Helmiäippa OIKEIN PALJON ONNEA!!!! <3
OmenaPossu PALJON ONNEA <3 Ikävä juttu, että miehesi kanssa kävi nyt noin köpelösti

mutta vaikka en tunne sinua niin jotenkin aavistan sun olevan tosi vahva nainen joka selviää mistä vain! Tosi paljon tsemppi haleja sulle! Toivottavasti saisitte vielä miehesi kanssa asiat juteltua, mutta jos ei niin...ehkä sitten on parempi ilman sitä miestä..
Nyytti Ihana kuulla hyvistä uutisista! :)
Vargynja Tiedän tunteen. Ei jaksaisi odottaa koskaan niin kauaa.. pidän peukut pystyssä!
Haave Ite alotin tikuttamaan hyvis ajois, mut mun vinkki on ehkä se, että älä tikuta aamupissasta...mieluummin päivä tai pikemminki iltapäivä...:) koska aamulla mulla tikku ei näyttäny vielä mitää mut illalla näytti :) onnea bongailuun!
Liinu Ikävä, että joudut murehtimaan kaikenlaista..mutta pidän peukut pystyssä, että kaikki on hyvin! <3
Rosebud Toivotaan, että on haamu ja se vahvistuu!!!
BeNe Niin minäkin aina toitotan, että pysyn poissa jne...mutta joo tässähän minä taas kirjoittelen :) Peukkuja sinne, että ovis on hyödynnetty ja sitä rataa :)
musicbox Harmi, että joku tietää kuka olet ja siten on juorunnut!

tosi harmillista! Olet mielessämme :) käyhän aina lukemassa :)
Ja anteeksi kaikille niille joille en kommentoinut. Mielessä olette vahvasti :) <3
Kysymys kaikille: Ootteko käyttäneet kierroissa jotain niksejä? Greippi mehu? tai vastaavia? :)
OmaNapa: Täällä ei sinänsä mitään uutta. Greippimehua juonut joka päivä ja joka toinen päivä syön oikean greipin. Joka toinen päivä tai joka kolmas yritän juoda omenaviinietikkaa noin 1-2 teelusikallista veden kanssa..se on tosi haastavaa, koska se on niiin pahaa!! Oikeesti ootteko juoneet? Nauratti, kun ihan äsken laitoin n. 2 teelusikallista napsilasin pohjalle ja sitten loput vettä,pyykkipoika nenään ja kurkusta alas! Heti perään vettä lisää ja sit greippimehua
Mitähän kaikkea nainen voikaan vielä tehdä sen eteen, että tulisi raskaaksi?! Ois hauska kertoa näistä mun jutuista ystäville, mutta kerron vasta kun olen raskaana ja turvallisilla viikoilla. Voivat varmasti nauraa ja pitää mua pöhkönä
Tuli myös tuossa illalla taas pohdittua sitä, että kyllä mä niin kovasti toivon sitä omaa vauvaa <3 Ehkä tää yrittäminen ja odotus sitten lopussa palkitaan ja kasvattaahan tää mua tavallaan. Olen KAIKKI HETI MULLE ihminen ja tää asia onkin sellanen missä pitää jaksaa ottaa rennosti ja odottaa ja tuollanen odottaminen ei sitte sovi mulle yhtään tälläisissä jutuissa.. mulla on pitkä pinna ja oon kärsivällinen ihminen, mutta ei..tässä asias ei jaksais vaan oottaa, mut pakko on! Toivotaan, että noiden litkujen juominen auttaa mua tässä asias että en ihan turhaa itteeni kiusaa
<--- Mikä hymiö!
* Hyvää yötä rakkaat naiset ja kaikkea hyvää teille! *

Palailen taas joku päivä kirjoittelemaan. <3