Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuulia: voi harmi. Toivottavasti täti tajuaa tulla pian. Mullakin silloin 90+ -kierrolla (mua oikeasti jo naurattaa koko asia, ihan järjetön lukema :D) menkat tuli vasta terojen avulla. Tiedä kuinka pitkään olis saanu ootella ilman. Ihan yhtä pitkään ei kannata odotella. ;)

Gatusa: sä oot kyllä tosi taitava. Voi kun itekkin osais edes jotain. Kaulahuivi menee just ja just kun ei tarvi tehdä kuin suoraa.. ;)

jippiina ei se niin vaikeeta ole kun ohjeita seuraa, ne kuvat voi olla aluks hankalia tajuta mut onneks on selitykset mitä mikäkin tarkoittaa tosin villatakissa jouduin ite soveltaa kuviot ku ei ollu nettiä käytössä ku neuloin...

on: aamuyöstä alkoi etomaan ja oli lähel ettei tullu ylös saapi nähä onko nää jotai super pms oireit nännien arkuuden ja megaväsymyksen lisäks toivottavast täti ei kurvaa paikalle vaan pysyy pois seuraavan reilun vuoden vähintään. hitsi aiemmi ei tuntun nälkä paastotes mut nyt on muutaman päivän eli viikko oviksest alkan tuntuu nälkä paastotessa yhtäkkiä. mieliteko 1 jääkylmä vesi 2 kylmä suihku jostai syystä en lämmitä vettä liedellä ennen ku peseydyn vaan vedän kylmällä vedellä 3 haluu hedelmiä erityisest viinirypäleet ja ananas ois kova sana etenki kylminä. meil kasvaa tuos pihalla kaktuksia joiden hedelmät on täynnä vitamiinei oikeit superfoodei oikees löytyy raudat ja kaikki ne on ihanan makeita ja kylmänä herkullisia kätevää ku ei tartte maksaa mitää vaa poimii tosin ongelma on että niis on kuoressa piikkei mitkä ärsyttää ihoa ni pitää olla apuvälineit jos haluu poimia ja sit pitää hangata maata vasten että saa piikit pois. kuumat juomat ja ruuat ei liiemmi houkuta, salaattia on ihana syödä.

jippiina ei se niin vaikeeta ole kun ohjeita seuraa, ne kuvat voi olla aluks hankalia tajuta mut onneks on selitykset mitä mikäkin tarkoittaa tosin villatakissa jouduin ite soveltaa kuviot ku ei ollu nettiä käytössä ku neuloin...

on: aamuyöstä alkoi etomaan ja oli lähel ettei tullu ylös saapi nähä onko nää jotai super pms oireit nännien arkuuden ja megaväsymyksen lisäks toivottavast täti ei kurvaa paikalle vaan pysyy pois seuraavan reilun vuoden vähintään. hitsi aiemmi ei tuntun nälkä paastotes mut nyt on muutaman päivän eli viikko oviksest alkan tuntuu nälkä paastotessa yhtäkkiä. mieliteko 1 jääkylmä vesi 2 kylmä suihku jostai syystä en lämmitä vettä liedellä ennen ku peseydyn vaan vedän kylmällä vedellä 3 haluu hedelmiä erityisest viinirypäleet ja ananas ois kova sana etenki kylminä. meil kasvaa tuos pihalla kaktuksia joiden hedelmät on täynnä vitamiinei oikeit superfoodei oikees löytyy raudat ja kaikki ne on ihanan makeita ja kylmänä herkullisia kätevää ku ei tartte maksaa mitää vaa poimii tosin ongelma on että niis on kuoressa piikkei mitkä ärsyttää ihoa ni pitää olla apuvälineit jos haluu poimia ja sit pitää hangata maata vasten että saa piikit pois. kuumat juomat ja ruuat ei liiemmi houkuta, salaattia on ihana syödä.

Onnea musicbox!!!!

