Piia84 pahoittelut menkoista.
Onneksi nuo mukavat lämpimät päivät saa aina ajatuksia muualle ja pieni reissaaminen tekee aina hyvää. Onnea seuraavaan kiertoon. :) Hihii, minäkin kokeilin ostaa niitä ovistikkuja. :)
Catsie kyllähän se on saattanut tärpätä. Kyllä ne simpat siellä sitkuttelee kauankin, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :)
Lana onneksi mahatauti on selätetty. Ne on kyllä inhoja tauteja.
Itse olin jonkun aikaa varpasillani, kun työkaverilla oli perheessä oksutauti. Onneksi ei tarttunut. :) Tsemppiä oviksen bongailuun. :) Kyllähän se ovis on saattanut olla vaikka et kerennyt niitä tikuilla bongaamaan. :)
Sannuinen toivottavasti tuo hemoglobiinin yhtäkkinen lasku tarkoittaisi jotain hyvää. :) Itselläni on hemoglobiini yleensä lähemmäksi 150 ja luovuttamassa haluaisin käydä, mutta rytmihäiriöitteni takia en saa.
BeNe tervetuloa tännekin kuumeilemaan. :)
Haave tervetuloa myös sinullekin. :)
Anell pahoittelut menkkojen alkamisesta.
Olisin toivonut niiiin plussaa. :) No ei muuta kuin innokkaasti uutta kiertoa kohti. :)
Gatusa ei hitsin pimpulat mitä kommentointia miekkoselta.
Kyllä tuosta kommentoinnista saa jäädäkin hetken peitot heilumatta.
Onneksi kuitenkin tajusi jälkikäteen tylyt kommentit ja pyysi anteeksi. Jestas kun sulla on ollut vauhdikas päivä eillen. Toivottavasti tänään on parempi. :)
Nonna- ikävää kun mies joutuu reissaamaan.
Itse olen saanut pitää ihmeen kauan omaani täällä kotona. Yleensä tekee reissuhommia ympäri Suomen, mutta tosiaan nyt on saanut hommat läheltä kotia. :) Kyllähän ne aika taistelijoita ne simpatkin on joten kyllä jokaisesta pupuilusta ennen reissua on hyötyä. :)
Allison inhaa nuo pitkittyneet kierrot.
Ihanaa kun saatte sen "pikkuisen" koiran. :) Harmi tuota harjoittelupaikkaa. 
Rosebud täällä saa kyllä höpöttää omista murheistaan, niin paljon kuin tuntuu siltä. :)
Jippiina täällä on peukut pystyssä, että haamu vahvistuu vahvistumistaan. :)
Nyytti oma nimimerkki tuli ihan puskista. :) Pidän kaikenlaisista eläimistä ja mies sanoo minua välillä siiseliksi tai murmeliksi leikillään. :) Muistaakseni nuo nimimerkit oli jo varattu ja maaorava suomeksi kuullosti niin tylsältä, niin laitoin sen sitten enkuksi. :)
Kolmassittenkin onpas siinä liuta oireita. Kyllä tuossa voisi jo itsekin kuvittelemaan pientä salamatkustajaa. :) Peukut pystyssä. :)
omaa: kp 7/27 menossa ja odotus taas alkakoon. :) Eillen laitoin tilaukseen hieman niitä ovistikkuja ja raskaustestejä. Onnistuisinkohan tässä kierrossa bongaamaan sen oviksen niillä tikuilla vai tuottaakohan ne vain enemmän harmia. :) No katsellaan. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti. :)
Catsie kyllähän se on saattanut tärpätä. Kyllä ne simpat siellä sitkuttelee kauankin, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :)
Lana onneksi mahatauti on selätetty. Ne on kyllä inhoja tauteja.
Sannuinen toivottavasti tuo hemoglobiinin yhtäkkinen lasku tarkoittaisi jotain hyvää. :) Itselläni on hemoglobiini yleensä lähemmäksi 150 ja luovuttamassa haluaisin käydä, mutta rytmihäiriöitteni takia en saa.
BeNe tervetuloa tännekin kuumeilemaan. :)
Haave tervetuloa myös sinullekin. :)
Anell pahoittelut menkkojen alkamisesta.
Gatusa ei hitsin pimpulat mitä kommentointia miekkoselta.
Kyllä tuosta kommentoinnista saa jäädäkin hetken peitot heilumatta.
Onneksi kuitenkin tajusi jälkikäteen tylyt kommentit ja pyysi anteeksi. Jestas kun sulla on ollut vauhdikas päivä eillen. Toivottavasti tänään on parempi. :)Nonna- ikävää kun mies joutuu reissaamaan.
Allison inhaa nuo pitkittyneet kierrot.
Rosebud täällä saa kyllä höpöttää omista murheistaan, niin paljon kuin tuntuu siltä. :)
Jippiina täällä on peukut pystyssä, että haamu vahvistuu vahvistumistaan. :)
Nyytti oma nimimerkki tuli ihan puskista. :) Pidän kaikenlaisista eläimistä ja mies sanoo minua välillä siiseliksi tai murmeliksi leikillään. :) Muistaakseni nuo nimimerkit oli jo varattu ja maaorava suomeksi kuullosti niin tylsältä, niin laitoin sen sitten enkuksi. :)
Kolmassittenkin onpas siinä liuta oireita. Kyllä tuossa voisi jo itsekin kuvittelemaan pientä salamatkustajaa. :) Peukut pystyssä. :)
omaa: kp 7/27 menossa ja odotus taas alkakoon. :) Eillen laitoin tilaukseen hieman niitä ovistikkuja ja raskaustestejä. Onnistuisinkohan tässä kierrossa bongaamaan sen oviksen niillä tikuilla vai tuottaakohan ne vain enemmän harmia. :) No katsellaan. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti. :)

:) Muut stressatkoon puolestani vaihteeksi.
Aika rajuja rajoituksia, ettei saa olla naisia ja miehiä samas huonees jos ei oo perhettä ym. Toivottavasti se uus talo nyt olis sit hyvä, mistä kälys kerto ja saisitte sen! :)
Huomenna taas uutta testiä ja meille heti tietoa! :P
Huomenna lähdetään viikonlopuksi kylpylään, joten en taida juuri täällä kirjoitella viikonloppuna :)