Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa ja Tuulia: Olen nyt harkinnut jotain apuja näihin outoihin tuhruihin. Mietin et mitä kautta lähtisi kyselemään. Yksityisen vaiko neuvolan lääkärin.. Ajattelin alkuviikosta soitella neuvolaan ja kysellä hieman neuvoja.

Tuulialla kuulostaa kierronpituudet olevan samanlaista luokkaa ku mulla, terv. kp 26/4X :D Oon tota ovulaatiolaskuria käyttänyt itse laittamalla kierronpituudeksi 41, se vois olla aika todennäköinen.

Täällä pitäisi nyt olla virallinen ovulaatiopäivä käsillä. Ei näy limoja eikä mittään, tikutellutkaan en (vielä) ole. Tiedä sitten, et onko tää kierto nyt sit pidempi ko tuo 41 päivää, ja ku asiaa eilen tutkin, niin ei se 14vrk ennen kuukautisia aina pidä paikkaansa. o_O Pitäs vaan osata ajatella, et tää on vasta "harjoituskierros", vaikka kai tää touhusta päätellen voidaan luokitella ihan yk 1:ksi :D

Perjantaina mulla oli punaista tiputteluvuotoa.Voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Ovistesti plussasi maanantaina ja itseni mukaan tuli hyödynnettyä. :)

Elrei mulla kans kp 20 ja tuli punaista vuotoa. Normi kierto 29-30pv. :) Toivotaan että olis kiinnittyminen :)

voihan se olla catsie kiinnittyminen ku se voi aiheuttaa tuhrua/vuotoa toivotaan että tästä olisi sekä sinulla että Elreillä kyse :)

cupcake se 14vrk on oppikirjassa oleva tieto mutta eihän luonto ole sama kuin oppikirja jokainen on erilainen... itellä sattuu olee 13vrk luteaalivaihe mut joillaa voi olla 10 tai 16 tms eli seurailemal omaa kehoo oppii parhaiten näin ainakin omalla kohdalla.

on: kp 22/23 ei menkkaoireita, väsy vaan jatkuu, vessassa on alettu ravaamaan tiheämmin, muut oireet samoina pysyny eli nännit aristaa jonkin verran edelleen. saa nähä mitä tuleman pitää.
tässa taasen muutto mutta matkaa on noin 200m kun tämä talo mitä kunnostettu miehen kans myydään ja me sit kuulemma saadaa muuttaa omistajan pojan taloon ku poika on muuttamas keskustaan, tämä pojan talo on aivan ihana täytyy sanoa niin kaunis joten sitte pystyy vieraitakin kutsumaan. siel on pieni puutarhakin mut ite aattelin kyl tehä jotai kans enkä vaa tyydy siihe mitä valmiina.

Ladies, kauheet menkkakivut ilman menkkoja! Ei oo tämmöstä ollu valovuosiin. Tuhrua vähän tullu, mut ei mitään menkkojen tyylistä. Mitä lie, vähän myöhään ois kiinnittyminen jos sitä ois.... luulen, että ovis oli 8.7. Jokohan pistäis testiä kehiin?? Sorry vaan tää pelkkä oma napailu, tää vointi on vaan niin outo.... tsemppiä meille

sen ku testaat ni ainaki tulee jotai vastaust sulle, plussatuulia :) ite varmaa huomen testaan ku en malttas oottaa, huomen on testin osto.

TUULIA olen ihmetellyt itsekkin miten oon tämän kierron pystynyt olla näin rennosti!! Ehkä kaks ekaa kierrosta opetti mua rahottuun, kun kävin kierroksilla...

OmaNapa kp 32/30 !! Tätiä ei näy =) yleensä täti on ajallansa ja kellolleen paikalla, mutta ei nyt... Välillä on menkkamaista jomotusta, mut tosi lievää sellasta eikä läheskään koko aikaista! Olo on rento,mutta jännittää vähä =) ja lämmöt on edelleen koholla!!!! Tulen illalla vielä kommentoimaan muille tarkemmin, kun nyt pikaisesti töistä päivittelen puhelimella..

Kääk, täällähän on taas paljon piinailijoita! :) :) tulkaahan heti ilmoittelemaan tuloksia. :) ja etenkin nonna, plussahan sieltä tulee niiiin varmasti. :D

Mia82: Juujuu... mulle ánnettiin ohjeeks nyt puolvuotta mennä näin, ja sitten lisä tutkimuksii ja mahdollisiin hoitoihihn... Tällä hetkellä ei jaksa tehdä mittän enempää asian eteen kun nappailla pillereitä ja toivoa hiljaa mielessä... jotenkin niin väsy tähän touhuun jo... mut ehkä se viel iloks muuttuu... mutta voisit kyl vähä valottaa noita pistos hoitoja? :)

Kiitos stempeistä: Tuulia, Gatusa, Nonna- + muut

Cupcake: Itse huomaan ovulaatio limoista (http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html) <- tuolla hyvin kuvat eri limoista ;), siitä että nännit kipeytyvät (heti oviksen jälk), kauheet rakastelu halut, JA YLEENSÄ TUNNEN MYÖS KUMMALTA PUOLELTA MUNASOLU IRTOAA ELI PISTOS/KIPU JOMMALLAKUMMALLA PUOLELLA VATSAA.

