Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omenapossu, toivottavasti saatte asiat selvitettyä <3 voimia!!

Piia84, onnea <3 nyt vaan tarrasukkia nielemään ;)

Mää istun oysin päivystyksessä, just otettiin verikokeet ja nyt ootan lääkäriin pääsyä! Kysyin labrassa että otetaanko muuta kuin hcg (tokihan ajattelin että vertaavat eiliseen!!) niin hcg oli rustittu yli ettei kuuluma otetakkaan. Mää sitte perustelin että eihän siinä oo mitään järkeä kun jos ei ultrassa näykään vielä mitään, niin sehän jos arvo nousee niin kertoo sen että raskaus yhä etenee, mutta laskiessa on keskeytymässä... Meinasin purskahtaa itkuun..

Noh, otti senkin arvon ja käski selittää hoitajalle että miks otti sen vaikka oli laitettu rustit...

Asennoitunut oon keskenmenoon ja oon jo suunnitellut jatkon - maanantaina varaan yksityiselle ajan jotta saavat tutkia kilppari arvot.. Sitte mini aspiriinit ja omenasiideri etikka (toimiikohan samoin kuin omenaviinietikka?! Oli luontaistuote kaupan valikoimaa ja "puhtaampaa" ) ..käyttöön ja seison päälläni ens kesään asti...

unohtupa tuolta oma navasta vielä se, että vaaka näytti eilen 64,7kg eli 300g siihen että 30kg on lähteny vikasta neuvolapainosta ja samalla lähtenyt jo yli 15kg omia :D ja tavotepaino (65-70kg) tuli ohitettua :D

Liinu, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.
Itse vietin keskiviikon kättärin päivystyksessä, ei ollut eka tyhjennys onnistunut, ei kiva. Olipa sitten eka kerta 38-v elon aikana sairaala kamppeet päällä ja tippa ranteessa... Nyt on ultrattu ja toivottavasti kaikki hyvin. Mietin vaan koska uskaltais testata negaa, kun vuoto loppui, ainakin melkein - taitaa olla liian hätäistä, mut ny on KIIRE :D
Taitaa olla tuota harmitusta ja riitelyä ilmassa. Eilinen oli aika pohjanoteeraus mielialanvaihteluiden osalta ja vuorotellen itkin ja huusin. Lopulta mieskin veti herneet nenään... Nyt Hieman parempi mieli :)
Elmiinan kyssäristä. Mä en ole kertonut kenellekään toiveista enkä tuosta raskaudesta. Tavallaan olin siitä tosi onnellinen kun ei tarvinnut kkm:a selitellä, toisaalta eipä ole ketään kenen kanssa jutella (paitsi mies). On näistä sairaalakeikoistakin joutunut töissä valehtelemaan. Ja joutunut kuuntelemaan ties mitä juttuja. Mm. Viime viikolla pomo naureskeli, et luojan kiitos et ole raskaana. Niin, miten sen nyt ottaa.
Sori mahd. Kirjoitusvirheet, iPad keksii omat tekstit, en myöskään vielä muista edellisten kirjoittajien nimiä ulkoa eikä tällä tarkastella aiempia juttuja. :)

Liinu, kiitos :) <3

Mutta ootellaanko vielä onnitteluiden suhteen sinne maanantaille ;) määoon nyt jotenki pessimisti tän suhteen, vaikka ohjeissakin selvästi sanottiin että nega on silloin kun väriä ei erity testikohtaan ollenkaan, ja selitystä niistä hcg:n hormonitasoista.... Kuitenki nää mahatuntemukset on niin outoja, vähän välillä sellasia kuukautismaisiakin :D niin en halua hyppiä kärrynpyörää ennen ensiviikon lopullista testiä, siis sikälimikäli kerkeän sitä edes tekemään... ;)

toivottavast piia viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin, tonnikaupalla tarrasukkia :) ja onnea :)

liinu miten kävi, toivottavast kaikki kunnossa.

on: ei mitään uutta, tuhru loppu joitai päivii sit ja nyt näyttäs silt et aletaa valmistautuu oviksee hiljallee. kulkuneuvo korjattu vihdoin. ja nyt sit ootellaa ramadania. lämpötilat päivisin tuntuu olevan yli 30 astees joten tulee tukalat oltavat ens kuus ku sillo yleensä se 40 menee rikki.

Gyneä oottelen ultran vuoksi.. Kohdunsuu kiinni ja siistin näkönen, kanava täysmittainen, kohtu palpoiden tuntuu, mutta vuotoa tulee silti.. Kohdun ulkoista epäilee..

Voi kurja OmenaPossu. :( Toivottavasti saatte vielä asiat kuntoon parhain päin. Tsemppiä sitä odotellessa.

