Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuulia, tällä hetkellä menossa kp 26/30(-32). Mulla on nyt esikoisen jälkeen menkat ollut tasan tuo 30pv paitsi viime kierrossa kun oli 33, joka luultavasti johtui siitä "oiskotärpännyt oiskotärpännyt" asenteesta :/ Nyt oli tosiaan tuo abti-kuuri niin itellä mututuntuma etten odota edes menkkoja ennen ensi viikon alkua vaikka kp 30 on lauantai. Joka tapauksessa jos ne menkta syystä tai toisesta on myöhässä niin testiä en tee ennen kun ovat vähintään viikon myöhässä :) Siltikin jotenkin on semmonen olo, että ei varmasti ole tärpännyt :/

Muutto hoidettu, ei näy tätiä, kierto miljoona. Ovistestit haalistunu, joten ehkä ovuloin sillon pari vkoa sitten.

Aloitan omalla navalla... Oon tällä hetkellä tosi iloinen ja onnellinen! :) Ihan suotta hermosin ukolle, koska ovista ei oo vielä näkynyt ja oon ilmeisesti muutenkin ihan väärässä ollut koko ajan oviksen suhteen..sen pitäiski olla vasta tuossa to-pe!! Eli mieskin on silloin jo kotona ja juteltiin sen kanssa puhelimessa ja lupas, että panostaa enemmän..oli tosiaan vaan oikeesti niin väsynyt. :dance008 Ja en oo ovista vielä tikuillakaan löytänyt, että se on varmasti vasta edessäpäin ja yleensä mun kroppa tuntee oviksen tosi hyvin koska vatsa alkaa nippailee ja tunnen selvästi kipua munasarjassa ja sitä ei oo vielä tullut..kp 15 tänään menossa siis. Voi vitsi mä oon nyt iloinen, kun ehkä toivottavasti ehdin saamaan miehen kotiin ovikseksi!!! :) ja oon päättänyt, että mä en nyt tässä kierrossa kuvittele oikeesti yhtään mitään oireita jos ei selvästi tuu jotain esim. lennä oksennus tai tissit kasva kolmea kertaa isommaksi! Mä vaan oottelen muka juhannusta (menkat pitäis alkaa just ennen aattoa,toivottavasti ei ala enää tänä vuonna,mutta se siitä sen näkee sitte)...:)

Tänään aamulla hyvä kaveri muuten kertoi,että hänellä oli alkanut tänään menkat kaksi viikkoa myöhässä! Oli jo luullut olevansa raskaana. Otti niin päähän, kun he harrastavat miehensä kanssa keskeytettyä yhdyntää aina joskus ja manasin mielessän,että se tästä ois vielä puuttunut että toiset saa noin helposti niitä muksuja.. noh, ei kaikki mee aina niinku elokuvissa.

Vargynja Hyvä,että täti alkaa lähtemään ja saa taas aloittaa uuden yritys kerran! Jos vaikka tämä kerta oiskin se viimeinen!Toivotaan ainakin niin :)

Nyytti Tuu heti kertomaan sitten, kun tiiät ookko vai ekkö oo raskaana! Pidät ainakin mua jännityksessä :) toivotaan plussaa.

Minkas Koira tainnut saada vauva kuumeen sinulta! ;) hehe :)

Lana minäkin oon tosi huono pitämään mieheltä salassa tuollasia juttuja. Aina aattelen, että en kerro mitään oireista tai jostain muusta asiasta, mutta ei mee ku muutama tunti niin aukasen suuni ja kerron, että tuntuu siltä ja tältä jne. Kai se on vaan niin kivaa ajatella ja toivoa ääneen :)

Shapa no voihan mato!! Toivottavasti ei toivotut vieraat lähtevät lääkkeiden avulla pian pois..ei oo varmastikkaa mukavaa! :/

Tuulia toivotaan, että se täti sitten ees saapuisi paikalle jos ei kerran plussa! inhottavaa on jos kierto kovin pitkittyy :/ mutta eihän sitä vielä tiiä vaik oiski plussa tulossa :)

Kolmassittenkin vielä on toivoa, mutta jos täti saapuu paikalle niin ei muuta kuin uuteen kiertoon. toivotaan kuitenkin, että plussa tulis!

elmiina vaikea sanoa oisko ovis ollut vasta silloin, mutta hyvin mahdollista! Toivotaan kuitenki että sun oireet viittais raskauteen! :) oishan se plussa paljon kivempi juttu kun täti.