Lyhyesti omaa täältä reissusta outoa.. tänään kp 23 ja vessassa käydessä paperiin punaista ja menkkakivut, jep!! Siis kierto normisti 29-30pvää, mitä tää nyt on???? Ärsyttävää

oisko kierto loman kunniaks lyhentyn tai sit kiinnittyminen? toivotaa vaihtoehto numero 2 ois oikee... :) yritähän silti nauttia lomasta...

Paljon onnea musicbox!!
Elrei: tuli kans mielee jos olis kiinnittymisvuotoa? toivotaan näin :)
Tuulia: Hyvä jos sait selkoa sepustuksestani! toivotaan että saat apua teroista ;)

Ja plussa tuulia kaikille joilla hetket lähellä! ja tupla tarrasukat plussanneille! <3

ON: Tänään 3 pvää kuukautisten oletettuu alkuun ja testi näyttää puhdasta negaa... taitaa olla nää oireet vaan liiallisesta kuumeilusta... viime "yönä" (yövuoron jälkeen) näin unta että tein positiivisen r-testin.. :') Kyllä sitä taas putoo korkeelta jos ja kun täti tulee....

kizu meil sama tilanne eli 3 päivää kiertoa jäljellä ellei ol tärpänny, ei se testi viel välttämättä näytä kokeilepa ti jos ei menkkoi näy, mä ainaki aion tehä niin... :) yritähän jaksaa viel vähä aikaa.

Gatusa: juu niin mäkin koitan itselleni uskotella.... mutta mutta jotenkin ei uskalla toivoa vaikka toivookin sitä enemmänkuin mitään muuta... :/ hermoja raastavaa tämä... :(

Kizu: Mulla myös pcos todettu. Kaksi poikaa (4v. ja 2v) ja kumpikin tulleet pistoshoidoilla. Terolut ja clomi = täysin turhia ainakin mulla. Eli sinuna en odottaisi kauhean kauan vaan vaatisin pistokset. Kerron mielelläni lisää, jos haluat tietää.

Kizu tsemppiä piinailuun!! :) toivotaan,että negasta huolimatta tulos olisi kuitenkin parin päivän päästä positiivinen :)

Elrei toivotaan, että ois kiinnittynyt!!! :)

Gatusa sullekkin paljon tsemppiä vielä muutamalle päivälle piinailuun ja toivotaan,että saat plussan!!!:)

OmaNapa kp 30/30 IIK sanon minä :) VÄHÄN jotain tuntemuksia vatsassa jotka voivat hyvinkin kertoa kuukautisten tulosta..toki tuntemukset ovat niin vähäisiä, että niitä ei ees huomaisi jos en kovasti tärppiä oottais :) noh, jännittää jo vähän mutta en aijo huomenna testata enkä vielä sunnuntainakaa :D jos siis tätiä ei näy huomenna. toivon todella, että kolmas kerta toden sanoo ja mulle annettais maailman paras lahja!<3

++++ kaikille!!!

Kiitos onnitteluista, ihanat : ) On tää vain ihan kumma fiilis, en ois uskonut että näin nopeasti raskaudun mutta pakkohan se on uskoa kun testi näytti plussaa eikä menkkoja näy :DD

Onpas täällä tullut paljon plussia! ONNEA KAIKILLE!
Muille hirveästi jaksamisia ja tsemppiä!
Nonnalla etenkin jännät paikat, pidän kovasti peukkuja! :)

Itse oon ollut aika laiska kirjottelemaan, kun ei vaan jaksa koneella olla, niin hirmuisesti väsyttää vain. Ja huonot olot ottaa etenkin iltasin vallan... Alkuviikosta kävin lääkärissä muista syistä ja siellä suostuivat ultraamaan. Ja sieltähän tuo pikku-Bumba löytyi. Oikeassa paikassa ja sydän läpättäen. <3 Huikee fiilishän se oli nähdä pikkunen... Parin viikon päästä "oikea" alkuraskauden ultra, jossa sitten mieskin pääsee näkemään Bumban... :)

