Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos bene :) juu siis se on hyvä uutinen että uusi kierto alkoi, normi menkat sain, ei samanlaisina mitä oli yli vuosi sitte et oltii ku häränkurkku joten tyytyväinen vaa että ollaa välimaastossa. mulle täs kuus kelpas kumpi tahansa menkat tai plussa kunha kroppa normalisoituu.
mitä tulee tuoho hormoni asiaan ni oviksen jälkee tulee ne ihanat pms oireet joillee ja valitettavast yks oire on mielialanvaihtelu, ärtyisyys, raskausoireita muistuttavat oireet. jos ei hedelmöittymist ol tapahtun keltarauhanen surkastuu joten kyllä ne hormonit lähtee laskuun taas mikäli ei tärpänny.

on: saas nähä mihi aikaa mies tulee kotia tänää eile tuli vast 21.55 ja meikä valvo ja oli huolissaa, no pääasia että kuitenki tuli ehjänä kotiin. jaahas mitähä sitä tänää kokkais, kalaa en ainakaa jaksa alkaa laittaa ku pitää sulattaa, tänää on siis kasvisruokapäivä :) oliha meil katkarapucurrya ja nuudeleita lounaaks ni päivällinen voi olla kasvisruokaa. että mua väsyttää ja laiskottaa, tekis mieli ottaa päikkärit. mun tuuril mies tulee oven taa just sillo ku vetelen sikeit. heräsin ennen klo 5 aamulla, väsy.

Chipmunk86 sun täytyy vaan syödä herkkuja päivittäin ja liikkua mahdollisimman vähän ;)

ja en ole tainnut muistaa onnitella, _mirelyn_ onnea naimisiinmenon johdosta :)

ON: takottipa se eilinen viiva vaikka ovulaatiotakin, niin ainakin se tuli hyödynnettyä yöllä, vaikkaa meilläkin mies jo ehti nukahtaa ennen ku alko "lähenteleen" :D ja olinpa siinä puol tuntia koivet kohti kattoa/sammakkoasennossa (olisin ollu kauemminkin mut puhelimest loppu akku :D) kävin nopee juomassa ja nnukuin ekaa kertaa mömmöt sisällä ;) joskopa siitä ois myös jotaki hyötyä :D mutta eipä mua haittaa vaikka se oiski raskautta se hormoonien nousu ;)
edelleen aion perjantaina testata ja kattoo mitä se ovistikku näyttää, siitä se sitten varmaan selviää oliko ovis vai pikkumatkustaja <3

Nonna- olispa meillä vielä sama kierron pituus! :p Päätin kans aiemmin, että missään kierrossa ei ala mikään kuvittelu. No nyt ei tarvi siis kuvitella, kun oikeasti sattuu. Mun pitää siispä päättääkin niin, että vaikka tulisi oireita, en ala miettimään syitä :D Tuo rintojen kasvu on kyllä sellanen oire, ettei siihen oikeen muuta voi olla syynä - ehkä yritän itsekin siihen asti pysyä tyynenä.

Elmiina Tekstari aamulla olisi kyllä melko hyvä juttu :D Sit vaan jännittäis, että mitä sieltä tulee, miksei se jo tuu, onko se unohtanut, toimiiko puhelin! :D

Tuulia Ei maistunut jätski :D Paha mieli tuli siitäkin! Onneksi tosiaan pikkukaverit hengailee kytiksellä vähän pitempään, niin ei tarvitse joka päivä välttämättä edes touhuilla! Toivottavasti sulla ei kauaa jatku hiljaiselo - toivotaan vielä hyviä uutisia!

Chipmunk86 Siellä alkaa nyt sitten jännäily! :)

Lana Jos on sellainen tunne, että olisi voinut tärpätä, niin testi voi hyvinkin näyttää plussaa! Monessahan lukee, että voi tehdä neljä päivää ennen :) Mut ei saa lannistua, jos tuleekin nega..hankala paikka, mutta itse oon ainakin niin hätähousu, että teen kyllä heti kun vaan mahdollista. Ja todennäköisesti vähän aikaisemminkin :D

_mirelyn_ meillä on melko sama vaihe meneillään. Täällä kp16/26-28 - edellinen kierto palautumista kohdunulkoisesta. Yhdet menkat odotettiin, kun ei olisi edes voinut puuhailla, kun oli kipuja niin pitkään.

