Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahah, täällä onkin kunnon plussa aalto menossa, aivan mahtavaa!! <3 tulee itellekkin niin hyvä mieli kun tietää että toiset hyppii siellä ruudun toisessa päässä plussatikku kädessä ja on onnesta soikeana :)

Täällä olis km vuoto melkein loppu, ihmettelen kyllä suuresti, koska ei sitä tullut kuin kuusi päivää, ja yhtenäkään päivänä ei sellaista että tarvisi koko aikaa olla sidettä vaihtamassa. Toivottavasti olis nyt vaan tyhjentynyt kunnolla.

Pahoittelut negoista, ja vauvaliimaa plussanneille. Ja meille km kokeneille kärsivällisyyttä ja olkaa odottavaisin mielin :) kuitenkin ollaan todistettu se nyt että raskaaksi me ainakin tulemme!

Iloista viikonloppua kaikille :)

Sitten ymmärrän pelon unettomuudesta hyvin Lucky87! Kurja juttu:sad001 ei kait voi muuta kuin toivoa että seuraavan kerran uni maistuis. Mä ymmärrän niin hyvin tuon unettomuuden taakan. Se on hirveää miettiä saako nukuttua.

Diku <3 siinä on viiva ja toi digi! Letrot tuotti sulle näköjään toivotun tuloksen <3

Pakko itekki hakee noita pc testejä yks paketti! Ootteko kokeillu kukaan pcn ovistestejä?

PikkuMinski: Pari päivää niihin on tullu semmonen harmaa,ikäänkuin viivanpaikka..Epäilin jo et noinko ne testit on muuttunut.
Gatusa: Jotenkin ajatus geminiraskaudesta nostaa päätä,kun oli ne kaksi follia joista kylläkin toinen oli 4mm pienempi et josko sit kuitenki on ehtinyt mukaan.Voihan se munis olla irronnut samanakin päivänä jolloin olis 10-11.
Pettymyksiä tullu niin monesti,ettei huudella ollenkaan kodin ulkopuolella,paitsi täällä.

Starling: mulla on Angelsound doppleri. Muuten ihan hyvä mutta on se aika lelun oloinen ja siinä ei näe sykettä. Siis et paljonko se lyö. Itse olen suunnilleen laskenut ne lyönnit minuutissa.

Dikuuuuu mahtavaaaa!!!! Paljon onnea, pysyvää onnea!!!!!!!! Oikein hyvää vointia sulle ja nyt kaveri saa pysyä 9kk yksiössään!!!! <3

diku okei, täytyy varmaa poiketa hakemaan digejä en kerkiä tähän kiertoon hankkia, koska apteekista en raaski ostaa :D näyttikö sulla selkeetä plussaa ne pct?

Täällä tänään kp11 ovista odotellaan. Akupunktiosta asti vasen puoli on vihlonut, josko siellä jotain tapahtuu? Muutenkin vasemmalle puolelle neulojen laitto sattui tokana kertana enempi. Toivottavasti meillekkin letrot tuo saman tuloksen kun dikulle!

Oi Diku ONNEA!!!
:Heartred:Heartbigred:Heartred
Minä vetäydyn viikonlopuksi työreissuun - ilman nettiä - joten kaikille kaikkea hyvää ja heittäkää vaan lisää noita plussakuvia viikonlopun aikana, ehkä minäkin sitten parin viikon päästä pääsisin joukkoaaltoon surffimaan :)

Hitto miten paljon täällä on taas tapahtunut. En pysy enää kärryillä.
Mini:lle voimia!!!!
Harmony:lle tuplaonnea!
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille.

ON: kp 19 ja dpo 5. Ei mitään oireita tai tuntemuksia. Tosin tää flunssa peittooa alleen kaikki oireet, jos niitä oliskin. Mulla on sellainen fiilis, että siirryn tuonne Raskaaksi 2015- ryhmään myös.

Onko meillä sitten vuoden vaihteessa tunteikas, mutta juhlallinen siirtyminen uuteen ryhmään!? Kilistellään virtuaalisia kuohujuomia ja pidetään puheita kuinka edellinen vuosi oli raskas ja tulevan vuoden budjetti edellistä heikompi mutta kovalla työllä tulemme tästäkin selviämään :)

Takaisin