Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta naiset!

Voisikohan joku ihana vihjata sille tädille, että tännekin saa tulla kyläilemään? Pöytä on katettu, kalenteriin raivattu tilaa, ja nyt puuttuu enää juhlien tärkein vieras... (enempää ei varmaan tarvitse sanoa - huoh!) Nimimerkillä: kp 36 menossa.

Jippiina: meinaatko tikutella, vai ottaa senkin rennoin rantein? Stressittömyys täälläkin työn alla, mutta pah, kun aina tulee jotain, mikä saa kierrokset nousemaan.

Elmiina: aika epäkohteliasta tädiltä pamahtaa paikalle kesken loman :) Mutta vielä inhottavampaa tuo exä- show. Siis eikö aikuiset ihmiset oikeasti ymmärrä omaa parastaan ja sitä, milloin on aika päästää menneisyydestä irti? Toivotaan, että saatte ratkaistua tilanteen kaikkien kannalta mahdollisimman rauhallisesti ja ilman enää sen suurempia draamakohtauksia (lähinnä viittaan siihen ex- naikkoseen). Ja jos teillä lähti nyt 9. kierto käyntiin, niin voisi olettaa, että keskiarvoja peilaamalla teidän plussausvuoro alkaisi olla hollilla :D Tsemppiä!

Nonna: kovasti kärsivällisyyttä kituviikolle! Olishan se hienoa, jos teillä tärppäisi, kun täällä on tämä valtaisa plussa-aalto menossa! Kohtahan sä pääset jo testailemaan. "Oireettomuuskin voi olla oire" ;)

Kolmassittenkin: noille kaikille oireille on todella hyvä syy - toivottavasti se tieto auttaa jaksamaan, vaikka kivaa ei varmasti olekaan. Voimia <3 Meinaatko varailla varhaisultraa, vai miten olet miettinyt?

Rosebud: pidän sulle peukkuja, jotta tulokset olisi mieluisia. Infoathan täällä, kun saat labrojen vastaukset? Jännittää sun puolesta!

ONNEEAAAA EPEXINA JA HAAVE!!! <3 <3 <3 <3 <3 < 3< 3 IHANIA UUTISIA!!! <3 :) :happy093 :happy093JA TERRRRRRRVETULOA PLUSSANNEISIIN TÄSTÄ RYHMÄSTÄ :)

Hienolla vauhdilla plussia tulee, niinhän sillä kesällä ja lämmöllä tais olla sellainen vaikutus ;) ;)

Tuulia: En ole vielä varma menenkö varhaisultraan... Toisaalta olisi helpottavaa tietää onko "normaali raskaus" eikä esim. tuulimuna, mutta toisaalta riskiviikot vielä silloin...

Kuinka onkin plussia tullut tähän ketjuun!! :) Onnea kaikille!! <3

Jää taas lyhyeksi tämä minun kirjoittelu, kun kännykällä näpytän. Ei pääse katsomaan muiden tekstejä kirjoittaessa. :( Meillä ei ole kotona konetta, ja lomaa on vielä 4 viikkoa! ;) Töissä on helpompi kirjoitella.. :D heh!

Täällä on menossa kp2 ja virallinen yk1, VIHDOINKIN!! :) Kortisonit on nyt lopetettu ja korva parantunut. Omenaviinietikkaa en vielä eilen ottanut, mutta tänään olisi tarkoitus.. Hyi yök! :/ Varasin itselleni gynen kp 13, ajattelin että olisi nyt hyvä siellä käydä tarkistuttamassa paikat. Papaa ei ole otettu kun viimeksi 6(!!!) vuotta sitten.. Oon niin huono käymään sörkittävänä, huonoja kokemuksia terveyskeskuksesta. Nyt meen yksityiselle. Toivottavasti kaikki on kunnossa, jännittää kovasti kyllä.. Esikoinen tärppäsi aikoinaan ekasta kierrosta, tosin ikää oli vähemmän. Nyt ollaan oltu ilman ehkäisyä se 1,5 v, eikä ole yllätyksiä tullut. Varmoilla päivillä ollaan menty. Saa nähdä, kuinka kauan menee tärppiin. Miten tässä oikeen osaa olla stressaamatta asiasta?! :D

Aurinkoista päivää leidit!! :)

Testasin nyt positiivisen ovis testin. Että toivotaan että ukko petipuuha tuulella tänään ja huomenna. Viime yönä kyllä oli mutta eihän se paljoo auta kun nyt ovis testi antoi plussan.