Täällä on joko hormonitasot romahtaneet (kuten elmiina mietiskelitkin) tai jotain muuta meneillään. Tänään oli hirveä mahakipu töiden jälkeen ja se lähti syömällä pois - nälkä ja tämä menkkaolo yhdessä oli huono homma. Nännit on olleet hellinä oletetusta oviksesta asti ja pahenee vain. En sanoisi, että hyvältä vaikuttaa, koska vielä ei pitäisi minkään järjen mukaan olla mitään oireita :D Sanoinhan, että oon kohta ihan täpinöissäni täällä tutkimassa kaikkia oireita. Mutta tuo mahakipu nyt mietityttää..se ei enteile mitään hyvää - viimeksi uskoin, että alkuraskauteen kuuluu mahakipu.. No, jospa tässä rauhoittuisi kuitenkin :) Tää vaan on ensimmäinen kierto, kun pystyn omaa kehoa edes seuraamaan. Viimeksi oltiin reissussa, niin meni matkapöpöjen piikkiin kaikki..

HAH :D Hyvä chipmunk! RUJUT RÄNNIIN VAAN JA UNILLE! :D se se toimii jos joku! Pyyhettä vaan persiin alle jos ei halua lakanoita sotkea :D

Mirelyn : Ah kuulostaa niiin ihanalle teidän päivänne <3 Onnea vielä hirmuisesti! :)

Hei monella oli nyt piinaavat päivät menossa, tulkaa kertomaan heti kun tietoa tulee, minä ainakin malttamattomana ootan seuraa.. Tuntuu niin tyhmältä kun täällä tuli käytyä ja kirjoiteltua lähes päivittäin ja nyt nuita muita sivuja mitä seurailen niin niissä ei keskustelutahti ihan samaa luokkaa kuin täällä.. Vähän tylsäksi meinaa käydä välillä :D

Minä oon varma että lämpö tekee nyt ihmeitä ja kohta alkaa taas tapahtua <3 :)

Ps: oksettava olo on koko ajan täällä, yhdesti vasta oksentanut kun osaan pidättää sitä niin hyvin.. Ja vähän pakkokin kun olen asiakaspalvelutyössä niin siitä ei niin vaan lähetäkkään vessaan kun asiakas on vieressä.. :/ En vaan oo keksinyt sellaista ruokaa mitä tekisi heti aamusta mieli... jäätävä nälkä kyllä on mutta mitään ei tee mieli.. :/ ja sitten oon huomannut tämän itkuherkkyyden ja mieskin on saanut siitä jo osansa... :D Itkin esim eilen kun oli niin kova nälkä enkä jaksanut nousta sohvalta... Mutta mies on kultainen ja ymmärtää <3 :)

plussiaaa +++++++++++ PUSPUSS :love7 :hello2

• Tykkään
Reaktiot: TMJ
JOS on mahdollista että ovistestit ja liman määrä ja kovat mahakivut tarkoitti ovista sillon 25.5. niin sunnuntaihin mennessä pitäs menkkojen tai oireiden alkaa. Jos ei ala niin maanantaina painun lääkäriin koska 67/28 ://

Huhhuh kun on taas tullut tekstiä...

Kolmassittenkin pahoittelut negasta. Toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppää!

Omenapossu jos ei edellisen epäillyn oviksen aikaiset pupuilut ole tuottanut tulosta, niin toivotaan että nyt sitten saisitte oviksen hyödynnettyä.

Lana ja te kaikki piinailijat (teitähän nyt on paljon), pidän teille peukkuja! Toivotaan parasta!

TMJ hienoa että ultrassa kaikki näytti olevan hyvin! Hieno juttu ja toivotaan että koko raskausaika sujuu hyvin ja onnellisesti loppuun asti!

Hyvä nonna että pääsettekin hyödyntämään oviksen! Tärppionnea sinnekin!

Piia onnea oviksenbongailuun ja sen hyödyntämiseen!

Hienoa Gatusa että ootte kotiutunu, pahoittelut kuitenkin negasta ja tädin saapumisesta, vaikka hyvähän se on että nyt tuli ne normimenkat, jospa se siitä tasottuis.

Chipmunk toivotaan että ootte saanu oviksen hyödynnettyä kunnolla ja tärppi on käynyt!

Mirelyn ihana kuulla että häät meni hyvin! Onnea nyt vielä kerran!!! Hyvä että kaikki vaikuttaisi olevan myös kunnossa km jälkeen ja uutta yritystä vaan käyntiin, tsemppiä oviksen bongailuun!

Rosebud toivotaan että täti saapuis vihdoin, tai sitten se plussa! Toi epätietoisuuden ja odottelun vaihe on niiiiiiiin rasittava!

