot käyny läpi ihan hirveitä :-( huh huh..
Noista kokemuksista huolimatta oot elossa ja meille muille esikuvana miten vahva voi ollakaan. Ei voi muuta kun nostaa hattua ja äkkiä pysyvä plussa sulle ja sun miehelle. ♡
Elyssei kumpa sulla selkenis nuo asiat :O ♧

kiwibird me suomalaisetha ollaa tunnettui sisusta eikös? :) kiitos tsempistä ja inshaAllah myös sinä plussaat pian. <3

elysei julkisen puolen kautta tosiaan kokeile et vaadit tutkimukset sis hormonit ja ultra ettei ol esim pcos. neuvolasta varmaa voidaa laittaa lähetettä tutkimuksiin kyl ilman ongelmia myös. :) ehkä se plussaki tulee helpommin jos saa selville mistä tuo sun tila johtuu ja siihen tarvittaes lääkekuuri mikäli hormoneis häikkää :)

Ketjun ulkopuolisena taas huutelen, että ei julkisella puolella oman kokemuksen mukaan pitäisi olla varallisuudesta kiinni, että pääsee tutkimuksiin (jos niitä vaan osaa topakasti vaatia).

Itsellä oli kuukausia alavatsakipuja ja kun lopulta ottivat tosissaan, pääsin lääkärille parin viikon sisään. Tehtiin sisätutkimukset, papa, pissatestit ja ultrakin. Ja mistään ei ole maksua vaadittu :D Ainakaan vielä.

Eli topakasti Elyssei vaatimaan niitä tutkimuksia!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

elyssei: en tiedä et onko mulla sit julkisella puolen virkaintoinen lääkäri vai mikä... mut asiat ottaa vakavasti, voin pitää tekstarilla neuvolan hoitajaan yhteyttä ja se selvittelee. laskuja ei ole tullut kuin päivystys maksuista nekin ihan muiden asioiden takia... lääkäriin vaan!!!sitä varten ne lääkärit on miksipä muutenkaan. täällä vaihteeksi iloinen kunnan palveluista... tähän asti ei ole ollu kuin negatiivista.... nyt 14.4 seur. lääkäri aika ja hoitsu soitti mulle ajan ihan ite kun tekstarilla siitä mainihin... vasta sitten meen tonne sairaalaan lähetteellä polille jos ei saa mulle kirjoitettua clomi reseptiä. ainakaan en ollu viime kierrossa ovuloinu kp 18 mennessä. myöhemmästä ei tietoo.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

hyvä että sulla on hyvä lääkäri ja myös neuvolan hoitaja että saat palvelua ja apua tarvittaessa. :)

hohhoijaa oispa näyttö tuossa vatsassa josta vois kattoo onko raskaana vai ei ja sama et millo ovis on. ei oikei jaksa elää epätietosuudes ärsyttää vaan.

Suuri on ollut murheiden määrä, että onko meikäläisen masussa mitään elämää. :)
Mutta kummasti helpotti kun näki pienen sydämen siellä sykkivän kun kävin tänään varhaisultrassa! <3 Huh.. :)
Eikä tarvi enää murehtia kohdunulkoista (sellainen kun oli viime heinäkuussa) vaan aivan oikeassa paikassa pienokainen oli tällä kertaa!
Isot plussatuulet täältä kaikille <3 ++++++

ihana kuulla sinusta musicbox ja aivan mahtavaa että sait nähdä sydämen sykkivän pikkuisella mashaAllah, onnittelut ja tonnikaupalla tarrasukkia :) ootko kuinka pitkällä nyt?

Täällä taas töitten jälkeen kökin kun en heti unta saa.. :) kp.37/27-46 ois tänään...

Onnittelut musicbox hyvistä ultra kuulumisista... :)

Muille paljon plussa tuulia.. :) ja tsemppiä..

Oon kyllä nyt pudonnut ihan kärryiltä kun en ole muutamaan päivään käynyt :D
Joten omanapailen nyt vain, kp 40 jotain, ei tätiä, ei plussaa, ei mitään.. Hieman turhauttavaa.

Isot tsempit kaikille ja onnittelut niille joilla asiat etenee toivotusti :)

Onpas täällä käyty keskustelua :)

Kaikille plussatuulia oviksessa ja TIETYSTI r-testien kanssa. Olkoon se suotuisa :)

Nyt mulla on pattitilanne? Pissasin tänään hymynaaman :grin Mut Miten on ku mul on tuo 10pvän kuuri primoluttia (aloitin sen lauantaina) täytyykö mun jättää tää kierto vaan väliin :sad001Tiputteluvuoto on takana päin :) Mutta eikö kaiken järjen mukaan tämän lääkkeen pitäisi estää ovulaatio?

Muokattu viimeksi:
Takaisin