Mewwi^^ ONNEA OIKEIN PALJON! <3
Aivan mahtava juttu!! Niin kiva kuulla tällaisia uutisia.
Rosebud Minkä testin teit siis? ovis vai oikein raskaustestin? Entäs mikä kiertopäivä menossa? :) inhottavaa jos testit näyttää mitä sattuu..tulee vain pää kipeäksi sitten,kun saa stressata liikaa niiden viivojen takia onko vai eikö jne..
Tuulia Onko sinun kierto kuinka pitkä normaalisti?
Kolmassittenkin apuvaa! Mua alkaa jännittään sun puolesta myös onkohan tärppi vaan kuule käynyt! :) vähänkö ois mahtava juttu!! Kerro sit heti kuinka kävi :) toivotaan parasta!!!!!
martta Tervetuloa kuumeilemaan kanssamme! :)
Xena myös tervetuloa sinulle! en ole tainnut vielä sitä sanoakkaan :)
Anell Elämä on joskus arvoituksellista ja silloin pitää myös osata pysähtyä kuuntelemaan omaa jaksamistaan. Eikö se siitä kuule ja varmasti pääsette vielä sitten kakkosta yrittämään kunnolla kunhan saat vain itsesi kuntoon, että jaksat sitten paremmin :) ja etenkin, että saatte parisuhteen sellaiseen pisteeseen, että toisen vauvan on hyvä tulla. Jaksamista sulle! <3
On Kp 19 (JO!!!). Ovis oli omasta mielestäni 1-2 päivää myöhässä, mutta hyödynnetty on! :) Meneekö se aina niin, että jos ovis myöhästyy niin myös menkat? vai voiko olla niinkin, että ovis myöhästyy, mut menkat tulee kuitenkin ajallansa? no oli miten oli en sen enempää sitä mieti ja oon muutenki ylpeä itestäni en oo yhtään ressaillut turhia ja nää päivät on siitä syystä menneetkin tosi nopeasti :) ja kun oon keskittynyt vain urheiluun niin en oo sitte miettiny tätä toista projektia niin tarkasti ollenkaan. Nyt on taas kaikki tältä kierrolta tehtynä ja sitä rataa ei auta ku ootella ja jos ne kuukautiset taas pärähtää nii sitte ei voi mitää ei siinä auta lannistuakkaan!! :) pää siinä muuten hajoo jos ressaamaan alkaa..sen opin edellisestä kierrostani!!