Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olettako käyttäneet halpa-testiä? Ite laittoin viime viikolla tarjouksessa olleet digitestit tilaukseen ja maksoin tililtäni. Veloitua lähti, mutta eivät löydä tilaustani ja vaikka oon lähettänyt arkistointitiedot jne niin en ole saanut vastausta lähettävätkö milloin testejä tai siirtävätkö rahoja takaisin. Todella ärsyttävää kun iso säästö olis ollut testeissä ja jos joutuu apteekista lähteä ostamaan niin harmittaa ku summa heidän tilillään kuitenkin :(

toivottavast liinu tuo nyt järjestyy jotenki että saat ne sun testit tai rahat.

on: jaahas vuoto vähentyy eli poistuiskohan täti takavasemmalle parin päivän päästä ni kuulostais normilta jos mun kierto nyt sen 26 päivää ja sit ei ku uutee yritykseen. villajakkukin on kohta valmis, yksi hiha neulottava ja kiinnitettävä, vihreät napit ommeltava siihen ja sit valmis kuvattavaksi. oon sellai et haluun toisten mielipiteen kuulla. mies sano et seuraavaks hän hommaa mulle erivärisiä lankoja koska hän haluaa nähä miten neulotaan kuvia ei kohokuvioita ku palmikot eri muodoissa tulleet hälle tutuiks jo. josko sais jossai vaihees mun neulomuksille sit käyttäjänkin...

Hienoa Gatusa että pääsette pian omaan kunnon kotiin. :> Betonilattia kuulostaa aika ikävältä, mut toisaalta ehkä sitä ei osaa oikein ajatella, kun täällä simmonen ois turhan kylmä, mut tuskin siellä on samaa ongelmaa. Sääli että jäi vieläkin yksi tulos lääkäristä saamatta, mutta hyvä että kilpirauhasarvot oli kunnossa.

Onnea Haave oviksen pongauksesta. :> En tie laskenko oikein, mut mä lasken yleensä sillai et oviksesta seuraava päivä on dpo 1.

Voi kurjaa Ella, kun ette edes yrittämään pääse. :( Toivottavasti häiritsevät sairastelut loppuu pian ja pääsette asiaan. Tsemppiä siihen asti.

Tsemppiä piinailuun Kolmassittenkin, pidän peukut pystyssä että täti pysyy sieltä poissa.

Pahoittelut tädistä Catsie. Onnea uuteen kiertoon.

Lana, muakin alkaa täällä melkeen itkettää teidän kissanpentu raukat. :( (Eii, en suostu kuvittelemaan mitään, eihän tää mitään yliherkkyyttä ole, testi näytti negaa joten eiköhän se nega ole.) Pidän peukut pystyssä että sormus testi olisi sulla oikeassa. ;)

Toivottavasti saat pian Liinu joko testit tai ees rahat takasin tilille. Tökeröä tommonen, kun sotkevat asiat.

ON: tätiä ei vieläkään näy eikä kuulu. Testailen uudestaan joko huomenna tai torstaina, jos se ei tule.

kiitos vargynja kyllähä se betonilattia kylmä on mut niin ois laattalattiakin... me pidetää läpökkäit jalas kokoajan ni ei sillä väliä mitä materiaalia se on. pääasia että on omakotitalo, piha saan tehä pihale mitä haluan. kaveri tanskastaki katteli lentojen hintoi aamulla ennen töihin lähtöä ku viimeks oli kallista ni katteli syyskuuta ja sano että hei hinnat tippunu kunnolla. saapi nähä tulisko hän käymää meillä, syyskuu on viel aikas lämmin eli siel 30 ja sen yli pyöritää yötä päivää yleensä.

hohhoijaa saapi nähä saako tämä nainen todeta taas että oon liian kallis näköjään...yks tulkkausfirma laitto kutsun pistää tarjous eng-fin käännöksest, haluisvat alle 10usd/tunti, pistin kysymyksen voidaako pistää kiinteä hinta ku tuntipalkast huono kokemus. mä mitää ala kääntää alle tunnissa alle 20usd:n en mä hyväntekeväisyyttä tee.

epexina mulla ainakin esikosta piti paikkansa ja nyt vähän salaa toivon että kakkosesta ei pitäisi ;)
eipäs kun hetkinen, mä muistinki ohjeen väärin :D toivottavasti meillä tälläkin kertaa tärppäis <3

omennapossu , voimia . Me on yritetty lasta reilu vuosi mies suostutteli pitkään , että jos kuitenkin se ovistesti , no tässä kierossa sen hankin ja David testillä pärähti puhdas plussa , annas olla kun ois pitänyt peittoa heiluttaa , kummasti hänrä väsyttti ja työstressiä jaw blaablaa ... no kun ovispäivät olivat ohi se olinkin minä joka olin vain sanonut että testi näytti otollista aikaa en todistanut .. aikaa kuului taas ja nyt puhutaan joka toinen hetki erosta ja joka toinen lapsesta ... huoh tätiä odotellessa

Voimia butterfly! Inhaa tommonen, kun ei mies on eroamassa eikä tiedä mitä haluaa. Ei millään pahalla, mutta ehkä lapsen yrittäminen ei kuitenkaan ole paras mahdollinen ratkaisu jos suhde rakoilee?

