Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä niiiiin arvasin tän. Aika lailla samanoloinen viiva tuli aamulla kuin eilenkin. Ei ainakaan vahvempi. Nyt on paska fiilis. Todella. Vois vaikka mennä sänkyyn peiton alle ja ryömiä sieltä tuossa muutaman viikon päästä ulos..

Ovistestissä tänään tosi vahva viiva, ei ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ja lämmötkin tänä aamuna taas sen 36,0, eli josko se ovis oliskin tuloillaan. Taas vähän nippaileekin siihen malliin ja limojakin yritin bongailla, niin nekin vastais nyt hyvin sitä, että ovis olis ihan näillä näppäimillä... MUTTA.. Samapa taitaa hitto soikoon olla millon se ovis tulee. Mies on taas niin p*skapää... Kun en hitto kelpaa niin en kelpaa. Alkaa vaikuttaa siltä, että tän ukon kanssa jos vauvan haluis niin sen teko olis pitäny alottaa jo varmaan sillon 12-vuotiaana kun menkat alko! Aina on joku tekosyy miks ei pupuilu just nyt viitsi, mut "illallalla sitte, huomenna sitten, myöhemmin sitten" ja kun on ilta tai huominen tai myöhemmin, niin ei sillonkaan kelpaa. Aina on "liian hiki, just syöny, tulee formulaa, pitää nörtätä koneella, kauhee väsy" jne jne jne!!!!!!!!!! #@%¤#&"#¤¤%%#¤$@@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Harmittaa ja itkettää.. ja harmittaa ja itkettää se että tämmöinen asia näin paljon harmittaa ja itkettaa mutta kun.... :smiley-angry017

jippiina älä ny viel luovuta, ehkä paras kertomaa tilanteen ois nyt iha digi testi jossa viikkonäyttö, ainaki näkisit vastaako hormonipitosuus suunnillee ovisajankohtaa. tulis selvyyttä ainaki johonki suuntaa. toivottavast alkais viivat vahvistuu sulla ku kerran plussa tuli.

tyttötiikeri miehet on ERITTÄIN hankalia. uskon et harmittaa etenki nyt ku sulla kerran ovis on iha tuloillaa nyt. kokeileppa sanoa et jos ei pupuilla tänää, huomen ja ylihuomen ni on liian myöhästä sit, ei se lapsi alkua saa jos mies ei panosta yhtään tähä yhteisee projektii. lapsen saamisee tarvitaa meinaan molempia ei ainoastaa naista. tai ota härkää sarvista ja kysy miksi hänen ei tee mieli heilutella peittoo sun kans, ei enää tekosyitä. ehkä hän sit kertoo mikä on, onko paineita, pelottaako tuleva jos tärppää jne ehkä sit alkaa asiat luistamaa iha eri tavalla taas tai ainaki saat vastauksen.

on: pahoinvointi jatkuu vai pitäskö sanoa jo että pahenee tuntuu et tulee ylös kokoajan, naama kukkii niin perusteellisest taas vaihteeks kans. ainaki lääkekuuri tehos näköjää.

mirelyn ihanaa hääpäivää teille! <3

Minkas olispa munkin mies niin innokas, että kehottaisi testailemaan. Oon itse niin malttamaton, että tietoisesti voisin vaikka testata turhaan :D Mies jaksaa kyllä yrittää eikä tarvi houkutella yhtään, mutta kovin innokkaana ei kysele oireita eikä kyllä ole edes tietoinen missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa..

Vargynja Oon myös syntynyt loppuvuodesta eikä se ole sinänsä häirinnyt! Ihan mukavaakin joskus ollut :) Sitä en ole hyväksynyt, että saisin joulu- ja synttärilahjan yhdistettynä :D

Tuulia etkai sunnuntaihin asti odota! :D Ääh, en jaksa odottaa..

Jippiina Voi harmi, jos se viiva ei ala vahvistumaan :/ Niihin testeihinkään ei nyt niin tarkkaan kannata luottaa - viiva ku viiva niin plussahan se on.