Ja jos nyt joku jäi huomioimatta niin onnea kaikille ovista bongaileville, tsemppiä piinaviikkojen jaksamiseen niitä vasta aloitteleville ja jo piinaviikkojen loppusuoralla oleville, toivotaan paljon paljon pulssia! Pahoittelut tädin kohdanneille, jälleen ei muuta kuin uuteen kiertoon vaan ja parempaa onnea siihen!

ON: Täällä nyt nousseet lämmöt ja alavatsakipuilujen loppuminen viittais siihen, et se ovis on ollu viimeistään sunnuntaina, sen perusteella kierto venähtäis 35 päivään. Mutta parempi sekin, hetken jo kävi pelko pinnassa, että ovis ei tuukaan ja kierto venyy taas älyttömyyksiin. Nyt ei siis voi ku ootella ja toivoa parasta... ..ja pelätä pahinta :D

Ps. Mäkin haluan koiran!!!!! Siis toisen, yks rakas nelijalkanen höpsö on jo kotona, mutta kyllä uusi pentu olis ihana ja toki koirankin kannalta olis kiva jos olis koiraseuraa, etenkin kun tää meidän yksilö on niiiiin yltiöpäisen sosiaalinen... Kunhan vaan sais miehen suostumaan....

kiitos tyttötikeri, ei mua haittaa et menkat alko ku nyt kroppa tuntuu normaalilt menkkakipuinee.

on: kp 3 menossa, saapi nähä mikä on tän kierron pituus tai heräskö nyt kroppa ite toimimaa taas ku oli lääkekuuri. väsyttää!!! ei ol kiiva herätä siin klo 5 aina, haluun nukkua... no tiedos ois näköjää käännösprojekti 24usd ois max mitä tulee.

_mirelyn_ ihanalta kuulosti teidän päivä :) Hienoa, että sää oli niin hyvä ja saitte nauttia aamuun
asti! :) on varmasti hieno tunne olla naimisissa :rolleyes: Vaikka mikään ei sinänsä muutu, niin kuitenkin se,
että on vihdoinkin toisen vaimo <3 Itsellä on nyt menossa KP 24/24-28, joten ihan näinä päivinä selviää mikä on tilanne :)

OmenaPossu toivottavasti tulee toivottua tulosta, kun nukuit lastit sisällä :p hihii

Haave testailin tänään ja negaa näytti :sad001 Mutta en lannistu vielä.. jos ei tätiä näy, niin ens viikon alus uutta testiä :) Toivottavasti tuo sun mahakipu nyt helpottais, eikä alkaisi olla joka kuukauden riesa! :confused3
late- Täällä sivulla kyllä tää keskustelu on aika vilkasta :smiley-bounce012 Pari päivää on pois täältä niin on tullu monta sivua tekstiä :p Tuo onki hankalaa, ku on asiakaspalvelu työs, niin ei pääse vessaan ku siltä tuntuu. Hienoa että sun mies on niin ymmärtäväinen :)

Tyttötiikeri toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä :)

Ja teille keille nyt ei tullut vastailtua ehkä mitään, niin kaikille onnea oviksen hyödyntämiseen, jaksamisia piinaviikkoon ym.! :p Kaikki tekstit oon lukenut, mutta nyt en jaksanut ihan kaikille alkaa kommentoida...

ON: Mulla nyt siis KP 24/24-28. Tänään tein negatiivisen testin :crybaby2 Noh..tätiä ei kuitenkaan vielä näy, niin en heitä vielä kirvestä kaivoon vaan odotan viikonlopun yli ja testaan sitten vaikka maanantaina, jos ei täti ennen sitä saavu. Peukut pystyyn siis että se täti ei tule!! :angel1

Lana pitää tehdä lomareissut aina mahdollisen oviksen aikaan. :wink Ei me ensiksi uskottu, että harakka tohtii tuollaisesta pienestä kuumasta pallogrillistä viedä makkarat vaan epäiltiin ilkikurista/leikkimielistä naapuria syylliseksi. :laughing002 No laitettiin syömisen jälkeen makkaraleike rullalle grilliin ja sisälle ikkunasta mentiin katsomaan tapahtuuko mitään. Samantien siihen lehahti makkaravaras paikalle ja vei leikkeleen. :) On ne mahtavan viisaita otuksia. Ei harmittanut yhtään vaan oma vikahan se oli kun jätettiin makkarat vartioimatta. :) Pahoittelut negasta, mutta jos tosiaan oli liian aikaista vielä testata. Täällä on kyllä jo peukut pystyssä. :thumright