Peukkuja nyt kiitos! :)

Voi Rosebud, toivottavasti sinäkin saat iloisia uutisia, voi kun jännittää sun puolesta.

Elmiina; ärsyttävä exä...tsemppiä sinulle.

Catsie; nyt vaan peitot heilumaan ja onnea matkaan :)

Omaa: Täällä on nyt jotain dpo 7 tai 8 eli piinailut jatkuu. Asennoituminen on se, että täti tulee, mutta toive ihan toinen. Koko kevät on yritetty, peittojen heilutus vaan on ollut miehen puolelta vähän nihkeetä...just just oletetun oviksen aikaan olen saanut kumottua...ja sanotaan, että miesten tekee näin mieli. No ei tee..... lomareissulle huomenna. Tabletin kautta pääsen ainakin lukemaan teidän kuulumisia, sieltä kautta on joskus vähän vaikee kommentoida. Ihanaa viikkoa kaikille!!

Onnea kovasti plussanneille! <3

Catsielle ja Elreille (tai oikeastaan teidän miehille :D) peittojenheilutus-energiaa! Minäkin huomasin sen esikoista alulle laittaessa, et kyllä muuten ollaan vonkaamassa mut sit kun olisi otolliset ovulaation hetket ja tärpityttäis ni sit pitää alkaa valittelee väsymystä jne. ;) PÖH.

ON: Ovulaatiohetket olis ilmeisesti tällä viikolla ja viikonloppuna käsillä, näistä vinkkasin miekkosellekin et vois jo harjoitella.. Vaikka mä sanoin, et odotetaan ensi kiertoon mut eipä tuosta taida mitään harmia olla, jos nyt jo kokeilisi.. Lausuin ne kuuluisat sanat, "ei se tärppää kuitenkaan vielä".. :D Eli kai voisi siis sanoa, et tää ovulaatio taidetaan kuitenkin jo käyttää hyödyksi - yk 1 siis! :) Tänä aamuna tein elämäni ensimmäisen ovulaatiotestinkin ja nega napsahti. On ollut vähän kipuja alamahassa ja jotain limavuotoakin, mut kai jostain muusta syystä sitten..

Hei pitkästä aikaa!
Aion nyt kyllä kirjotella tänne kuulumisia, kävi miten kävi :D
Vietin tuossa justiin kolmen viikon loman, ja eilen alkoi työt ja arki.
Meillä kaikki hyvin, ihanat kolme viikkoa oli, täytyy sanoa : )
Mulla on nyt menossa kp 29/27-28.. Kokeilin testata tänään ja negaa näytti..
Hirveä stressi nyt sitte päällä että mikä oikein on kun ei menkkoja näy ja silti testi näytti negaa...
Ei kait tässä auta kuin odotella, ja sehän vasta kivaa onkin.. -.- :D

Loppuun vielä oikein kovasti onnea KAIKILLE plussainneille <3 <3

Kolmassittenkin: kyselin lähinnä siksi, että ultrakuulumiset on aina jotenkin piristäviä - omaa napaani siis ajattelin ;)

Ella84: kukapa noista gyneistä tykkäisi, minäkin meen vasta ihan viimosilla hetkillä (yksityiselle, tietenkin) ja vitkuttelen senkin kanssa. Tsemppiä virallisesti alkaneeseen yritykseen! Mäkin miettinyt tota etikkakuuria, mutta varmaan yökkäisin jo pullon avaamisesta. On jäänyt jonninmoiset traumat siihen hajuun, kun lapsuudessa isä paistoi popcornit öljyn sijaan etikassa, ja maistettavahan niitä oli, vaikka miten olisi inhottanut - taloakin tuuletettiin kaksi päivää episodin jäljiltä.

Catsie: pitäkäähän hauskaa oviksen hyödyntämisessä ;) Plussatuulia jo nyt sinnepäin!

