Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneksi olkoon MEWWI ! <3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3 ihania uutisia <3 :)))

ROSEBUD: kiitos <3 kyllä tuolla alkuun pääsee ;)

Voi Mewwi^^ kuinka ihanaa! Paljon paljon onnea! :) Mä niin tykkään aloittaa viikkoni tällaisilla uutisilla. Lisää näitä (kuulihan kaikki? Hopi hopi, puuh puuh plussia plussia puuuuuh!)!

Uskaltaisinkohan varovasti kurkistella tänne teidän joukkoonne!? Olen kohta kolmekymppinen kolmen lapsen (8v poika, 6v tyttö ja 1v tyttö) äiti ja kyllä se iski jälleen kerran. Aivan tolkuttoman kova vauvakuume. Mä olin nuorena aivan varma, etten halua isoa perhettä, jos lapsia minulle suodaan. Mutta kuinkas kävikään, täällä minä haaveilen suurperheestä. Mieheni kanssa asiasta jo keskusteltiin. Ainoa hidaste on kierukka, jota en kunnallisen kautta saa pois ennen elokuun puoltaväliä, kun oma tk ja neuvola on kesän kiinni. Ja luulen, että se on hyvä aika pähkätä olenko ihan varma... Olen lueskellut jo pidempään teidän keskusteluja ja voisin taustailla ja jutustella jos se teille sopii.

Nimimerkkejä en kyllä muista, mutta onnea kaikille plussanneille!!!

Martta

Ihanaa Mewwi!!! Onnea hirmuisesti plussasta!!

Liinu, olen todella pahoillani rankoista kokemuksistasi, järkyttyneenä olen lukenut kirjoituksiasi! Aivan liikaa on tullut vastoinkäymisiä kohdallesi! Toivottavasti kuitenkin kaikki vielä järjestyy parhain päin ennen pitkää. Haleja ja voimia selviytymiseen!

Onnea Mewwi, ihanaa! Tervetuloa maaliskuisiin. Minäkin tein tänään digin ja siinä oli sama teksti kuin sinulla :) jes! Arvo siis nousee ja masussa on tapahtunut kasvua :)

Kiitos teille ihanille onnitteluista! teette tästä todellisenpaa, kun ei voi muille kertoa <3. Paljon plussia lisää niin saadaan täyteen tuo raskautuneitten foorumi...

Onnittelut Mewwi!

Ja uusille tervetuloa mukaan - kuumeillaan yhdessä ;)

ON: yk2 ja kp 29, ja näyttää siltä, että tämäkin kierto venähtää pitkäksi. Huoh! Menkkaoireet jatkuu; eilen vihloi ihan tolkuttomasti toispuoleisesti munasarjan kohdalle, mutta tänään on jo vähän rauhallisempi. Onneksi. Alkaisi jo se vuoto, niin pääsisi eteenpäin...

Onnea Mewwi!!!!!! <3 <3 <3

kp 32/30(?).....!!!!!!! Uskottelen itselleni, että hormonit sekaisin ja menkat vaan myöhässä... Menkkamaista jomotusta on, mut toisaalta on kyllä repäseviä kipujakin... Huono olo välillä, mut voi tietty johtua jännityksestä.. En testiä halua tehdä vielä, sillä en halua pettyä :(

Siis mulla on kyllä tosi kovia menkkakipuja nyt mutta vielä ei oo näkynyt.. kivut katoaa välillä. Sain viivanpaikan taas testistä. Huoh... onkohan noi edes luotettavia? Limaakin tulee kahta kauheemmin, muita oireita ei ole.

Onnea Mewwi! <3

Suuret onnittelut kaikille plussanneille!!! Innolla olen taustaillut ja myötäelänyt teidän matkassa.

Liinun tilannetta olen myös seurannut tiiviisti ja olen todella pahoillani kaikesta mitä olet saanut kestää <3 Voimia toivotan koko sydämestäni!