_mirelyn_ ihanaa kun häät meni hyvin ja ilma oli kuin morsian. :) :wink Toivon, että tosiaan kuherruskuukausi tuottaa tulosta. :) Täällä nyt kp 13/27-28 menossa. :)

BeNe kyllähän ärtyisyys voi olla oire myös raskaudesta. :wink Tuli nyt vain yhtäkkiä mieleen, että eikös luonnossakin jo tiineet naaraat ärise lempimishaluisille koiraille, kun eivät enää tarvitse niiden palveluksia. :violent001 :laughing002

OmenaPossu kyllä syön herkkuja melkein päivittäin ja toimistotyössä tuo liikkuminen jää aika vähäiseksi, joten eiköhän sillä pitäisi se muutama kilo lähteä. :laughing002 No onneksi olen ihan normipainoinen vielä, mutta nuo perintögeenit liikalihavuuteen tuppaa aina silloin vaivaamaan mieltä. :confused: Nyt vain piinailemaan, että pupuilut tuottaa tulosta.

Late- juu pyyhe oli yön pyllyn alla. :laughing002 Mies kysyi, että oliko nukahtanut jo kun tulin vessasta, koska yleensä menen viimeistään puolen tunnin päästä itseäni viruttamaan, niin vastasin vain etten mennyt pesulle. :laughing002

Rosebud kamalan pitkäksi sinulla on kierto venähtänyt. Toivon, että saat plussan viikonloppuna, ettei tarvitsisi lääkäriin mennä. :) Jos kuitenkin yhä edelleen kierto venähtää ja plussaa ei näy, niin ehkä sieltä lääkäristä saa syyn outoon kiertoon.

Tyttötiikeri hyvä jos kierto tosiaan ei karkaa nyt käsistä. Nyt sitten vain odotellaan ja toivotaan. :)

Gatusa toivotaan, että kiertosi rupeaa lääkkeiden avustuksella normalisoitumaan. Nuo aikaiset aamuherätykset on kyllä inhottavia. Itse meinaa kirpaista kun pitää olla 7 maissa hereillä. :) No kyllä meillä yleensä venähtää sitten illatkin raksalla.

Omaa: Kp 13/27-28 menossa ja eillen iltapäivästä ovistikkuun tuli oikeastaan yhtä vahva viiva kuin aikaisempi. No menin raksalle taas viemään evästä ja siellä pyörin jonkun aikaa. Noin puoli 7 maissa alkoi vihlova alamasukipu oikealta puolelta joka säteili ihan kylkeen asti. Sitä kipuilua kesti koko illan. Olisikohan munasolu irronnut? :rolleyes: Nyt oltiin kummatkin niin väsyneitä ja minä kipeä, että jätettiin pupuilut väliin. Toivossa olisi, että tuo eillen aamuinen lasti riittäisi. :) Tänä aamuna lämmöt oli vieläkin alhaalla, mutta jos tohdin veikata, niin huomenaamuna ne olisi jo nousseet. Plussatuulia kaikille tasapuolisesti. :)

juu no miehen takia herätää siel 5 maissa aamulla. nyt rättiväsy ku eile meni puolille öin vespan korjaus olkkaris ja sit piti syödä miehen seurana ja puolen yön jälkee pääs vast nukkuu. tää ei ole kivaa. kp 3 ja kivut jtkuu, oon ku takamuksee ammuttu karhu. tänää näemmä on sitte syntymätodistuksen kääntäminen ranskast englanniks. 8usd/tunti, eka pitää selventää teksti ku vanha gabonilainen syntymätodistus ranskan siirtomaavallan ajalta sit kääntää ja toimitan sekä selvennyksen että käännöksen asiakkaalle. saapi asiakas lisäarvoa ja mahollisest jatkossa sit saan lisää käännöstöitä ku huomaa että osaan hommani. Pikku bonukset on hyvä porkkana asiakkaille ni käyttävät mun palveluita toistekin :) nyt vaa ootan että asiakas palkkaa mut ku liksa sovittu että pääsen alottamaan työt, hän on jenkeis ni voipi mennä iltapäivää/iltaan.