TMJ Kiva kuulla, että kaikki on hyvin :)

BeNe piinaviikko on se pahin viikko! :D ei jaksais oottaa, mut minkäs teet ku ei kelloa saa nopeutettua! toivotaan parasta :)

OmenaPossu Mä oon ainakin ymmärtänyt, että jos on raskaana nii ovistestistäkin sen saattaa nähä..mut niin vaikea sanoa..jännittää sun puolesta voisko vaikka ollakkin niin, että plussa sieltä tulee! :)

Haave Meillä on sama kiertopäivä menossa,minulla myös kp 15, mutta oma kiertoni on aina sen 31 päivää. Voihan perskuti sentään jos ovis on nyt ja miehesi on jossain muualla :/ ihan perseestä suoraan sanottua!!

Rosebud Hyvä, että saitte muutettua, mutta harmi kun täti on myöhässä eikä siltikään siis plussaa näy? :/ inhottavaa tuollainen tädin oottelu ku sais sitte tulla ajallaan niin pääsis uuteen kiertoon yrittämään..

Jopas tuli tekstiä!! Huomaa, että oon hyvällä tuulella. Muuten ei ois näin paljon saanu aikaseksi millään. Enkä kyllä aina jaksa näin hyvin kaikille kommentoida. jos joku jäi puuttumaan niin oon pahoillani ei ollut tarkoitus!! :) Nyt ei muuta kuin hyvää yötä :) <3

ps. Toivottavasti näen vauva unia <3 :binkybaby

Hei vaan kaikille tasapuolisesti :)

Olipa ihania ultrakuulumisia :)! Jospa sitä itsekin vielä....

Ja äkkiä vaan ensimmäiseksi tänne huutelemaan jos joku testaa !!! =P siis meidänhän pitää saada tietää enste =P =P =P

Mulla on alkanu koirakuume nostaa ihan kunnolla päätään kun on tiedossa että tämän kuun lopulla pitäisi mahdollsiesti jo syntyä meidän pentu <3 toivotaan parasta että riittää meillekin asti yksi ihanuus...

Oltiin tosiaan viime vkl siskon pojan ristiäisissä ja olihan se pallero sulonen! ensin mummo sanoi ettei nyt ihan vielä oltaisi miehen kanssa tekemässä lasta kun tuntevat ittensä jo niin vanhoiksi kun neljä lapsenlasta on nyt. Seuraavana päivänä sitten jo kysyikin että MILLON me tehtäisiin tuommonen yksi lisää sukuun :D siskokin sanoi että hyvä ois tehä kun ei poikakaan oo sitten yhtään mustasukkanen, vaikka hoideltiin vauvaa ihan urakalla :) Voi vitsit ku teki mieli huutaa että onhan sitä jo puolivuotta yritetty vaan eipä oo nappassu vielä!! Siinä sitten hyvin hiljaa, miehen kanssa katseita vaihdellen vaan mentiin keskustelusta toiseen...

Alan perjantaina oviksen metsästykseen :D silloin ois kp 13 menossa. Ikinä kun ei tiiä että millon tulee... no periaatteessa seuraavan kahen viikon sisään pitäis tulla...

Omenapossu, itte aikanaan plussasin pojasta vahingossa ovistestillä. Oletin oviksen olevan käsillä oireista päätellen mutta kun eivät oireet viiteen päivään helpottaneet niin tein raskaustestin, siskon käskystä ja sieltähän pärähti että raskaana 3+.

Häätyypi jatkaa töitä nyt, heti kun istuupi koneelle niin joku soittaa. Muuten koko yönä ei mitään.

Heips pitkästä aikaa !

Oon pitänyt vähän hiljaiseloa täällä päin, koitan nyt ottaa lunkisti tään vauvaprojektin kanssa. Pupuilemme silloin kun mieli tekee ja vauva tulee kun on tullakseen. : )
Kiertopäiviäkään en ole sen kummemmin laskeskellut, mutta nyt taitaa olla kp 14/28.