BeNe Mekin saatetaan olla juhannuksena miehen perheen mökillä ja olen kyllä jo tietoinen silloin, jos tästä kierrosta tärppää, mutta viikkoja olisi niin vähän, ettei siitä vielä viitsisi kertoa. Voi mennä vähän hankalaksi, kun on niin pieni ja tiivistunnelmainen mökki :D Ulkovessakin..voi voi..

Täällä kp11 ja odottelu jatkuu.. :) Onneksi on niin kiirettä töissä ym., että viikot menee nopeasti. Yritän kovasti miettiä mitä voisin tehdä, jotta tärppäisi. Ei kait tässä oikein voi muuta kuin juoda greippimehua ja puuhastella makkarissa. Nyt alkaakin olla jo tärkeät päivät! Jonkin laskurin mukaan hedelmällinen aika on juurikin nyt ja tiistaihin asti.

helmiäippä joo onhan toiki totta, mutt sit vaan stressais sitä vauvaa eikä sitä sen yritystä ;)

ja tyttötiikeri ymmärrän sun tuskas, mun ukko on just samanlainen + sillä on himonsa vaan sillon kukonlaulun aikaan (tai suihkussa jasaunassa, mitkä ei onnistu), josta mulla täällä olikin jo puhetta :D

ON: nooh täällä meni loppusiiivous iihan okei, mitä nyt jouduin eka vartoon puol toist tuntia serkkuani (piti vahtia poikaa) kun sen puhelin hajos ex-anopin toimesta ja ei se sitte kerinnykkä tota poitsua vahtiin, vaa lykkäs mulle kotiavaimmensa (hain sieltä siivouskamppeet) ja lähti ite vakuutusyhtiön.. mut ei siinä mitään, kyll me kahestaankin saatiin ihan hyvin siivottua :) oli vaan aika *piip* kuuma päivä, varjossa taitaa olla sen +30, niin voi vaan kuvitella paljonko auringossa on :D ja niin vielä tosta meiän autosta,, mähän en siis oo ennen tota autoksikin kutsuttua kotteroa ajanu ja vähän pelotti et mitä siitä tulee (kytkin ottaa kauheen ylhäältä ja täytyy vähän kaasuttaa startatessa ja lisiks en oo ajanu kai vuoteen autoo :D) muut ihan hyvin se meni ja poitsuki nukku matkan molempiin suuntiin :)

no sulla on ainaki riittän tekemist tänää omenapossu :)

tsemppiä haave ja toivottavasti tärppää nyt sitten :)

JIPPIINA älä masennu! :3some nyt digiä hakemaan kaupasta!!!!! NYT :smiley-angry007 TUskin siellä viivaa ois jos mitään ei ois tapahtunut...

no niimpä gatusa ;) jos ne mun kilot on tähän mennessä lähteny vaan herkuttelemalla ja laiskottelemalla, niin nyt niitä varmaan tulee takasin, ku oikeesti teinkin jotaki :D

Komppaan -latea! Meehän Jippiina hakemaan se digitesti vaan ja lopeta kärvistely :D Eiks se menny niin että raskaushormonin määrä elimistössä tuplaantuu joka toinen päivä? Sillon ku itte nuita testejä tein ni musta tuntuu että noi liuskatestit näytti kaikista huonoimmin / epäselvimmin tuloksen vaikka digitesti oli sanonu plussaa jo ajat sitte. Mulla oli siis noita Davidin jotain liuskoja. Apteekin herkkä raskaustesti näytti tosi pian vahvaa viivaa ja tosiaan tuo digitaalinen Cb näytti sen raskaana 1-2 jo muistaakseni päivää ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa. Tsemppiä! Toivottavasti se plussa sieltä tulis nyt!! :) :) Tsempitykset myös muille piinailijoille! Täällä odotellaan kärsimättömänä ens tiistaina olevaa np-ultraa! :) Huisia että viikkoja on nyt jo tasan 13. Äkkiä tää aika menee vaikka välistä tuntuukin että odottavan aika on edelleenki piiiiiiiiiiiiiiiiiitkä.

