Moikka kaikille pitkästä aikaa! :)
Oon taustalla seuraillu ja lukenu joka ikisen viestin puhelimen kautta, sillä en pysty kommentoimaan mut ottanu tavaks että just tätä ketjua luen aina kun jossain pihalla oon ja ylimääräistä aikaa on :)
Täällä ollu ihan mieletön plussa aalto! Onnea kaikille mielettömän paljon!! :) :)
Teitä on niin monta, etten kaikkia muista kuitenkaan erikseen nimetä, joten parempi onnitella näin yhtenä könttänä vaan, ihan mahtavaa :)
Rodebudin tilannetta olen ihmetellyt/seuraillut, mutta ei häntä ole tainnut hetkeen täällä näkyä ollenkaan. Teki moneen kertaan mieli käydä kiljaisemassa että osta nyt se digi ja lopeta jahkailu!! :) Labran tulokset jo varmasti tulleet, toivottavasti tulee pian kertomaan miten kävi :)
Nonnan tilanne kuulostaa todella kutkuttavalta, hih :) Meinaatko huomenna testata?
Gatusa, tosi kurja että laittavat talon myyntiin annettuaan teidän ensin rempata ja kunnostaa se. Mut onneks löyty sit toinen talo, ettei ihan alusta tarvonu etsintää aloittaa. Sullakin piinapäivät menossa, kovasti tsemppiä sinne :)
Monelle muullekkin olisi kommentoitavaa, mutta en nyt jaksa availla sivuja moneen välilehteen ja pläräillä sivuja taakseppäin. Kovasti tsemppiä siis näin yhteisesti teille kaikille ja pluuuussatullia :)
Omassa navassa ei ihmeitä, odottelua vaan että aika kuluu eteenpäin. Ylihuomenna on eka neuvolalääkäri ja elokuun eka päivä on np ultra. Seulontaverikokeissa kävin jo. Kotidopplerilla olen saanut pikkuisen sykkeen kuuluviin rv9+6 lähtien. Siksi kai suht rauhallisin mielin, kun tietää että masussa elossa ollaan :)
Koiranpentu meille on tulossa kuukauden päästä ja saas nähä minkälainen hässäkkä täällä sit on :)