Viikonloppuna tuli vietettyä tuparitkin. Mutta kuinkas ollakkaan samaisena päivänä neidille iski vesirokko.. Onneksi äitini kuitenkin otti tytön yöksi hoitoon, niin ei tarvinnut tupareita perua. Onneksi nekin on nyt ohi !! :D

Meillä tosiaan neiti sairastaa vesirokkoa tällä hetkellä, luojan kiitos ollaan jo aika hyvässä mallissa. On toisaalta hyvä että neiti sairastaa sen nyt näin pienenä. Olihan tämä nyt odotettavissakin kun miehellä juuri pari kolme viikkoa sitten oli vyöruusu.
Pari yötä meni valvoessa ja päivätkin rankkoja kun on tyttö ollut niin kiukkuinen tapaus. Ihmekkös tuo..
Mä olen siis nyt vain ollut kotona tytön kanssa.

Ja nyt kun yö on ollut tytöllä melko hyvä niin enhän mä juuri ole saanut nukutuksi ja heräsin siihen kun linnut piti kamalaa meteliä meidän pihassa. No, siihenkin löyty syy.. Olin unohtanut roskikset pihalle eilen illalla, niin eiköhän roskat oltu pengastettu pitkin poikin meidän pihaa -.-
Voiko ihanemmin päivä enää alkaa..... :D
Ehkä mä vielä koitan hetken makoilla jos vahingos sattuis nukahtamaan uudelleen. : )

TMJ oi että, ihanaa :) Kiitos, kun käyt tännekin kuulumisia kertomassa!

BeNe tsemppiä piinaviikolle. Komppaan Haaveen toivetta, vois kropassakin olla sellainen diginäyttö...

OmenaPossu ei mahda miun arvaus olla sen parempi kuin siunkaan, kylläpä ihmeellisesti heittää nyt hormonit. Toivotaan parasta!

Haave tai sitten on jotkut hormonitasot tippunut oviksen jälkeen...? Tiedä näistä, toi diginäyttö ois kiva! Tai tulis vaikka tekstiviesti nii että aamulla ku heräät avaat puhelimen ni lukis "Huomenta, tänään on ovulaatiopäivä. T: Luontoäiti." Hah. No josko aiemmat talletukset riittäis.

Rosebud onnea uuteen kotiin! Ja hus hus tädille sillai mieluisissa merkeissä tai tulis sitten nopeesti jos on tullakseen.

Nonna hyvä jos on mahkut vielä. Ja ymmärtäähän sen, että väsyttää, mutta turhauttavaahan tuollainen on. Miul oli yks tuttavapariskunta kans jotka käytti pelkkää keskeytettyä ja mie aina ihmettelin että miten ne uskaltaa. Silloin itselle ajatus lapsesta oli kauhein mahdollinen ja nyt myöhemmin kun heilläkin jo yksi lapsi on niin on tajunnut, että ehkä sitä on puolittain toivottu jo silloin, mutta ei uskallettu. Kyllä heilläkin sitten ihan yritettiin eikä vahinkoa sattunut. Ei se ole niin helppoa kuin mitä silloin jatkuvasti hormonaalista ehkäisyä syöneenä pelkäsi...

musicbox kiva kun tulit kuulumisia kertomaan ja onnea uuteen kotiin! Aika ihanat huomenet siulla. :/ No eteenpäin ja suunpielet ylöspäin, eiköhän tästäkin kaunis päivä tule.

Mä en osais olla laskematta kiertopäiviä... Tai siis en sillai laske mutta kun on kierto niin epäsäännöllinen niin vähän seurailen, osaa neuvolassakin edes sanoa, milloin edelliset menkat sitten alkoi jos joku päivä plussaa.

Mirelyn on varmaan häämatkalla? ;) En muista oonko onnitellut, mutta onnea vielä häiden johdosta!

heis kaikki mitä kuuluu?

täällä kotiuduttu ja ma tein nega testin ti alko menkat joten nyt kärvistellää kivuissa. mies joka oli huolissaa osaanko mä enää laittaa ruokaa yli vuoden kokkauskiellon jälkee oli yllättyn ja totes että herkullista ruokaa :)

hienoa että tmj sait hyviä ultrakuulumisia, tsemppiä myös kaikille muille.
ne jotka saaneet negan, pahoittelut mutta toivottavasti plussaks muuttuu mikäli etuajassa tehty.
pistetää nyt sit täs kierros se plussa-aalto :)

