Aloitan omalla navalla... Oon tällä hetkellä tosi iloinen ja onnellinen! :) Ihan suotta hermosin ukolle, koska ovista ei oo vielä näkynyt ja oon ilmeisesti muutenkin ihan väärässä ollut koko ajan oviksen suhteen..sen pitäiski olla vasta tuossa to-pe!! Eli mieskin on silloin jo kotona ja juteltiin sen kanssa puhelimessa ja lupas, että panostaa enemmän..oli tosiaan vaan oikeesti niin väsynyt.

Ja en oo ovista vielä tikuillakaan löytänyt, että se on varmasti vasta edessäpäin ja yleensä mun kroppa tuntee oviksen tosi hyvin koska vatsa alkaa nippailee ja tunnen selvästi kipua munasarjassa ja sitä ei oo vielä tullut..kp 15 tänään menossa siis. Voi vitsi mä oon nyt iloinen, kun ehkä toivottavasti ehdin saamaan miehen kotiin ovikseksi!!! :) ja oon päättänyt, että mä en nyt tässä kierrossa kuvittele oikeesti yhtään mitään oireita jos ei selvästi tuu jotain esim. lennä oksennus tai tissit kasva kolmea kertaa isommaksi! Mä vaan oottelen muka juhannusta (menkat pitäis alkaa just ennen aattoa,toivottavasti ei ala enää tänä vuonna,mutta se siitä sen näkee sitte)...:)
Tänään aamulla hyvä kaveri muuten kertoi,että hänellä oli alkanut tänään menkat kaksi viikkoa myöhässä! Oli jo luullut olevansa raskaana. Otti niin päähän, kun he harrastavat miehensä kanssa keskeytettyä yhdyntää aina joskus ja manasin mielessän,että se tästä ois vielä puuttunut että toiset saa noin helposti niitä muksuja.. noh, ei kaikki mee aina niinku elokuvissa.
Vargynja Hyvä,että täti alkaa lähtemään ja saa taas aloittaa uuden yritys kerran! Jos vaikka tämä kerta oiskin se viimeinen!Toivotaan ainakin niin :)
Nyytti Tuu heti kertomaan sitten, kun tiiät ookko vai ekkö oo raskaana! Pidät ainakin mua jännityksessä :) toivotaan plussaa.
Minkas Koira tainnut saada vauva kuumeen sinulta!

hehe :)
Lana minäkin oon tosi huono pitämään mieheltä salassa tuollasia juttuja. Aina aattelen, että en kerro mitään oireista tai jostain muusta asiasta, mutta ei mee ku muutama tunti niin aukasen suuni ja kerron, että tuntuu siltä ja tältä jne. Kai se on vaan niin kivaa ajatella ja toivoa ääneen :)
Shapa no voihan mato!! Toivottavasti ei toivotut vieraat lähtevät lääkkeiden avulla pian pois..ei oo varmastikkaa mukavaa! :/
Tuulia toivotaan, että se täti sitten ees saapuisi paikalle jos ei kerran plussa! inhottavaa on jos kierto kovin pitkittyy :/ mutta eihän sitä vielä tiiä vaik oiski plussa tulossa :)
Kolmassittenkin vielä on toivoa, mutta jos täti saapuu paikalle niin ei muuta kuin uuteen kiertoon. toivotaan kuitenkin, että plussa tulis!
elmiina vaikea sanoa oisko ovis ollut vasta silloin, mutta hyvin mahdollista! Toivotaan kuitenki että sun oireet viittais raskauteen! :) oishan se plussa paljon kivempi juttu kun täti.
TMJ Kiva kuulla, että kaikki on hyvin :)
BeNe piinaviikko on se pahin viikko! :D ei jaksais oottaa, mut minkäs teet ku ei kelloa saa nopeutettua! toivotaan parasta :)
OmenaPossu Mä oon ainakin ymmärtänyt, että jos on raskaana nii ovistestistäkin sen saattaa nähä..mut niin vaikea sanoa..jännittää sun puolesta voisko vaikka ollakkin niin, että plussa sieltä tulee! :)
Haave Meillä on sama kiertopäivä menossa,minulla myös kp 15, mutta oma kiertoni on aina sen 31 päivää. Voihan perskuti sentään jos ovis on nyt ja miehesi on jossain muualla :/ ihan perseestä suoraan sanottua!!
Rosebud Hyvä, että saitte muutettua, mutta harmi kun täti on myöhässä eikä siltikään siis plussaa näy? :/ inhottavaa tuollainen tädin oottelu ku sais sitte tulla ajallaan niin pääsis uuteen kiertoon yrittämään..
Jopas tuli tekstiä!! Huomaa, että oon hyvällä tuulella. Muuten ei ois näin paljon saanu aikaseksi millään. Enkä kyllä aina jaksa näin hyvin kaikille kommentoida. jos joku jäi puuttumaan niin oon pahoillani ei ollut tarkoitus!! :) Nyt ei muuta kuin hyvää yötä :) <3
ps. Toivottavasti näen vauva unia <3