Eetula pahoittelut parisuhdetilanteestasi.

Kovasti voimia sinne.
Vargynja onpas outo tuo ovistesti kun noin usein noita oviskuvioita näyttää. Jos oviksesi kuitenkin oli sunnuntaina kun oli oireet ja kuviot yhteisymmärryksessä toistensa kanssa. :)
Epexina pahoittelut menkkoista.

Onnea kuitenkin seuraavaan kiertoon. :)
Ella84 tervetuloa kuumeilemaan. :)
Liinu2013 tsemppiä tulevaan ultraan ja kyllä uskoisin, että noilla testeillä saattaa olla suuriakin eroja, joten huoli pois, vaikka ei samanlaisia tuloksia testit annakkaan aina. :)
Elmiina hyvä, että pääsit viimein uuteen kiertoon ettei kierto ihan venynyt ja paukkunut. :) Hyvä myös, että kipuilu loppui. :) Turvallisesti sitten siellä tien päällä. :)
Nonna- pahoittelut negasta.

Jos menkat kuitenkin kadoksissa niin onhan kuitenkin mahdollisuus plussata myöhemmin. :) Tsemppiä piinaavaan odotteluun. :)
Tyttötiikeri juuripa sellaisella David-liuskalla testasin, mutta eipä antanut plussaa sellainen puikkotesti tänä aamunakaan.

Onnea tulevaan neuvolakäyntiin. :)
Haave pahoittelut menkoista.

Kaikki missä on suklaata on hyvää ja maittaa minulle.

Kiitos ohjeesta. :)
Mia82 tsemppiä noihin piikityksiin. En tiedä olisiko minusta piikittämään itseäni, vaikka en piikkejä pelkääkään. :) Jotenkin se itsensä piikittäminen ei tunnu kivalta ajatukselta, mutta pakkohan se varmaankin on jos tilanne sitä joskus vaatii kun tuo mies on niin piikkikammoinen, että siltä on ihan turha edes kysyä apua.
Mewwi^^ onnea oviksen hyödyntämiseen ja toivottavasti mies jaksaa maratonissa mukana. :)
Kukka^^ kyllä varmasti tuo stressaamattomuus auttaa. :) Hyvä jos kierrot rupeaa normalisoitumaan, vaikka pitkät tuntuvat vieläkin olevan. Plussatuulia sinnekin. :)
Musicbox pahoittelut menkoista.
_mirelyn_ voi hitsin pimpulat tuota tätiä! Toivottavasti seuraava kierto on teidän. :) Hyvää jussia sinnekin. :)
OmenaPossu täällä on peukut pystyssä. :) No olipas hurjan pitkä sähkökatkos. Kyllä minua ketuttaisi kun on varautunut pitempään aikaan.
Rosebud harmi tuota kroppaa.

Toivottavasti se siitä vielä normalisoituisi. :)
Piia84 onnea maanantaille. :) Toivotaan, että menkat pysyy poissa ja hyvästä syystä. :)
Ninnuriini pahoittelut kokemuksestanne.

Toivottavasti kroppa pian palautuu. :) Tervetuloa tänne kuumeilemaan. :)
BeNe onnea kiertoon ja hyvää jussia sinnekin. :)
Helmiäippä onnea perjantaille. :) Hyvää jussia sinnekin. :)
Omaa: kp 27/27-28 menossa ja negatesti tuli tehtyä aamusta.

Lämmöt ovat romahtaneet normaalitasolle muutaman päivän aikana, joten kovasti ne menkkoja enteilee. Tänään aamulla lämmöt oli korkealla, mutta se saattaa johtua siitä, että olin aikaisin ylhäällä ja vaikka mittasinkin suunnilleen samaan aikaan kuin yleensä, niin olen yleensä ottanut lämmön heti herättyäni. Nyt olin ollut jo muutaman tunnin hereillä. Kummallista kyllä niin hirveästi ei ole nyt mitään oireita edes niitä menkkaoireita. Pitää perjantaina testata uudestaan jos menkat yhä edelleen loistaa poissaolollaan.