Onnea plussanneille ja iso tsemppi piinailijoille :)
En ookaan vähään aikaan täällä käynyt kun aika ei ole riittänyt... Nyt tulin vähän lukemaan teijän kuulumisia. Mä niin toivon kaikille paljon plussatuulia! Ite venailen jännityksellä ja kauhulla tasan viikon päästä olevaa varhailultraa että miltä siellä näyttää. Oireita kun ei pahemmin ole, mitä nyt aamusin vähän huono olo mut tosiaan vähän
Pelottaa vaan niin hirmusesti, että jos siellä ei olekaan ketään kyytiläistä...
En ookaan vähään aikaan täällä käynyt kun aika ei ole riittänyt... Nyt tulin vähän lukemaan teijän kuulumisia. Mä niin toivon kaikille paljon plussatuulia! Ite venailen jännityksellä ja kauhulla tasan viikon päästä olevaa varhailultraa että miltä siellä näyttää. Oireita kun ei pahemmin ole, mitä nyt aamusin vähän huono olo mut tosiaan vähän
Nythän se on fakta että oon vähintään se 30-vuotias ensisynnyttäjä jos lapsia joskus tulee ni menköön sit vaikka pari vuotta lisää ni ehtisin saada koulut valmiiksi. Toiveet suurperheestä on kutistunu muotoon "jos nyt edes se ensimmäinen siunaantuisi" ja lopulta onhan miulla elämässä hienoja asioita paljon ilmankin ja monta syytä olla kiitollinen. Mitä suotta myrkyttämään mieltään asialla, jota ei kuitenkaan voi muuttaa. Tutkimuksiin sitten ens vuonna, jos ei siihen mennessä oo tärpännyt.