Elrei: hyvää lomareissua! Ja muistathan testata viimeistään heti (hehee, taas itsekkäät kehoitukset kehissä) kun tulette takaisin. Toivottavasti tärppää ja saadaan jatkoa tälle valtaisalle plussa-aallolle!

cupcake: onnea yritykseen - harjoitus tekee mestarin :D Millä testeillä tikutat?

musicbox: jaan tuon tuskaisen odottelun tunteen... Voiko oireista tehdä vielä mitään johtopäätöksiä? Jospa teet testin uudelleen parin päivän päästä. Toivotaan parasta!

Mitenkäs pia ja rosebud? Mitään uutta? Entäs Liinu (jos olet vielä täällä)?

ON: Lämmöt koholla, 37,1... Taidan olla tulossa kipeäksi, mutta tädistä ei tietoakaan (kp37 - joku mammuttikierto menossa ja silleen). Yksityiselle gynelle, jolla oon aina käynyt, on yli viikon jonot, eli odotellaan nyt ihan "rauhassa" vaan.

Hei teille :)

Täällä taustailen teidänkin kanssa kovasti edelleen <3 <3

Tänään käyty alkuraskauden ultrassa ja sieltä löytyi 11mm pitkä ihmisen alku, sydänkovasti pamppaillen <3 vastasi hyvin viikkojaan ja paikat olivat muutenkin ok, ja kiinni.

Tuohon peittojen heilutteluun :D Täällä kyllä mies oli aina valmiina, ovulaationki aikaan, tuntu että laski itekki vlillä raasukka, milloin vois alkaa olla ajankohtasta... tuolloinkin sai itte toppuutella välillä jotta sai hyvän satsin kerralla sisään :laughing005 :laughing005 :happy112 :happy112 Nyt tämän raskauden myötä mun halut on kasvaneet entisestään ja mie on välillä tosissaan ihmeissään :smiley-ashamed005 :excited001 :excited001 :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed005
Pahoinvointi myös rantautunut :sad002 :sad002 :sad002 Eioo pysyny mikään tänään vielä sisällä! ja siitä puheen ollen... lähen tästä anoppilaan syömään j-lihakeittoa (jei...) ois pitäny olla jo puoli tuntia sitte....

:smiley-angelic003 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003 Kovasti teille kaikille oikein voimahaleja :smiley-angelic003 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003

Ella 84 Onnea yritykseen! :)

Catsie Toivotaan parasta, tsemppiä sinne!

Elrei Jaksamista piinailuun!

Cupcake Jännittävää - tsempit sinnekin!

Musicbox No jopas..jospa se sieltä plussaksi muuttuisi! Kunhan ei kierto kuitenkaan pitkittyisi turhaan. Tuuliakin jo kyseli, että mitä testiä käytit?

Tuulia puuuh. Jo on kierto! Kyllä saat sitten tädille kertoa pari valittua sanaa, kun se sallinee nokkansa näyttää. Vaikkakin, vielähän on toivoa, että sieltä tulisikin jotain parempia uutisia vai?

piia84 Ihania ultrauutisia <3 Toivottavasti keitto maistui :D

ON Eipä oikeastaan mitään uutta täällä päin. Davidin kökkötesti (sain ilmaiseksi kaksi testiä, niin tikuttelin muuten vaan iltapäivällä 2,5h pidätyksen jälkeen) antoi jo selkeän plussan - ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuista. Menossa siis kp 29/26-28 ja dpo 15. Digitestit tipahti postiluukkuun ja mietin milloin uskaltaisi taas tehdä, jotta saisi ruutuun lisää viikkoja. Pitäisi huomenna periaatteessa jo tulla 2-3, mutta eihän se kaikilla nouse samaa tahtia. Sit pitäiskin varailla ultraa, niin saa tietää onko kaikki ok. Pysyttelen kulmilla vielä - ei täältä uskalla poistua!

musicbox eikös aika monella plussa tuukki vasta vähä myöhemmin ku aattelis? :) joten ei luovuteta vielä siellä päässä ;) peukut pystyssä toivotaan vaan, että se täti ei vaan tuu hyvästä syystä!