Gatusa no niinpä tietenkin, kiva, kun hormonit noin heittelee :( Hyvä, että ootte kotiutunut! Alkaako jo hieman tuntua enemmän kodilta ja vähemmän toivottomalta? Ootko saanut kodista jo oman näköistä hiljalleen? Itse tehdyn ruuan tuoksu auttaa aina ;)

mullahan oli se keltarauhashormoni kuuri elmiina että saatii kierto normaaliks nyt ku mul oli vain sitä tiputtelua. vaikkei tullu plussaa ai harmita ainaki sain normi menkat vihdoinki. :) koti ei ol viel mun näkönen mut pikkuhiljaa ja kokoajan etitää parempaa kotia. sentää sain pienel näpäytyksel ja muistutuslaskulla mun asiakkaan sveitsist maksamaa mun palkkion kilpailija-analyysist, yli kuukauden myöhäs vaa makso mut pääasia että maksoi, mies superiloinen koska se on meille sen 396 dinaaria eli vajaa 200euroa mikä on erittäin tervetullutta. alkaa asiatki luistamaa.

juu ite tehty ruoka on aina positiivinen tekijä, eilen tein katkarapu currya ja mies söi 2 lautasellista ku oli niin nälkänen ja tykkäs siitä, oon parempi ku hänen siskot laittaa ruokaa :) ja tämä mun ns businessnainen käly kuulemma on löytän aviomiehen, saapi nähä miten käy. joka kerta ku mies on nähny hänet livenä ni on jotenki oudost kariutunu siihe. no toivottavast hän nyt pääsis naimisii vihdoinki, ois iha tervetullutta ku hänel ikää jo 33v.

nyt vaa uuteen kiertoon sit eli josko se plussa tulis meille kaikille tai mahollisimman usealle ainakin. :)

Vargynja: sitten vain ovista bongailemaan ;) Jokainen uusi kierto on uusi mahdollisuus!

BeNe: kovasti tsemppiä piinaviikolle! Minäkään en osaa olla "tikuttamatta", mutta sen verran kontrollifriikin vikaa löytyy, että teen digitesteillä, kun tuo viivojen tulkitseminen itselläni ainakin lisää stressiä ja paineita.

Haave: maistuiko jätski? No ei vaan... Ne simpat elelee sen verta kauan toimintavalmiudessa, että peliä ei ole vielä menetetty, jos ootta heilutelleet peittoja lähiaikoina. Mäkin odottelen, että milloin tiede kehittelee kroppaan asennettavan digilaitteen, josta näkee kokonaisvaltaisesti terveydentilan, mahdolliset hormonaaliset muutokset ynnä muut herkut ;)

shapa: pessimisti ei pety, mutta jää paljosta paitsi :) Tekee varmaan ihan hyvää topputella itseään suurten toiveitten elättelyssä ja jatkuvassa oireitten etsimisessä, vaikka niinhän sitä tulee itse kullakin kuitenkin tehtyä. Itsekin päätin testata seuraavan kerran vasta viikonloppuna, jos ei menkkoja siihen mennessä ole kuulunut - ovat jo neljättä päivää myöhässä, jos lasketaan oviksen mukaan kierto. Tuskallista!

Nonna- oi kuinka hienoa, että saat miehekkeen oikeaan aikaan kotiin! Vai pitäisikö kiittää luonnonlakeja siitä, että ovis osuu kohdilleen? ;) Plussaa en uskalla omalle kohdalle enää toivoa, vaan menee nyt sen tädin suuntaan nämä odotukset...

piia84: vauvauutiset piristää aina - oli sitten kyse millaisesta olennosta tahansa ;) Onnea matkaan, notta saatte oviksen ajoitettua ja hyödynnettyä!

musicbox: rokot ja taudit yleensäkin on kamalia, mutta jotkut kannattaa sairastaa jo nuorena pois alta, ettei tule sitten pahempana aikuisiällä. Ja teillähän alkaa ovishetkekin olla käsillä - tsemppiä! Ottakaahan rennosti ja nauttikaa mahtavista kesäsäistä! Kun osaisi itsekin keskittyä normaaliarkeen tämän kaiken muun keskellä.