ON: Eipä sitten tarvitsekaan tehdä uutta testiä. Täti päätti tulla tänään kylään. :/ No, onneksi ei tämän enempää venähtänyt. Seuraavasta kierrosta tuleekin mielenkiintoinen, kun ollaan oviksen aikaan todennäköisesti isäni luona. Ehkä sen kuitenkin pystyy siellä hyödyntämään. Ovistestin jätän kotiin ja yritän ottaa tämän kierron rennosti. Lomalle tässä ollaan menossa.

meillä on takana +10 vuotta yhteiseloa veikkaan , että toi on miehen tapa kertoa , että vauhtia ja tapa torjua totuuus , siitä että mitäpä jos häikkä löytyykin itsestä

Mulle kiitos tiivistelmä!!

Plussanneet? Piinailijat? Tilanteet?

Täällä haamuviivat piinaa, mutta raskaana en ole. Paskoja testejä sanon minä!!!

Kattellaan.

Oviksen tikutin 27. pvä ja siitä on nyt viikko. Kovia kipuja ollut tänään munasarjoilla ja alamaha nippailee. Sen lisäks limaa vaan tulee ihan liikaaa!! Toivottavasti siellä on joku pikkunen, joka yrittää kiinnittyä <3 No näkee sitten viikon päästä alkaako täti kolkuttaa ovea.

Ihanaa kesää kaikille <3

Mun on pakko pitää pieni stoppi forumilla roikkumisesta - mies kun alkoi asiasta huomauttaan jo ;) ok..oon tän lisäks koukussa myös candy crushiin - senkin lupasin lopettaa pariks viikkoa :D

Täällä kuitenkin käyn, mutta yritän saaha tätä ajatusta taaemmalle - ite kun en meinaa mitään muuta enää ajatellakaan kuin tätä "prosessia" :S ja ehkä näin lomalla vois irtaantua hetkeksi lomaileenkin <3

Toivottavasti täällä piinailijat sais plussatuulien kera oikein liimaan upotettuja tarrasukkia mukaansa tämän kierron aikana!! Met alkukiertolaiset tullaan sitte perässä rytinällä!! :D

On: vuoto kesti ma-ke todella runsaana. Huomenna soitto gynenpolille ja näytille kun ei ole tullut hyytymiä lain ja nyt rauhottu vuotoki totaalisesti. Jospa ois silti tyhjentyny :) yliopistollisen sairaalan polilta laittoivat jatkohoitosuositukset tän uuden asuinkaupunkini sairaalan polille, mutta eivät kuulemma ala tutkiin/hoitaan ellen mene tk:n kautta :D sitten jo kiukustuin puhelimessa ja kysyin että eikö yosairaalan pyyntö tutkimuksiin ja kahdeksan keskenmenoa jo riitä teidän mielestä pääsemään sisälle? Noh - ehkä syksyllä pääsen - ehkä. Harmittaa, Oysissa ottivat tosissaan ja olivat sitä mieltä että heti aletaan tutkimaan kunnolla ja kirjoittivat uuteen sairaalaan tosiaan tietoja ja suosituksia tutkimuksiin.. :/ kyllä se tästä. Päätin että kun nyt meillä on omat enkelit jokaisessa ilmansuunnassa ja väli-sellaisissakin, niin he riittävät jo meille. Seuraava pysyy liimattuna sen yheksän kuukautta <3

on se kyl outoo etteivät meinanneet alkaa tutkia liinu onha 8km iha liikaa, itellä vain puolet siitä mut seki on jo sietokyvyn rajoil jo.

on: kp 5/26 menossa muistaakseni ja ootan josko alkas menkat poituu hiljallee paikalta. eiline siivousurakka uudel kodil ainaki oli hyvää treeniä. tänään mies käy maalaamas loppuun sen. täytyy kyl sanoa et tehtii se mahdoton, saatii eläinten haju pois sielt, eka klooria pelii ja sit ruusuntuoksust pesuainetta. kylläsitä monta tuntia kuurattiiki lattiaa ja lisäks ikkunat ja ovet ja pöytä. naapurin kana piti pitää lisäks poissa sielt missä oli kans tekemist.