Tuulialle sama juttu..että voihan se plussa tosiaa tulla myöhemminki ja kun sun lämmötkin on kerran koholla ? toki kai se voi sitä flunssaaki olla..sähän parhaite kroppas tunnet :)

Catsielle paljon jaksamista piinailuun! :) ihan kamalaa vaan oottaa mä niin tiiän sen tunteen. Onneks oon saanu täs kierros oltua niin rauhallisesti! :)

cupcake noniin siellä sitten peittoja vain heluttelemaan ;) toivotaan,että tärppää!!!!! :)

Ella84 se stressaamatta oleminen on kyllä vaikeaa. Ite kaks ekaa kiertoa stressasin niin paljon,että tuntu jo koko asia pakkomielteeltä ja oli pakko ite jarruttaa omaa vauvakuumetta ja rentoutua koska tuntu niinku tekisin siitä maailman suurimman ongelman jos menkat nyt sattuuki alkaa...tää kolmas kierto on menty niin rennoin mielin, että oon oikein tyytyväinen itteeni :) Minä kans en oikein terveyskeskuksista välitä ja eipä sinne juuri sen takia tuu kovinkaan helposti mentyä... onnea tuon omenaviinietikan kanssa! :D ite en oikeesti saanu ku 2-3 kertaa alas tota kuraa tässä kierrossa..on se vaan niiiin PAHAAA!!! :excited001 :laughing002 tsemppiä teidän yrityskiertoon nro 1! :)

OmaNapa... VÄSYTTÄÄÄ!!! Mutta tää mun väsymys varmaan johtuu 6 päivän työputkesta ja raskaista työpäivistä. Oli muuten tosi piristävää saada töissä tänään mielettömästi kehuja !! :) sillon jaksaa taas tehdä tätä työtä, kun joku ihminen edes huomaa mun panostuksen tässä työssä!!!! niin voittaja fiilis :)

Hola hola! ^^

Tuulia, Davidin testeillä! Näilläkin hassu tarina taustalla, kun silloin esikoista yrittäessä mua jossain vaiheessa turhautti niiiin kovasti, et mä raskauskeijusta tilasin itelleni ison nipun ovistestejä + raskaustestejä jotka tuli kaupanpäällisinä. Noh, sinä samaisena päivänä kun testit sit tulivat, niin mä tein plussatestin! ;) Mulla pyörii yöpöydän laatikossa siis hillitön kasa ovistestejä! :D

musicboxille hermoja odotteluun! Jospa nega muuttuisi plussaksi, ja jos ei näin, niin sit täti tulisi kylään mahdollisimman pian! :)

Nonna-, et uskokaan kuinka kovasti odotan tärppiä! :) Ja kehut töissä muuten tuntuu todella hyviltä, kun on todella tehnyt jotain niiden eteen! Mitä työtä sä teet, jos saa kysyä?

ON: Eipä mulle nyt ihmeempiä, mitä nyt peittoa heilutettu ja tullaan heiluttamaan aktiivisesti tästä eteenpäin muutama päivä! :D Sillä se tuli viimeksikin. Eli ei mulle juuri muuta kuulu.. ;)

elmiina: Onpa kyllä tosi hankala tuo tilanne miehesi exän kanssa. Kävitkö poliisiasemalla vai saitteko asioita selviämään muuten? TOivottavasti tilanne ratkeaa pian! :/

Rosebud: Oletko saanut jo verikokeiden tulokset? peukut pystyssä täälläkin <3

Tuulia: Kerkesin jo eilen tikuttaa, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että siihen se jää. :D Ollaan nyt sitten kesäloman kunniaksi lomalla tästäkin stressistä. :) Syksyllähän se varmaan kuitenkin selviää ovuloinko vai en, kun niihin tutkimuksiin päästään. Ja kun makkarin puolella ahkeroidaan joka tapauksessa säännöllisesti.. ;) Mikäs sulla vointi, tuliko flunssa päälle? Milloin sä olitkaan nyt edellisen kerran testannut? (anteeksi hokara muistini + en jaksa selata taaksepäin. :D)

piia84: Onnittelut ihanista ultrakuulumisista. <3 ja tsemppiä pahoinvoinnin kans!