Gatusa: eilennä jo mietiskelin, että missä mahdat luuhata, kun ei kuulunut mitään. Toivottavasti ootte päässeet kotiutumaan, ja ei-toivotut vieraat tajuaa antaa teille tilaa omalle elämälle. Jaksamista noitten kipuilujen kanssa - siitä pääseekin jo sitten taas uudelle kierrokselle ;)

Täällä edelleen samaa hiljaiseloa. kp 33... Voi huokaus!

totta tuulia ei muuta ku uuteen yritykseen :) no siis elämä on nyt tosi hyvällä mallilla siinä mielessä et mies rennompi ku ennen ei stressaa, kiittää ruuasta aina, kehuu minuu ja on PALJON lämpimämpi ku ennen. totes et hänen pitäs antaa enemmä aikaa esikoisellekin ja olla kärsivällisempi opetukses ku mein esikoinen ei osaa lukea kunnol arabiaa eikä kirjottaa ni kokeis on ongelmia. no tää on preppauslukukausi syksyllä ekalle. no naapuritha on tosi uteliaita ni alussa ekana ja tokana päivänä ovelle koputeltii usein mut nyt saanu olla rauhassa onneks. työrintamaki on nyt hyvällä mallilla, asiakas englannist arvosteli mun käännöstyön ja toiminnan 5 tähden arvoseks ja totes et kyllä mä oon ammattilainen näis asiois. sveitsi herätetty siihe et maksu pitää suorittaa, mä en ol mikää hiljanen hiiri mitä palkkioihi tulee ja se on huomattu, nyt ootan et palkkio tulis tilille ku maksupalvelu sai rahat seuraavaks mä. 230 sveitsin frangia on hyvä palkkio helpottaa elämää, miehelle tuumasin et ramadan on tulos ni mun rahat tulee tarpeesee ku sillo kaikki hinnat vähintää tuplaantuu. tänää vois TAAS lakasta lattian ja sen jälkee vaikka pestäki, ehkä paree että sen tekee sillo ku esikoinen koulussa ni ei tule niin pal likaa koska mein pikkusella on tuota virtaa hereil ollessa. nyt ottaa kaiken irti siitä että tunnit iltapäivällä, hän nukkuu vieläkin :)

Lana kyllä tuo muualla käyminen yleensä saa halut hyrräämään paremmin, joten en ihmettele miksi pupuilu on miekkosella maittanut kylpylässä. :) Täällä peukut pystyssä, että menkat jättää tulematta ja plussa tulisi. :)

Kolmassittenkin<3 kyllähän tuosta painonpudotuksesta saakin ylpeillä! Hienoa! :) Pahoittelut negasta, mutta ehkä toivoa vielä on kun menkat ei ole vielä tulleet. :)

Omenapossu minultakin saisi kadota mystisesti muutama kilo. :rolleyes:

Mewwi^^ pahoittelut tädin saapumisesta. :sad001

Haave Sama mieltä tuosta kropan diginäytöstä. :happy119 Se olisi kyllä hyödyllinen kapistus. :laughing002

Late- Ihania ultrakuulumisia. :) Nyt vain ihanata odotusaikaa. :)

Tyttötiikeri tsemppiä piinailuviikkoon. :)

Vargynja samaa mieltä, että välillä samanikäiset miehet (pojat) vaikuttaa olevan hieman kehityksessä jäljessä. :happy119 Tsemppiä oviksen bongaamiseen sinnekin. :)

Shapa tsemppiä matosten häätöön. Inhottavia otuksia. :sad001 Toivottavasti menkat jättävät tulematta ja saisit plussan. :)

Nyytti hienoa luonteenlujuutta, että maltat olla testaamatta. :) Itse siihen en varmastikaan pystyisi. :) Hirveästi tsemppiä, että plussa tulisi. :)

elmiina jos sulla tosiaan oli sitten ovis paljon myöhemmin, joten eiköhän se muutaman päivän odottelulla tosiaan selviä. :) Toivotaan plussaa. :)

TMJ ihanaa kun sielläkin ultrakuulumiset oli hyviä. Nyt vain mukavaa masunkasvatusta sinne. :)

BeNe Toivotaan parasta, että plussa tulisi. :)

Nonna- ihanaa kun saat miekkosen kotiin oviksen aikoihin ja lupautui vielä pupuilemaankin noin auliisti. :wink

Piia84 toivottavasti saatte uuden koiravauvan. :) On ne niin ihania otuksia. Tsemppiä oviksen metsästykseen. :)

musicbox voi kurjaa tuo vesirokko. :sad001 Hyvä, että kuitenkin rupeaa jo hellittämään. Nuo tirpat on kyllä aika käteviä bongaamaan unohdetut roskapussit ja ei tosiaan osaa niitä siististi avata. Meiltä kerran vei harakat makkarat grillistä kun miekkonen käväisi sisällä hetkisen aikaa. laughing7

