Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä vielä kaikille, joilla täti valloitti vierashuoneen:

Nopea suklaaherkku (kun ei kiinnosta tätiä varten käyttää paria minuuttia enempää aikaa)

100g pehmeää voita
1½ dl sokeria
5dl kaurahiutaleita
3rkl kaakaojauhetta
+ vaniljasokeria

Sekoita vaan keskenään, pyöritä palloja ja vähäksi aikaa jääkaappiin (tai syö suoraan kulhosta)

:D Ei muuta.

Nonna pahottelut negasta, mutta josko testasit liian aikasin...? Jännäillään nyt vielä siihen to/pe akselille, eikä heti heitetä kirvestä kaivoon...

Haave: Toi on niiiiiiin hyvää :D Mä heitän sekaan yleensä vielä kookoshiutaleita. Nam. Oi vitsit ku heti rupes tekee mieli suklaaherkkua......... *Kaapii tarpeita kasaan* :D

Mulla oli tapana tehdä munista ja sokerista taikina, ja syödä se herkkuna. Joskus lisäsin kaakaojauhetta sekaan. Ai että oli hyvää. :D Eli muna ja sokeri vaahdotetaan vatkaimella ja that's it.

Kiitos Haave ohjeesta! Taidampa huomenna tehdä! Mikä siinä onkin että tädin kyläillessä tekeekin niin mieli makeaa..?

Koska tädin vierailu harmittaa, ni se harmitus pitää purkaa jotenkin. Ja mikäs sen parempi keino kuin herkuttelu :D

Muakin harmittaa teijän kaikkien puolesta joilla tullunna negaa tai täti kylään :( liekköhän sitä tämä potutus kokonaisuudessaan, vai ennakoivia pms oireita.... Woihan asia kyllä olla niinkin että koska olen yövuorossa, kaikki asiat jurppii nyt ihan kunnolla :excited001 :excited001

Mitäs mulle? no piinaviikkoa elellään. Ens maanantaina pitäs testata mikäli ei oo japaninliput salossa. Ei kyllä oo muuten minkäänlaisia tuntemuksia taas suuntaan eikä toiseen. Lämpöjä oon koittanut silloin tällöin iltasella muka katsastaa ja ne nyt on näyttäneet vähän korkeempia lukemia kui normisti, mutta vielähän ne kerkii halutessaan laskemaankin.En oo lämpöjen kanssa päässyt kuin siihen 35,9 asteeseen. Mullehan tuokin lukema on jo huima nousu, kun ajattelee että normaalilämpö on 35,0-35,3. (juu-u, en uskonut minäkään PITKÄÄN AIKAAN että voi olla noin matala, siksipä olen tuhlannut pienen omaisuuden kuumemittareihin, kun monen monituinen uusi mittari aina lensikin melkein heti roskikseen, kun sen olin kassaan maksanut uja todennut ettei voi paikkaansa pitää).

Huomenna hakemaan lapsi kotiin sukuloimasta :love017 :love017 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003 onhan tuo jo VÄHÄN ikävä ollutkin

Mun nenään haisee kaikki jotenki pahalta.... mutta kokeilin nyt siirtää sisällä olleen kissan vessan ulos, jos se hajukin häviäisi? Kissahan siis tekee tarpeensa ulos, kun siellä kuljailee!

nyt mentävä jatkamaan töitä, mummot kutsuu ;)

Pahoittelut negoista ja tädeistä!

Täällä tuli yhden kerran tuhrua ja loppu kun seinään..

Hormonit on ihan sekaisin. Tiedän, etten ole raskaana, mutta hajut yököttää, pissattaa ja tissit arat. Ärsyttää, kun kestää näin kauan kropalla palautua :(

piia84 mulla on normilämpö 34,5-35 ;) ja raskauden aikana se pomppas 36,7 :D että kauhee ero siinäkin voi olla :O

ON: edelleenkään ei mitään menkkamaisia tuntemuksia, kylläkin vähän kuin liitoskivun tapaisia pieniä vihlasuja on välillä o.O ja mua ei vaihteeks väsytä, eikä ne meiän sähköt oo vieläkään menny :O ärsyttävää..

joo toi sähkö"katko" kesti tasan sen aikaa kun pääsin työhuoneesta kipittään makkariin sänkyyn :O ja ei, ei onneks paljoo kismitä huomenna kantaa jääkaapillista ruokaa ja kylmälaukullista pakasteita takasin kotiin sieltä anopilta!! mur..

