Gatusa
Seurustelun sensei
kiitos bene :) juu siis se on hyvä uutinen että uusi kierto alkoi, normi menkat sain, ei samanlaisina mitä oli yli vuosi sitte et oltii ku häränkurkku joten tyytyväinen vaa että ollaa välimaastossa. mulle täs kuus kelpas kumpi tahansa menkat tai plussa kunha kroppa normalisoituu.
mitä tulee tuoho hormoni asiaan ni oviksen jälkee tulee ne ihanat pms oireet joillee ja valitettavast yks oire on mielialanvaihtelu, ärtyisyys, raskausoireita muistuttavat oireet. jos ei hedelmöittymist ol tapahtun keltarauhanen surkastuu joten kyllä ne hormonit lähtee laskuun taas mikäli ei tärpänny.
on: saas nähä mihi aikaa mies tulee kotia tänää eile tuli vast 21.55 ja meikä valvo ja oli huolissaa, no pääasia että kuitenki tuli ehjänä kotiin. jaahas mitähä sitä tänää kokkais, kalaa en ainakaa jaksa alkaa laittaa ku pitää sulattaa, tänää on siis kasvisruokapäivä :) oliha meil katkarapucurrya ja nuudeleita lounaaks ni päivällinen voi olla kasvisruokaa. että mua väsyttää ja laiskottaa, tekis mieli ottaa päikkärit. mun tuuril mies tulee oven taa just sillo ku vetelen sikeit. heräsin ennen klo 5 aamulla, väsy.
mitä tulee tuoho hormoni asiaan ni oviksen jälkee tulee ne ihanat pms oireet joillee ja valitettavast yks oire on mielialanvaihtelu, ärtyisyys, raskausoireita muistuttavat oireet. jos ei hedelmöittymist ol tapahtun keltarauhanen surkastuu joten kyllä ne hormonit lähtee laskuun taas mikäli ei tärpänny.
on: saas nähä mihi aikaa mies tulee kotia tänää eile tuli vast 21.55 ja meikä valvo ja oli huolissaa, no pääasia että kuitenki tuli ehjänä kotiin. jaahas mitähä sitä tänää kokkais, kalaa en ainakaa jaksa alkaa laittaa ku pitää sulattaa, tänää on siis kasvisruokapäivä :) oliha meil katkarapucurrya ja nuudeleita lounaaks ni päivällinen voi olla kasvisruokaa. että mua väsyttää ja laiskottaa, tekis mieli ottaa päikkärit. mun tuuril mies tulee oven taa just sillo ku vetelen sikeit. heräsin ennen klo 5 aamulla, väsy.

Pari päivää on pois täältä niin on tullu monta sivua tekstiä
Noh..tätiä ei kuitenkaan vielä näy, niin en heitä vielä kirvestä kaivoon vaan odotan viikonlopun yli ja testaan sitten vaikka maanantaina, jos ei täti ennen sitä saavu. Peukut pystyyn siis että se täti ei tule!! 
No laitettiin syömisen jälkeen makkaraleike rullalle grilliin ja sisälle ikkunasta mentiin katsomaan tapahtuuko mitään. Samantien siihen lehahti makkaravaras paikalle ja vei leikkeleen. :) On ne mahtavan viisaita otuksia. Ei harmittanut yhtään vaan oma vikahan se oli kun jätettiin makkarat vartioimatta. :) Pahoittelut negasta, mutta jos tosiaan oli liian aikaista vielä testata. Täällä on kyllä jo peukut pystyssä.