Gatusa hienoa, että olette päässeet nyt omaan rauhaan. :) Luulisi, että se ruuanlaittokin on niin kuin pyörälläajo, että kun sen kerran oppii niin sen jälkeen osaa aina. :) No kyllä niitä kaatumisia aina välillä tulee. laughing7

Täällä kp13/27-28 menossa. Kp 10 rupesin tikuttamaan ovista ja kp 10 ja 11 tuli sellainen hailakka viiva. No eillen iltapäivästä kun testasin niin oli jo kunnon viiva. Miekkoselle kun vein raksalle evästä, niin vinkkasin että säästelee hieman voimia illan koitokseen. :) Illalla testasin vielä uudelleen ennen miekkosen tuloa, niin viiva oli jo oikeastaan samanvahvuinen kuin kontrolliviiva. Miekkonen tuli myöhään kotiin ja sänkyyn mennessä sanoi olevan ihan rättipoikkiväsynyt. :sad001 Siihen se sitten simahti samantien. :crybaby2 No onneksi noin 4 maissa aamuyöllä miekkonen heräsi, niin herätti minutkin. :love022 :love017 Noudatin Laten esimerkkiä ja nukuin lopun aikaa aamuun ne tuotteet sisällä. :) Tänään aamusta lämmöt eivät vielä olleet nousseet, joten ehkä talletukset kerkesivät mukaan. :)

Ensinnäkin onnea ovisten hyödyntämiseen niille, joilla se on nyt ajankohtainen ja jaksamisia piinaviikolle teille jotka jännäilette tuleeko täti vai ei! :)

shapa voi ei! Varmaan tuollaiset matoset on inhottavia! Ja ei varmaan tunnukkaa kovin kivalle :confused3 Toivottavasti pääsette niistä pian eroon!

Nyytti me taidetaan testailla hyvin samaan aikaan, jos nyt ei täti ala :) Mä en ikinä millää malttais ottaa! Ja samoin kaikki paketitki avaan mahdollisimman pian :P Mä en todellakaan oo se kärsivällisin ihminen :rolleyes:

Tuulia kyllähän joillakin tosiaan näyttää vasta myöhäsemmässä vaiheessa testit. Se on niin yksilöllistä vissiin kuinka nopeeta ne arvot nousee :) Toivotaan että sulla muuttuis vielä plussaksi! :)

elmiina tuo on kyllä tosi harmi kun tuo sun kierto nuon aina pitkittyy :confused: Pääsisitpä uuteen kiertoon jos ei plussaksi muutu!

TMJ ihanaa kun kaikki oli hyvin! <3 Kiva kun käyt täällä kertomassa miten siellä menee :)

Haave tuo diginäyttö omas kehos olis kyllä mahtava! :P

Nonna- hienoa, jos pääsette nyt kuitenkin hyödyntään sen oviksen! :)

piia84 nuo kaikki pienet eläinvauvat on kyllä NIIN ihania! <3 Meillä pitäisi syntyä loppukuusta persialaiskissalle vauvoja :) Se on kyllä totta, kun sukulaiset ym. kyselee et koska tulee vauvoja, niin tekis mieli sanoa, että kyllähän sitä täs yritetään koko ajan. Varsinki miehen vanhemmat vihjailee aina, että olis kiva ku tulis vauva. Olishan se kiva joo meistäki :rolleyes:

musicbox toivottavasti teillä pian pikkuinen paranee! ARGH tuo on niin ärsyttävää, ku tajuaa et roskat on jääny ulos ja linnut on käyny juhliis! :laughing002

Gatusa kiva kuulla sustaki! :) Onneksi pääsit nyt kuitenkin uuteen kiertoon. Toivotaan, että kierrot alkaisi nyt tasaantua. Ehkä mieheski alkaa olla nyt tyytyväisempi ja ei päästä niitä sammakoita suustaan, ku ootte omas kodis. Ehkä häntäki on stressannu ne sukulaisensa saman katon alla ym. Kiva kun oot saanu hyvää palautetta työstä :) Varmasti piristää!