Haave: Hieno juttu, että viiva on vahvistunut. Tulehan sitten kertomaan myös digitestin tulos. :)

Catzie: Tsemppiä piinailuihin!

nonna: Millon sulla on testipäivä? :)

cupcake: Mukavia peitonheilutteluhetkiä teille :love022 ;)

ella84: Onnittelut yk1:sta, wuhuu!! :smiley-bounce012 ja hurrrjasti plussatuulia, jotta enempää ei tarvittaisikaan!

elrei: Mukavaa lomareissua sinulle! Toivottavasti siellä piinapäivät kuluu hieman nopeammin. :)

musicbox: Onko sulla tavallisesti ollut kuinka täsmällinen kierto? Onko mahdollista että ovis olisi ollutkin myöhemmin ja plussa olisi vasta tulossa? =) Toivotaan joka tapauksessa että kierto ei veny mahdottoman pitkäksi, ja koita olla stressaamatta, sekin saattaa vaikuttaa.. (ja tiedetään, helpommin sanottu kuin tehty :rolleyes: )

Omaa napaa seuraavasti: Tänään on ollut hyvä päivä. Sain mielen päältä yhden jo pitempään vaivanneen asian, joten on henkisesti huomattavasti kevyempi olo, vaikkei asia varsinaisesti mikään suuri ollutkaan. :) nyt menossa kp 12 ja kuten tuossa jo aiemmin kirjoitin, niin päätin, että ovisbongailuyritykset jääköön sikseen minun osaltani tällä kertaa. Pupuilu maistuu muutenkin, joten nautiskellaan toisistamme sitten ihan huvin vuoksi. <3 ;) Nyt nautin siitä että on loma ja voin huomenna nukkua piiiitkään.. :)

heis pitkästä aikaa kaikki :)
ensiksi onnittelut kaikille plussanneille aivan mahtavaa tulla tänne taas ja nähä että moni on plussannut :)
tsemppiä piinailijoille

on: ramadan alkoi 10.7 ja loppuu 9.8 tässä paastotaa joka päivä sielt klo 03.15 alkaen ja syömää pääsee siin 19.36, paino pudonnu muutaman kilon vissii alhamdulillah, juominen kielletty myös ennen iltaa ja lämpötilat on siel 30 jo aamulla ja päiväl kivutaa sinne 35-40 välille hiljalleen.

kierto on piinailuvaihees ku ovis oli näköjää viime tiistaina viimeistää ja nyt rinnat kipeytyn, väsyttää tajuttomast, itkuherkkä. alkanu epäilee et tärppäskö meillä nyt mut paastoan joka tapauksessa loppuun asti ku menkkojen pitäs alkaa ens viikolla jos on alkaaksee ku n. viikko oviksesta menny nyt.
mies sano et hän kuuli et ois myynnis 1000m2 rantatontti pilkkahintaan eli olikoha se nyt 4000 dinaaria eli vajaa 1900 euroa ja se ois iha rannan tuntumassa kuulemma.

heis pitkästä aikaa kaikki :)
ensiksi onnittelut kaikille plussanneille aivan mahtavaa tulla tänne taas ja nähä että moni on plussannut :)
tsemppiä piinailijoille

on: ramadan alkoi 10.7 ja loppuu 9.8 tässä paastotaa joka päivä sielt klo 03.15 alkaen ja syömää pääsee siin 19.36, paino pudonnu muutaman kilon vissii alhamdulillah, juominen kielletty myös ennen iltaa ja lämpötilat on siel 30 jo aamulla ja päiväl kivutaa sinne 35-40 välille hiljalleen.

kierto on piinailuvaihees ku ovis oli näköjää viime tiistaina viimeistää ja nyt rinnat kipeytyn, väsyttää tajuttomast, itkuherkkä. alkanu epäilee et tärppäskö meillä nyt mut paastoan joka tapauksessa loppuun asti ku menkkojen pitäs alkaa ens viikolla jos on alkaaksee ku n. viikko oviksesta menny nyt.
mies sano et hän kuuli et ois myynnis 1000m2 rantatontti pilkkahintaan eli olikoha se nyt 4000 dinaaria eli vajaa 1900 euroa ja se ois iha rannan tuntumassa kuulemma.

Takaisin