Varovaiset onnittelut piia. :> Pidän peukut pystyssä että viiva vahvistuu ja täti pysyy poissa.

Liinu, onko jotain jo selvinnyt? Ihan outoja ne siellä, kun eivät hcg:tä meinanneet ottaa. Siitähän sen parhaiten näkee, missä mennään...

Voi musicbox, tekin riidoissa. :( Ei taida juhannus tehdä hyvää parisuhteille. Toivottavasti saatte kaikki sovittua. Tsemppiä!

Liinu, kirjoitettiin näemmä samaan aikaan. Pidän sormet ristissä, että on kiinnittynyt epäilyistä huolimatta oikeaan paikkaan ja kaikki olisi hyvin.

Hcg tänään 2160 klo 20.08, eilen illalla 2050. Raskaus oikeassa paikassa ja sikiökaiku löytyi. Sykettä ei :( mutta kohdunkoko vastas rv 6+4!!!!! Menkat alko 17.5 ja 18.5 otin hormonikierukan pois joten ei voi olla noin pitkällä.. Jos olis sen 5+0 niin sykettähän ei edes pitäs näkyä...

Outoa! Mutta merkkejä keskenmenosta ei ole! Muuta kuin ettei sykettä ollut :/

liinu mulla oli viimeks sillai joulukuus ettei sykettä löytyn, epäilivät km no pari vko myöhemmi löyty syke joten no panic, veikkaan että oot oikees omis laskuis. sulla varma kontrolliultra parin vko:n päästä vai mitä oysin tollot tuumas? sanon noin koska mulla kans kokemust oysist ku asunu joskus oulus. hienoa ettei ole keskenmeno. tsemppiä ja tarrasukkia :) teen du'aa että kaikki menee hyvin sinulla ja pienikaisella :)

on: kyl se ovis alkaa lähestyy ku nyt...anteeks ällöt tiedot valkkari lisääntyny, ei viel kirkast, alkan tekee mieli joten josko se peitto heilus tänää. tosin viikon selibaattiki saatto tehä tehtävänsä, nyt sit jos pystyis joka 2 päivä pupuilee ni kattoo tärppääkö.
villatakki jota aloin neuloo sai uuden ulkonäön ku nettitikku lähti ja ohje netissä, no tää on sievempi mun mielest ku se ohje eli improvisointi kannatti :) takakappale on kohta valmis mutta kyllä sitä on purettuki monta kertaa.

Hei mikä vaun oikeilla sivuilla on ?? Onko osoite vaihtunu vai onko ne kaatunu!!?? Ärsyttävää!!!!!

ei ol vaihtun mul toimii kunnolla...tai niin hyvin ku afrikast käsin voi toimia.
mitäpä latelle kuuluu?

on: mies tuli kotii huonol tuulel veljensä takia (oli taas käsi ojos et anna rahaa) mutta saipa todeta että onneksi hänellä on vaimo joka osaa poistaa mielipahan. ruoka oli valmiina, teen laitoin ruuan päätteeks, kylpyvesi valmiiks äsken, hartiahieronta. voiko mies enempää toivoa kun tulee kotiin...kyllä on ollu hymyssäsuin nyt. pitää vaa saada joku paperi mikä osoittaa mein osoitteen et saan mun liksan tänne mahollisimman pian. mies oli kyl niin ihana ku totes et ostapa itelles se sharp docomo aquos 3D puhelin hanki itelles ny jotai ku ne rahat oot ite tienannu <3 saa nähä mitä hommaan, pitää kattoo.

Aijaa :/ onpa kumma kun www.vau.fi ei toimi puhelimella eikä koneellakaan mulla!!! nyt on jo toinen päivä ja tuosta forumin yläkulmasta kun painaa tuosta VAU.FI logosta niin tulee se sama valkoinen sivu että sivua ei pystytty avaamaan. Vika ei siis ole netissä tms kun KAIKKIIN muihin sivuihin pääsee... fuck....

Gatusa hyvää mulle kai.. huonot olot vähemään päin mutta ihan jäätävä nälkä koko ajan ja syön kun hevonen :DD ens torstaina olis eka neuvola ja jännittää ihan hulluna <3 Tilasin myös dopplerin että sitten kun se saapuu niin saa rueta (toivon mukaan) kuuntelemaan ääniä <3 :) Turvotusta ja mahan pömpöttämistä, eipä mulle kummempaa :) kuukauden kesälomakin alkaa viikon päästä että mikäs tässä ;)

Liinu, hienoa ettei löytynyt oikein mitään vikaa. Ehkä se tarkottaa että kaikki on hyvin, vaikka sykettä ei löytynytkään. Ja kun viikkoja pitäisi kuukautisten mukaan olla sen verran vähän ettei pitäisikään kuulua niin... En tiedä asiasta mitään mutta voisin kuvitella että kohdun koon arviointi olisi vähän epävarmaa. Toivotaan ainakin että viikkoja on tosiaan se viisi mitä pitäisikin ja kaikki on niinkuin pitääkin. :>