Mun kuumeiluni jatkuu, mutta kakkosprojekti on tällä hetkellä jäissä. Sairastuin täydelliseen uupumukseen noin kuukausi sitten, ja siitä toipuminen on tapahtunut pikku hiljaa ja voimien keräily vie aikansa. Tällä hetkellä voimavarat menevät nyt täysin yhden äitinä olemiseen ja toivon että kesän aikana pääsen taas työkuntoonkin. Kyllä sen toisen aikakin vielä tulee, mutta nyt on keskityttävä vaan omaan jaksamiseen. Pettymys on tavallaan suuri, mutta onneksi voin täällä silti jännätä teidän kanssa ja valmistaa itseäni sitten siihen sopivaan aikaan. Ehkäisyä ei laiteta takas et varmoilla päivillä mennään, eikä siellä petipuolella kovin ruuhkaa ole ollutkaan:D Ja jos tällä meiningillä tulee raskaaks, niin sitten täytyy jo uskoa että se todella on niin tarkoitettu. Kyllä se elämä vaan välillä pysähdyttää miettimään niitä tärkeimpiä asioita ku terveys ja perhe. Mäkin oon pojan syntymän jälkeen painanu talla pohjassa, ylisuorittanut elämää ja kaikessa on pitänyt onnistua. Itseltäni olen vaatinut äitinä aivan liikaa ja paljon muitakin asioita tässä tajunnut kun asioista alkaa puhumaan. Toisaalta hyvä niin, että kroppa pysäyttää jos itse ei tajua ajoissa. Joskus sitä erehtyy täysin omien voimavarojen suhteen. Haluamme myös työstää parisuhdettamme, koska näillä eväillä ei kahden kanssa jakseta.

Toisaalta kevät oli kuitenkin ihanaa aikaa, kun sai hetken haaveilla toisesta pienokaisesta ja jännäillä. Paljon opin myös omasta kropastani.

Ihanaa kesää kaikille, plussatuulia ja kaikkea hyvää jokaiselle!!!

Mewwi^^ ONNEA OIKEIN PALJON! <3 :smiley-angelic003 :love017 Aivan mahtava juttu!! Niin kiva kuulla tällaisia uutisia.

Rosebud Minkä testin teit siis? ovis vai oikein raskaustestin? Entäs mikä kiertopäivä menossa? :) inhottavaa jos testit näyttää mitä sattuu..tulee vain pää kipeäksi sitten,kun saa stressata liikaa niiden viivojen takia onko vai eikö jne..

Tuulia Onko sinun kierto kuinka pitkä normaalisti?

Kolmassittenkin apuvaa! Mua alkaa jännittään sun puolesta myös onkohan tärppi vaan kuule käynyt! :) vähänkö ois mahtava juttu!! Kerro sit heti kuinka kävi :) toivotaan parasta!!!!!

martta Tervetuloa kuumeilemaan kanssamme! :)

Xena myös tervetuloa sinulle! en ole tainnut vielä sitä sanoakkaan :)

Anell Elämä on joskus arvoituksellista ja silloin pitää myös osata pysähtyä kuuntelemaan omaa jaksamistaan. Eikö se siitä kuule ja varmasti pääsette vielä sitten kakkosta yrittämään kunnolla kunhan saat vain itsesi kuntoon, että jaksat sitten paremmin :) ja etenkin, että saatte parisuhteen sellaiseen pisteeseen, että toisen vauvan on hyvä tulla. Jaksamista sulle! <3

On Kp 19 (JO!!!). Ovis oli omasta mielestäni 1-2 päivää myöhässä, mutta hyödynnetty on! :) Meneekö se aina niin, että jos ovis myöhästyy niin myös menkat? vai voiko olla niinkin, että ovis myöhästyy, mut menkat tulee kuitenkin ajallansa? no oli miten oli en sen enempää sitä mieti ja oon muutenki ylpeä itestäni en oo yhtään ressaillut turhia ja nää päivät on siitä syystä menneetkin tosi nopeasti :) ja kun oon keskittynyt vain urheiluun niin en oo sitte miettiny tätä toista projektia niin tarkasti ollenkaan. Nyt on taas kaikki tältä kierrolta tehtynä ja sitä rataa ei auta ku ootella ja jos ne kuukautiset taas pärähtää nii sitte ei voi mitää ei siinä auta lannistuakkaan!! :) pää siinä muuten hajoo jos ressaamaan alkaa..sen opin edellisestä kierrostani!!

Täältäkin onnittelut Mewwille plussasta.

ON: Tein CB:n digitestin, johon tuli teksti jota odotinkin: Ei raskaana... Tärppiä ei siis ole luultavasti tästäkään kierrosta käynyt. Toki menkkoihin pitäs olla vielä pari päivää, mutta kyllä jo varasin ajan gynelle keskiviikoksi, että heti päästään uudesta kierrosta kokeilemaan taas.

Mewwi O N N E A ! Ihanaa!! Voi että :)

Rosebud ei vielä testin pitäisikään näyttää mitään :) Jospa seuraava parin päivän päästä antaisi jo haamua! Oon itsekin tosi malttamaton ja oon antanut luvan tehdä testin myös dpo 9 (ens ke) jos on jotain oireita. Muutoin en kyllä tee. Tai yritän olla tekemättä :D

Kolmassittenkin onpas jännittävät päivät sulla. Tsemppiä ja plussaonnea!!!