Tuulia: Juu kannattaa ajoissa hakee apua! Gatusa: Voikun ikäviä uutisia :( Voiko ne noin vain ilmoittaa noin? ON: Tänäänkp 27/28-29 nännit enään pikkuisen kipeet, vatsaa koskee välillä, tänään yhdet itkupotkuraivarit siivouksen lomassa saatu aikaan.(PMS?) kohdunsuu pehmeä ja ylhäällä... täti tulossa? Elrei ja Catsie: Voikun olis tärpänny!!! <3

kizu kyllähä ne voi mut onneks samana iltana sano että heil on toinen talo eli hein pojan talo vapautumas ku poika muuttaa perheen kans keskustaa. kävin kattoos sitä ja se on ihana, laattalattia tilavat makkarit, iso keittiö jne puutarha on pieni mut sievä. kyllä siinä asuu mielellää ja voi kutsua sit vieraitakin.

täällä 22/23 menossa eikä ole menkkaoireita viel saa nähä miten käy. siis väsymys on viel pahempaa ku aiemmin joten saapi nähä miten käy, huomen inshaallah pankkii ja sit ostaa testi ja jotai hyvää juotavaa saatan yrittää ostaa lihaakin ehkä tosin pitää miehelle sanoo et kysyy siitä lampaasta kaveriltansa jolla on paljon lampaita että saatas hyvään hintaan. menin sit kutsumaan äitinikin kylään ja pistin linkin lentojen hinnoista, ois kiva nähä häntä vaikka hän ei välttämättä pidäkää siitä et oon muslimi ja ei pidä liiemmi mun miehestä. oli kyl niin kylmä ku olla ja voi. nyt oottelen vastausta.

OmaNapa Edelleen täti poissa! Mut jotenki mua pelottaa, että kuitenkin se huomenna pyyhältää paikalle.. mut aina on toivoa niin kauan kun sitä pahusta ei näy!

Gatusa toivottavasti siellä kans tulis plussa!!! :) tää kesä on kyl ollu jo aikamoista plussa aallokkoa toivotaan, että se tulee meillekki pia!

kizu muutama päivä niin säki pääset testailee..toki voishan se testi jo näyttääkki? tsemppiä vaan että se täti pysyy pois!

Jippiina mä toivon todella, että täti ei tuu ja plussa tulis, mutta mistäs sitä tietää huomenna päivä uus.. ja vieläpä maanantai! mun tuurilla varmaan alkaa hanat aukeen oikee kunnolla!

nonna toivotaan ettei pyyhällä paikalle. täällä mä vedin pienimuotoiset raivarit äsken joten saapi nähä onko sittenki menkat tulos tosin oon mä niit raskaanaki vetäny, ollu oikee hirviö melkei...

huoh mies heräs syömää ja jatka taas unia, alkaa pikkuhiljaa kypsyy tälläsee... mähä en voi olla väsyny ku kotona ja saan kaikest mahollisest valitukset taas vaihteeks... ja mun pitäs pysyy kärsivällisenä ja rauhallisena.

Moikka kaikille pitkästä aikaa! :)
Oon taustalla seuraillu ja lukenu joka ikisen viestin puhelimen kautta, sillä en pysty kommentoimaan mut ottanu tavaks että just tätä ketjua luen aina kun jossain pihalla oon ja ylimääräistä aikaa on :)

Täällä ollu ihan mieletön plussa aalto! Onnea kaikille mielettömän paljon!! :) :)
Teitä on niin monta, etten kaikkia muista kuitenkaan erikseen nimetä, joten parempi onnitella näin yhtenä könttänä vaan, ihan mahtavaa :)

Rodebudin tilannetta olen ihmetellyt/seuraillut, mutta ei häntä ole tainnut hetkeen täällä näkyä ollenkaan. Teki moneen kertaan mieli käydä kiljaisemassa että osta nyt se digi ja lopeta jahkailu!! :) Labran tulokset jo varmasti tulleet, toivottavasti tulee pian kertomaan miten kävi :)

Nonnan tilanne kuulostaa todella kutkuttavalta, hih :) Meinaatko huomenna testata?

Gatusa, tosi kurja että laittavat talon myyntiin annettuaan teidän ensin rempata ja kunnostaa se. Mut onneks löyty sit toinen talo, ettei ihan alusta tarvonu etsintää aloittaa. Sullakin piinapäivät menossa, kovasti tsemppiä sinne :)

Monelle muullekkin olisi kommentoitavaa, mutta en nyt jaksa availla sivuja moneen välilehteen ja pläräillä sivuja taakseppäin. Kovasti tsemppiä siis näin yhteisesti teille kaikille ja pluuuussatullia :)