Chipmunk86 joo kyllä lomailu vaikuttaa :) Pitäisköhän useemminki alkaa tehä viikonloppureissuja, ku mies niistä niin innostuu :P haha, on ollu varmaan hauska näky, ku harakat on lentäny makkarat suus :laughing014 Vaikka teistä se ei ehkä oo ollu ihan niin kivaa, ku ruuat meni sinne harakoille :P Mahtavaa, toivottavasti teillä onnistui nyt pupuilut ns. kreivin aikaan!! laughing1

Omaa: Mietin että viittisinkö tehdä jo huomenna testin, kun on KP 24/24-28. Kun mies lähtee töihin ennen ku mä nousen, niin jos testailisin sitten, niin ei tarvis miehelle puhua vielä mitään jos on nega. Ja jos onki plussa, niin sais yllättää sen päivällä :) Mun tuurilla kyllä se täti tulee sit ens yönä tai jotain...

chipmunk kyllähä sen ruuanlaiton muistaa onneks. juu oma rauha on ollu sellai mikä melt on puuttun mut nyt seki löytyy.

lana juu siis kyllähä sitä stressas porukoil asuminen ku parkaa juoksutettii paikast toisee kokoajan ja joutu ostaa ruuat kaikille. mitä kiertoon tulee ni toivottavast tasaantuis nyt ja tärppäis :) testaaha ihmees ni tiedät ainaki miten kävi, toivottavast plussa.

Olikos se niin, että jos on raskaana, niin lämmöt pitäis oviksen jälkeen pysyä korkeella vai alhaalla??
Nyt KP 23/24-26 ja mittasin äsken kainalosta ja mittari näytti tasan 37.

Pysyy ylhäällä ja tippuu ennen tätiä. Pitää mitata samaan aikaan ja samoissa olosuhteissa joka päivä ja seurata pidemmän aikaa...

Ok, no eipä nuota ole tullut kyllä seurattua ennemmin :)
Pitää varmaan katsoa jos alkaisi seuraamaan jossain välissä, jos viitsii :P

Heipat täältä aurinkoisesta Savosta!

Tuore rouva kiittelee kaikkia onnitteluista <3 :)

No nyt on häistä nautittu oikein urakalla. Toisemme saatiin ja on niin ihanaa olla naimisissa, vaikka mitään radikaalia muutosta ei tapahtunutkaan entiseen, ainoastaan sukunimeni muuttui ja nimetöntäni koristaa kaunis vihkisormus <3 :) Sää suosi juhlioita, eikä tippaakaan vettä satanut, eikä ukkostakaan näkynyt!
Juhlat venyivät aamuun asti ja oli ihanaa katsoa auringonnousua aviomieheni kanssa aamulla <3
Nyt sitä taas jaksaa, kun on saanut nauttia ihanasta häähumusta täysinrinnoin.

Soittelin th:lle siitä ultrasta km jälkeen, siellä olisi varmistettu, että kohtu on tyhjä jne... Mutta molemmat th ja minä olimme sitä mieltä, että kyseiselle toimenpiteelle ei ole tarvetta. Vuodon loputtua tein siis r-testin ja se näytti puhdasta negaa, kipuja ei ole ja vuoto oli sen verran runsasta, joten uskon, että kaikki mitä pitikin, tuli sen mukana ulos.
Jos tuleekin kipuja tai vuotoa tms oireita, niin sitten pitää ottaa välittömästi yhteyttä, että pääsen sinne ultraan.
Th:n mukaan ei tarvitse odottaa yksiä menkkoja ennen seuraavaa yritystä, hän totesi vain, että antaa palaa vaan jos siltä tuntuu... :) Joten tuota neuvoa ollaan noudatettu ;)
Nyt menossa yk3 kp15/28.
Vau:n laskurin mukaan oviksen pitäisi olla tänään, mutta se jää nähtäväksi, että miten tuo km on sekoittanut kiertoa.
Fiilis on ainakin meillä kohdillaan ja puuhailtu on kyllä oikein urakalla :hug003 :love022 :p Tästä on hyvä jatkaa... :wink

Minä yritän tässä päästä taas mukaan keskusteluihin, hieman olen vielä jälkijunassa, että missä kukin menee, kaikki viestit olen lukenut ja yritän päästä vastailemaan kaikille mahd.pian.