Gatusa, vau oot taitava. En uskalla edes ajatella mitä siitä tulisi jos lähtisin ilman ohjetta soveltamaan mitään yhtään monimutkaisempaa kutomusta. Onnea oviksen hyödyntämiseen. ;)

Mukava kuulla sinunkin kuulumisia late. :> Jos et ole vielä kokeillut, kokeile poistaa netin/selaimen välimuisti ja varsinkin evästeet. Se (kuulemma, tekninen tukeni aka. mieheni vinkkasi) voi auttaa sivun toimimattomuus ongelmaan. Ja varmaan olet jossain vaiheessa nettiselaimen sulkenut, mutta jos et, sitäkin kannattaa kokeilla. Toivottavasti etusivu alkaa pian toimia sinullekin.

Liinu toivottavasti jatko sujuu hyvin ja pienen syke löytyy seuraavassa ultrassa <3 ja tosiaan kuten ylempänä jo mainittiin, niin ei ne sun viikot välttämättä vastaa sitä mitä se kohdun koko väitti ja tulipa tuossa mieleeni, että löytyikö yksi vai useampi "kohde", jos sattuisi monikkoraskaus olemaan kyseessä, niin eikös sekin voisi vaikuttaa kohdun kokoon jo noilla viikoilla? (nää on vaan mun omia tyhmiä pähkäilyjä, mä en näistä mitään tiedä, mutta eipä sitä kai olekkaan olemassa tyhmiä teorioita?!?)

Gatusa onnea oviksen bongauksesta :) ja myös sen hyödyntämiseen ;)

late- mä kans oon miettiny seuraavaa raskautta varten ostavani sen kotidopplerin :) jos ei muuten, niin mielenrauhan kannalta :D

ON: kp36/31, plööh.. päivällä olin ihan varma et nyt vuotaa, kun oli oikeen kunnon valuva olo ja vessaan mennessä ei mitään o.O oli varmaan hikeä sitten (täällä on pirun kuuma 24/7) tänään vihloi myös selkää, siis oikeen kunnolla vihloi enkä meinannut saada itteeni ylös kumarasta, kun jotakin lattialta olin nostamassa :O
höpöttelin tuossa ukon ja kaverinkin kanssa että jos tiistai-keskiviikko yön aikana tai siihen mennessä ei ole alkaneet, soitan labraan verikoe ajan, niin pääsen ainakin tästä pähkäilystä eroon, että onko ne menkat tulossa vai onko massussa möngertäjä..
ja saatiin me joten kuten sovittuakkin ukon kanssa, se omalla tavallaan sovitteli (höpötteli etten mä kuitenkaan asuntoa löydä näin lyhyessä ajassa, että jatketaan näin kun nyt ollaan) ehkä se vaan on niin "äijä" ettei pysty pyytään anteeks, kun jotain tollasta möläyttelee :D

Pikainen ON:

Cb digi: Raskaana 1-2

:love017 :love017 :love017 :love017 :love017 :love017 :love017 :love017 :excited001 :excited001 :excited001 :excited001 :cool05 :cool05 :cool05

huh huh....

Tällä kertaa siis kiertopäivät menossa 29/28-30
La siis aivan maaliskuun alussa, oiskohan tolla laskurilla ollut 2.3.2014

Nyt pitää sitten toivoa että kaikki menee hyvin...ja jos ei teitä haittaa niin voisin mielellänsä vielä tässä vaiheessa möys jäädä vähän tännekkin höpöttelemään...??? ihanku muutkin raskautuneet sanoneet niin ollaan vielä NIIN alussa kaiken kanssa...

Nyt töihin!

Ihanaaaa piia!!!! :) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ONNEA!!! TULEHAN SIT SINÄKIN TUONNE RASKAUTUNEISIIN TÄSTÄ RYHMÄSTÄ :)

Mahtavaa Piia!! Paljon paljon onnea!!!! :hug007

Omenapossu on kyllä harmi toi kierron venyminen, mutta josko siellä tosiaan olisi pieni kyytiläinen...? Ja toivotavasti nyt yhteiselo jatkuu miehesi kanssa, taitaa olla melko tyypillistä että niillä miehillä on omat tapansa pyytää anteeks. :biggrin

Gatusalle onnea oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen!

Entäs mitenkäs Liinu jakselee? Joko on loppunut vuodot ja asiat kunnossa?

ON: tänne ei ihmeempiä, samat oireet ja samaa neuvolan odottelua... tänään vissiin rv 5+0...

Takaisin