Nyt on menossa kp 15/28.
Eilen oli tosi kovat mahakivut, melkeinpä koko päivän. Käveleminen ja kaikki tömähdykset sattui alamahaan ja selkään.
Oon nyt tehnyt tän huomion jo pariin otteeseen aina kierron puolivälissä, joten oliskohan tuo sitten merkki oviksesta ??
Kivut lähti kun miehen kanssa illalla pupuiltiin :D Eli jos se nyt sitten ovis oli niin se on kyllä hyödynnetty..

kertokaahan mulle miks joku haluu käännättää skannatun paperin mistä ei saa oikeestikaa juuri mitää selvää...mun asiakas pisti ranskan kielisen syntymätodistuksen mut se on niin epäselvä ettei ees kirjaimia meinaa erottaa, onneks suurimman osan oon saanu kuitenki selvitettyä järkeilemällä. ärsyttää asiakkaat jotka ei voi toimittaa ees kunnon paperei joista sais selvää. sit ku siel on seas viel käsin kirjotettuu tekstiä mistä ei saa senkää vertaa selvää, lääkärien käsialaki on selvempää. sori valitus mut oikeest. täst pitäs saada kyl jotai 30 tunti eikä 8 per tunti ku joutuu ensi käsin kirjottaa vihkoo että saa selvää, sit kirjottaa selvennys koneella ja lisäks kääntää englanniks.

mitäpä muiden päivään, mä muute puhalsin mun ihanan sinisen jumppapallon tänää :) pääsee treenaamaa pitkäst aikaa, kunha nuo vatsakivut lakkais.

nyt vaan omaa napaa:
pikku hiljaa rupee tuntuun et sekoo pää jännityksestä huomisen osalta, vaikka oon yrittäny aatella ettei siihe ovistikkuun tuu ku haalee viiva, niinku normaalistikkin,, silti tässä muutamana päivänä on ollu "oireita"; pahoinvointia, alamahan vihlasuja, _erittäin_ runsasta limailua, järkyttävää huimausta, rinnan kummallisia tuntemuksi (paras sana kuvaamaan sitä tunnetta tai "juttua") jne..
vaikka olen juonut paljon ja syönyt sen mitä näillä helteillä voi :O

Eilen illalla katsoessani ystäväni kanssa telkkaria oikeassa munasarjassa alkoi tuntua kipua..olin aamulla päättänyt, että en testaa ovista, mutta koska kipu vain voimistui niin päätin painua vessaan ja pissata CB:n digitaliseen ovis tikkuun. No testiin ilmestyi hymynaama! Eli ovis oli siis paikkeilla! Samalla olin iloinen, että bongasin oviksen mutta mielessäni surullinen, kun mies ei ollutkaan paikalla..muutaman tunnin päästä kuitenkin kuului oven kolaus ja kukapas se siellä..MIEHENI tulikin päivää aikaisemmin kotiin kuin oli tarkoitus ja sisälläni alkoi sellainen ilon ja onnen myllerrys! Pakkohan se siis oli hyödyntää ja pupuiltiinkin heti kun ystäväni lähti!! :) Tänäänkin olen vielä tuntenut oikeassa ja välillä vasemmassa munasarjassa kipua, mutta aamulla tikkuun pissaessani CB ei enään näyttänyt hymynaamaa, mutta kun tarkistin viivoista niin melko vahva oli vielä.. yritän vielä tänäänkin saada kellistettyä miehen..ihan vain varmuuden vuoksi!! :) ONNEKSI se mies tuli eilen jo kotiin.. nyt toivotaan vaan parasta juhannusta ikinä..jos vaikka testi näyttäisikin plussaa!! voi tätä onnen määrää :)

Anteeksi oma napa.. :)

ON VAROITUS!

Kävimpä sitten malttamattomana gynellä, joka tutki ja ultrasi, kun valitin pitkää kiertoa ja huimaa dpo 19:a. No, kohdun paksuus kuulema näytti hyvältä, kuten kaikki muukin - niin että tätiä tässä sitä odotellaan nyt heti pikimiten saapuvaksi. Gyne arveli oviksen olleen vasta ilmoittamaani myöhemmin, vaikka cb:n hymynaama positiivista tulosta kp 14 näyttikin... Kummallista tosiaan, jos noilla testeillä ei ole luotettavuutta tuon verta enempää. Mutta summa summarum: jahka uuteen kiertoon päästään, on mahdollisuudet taas olemassa!

Nonna- hyvä että saitte oviksen miehen kanssa hyväksi käytettyä (aivot jumissa, en muista oikeeta sanaa :D)

Tuulia hyvä että kaikki kunnossa, nyt vaan plussatuulia sinnekkin päin :)

Takaisin