omenapossu, esikosta muistan myös aikanaan (2010) mitanneeni aikalailla 37 asteen lämpöjä (kun ihmettelin että mikä mussa nyt on vialla, ovista siis odottelin vasta tuollon saapuvaksi), että empä hyppele noidenkaan lämpölukemieni kanssa mihinkään taivaaseen :D Ja pitkäämpä kesti tuo megakatko!! :laughing005 :laughing005

Ihanata, alkaa vihdoin olemaan taas nää vuorot kasassa ja pääseepi kohta nukkumaan ja parin vapaan viettoon. Juhannuspäiväksi sitten taas sopivasti töihin takasin :) Meneepä ainaki aika vähän nopeempaa niitä kuukautisia ootellessa... Lähinnä nyt on vaan sellaset ajatukset mielessä koko ajan, ettei se voi sattua tärppi nytkään meille kun se ei oo aiemminkaan sattunnu. Eiköhän sitä jouluna löydä ittensä vielä tutkimuksista. Oompahan osannu ees vähän rentoutua asian suhteen, vaikka täällä teijän kanssa kuljailenki ihan yhtälailla :excited001 :dance011

OmaNapa
Jälleen vain omaanapaa, mutta lupaan kiinnittää heti enemmän huomiota muidenkin kommentteihin kun saan tilanteeseeni selvyyden! Tänään kp30/30 menossa :) Tein äsken taas Digitestin joka näytti Not Pregnant..jälleen avasin testin ja sanonpahan vaan, että en enää ikinä osta digiä!! Liuskat olivat sisällä nyt nurinpäin kuin viimeksi eli eilen kun avasin testin niin näin suoraan viivat liuskoissa..nyt kun avasin niin ihmettelin, että hä?! eikö viivan viivaa..edes kontrolli?!Kurkkasin liuskan toiselle puolelle ja siellä... Eilen liuskoissa oli kaksi melko selkeää viivaa ja yksi hieman haaleampi, nyt liuskassa vain yksi sekava viiva ja ei muuta. Luulen, että kun digin liuskat olivat ihan nurinpäin siellä niin sen on täytynyt vaikuttaa tulokseen ja tässä digissä ei palanut sisällä punaista valoa niinkuin eilisessä joka selvästi läpivalasi ne viivat ja niitä oli vierekkäin kaksi! (enkä nyt tarkoita, että minun on ihan väkiseltä saatava positiivinen tulos vaikka sitä toivonkin, mutta sanonpahan vaan,että luottamus meni digiin...)

No oli miten oli mun menkat alkaa yleensä tasan ajallansa eli huomenna täti saapuu paikalleen jos on tullakseen ja ei auta ku ottaa vastaan jos ei muuta anneta :) Mutta menkkaoireita mulla ei oo! Navasta alaspäi JOSKUS hyvin harvoin tuntuu jotai painetta,mut siinä mun oireet oikestaan täl hetkel? nii ja aamulämpö on koholla ;)mut mä en usko ennen ku näen selvästi että täti ei tuu ja sitärataa...jos menkat ei ala huomenna niin en tee perjantainakaa vielä testiä. NYT OIKEESTI OON VAAN JA OOTAN! :)

Vaihdetaanpa tänne tuolta joulukuisista. Eli nt ultrassa viime perjantaina 12+2 todettiin keskeytynyt keskenmeno ja seuraavana yönä lääkkeillä tyhjenneltiin:angel10. Nyt sitten odotellaan että kroppa palautuu ennalleen ja yritämme raskautua uudelleen. Ikää on jo kohta 39, eli ois jo korkea aika. Kyllä se siitä, kiva lueskella täältä muiden onnistumisia :happy119 - hirmuisesti onnellisia uutisia tuutin täydeltä siis pliis...

Voi ei Ninnuriini, pahoittelut koettelemuksestasi ja voimia paranemiseen.Toivottavasti kroppa palautuu pian. Tervetuloa tänne piinailijoiden ja jännittäjien joukkoon :) Itsekin olen 38 jo ja ensimmäistä yritetään vasta.

Nonna koita kestää, kärsivällisyyttä odotteluun. Pidetään peukkuja että täti ei tule paikalle. Mä just tilasin noita digitestejä myös, paree on kyllä sitten toimiakin! ;)

Omenapossu jännältä kuulostaa sinunkin tilanteesi! Pidetään peukkuja, meinaatko edelleen testata huomenna vasta?

Piia84 vähänkö repesin tuolle japanin liput salossa -jutulle :laughing005. Tsemppiä piinailuun, onneksi sulla on juhannus töitä niin aika menee nopeammin :)

Kiitos Haave reseptistä! Olinkin unohtanut noi herkut, muksuna niitä tuli tehtyä usein ja laitoin kans kookoshiutaleita niiden joukkoon. Nam!