Paljon plussatuulia teille kaikille!!! :) Ja vaikka kirjottelu jää vähemmälle, niin tulee kuitenkin puhelimella lueskeltua teidän juttuja ja jännityksellä seuraan tilanteiden kehittymistä. :)

kiitos tsempist nonna, tuliko täti viel?

kizu piinaillaa viel muutama päivä yhes :) jos molemmil alkaa menkat ni et ol ainakaa yksin ja jos tulee plussa inshaallah ni iloitaa sit :)

tyttötiikeri hienoa että kaikki on kunnossa ja pikkunen kehittyy ja kasvaa :)

cupcake mulla juilii alavatsaa ja on raakaa valkuaist muistuttavat limat jos osaat tutkii tilanteen ni kohdunsuu on pehmeä ja auki pviksen aikaan, lima yleensä kirkas ja venyy.

on:ei menkkaoireit, megaväsy jatkuu, vessas käydää suht usein jne, lievää etomist välil mut harvoin. saapi nähä miten käy...

musicbox en huomannutkaan kommentoida sinulle edellisessä viestissäni, mutta hirmuisesti ONNEA!!!! :):):)

Gatusa tätiä ei näy! :) Vatsassa aina joskus jotain tuntemuksia lähinnä sellaisia niinku kuplisi oikealla puolella ja joskus taas vasemmalla. Pelko on persiis koko ajan, että menkat tulee... testiä en halua etukäteen ostaa. Sit vasta jos maanantainakaan ei tätiä näy niin käyn ostamassa.. jännittää toivottavasti tää tietäis vaan hyvää :dance008

nonna toivottavast menkat pysyy nyt sit pois, iteki vähä jännitän et mikä tilanne ku ovis oli toissa pe-ti todennäkösimminki ti joten odotelaan viel. ei kyl ol mitää menkkoihi viittaavaakaa havaittavis alhamdulillah.

Ihan ensiksi: ONNEA HAAVE JA MUSICBOX!! :hug007

Elrei: Toivottavasti kyse oli kiinnittymisestä :)

Kizu: Oispa kyse ollu enneunesta :)
Gatusa: Aivan ihanan villatakin olet neulonut :love7

Nonna :Sullapas on jännät paikat. Toivon parasta :)

Tyttötiikeri: Ihania ultrakuulumisia. Ja kylläpä viikot kuluvat nopeasti. Tuntuu, että vastahan plussasit :)

Tuulia: Todella harmillisia nuo pitkät kierrot. Mulla joskus pari kiertoa oli sen 44-50pvä, onneksi hieman tasaantuneet sen jälkeen.

ON: Taas tuhruttelee ja kipuja on, mutta kunnon menkkoja näy. Toukokuussa viimeksi kunnon vuotoa :( Ei ole hajuakaan miten kiertopäivät pitäisi laskea näistä..

kiitos minkas, harmi että sulla tuollai tuhruilee. ootko kokeillu keltarauhashormonikuuria? itellä oli samanlaist kuukausia kunnes kävin miehen kans lääkäril ja sanoin et pistäpä lääkekuuri, mulla autto. itellä oli colprone 5mg yhen kuurin söin ja kierto lyheni ja tuhruilu loppu yhen kierron jälkeen. kesäkuun kierto oli 26pvä sen ansiost ja heinäkuu lyheni 23 eli parin päivän pääst näkee tuleeko menkat vai plussa. tuhruilua ei ole ollu yhtää tässä kierrossa. suomes määräävät terolut nimist lääkettä kuten moni onkin maininnut ja itekin suomessa syönyt sitä.

Ella84: täytyy nostaa hattua, kun kantti kestää etikkakuurin ;) Itse en tiedä pystyisinkö, vaikka tarkoitusperät onkin kohdillaan.