Jos nyt osasin lukea oikein tota kiinalaista kalenteria, niin toivon että pitää paikkansa. :) Vaikka kumpikin vaihoehto käy hyvin meille, mutta saahan sitä toista hiukan enemmä toivoa... :)

Butterfly toivottavasti siellä miehesi asettuu. Miehillä näyttäisi olevan omituisia tapoja käsitellä ja suhtautua vaikeisiin asioihin... :D

Rosebud voimia piinailuun, toivotaan että oireilut ja haamuilut muuttuisi kunnon plussaksi ja raskausoireiksi. :)

Toivottavasti Liinu saisit jotain selkiyttä tuohon tilanteeseesi. Kumma kyllä että ovat noin nihkeitä tutkimuksien alottamsien suhteen. Luulis että olis ihan aihetta, jos toisesta sairaalastakin jo suosituksia antavat.

Kaikille piinailijoille voimia, pahoittelut tädinkohdanneille, onnea uuteen kiertoon. Hirmuisesti plussatuulia koko porukalle! :)

Minäpäs liityn tähänkin joukkioon.

Takana siis kkm kesäkuun alussa ja tässä odottelen menkkoja kuin kuuta nousevaa (kp31). Kunhan nuo ovat ensin ilmestyneet, alkaa yrityksetkin! Hui! Vähän jännittää ja kauhistuttaakin mutta enpä aio jäädä tuleen makaamaan. :)

Pikamoikkaus (yritän pysytellä vielä vähän taka-alalla jonkin aikaa)

Onnittelut kaikille, jotka ovat saaneet hyviä uutisia! :)

Halaus heille, joilla uusi kierto käynnistynyt tai plussa muuttunut joksikin muuksi :(

Xena kiva, kun liityit seuraan! Pahoittelut keskenmenosta. Toivottavasti uusi kierto käynnistyy pian ja on onnekkaampi :)

ON menossa dpo 3 eikä mitään kummempaa. Voisin toki keskittyä mahan nipistelyyn, väsymykseen, nälkään ja janoon ym., mutta tällä kertaa jätän huomaamatta ne :D Tai siis yritän. Kyllähän tässä järkikin pitää olla mukana. Odotellaan oireita sitten ensi viikolla, jos vielä silloinkaan. Eiköhän sen sitten oikeasti tiedä, jos on tärppi käynyt..tuskin siinä on mitään arvuuteltavaa. Piinailu siis jatkukoon :)

Voi, kun minulla on jäänyt nyt niin moni plussannut onnittelematta, enkä millään jaksa muistaa suoralta kädeltä kaikkia. Olen kyllä lukenut täällä taustalla, mutta ei vain ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Mutta onnea nyt ainakin tyttötiikeri ja omenapossu! :)

Ja pahoittelut liinulle km johdosta :(

Rosebud: itselläni menossa kp 28/28-35. Pientä nippailua on alavatsassa. Luultavasti täti tulossa. Ihmettelen kyllä kun n. 4 pvä oletetun oviksen jälkeen tuli hennon vaaleanpunaista tuhrua pari päivää. Mitä lie välivuotoa, toivottavasti ei kerro mistään " vaivasta" mikä vaikeuttaisi raskaaksi tuloa..

anteeksi että aloitan omanapailulla... jippii täti poistumassa oikeestiki paikalta ruskeaa tuhrua tulee enää vähän, eilen käytiin maalamassa taloa ja tänää maalataan loppuun inshaallah. vuokranantaja perheineen ovat tosi ihania siis niin ystävällisiä ja avuliaita. ostavat lavuaarit meille. näköjään mä teenki sit sellasen pihan meille jossa on rantameininkiä kera kukkien ja kasvimaan :) kodin värisävyt tulee oleen todennäkösest sininen ja liila. valkoset seinät ja kreikkatyyliin sininen ovi ja ikkunankarmit. kyllä siitä hyvä tulee inshaallah. esikoinen saa koulupöydän ku vuokranantajan vaimo sanoi et hän tuo koulupöydän ni eikös esikoinen alkan itkee onnesta. ihana merituuli tulee meille kokoajan mistä mä nautin valtavast ku koko ikäni asunu rannikol meren ääressä.

ai nii mies pääsee pian taas lapiohommiin, sen pitää putsata mein koko piha mä hoidan ruuanlaiton ja sisustuksen sekä siivouksen :)

ONNEA plussanneille :) tsemppiä piinailijoille :)

Blaah..jottei vieläkään helpolla pääsis: luojan kiitos vaadin tän päivän ultra-aikaa!! Lääkäri totes ilmeisesti kohdunulkoisen raskauden. 3cm lumihiutalemainen möykky munasarjojen vieressä. Ja takas oysiin jonottaan kun täällä ei voidakaan hoitaa kun kahden viikon sulku poliklinikalla...

Takaisin