Kaikille tädin kohdanneille pahoittelut ja ovista bongaaville lykkyä pyttyyn ja PLUSSATUULIA KAIKILLE!

ON. Täällä täti pakkasi kamansa eilen ja läks. Nyt sitten odotellaan ovista kaikessa rauhassa, kroppa on selvästikin vielä tosi sekaisin pillereiden jäljiltä, niin ei kauhean hyvin pysty luottamaan kierron pituuteen vielä, eli tärppää jos tärppää. Ajattelin tästä siirtyä pikkuhiljaa juhannuksen viettoon ja lomamoodiin ja jättää tämänkin projektin lomalle vähäksi aikaa :) Eli pyörin taustalla ja käyn aina välillä kurkkimassa täällä mitä teille kuuluu, toivottavasti olette kaikki päässeet siirtymään pois täältä siihen mennessä, kun taas aktivoidun täällä enemmän :cool01

:flower OIKEIN IHANAA JUHANNUSTA JA KESÄÄ KAIKILLE!! :flower

Pikaisesti vain,

Ninnuriinille, pahoittelut ja kovasti voimia. Itsekin kkm kokenut, joten tiedän kuinka kova pommi oli, kun luuli kaiken olevan kunnossa...

Kaikille Oikein Mukavaa Juhannusta! :wav

ON: Ei uutta, ei tätiä. Testaan vielä pe-aamuna, jos ei tätiä kuulu. Sitten jään näistä hommista Juhannuslomille ja palaan asiaan esni viikolla. Tsemppiä kaikille testailuun ym. piinailuun ja koettakahaan rentoutua Juhannuksen aikaan! :-)

BeNe meinasin testata tänään aamulla, mutta unohdin sen aamupöpperössä..

ON: ei näy tätiä täällä, tosin onhan tässä vielä päivää jäljellä :) seuraillaan tilannetta ;)

Eetula pahoittelut parisuhdetilanteestasi. :sad001 Kovasti voimia sinne. :hug013

Vargynja onpas outo tuo ovistesti kun noin usein noita oviskuvioita näyttää. Jos oviksesi kuitenkin oli sunnuntaina kun oli oireet ja kuviot yhteisymmärryksessä toistensa kanssa. :)

Epexina pahoittelut menkkoista. :sad001 Onnea kuitenkin seuraavaan kiertoon. :)

Ella84 tervetuloa kuumeilemaan. :)

Liinu2013 tsemppiä tulevaan ultraan ja kyllä uskoisin, että noilla testeillä saattaa olla suuriakin eroja, joten huoli pois, vaikka ei samanlaisia tuloksia testit annakkaan aina. :)

Elmiina hyvä, että pääsit viimein uuteen kiertoon ettei kierto ihan venynyt ja paukkunut. :) Hyvä myös, että kipuilu loppui. :) Turvallisesti sitten siellä tien päällä. :)

Nonna- pahoittelut negasta. :sad001 Jos menkat kuitenkin kadoksissa niin onhan kuitenkin mahdollisuus plussata myöhemmin. :) Tsemppiä piinaavaan odotteluun. :)

Tyttötiikeri juuripa sellaisella David-liuskalla testasin, mutta eipä antanut plussaa sellainen puikkotesti tänä aamunakaan. :sad001 Onnea tulevaan neuvolakäyntiin. :)

Haave pahoittelut menkoista. :sad001 Kaikki missä on suklaata on hyvää ja maittaa minulle. :p Kiitos ohjeesta. :)

Mia82 tsemppiä noihin piikityksiin. En tiedä olisiko minusta piikittämään itseäni, vaikka en piikkejä pelkääkään. :) Jotenkin se itsensä piikittäminen ei tunnu kivalta ajatukselta, mutta pakkohan se varmaankin on jos tilanne sitä joskus vaatii kun tuo mies on niin piikkikammoinen, että siltä on ihan turha edes kysyä apua. :laughing002

Mewwi^^ onnea oviksen hyödyntämiseen ja toivottavasti mies jaksaa maratonissa mukana. :)

Kukka^^ kyllä varmasti tuo stressaamattomuus auttaa. :) Hyvä jos kierrot rupeaa normalisoitumaan, vaikka pitkät tuntuvat vieläkin olevan. Plussatuulia sinnekin. :)

Musicbox pahoittelut menkoista. :sad001

_mirelyn_ voi hitsin pimpulat tuota tätiä! Toivottavasti seuraava kierto on teidän. :) Hyvää jussia sinnekin. :)