Aamu: no joo, hermot riekaleina ja sitä rataa, mutta ehkä tää on kärsivällisyyden opettelun paikka...

Gatusa: ootpa taitava, ihan huikeita tuotoksia! Plussatuulia sinne, jotta oireet olis vahva tärppi!

Jippiina: siinä ollut kierrolla pituutta, pakko sanoa. Onneksi täällä näyttää merkit niin hyviltä nyt, ettei todennäköisesti tarvitse niitä teroja napata - jee!

Elrei: voipi olla myös kiinnittymistä, joten nou hätä. Hiljaa hyvä tulee, myös sen plussan kanssa ;)

kizu: oli kyllä selkeä seputustus, kiitos siitä! Pistän vakavasti harkintaan lääkkeelliset avut, kunhan tässä on ensin katsottu vielä pari kiertoa, mieluiten säännöllisinä, jos niin saa toivoa. Tsemppiä piinapäiviin ja toivottavasti kumminkin täti pysyisi sieltä poissa!

nonna: miten ihmeessä sä pystyt olemaan testaamatta? Siis hienohan se on, ihailtavaa ja kunnioitettavaakin, mutta jos omalle kohdalle miettisi, niin olisin jo tuhannen liekeissä. Tulethan kuitenkin heti pikimiten kertomaan kuulumiset, kun jotain selviää.

Tyttötiikeri: vau ja onnea vielä! Kiva, kun jaksat välillä meitäkin muistaa ja pitää sitä kautta toivo- ja tsemppifiilistä täällä yllä :)

Minkas: ikävää tuollainen muka- vuotelu ja epämääräisyys, mutta josko se siitä tasaantuisi, tai sitten muutoin vain loppuisi kokonaan maha-asukin myötä ;) Mullekin mies sanoi, että "otetaan vaan lunkisti ja kahtellaan - hyvä siitä tulee", kun olin repiä pelihousuni tossa eräs aamu. Ootteko harkinneet jotain avuja kiertojen selkeyttämiseksi?

ON: vihdoin ja viimein näyttäisi siltä, että uuteen kiertoon päästään lähiaikoina, mahdollisesti huomenissa. Tänään tullut (ällövaroitus!) vaaleanpunaiset limat iltaa kohden mentäessä, joka enteilee lähestyvää tätiä. Jippii! Ja jos sen mukaan laskee, niin kierto jää vaatimattomasti 41 päivään (voi helevetin helevetti). Mutta etiäpäin mennään, sanoi mummokin lumihangessa :)

tuulia ei ne mitää erikoist ol nuo mun neuleet. mä vaa tykkään neuloa, mies ei oikei taho ymmärtää liiemmi miks vauvalle neulon jo vaikkei vauvaa ole mut hänenki mielest iha ok näkösiä. kiitos tsempistä toivotaan että se plussa tulee vaikka nyt alkoikin hiukka epäilyttää et näinköhä sitä vois tärpätä en tiä mikä on, kait se pistää jännittää ku kroppa vihdoin normalisoitunu ja toiveet kieltämättä korkeal mut tiputus sitäki korkeempi jos menkat alkaa ti viimeistää. itellä tuo valkovuoto muuttun mitä oli ulos tullu ni rihmamaiseks joten eiköhä ne menkat ol sit tulossa. no yritämme uudestaan inshaallah. eteenpäin sano mummo lumessa...ihan totta.

mein vuokranantaja muute kerto tänää yllättäen et hän on myymäs tän talon saa nähä miten käy, ens vuonna pitää viimeistää häipyä vissii, no me yritetää löytää mahollisimman pian uus ja ite toivon että saan hankittua meille rantatontin jotenkin ja rakennutettas talo. eipä tarttis maksaa vuokraa eikä pelätä et yhtäkkiä meille sanotaa et talo myynnis.

Takaisin