Omassa navassa ei ihmeitä, odottelua vaan että aika kuluu eteenpäin. Ylihuomenna on eka neuvolalääkäri ja elokuun eka päivä on np ultra. Seulontaverikokeissa kävin jo. Kotidopplerilla olen saanut pikkuisen sykkeen kuuluviin rv9+6 lähtien. Siksi kai suht rauhallisin mielin, kun tietää että masussa elossa ollaan :)
Koiranpentu meille on tulossa kuukauden päästä ja saas nähä minkälainen hässäkkä täällä sit on :)

ihana kuulla sinusta nyytti, mahtavaa että kaikki kunnossa ja syke kuuluu jo doplerillakin kotona. :) kiitos tsempistä mulla piinailu loppuu varmaa huomen jos pääsen ostaan testin ku ei mitää menkkaoireit ole ja ku kävin vessas nous kurkkuun ravinnot kaikki on kuin muurattu kii joten alkaa se toivo heräämää tärpistä, illal vedettii raivarit vaihteeks joten jännittää ja mielialat vaihtelee. onko väsy alkan helpottaa jo? mulla pahenee kokoajan väsymys ja mies ei sitä ymmärrä vaan valittaa.

Ohoh, muahan on kaivattu. o.o Täällä olen ja yrityksessä yhä. Palattiin lauantaina katsomasta miehen vanhempia ja omaa isää (jotka kaikki asuu eri paikoissa.) Mulla on kesäloma, ni lähdettiin "lomamatkalle". Oli kyllä ihan mukava reissu ja yrityksenkin sai välillä pois mielestä. Tosin välillä vauva onnistui tunkeutumaan ajatuksiin sielläkin. Mut ehkä onnistuin ottamaan rennommin. Ovulaatiosta ei ainakaan ole mitään tietoa missä kohtaa on ollut, jos on edes vielä ollut. Enkä taida halutakaan tietää tässä kierrossa. Katselen kiertopäiviä sitten lähempänä kuukautisia ni tietää millon niiden pitäisi tulla. Olisi tarkotus mennä tää kierto vähän rennommalla asenteella loppuun asti. Nettiin en kertaakaan reissussa kerennyt (ja osittain halunnut, pidin nettitaukoa myös.)

Nyt olen sitten muun puuhan lomassa lueskellut uudet viestit ja nyt vasta ehdin kirjoittamaankin. Kaikille ei pysty kommentoimaan mitenkään, liikaa tullut asiaa, niin tästä nyt tuli lähinnä omanapailuviesti. Onnea kaikille plussanneille! Teitä onkin tullut ihanan paljon. :love017 Ihanaa kun sentään joillain tärppää. Ehkä me muutkin vielä seurataan perässä. Tsemppiä kaikille tädin tai muuta ikävää kohdanneille. Elmiinalle voimia exän kanssa, toivottavasti se tajuaa jättää teidät rauhaan. Gatusa, tuo villapaita on upea. Ite en osaa tehdä mitään tommosia kuvioita, kun ei luonnistu kuin oikea ja nurja sekä kavennukset ja silmukanlisäykset ohjeen kanssa. Kurjaa, että teidät ajetaan pois juuri kun saitte kodin kuntoon. :( Onneksi sentään ei tarvinnut ruveta taas etsimään asuntoa.

Huoh. Se siitä. Ei oo vatta juurikaan kipee niinku tavallisesti menkkojen aikaan, mutta vuotoa tulee jo melko runsaasti...... Eli oletan näiden nyt olevan kunnon menkat! Kp 1 siis menossa :'( itkettää,tekis mieli huutaa,raivota,kirota!! :( yk 4 alkakoon... Oikeesti mä en jaksaisi aina pettyä. Vaikka onki VASTA 4 yritys.... :'(

Nonna pahoittelut tädin saapumisesta :( Tiedän ton tunteen vallan hyvin.

Jos se mitään lohduttaa niin itsellä ainakin on tuo pahin tuska helpottanut kun yrityskertoja on tullut enemmän. Silloin ekoilla parilla kerralla ajattelin että jos vielä menee pitkään niin millä mä tän tuskan kestän vaan helpottanut se on vaikka kuvittelin että tuntuu vaan pahemmalta mitä pidempään menee. Toki pikainen tärppi ois se ihanin vaihtoehto mut kyllä se helpottaa sentään vähän vaikkei tärppäiskään heti...

Voi höh Nonna!! :( Täti olisi kyllä saanut jättää sinut(kin) rauhaan. Kovasti toivon täältä tärppiä YK4:lle! Nyt sitten vaan hakemaan suklaata..

Kiva oli kuulla Nyytin kuulumisia, toivotaan että päästään pian kaikki sinne plussanneiden ryhmään. Mä lainasin just taas mun vanhaa doppleria eteenpäin, jos plussa tulisi, saisin kyllä keksiä jonkun hyvän tekosyyn saada sen takaisin. :)

Gatusalla on siellä jännätpäivät menossa!! Ja sun neulomukset on upeita!! :) Mä osaan tasan tehdä suoraneuleella tumppuja ja kaulaliinoja. :D Tumpuissa peukalot on aina eriparia.. :D

Elrei, sulla odotellaan kanssa uutisia! ;)

Täällä kp9, ei oikeen mitään raporoitavaa ennen perjantain gyneä. Nyt pääsin vähän jopa kommentoimaan, kun tajusin näpyttää padilla ja selata kännykällä. :D

Takaisin