OmenaPossu täällä on peukut pystyssä. :) No olipas hurjan pitkä sähkökatkos. Kyllä minua ketuttaisi kun on varautunut pitempään aikaan. :cwm21

Rosebud harmi tuota kroppaa. :sad001 Toivottavasti se siitä vielä normalisoituisi. :)

Piia84 onnea maanantaille. :) Toivotaan, että menkat pysyy poissa ja hyvästä syystä. :)

Ninnuriini pahoittelut kokemuksestanne. :sad001 Toivottavasti kroppa pian palautuu. :) Tervetuloa tänne kuumeilemaan. :)

BeNe onnea kiertoon ja hyvää jussia sinnekin. :)

Helmiäippä onnea perjantaille. :) Hyvää jussia sinnekin. :)

Omaa: kp 27/27-28 menossa ja negatesti tuli tehtyä aamusta. :sad001 Lämmöt ovat romahtaneet normaalitasolle muutaman päivän aikana, joten kovasti ne menkkoja enteilee. Tänään aamulla lämmöt oli korkealla, mutta se saattaa johtua siitä, että olin aikaisin ylhäällä ja vaikka mittasinkin suunnilleen samaan aikaan kuin yleensä, niin olen yleensä ottanut lämmön heti herättyäni. Nyt olin ollut jo muutaman tunnin hereillä. Kummallista kyllä niin hirveästi ei ole nyt mitään oireita edes niitä menkkaoireita. Pitää perjantaina testata uudestaan jos menkat yhä edelleen loistaa poissaolollaan.

Onnea plussanneet LIINU JA TYTTÖTIIKERI!!!!!!!!! <3 <3 <3 < 3< 3<3 <3 <3 Olen lukemassa sivulla 127 kun lähtö kauppaan tuli ja jos näillä muutamalla viimeisellä sivulla on plussanneita niin onnea heillekin :D Minulle ei ole tullut ilmoituksia näistä uusista ja olen ajatellutkin etät ompa hiljentynyt juttelu täällä :D nyt se sit kostautuu kun pitää lukee 20 sivua :DD

Tulkaahan plussanneet tuonne plussanneiden puolelle (raskaaksi 2013- ketjusta plussanneet) niin saadaan keskustelua sielläkin vilkkaammaksi :) <3

Mulle kuuluu hyvää! 27.6 on eka neuvola ja jänskättää hirveesti.. Dopplerin tilasin että saa sitten kotonakin kuunnella sydänääniä... Ällö olo on jatkuvaa mutta oksentanut olen vain sen yhden kerran... ONNEKSI!!! IHan hirveetä välillä kun ruoka nousee vaan ja yrität viimeiseen asti sitä pitää sisällä.. Mut muuten kaikki hyvin... maha on jo turvonnut että leggareita pitää vaan pitää.. farkkuihin ei toivoakaan :/ NYYYYHHH

PLUSSATUULIA KAIKILLE <3 <3 <3 <3 tehkää juhannustaikoja ;)

Piia jaksamista piinailuun, toivotaan että täti pysyy poissa!

Kurjaa Rosebud että kroppa tuolla tavalla kenkkuilee. Voimia sinne! Toivottavasti pian tasaantuu hormooni ja kierrot.

Omenapossu miten voit unohtaa testata? :eek: Hassu.. :biggrin

Nonna ei niitä digejä ehkä kannattais availla.. säästyy turhalta mielipahalta ja kummastelulta. Toivotaan että täti pysyy poissa ja se plussa sieltä vielä tulee. Jaksamisia sinne <3 :hug013

Ninnuriini oon todella pahoillani puolestasi! Voimia teille hurjan paljon! Toivotaan että kroppa tasaantuu pian ja pääsette pian uudestaan todistamaan plussaa. Ja toivottavasti ette joudu uudelleen vastaavaan tilanteeseen enää koskaan! :hug013

Bene tsemppiä oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen!

Pidetään Helmiäippä peukkuja, että plussa tulee. :)

Pahoittelut negasta Chipmunk, mutta toivotaan että oli vaan turhan aikasta testata. Onnea perjantaille!

Kiva että siellä on kaikki hyvin Late! Kurjaa kyllä toi pahoinvointi (sitä odotellessa).... Ehkä sitä vois sinne plussanneiden puolelle siirtyä pikkuhiljaa....

ON: tänne ei mitään uutta. Samat oireet, väsyttää vaan.. Eihän tässä edes muuta voi ku oottaa.. :D

Takaisin