Anell kovasti jaksamisia sinne! Onneksi olet itse tajunnut tilanteen ja osasit tehdä oikean ratkaisun. Lepoa ja oman kehon kuuntelua nyt vain. Pysyttelehän meidän matkassa, niin et putoa kärryiltä :) Sitten, kun aika tuntuu oikealta, toivotellaan sinnekin taas plussia :)

ON kp 21/dpo 7 ja aikalailla oireeton päivä ollut tähän mennessä. Pientä painetta mahassa, nälkä, makeanhimo muttei tee mieli syödä makeaa ja pissahätä - siinäpä ne. Ei mitään viime kierrosta poikkeavaa. Saa nähdä..melko laidasta laitaan heittelee mieli ja odotukset.

Iso kiitos kaikille (: toivottavasti tekin kuumeilijat saisitte pian oman pienen mukana eläjän. Viikot virallisesti 5+1, ensimmäisen ultran varasin 13.8

Anel : Joskus täytyy käydä syvällä löytääkseen tukevan pohjan jonka päältä ponnistaa. Löydä ilo pienistä asoista, niistä kertyy suuret laineet (:

Nonna: hyvä että on ajatukset vievää puuhaa niin ei piinaa niin pahasti (: kädet kyynerpäitä myöden ristissä että tärppää

Mia82: eihän ne hormoonit vielä välttämättä ole nousseet niin paljon että testi sitä tunnistaisi. Positiivisia ajatuksia sinulle

Kolmassittenkin: toivon ettei tätisi tohdi tulla ollenkaan (;

Eea: mille foorumille olet tehnyt siirtymää? En kerenny täällä pitkään olemaan mutta silti en vielä haluaisi tämän foorumin ihania naisia jättää <3

Martta: tervetuloa kuumeilemaan (:

Tein Clearblue-raskaustestin noin tunti sitten Sokoksen vessassa...Näytti lähes heti selkeää plussaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei ollut siis edes haamu, vaan selkeä pystyviiva tuli sen vaakaviivan kaveriksi! :') :happy093Nyt vaan toivon, että siellä tosiaan olisi kyytiläinen ja hän jaksaisi pysyä matkassa mukana <3 Mulla on epilepsia(tosin jo vuosia lääkkeillä pysynyt kurissa), joten voisin päästä ultraan jo muutaman viikon päästä :) Pitäisköhän tehä toinen testi aamulla? :O

Tässä tärppikierrossa käytin seuraavia "apukeinoja": greippimehu(2-4dl joka päivä), foolihappo, omenaviinietikka, macajauhe :) Eihän sitä auttoko mikään noista, mut eipä niistä voinu haittaakaa olla :D

Mä jään tänne teidän kanssa höpisee, kunnes saan varmuuden salamatkustajan olemassaolosta :D <3

Ei mulla ole kyllä oireita mihinkään suuntaan, ei tätiin eikä plussaan.. Kahdesta ekasta on oireet tullu tosi nopeesti, joten sillä olen aika skeptinen nyt. Ja testissä lukee, että sen pitäs näyttää aikasintaan 4 pvää ennen oletettuja menkkoja jo, mutta eipä noista tiiä. Mutta eiköhän se täti paukahda paikalle viim. keskiviikkona jos on ajallaan.

KOLMASSITTENKIN mahtavaaaa!!! Suuret onnittelut plussasta :smiley-bounce013 :blob5!!!!! Uskalsit sit kuitenkin testata ;)

voi ei liinu ei kyllä löydy sanoja kuvaamaan miten pahoillani olen puolestasi, onneksi miehesi on valmis mihin tahansa näköjään mashaallah. yritähän toipua ja jaksaa.

onnea plussanneille tonnikaupalla tarrasukkia. ihana saada hyviä uutisia heti viikon alussa teiltä :)

on: kp9/26 menossa ja yritys aloitettu jo taas, outoa kyllä limat oli menkkojen vikana tuhrupäivänä ovista vastaaavat ja seurravanakin päivänä, no muuton kunniaks tuli sit harrastettua hyötyliikuntaa ja kyllä sitä jatketaan viel tässä mahollisuuksien mukaan.
ramadan ei alakaan viel huomenna kuulemma. no saapi nähä millo alkaa varmaa ylihuomenna jos ei kerra huomen ala. pitää katsoa.
tänää pestii lattia ja no miehen työ valui hukkaan lattian osalta.

Kolmassittenkin ja Mewwi hurjasti onnea teille! Ihanaa! Toivottavasti mäkin saan sen plussan tikkuun pian! Tahtoo vauvan! :happy093

Takaisin