Jelppikääpäs minua sen verran, eli kaikki joilla piinapäivät menossa (ja ne jotka pääsee testeilemaan ihan näillä näppäimillä) ilmoittautukoon, samoin ne jotka pongailee ovista (eli ovat samassa vaiheessa menossa kuin minä).
Pahoittelut niille joille täti on tullut kylään :( :crybaby2

Ihana oli muuten myös kuulla teistä, jotka olette jo raskaana, se antaa uskoa siihen, että ehkä mekin omalla vuorollamme sitten päästään sinne odottajien puolelle jutustelemaan ja kasvattelemaan mahojamme :)

Niin ja tervetuloa uusille tähän porukkaan, toivottavasti saatte tästä porukasta paljon vertaistukea, niin kuin minäkin olen saanut :)

Ihania uutisia on täällä foorumilla poissaoloni aikana monelle tullut, on uutta karvaista perheenjäsentä... Painoa on monikin ilmeisesti ihan roppakaupalla saanut pudotettua ja niitä kauan kaivattuja plussiakin on tullut!!!
Reissut/vkloppu lomat on aina mukavia, samoin mökillä käynnit ja kiireetön elämä... Säät suosii ja aurinko hellii, muistakaan aurinkorasvat leidit ;) :)

Nyt mukavaa loppuviikkoa kaikille! :smiley-bounce022 PLUSSATUULIA ihan jokaiselle!!! :greet025 :love2

heis mirelyn hienoa että sait nauttia kunnolla ja sää suosi teitä :)

eli kp 2/X menossa en edes pidä kirjaa näkee sit ku seuraavat menkat alkaa jos alkaa. täällä normaalia perhe-elämää eli ruuanlaittoa siivousta ja työskentelyä sillo ku mahollista. vespassa on taas jotai vikaa, hyyty kesken kotimatkan oudon äänen jälkeen, mies laitto mut taksilla kotii. ja mähä näköjää teen ruokaa 4:lle sitte, lanko tykkää syödä mun tekemää ruokaa. jopa intialainen ruoka maistuu sille :)

eli ei ihmeitä, josko nyt mirelyn tärppäis ku sanoitte tahdon heh :) katos kuherruskuukausi voi tehä mielenkiintoisia asioita.

_mirelyn_ Voi kun kuulostaa ihanalta teidän hääpäivä ja niin ihanan positiivinen viesti sulta kaiken kaikkiaan :) Onnea tuoreelle rouvalle!!! Mulla on menossa kp 16/?-32 (en usko että kierron pituus on vielä pillereiden jäljiltä ihan uomissaan) Piinapäivät menossa, kun luulen että ovis oli nyt viime su tai ma, hyvin kyllä hyödynnettiin. Ovislaskurin mukaan otolliset päivät olisivat vasta ensi viikonloppuna, että tiiä näistä nyt sitten :)

Gatusa kiva kuulla että siellä menee nyt tosi hyvin ja olette kotiutuneet uuteen kotiin! Ja onnittelut että pääsit uuteen kiertoon, eikös se ollut ihan hyvä juttu, jos oikein ymmärsin?

Lana testaile ihmeessä!!! Lämmötkin sulla on ylhäällä, niin eihän sitä tiedä!

Chipmunk86 Ihana kun sun mies on noin innokkaasti mukana, ottaa pienet nokkaunet ja sitten.... :) Peukkuja että ehti talletukset mukaan!

Nonna Huippua että ovis onkin vasta tulossa ja että saitte miehen kanssa asiat puhuttua!!!

Haave ja elmiina Juu, se diginäyttö kropassa olisi loistava. eikä tarvitsisi olla edes näyttö, pelkkä merkkiääni kelpaisi ;) Tai kännykässä joku appi, joka ilmoittaisi kun ovuloi (oikeasti, ei mikään muka-laskuri) tai kun on raskaana.

ON: olen ollut kuin pyllyyn ammuttu karhu koko päivän. Menikö se niin, että hormonitasot romahtaa ovulaation jälkeen, jos ei ole hedelmöitystä tapahtunut? Se ainakin selittäisi tämän mielialan :) Tosin ärtyisyys voi johtua työkiireistä tai helteestäkin. Mene ja tiedä. Eli kattellaan mitä tapahtuu, sen näkee sitten kun tätien pitäisi tulla, en ajatellut sen kummemmin tässä nyt jännitellä vaan meen niinkuin ennenkin. Ihmehän se olisi jos nyt jo tärppäisi! Olen selvästikin jossain alitajunnassa asennoitunut siihen että kestää ainakin vuoden, ennen kuin mitään tapahtuu :)

Takaisin