Gatusa, pieni juhliminen enemmän kun paikalleen kunhan uuteen kotiin pääsette. Ihan mahtijuttu kyllä :)
Ja jännäks menee miten siel on käyny raskautumisen suhteen :) Jännäilläänkin samoina päivinä, mä luulen et ens kierto vois alkaa ke-to.

Jippiina, voi harmi ettei ole vielä vahvistunut! Mutta eihän ne hormonitasot kaikilla kauhian nopeaan nouse edes. Ehkä parin päivän päästä vasta kannattais uudellene testata tai sit tosiaan se digi?
Mikäs kiertopäivä sulla muuten on menossa, täti jo minkä erran myöhässä?

Tyttötiikeri, ymmärrän sun harmistuksen kyllä hyvin. Samperin äijä! Voimia♥

Haave, eipä siinä oikein muuta voi tehdäkkään. Greippi ja mammavitskut hyvä ajatus ja ahkeraa pupuilua, sit on ainaki kaikkesa tehny ja voi olla hyvillä mielin sen suhteen :)

Omenapossu, hyvä että siivous sujui, vaikke mennytkään ihan suunnitelmian mukaan tänpäiväiset kuviot :)

TMJ, voi kun sä oletkin jo pitkällä, riskiviikot jo takana ja ultra ihan kohta, ihanaa :)

on: kp24. tänään oli jo vähän epäuskoisempi olo, munasarjoja tai varinkin vasenta juilinu jonnii verran ja aloin jo miettimään, et enteiliskö tätiä. Mut sit alkuillasta lenskin yrjö.. Menin hakemaan nokkamukia kuivaustilassa olevasta astianpesukoneesta ja kun se kuuma höyry pesuaineenhajuineen iski vasten naamaa, niin oli jo kiire. Matkalla vessaan oli jo oksu suussa ja pönttöön lens päivän sapuskat. Tunti sen jälkeen mies tuli kotiin ja laitto suihkun jälkeen jotain deuskia tai after sheiviä ja taas tuli ihan tolkuttoman paha olo, ei vaan voinu sietää sitä hajua yhtään ja tuntu ettei saa happea kun haisuu niin voimakkaalta->partsille istumaan, mut sielki meinas yrjö lentää joten vessaan vedet silmissä istumaan. Ei onneks enää tullu ja olokin helpottu pikkuhiljaa.
Jonkinlaista hajuherkistymää tässä siis ainakin on. Valkkariakin tulee, pääosin kirkasta ja ei nyt mitenkään lorottamalla, mutta himppasen tavallista enempi kuitenkin.
Mieskin jo kysy että ollaanko me muru raskaana, mut kassellaan nyt mitä tää kaikki sit loppupelissä tarkottaa, vai tarkottaako mitään. Vähän malttamaton olo alkaa itelläki jo olla ja sais aika kulua äkkiä :)

nyytti kyllä vaan, nyt täs ootan et saanko mä projektin joho tein tarjouksen, mikäli saan ni se tuo mulle sit 40usd lisää taas eli reilu 30e ja 66.12dinaaria mikä on erittäin tervetullutta ku ottaa huomioo et ramadan lähestyy ja sillo kaiken hinnat on tuplat vähintääki. täytyyhä minun miestä auttaa mikäli ehin saada mun prepaid mastercardin että saa palkkiot nostettua :) firma jonka listoil oon freelancerina tarjoo jenkeist prepaid mastercardin eli se mitä on tilillä on käytettävis, saa nostettua täälläkin missä oon sit :)

Nyytti: Oi kuulostaa niiiiiin jännälle sun hetket. :) Millon meinasit testailla? Kuulostaa kyllä tosi lupaavalle oireilulle ainakin, toivottavasti oliskin juuri sitä itteään!

Tyttötiikeri: Yritä vetää henkeä välillä, vaikka harmittaakin ja on pettynyt olo. Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty.. Mites, voisiko mies kokea jonkinlaista painostusta asian tiimoilta? Siis siinä mielessä, että voisiko hän kokea jotenkin stressiä siitä, että nyt heti pitäis kyetä saamaan se lapsi alulle?

Itteä:
Vikoja tunteja kp23:sta viedään ja tää aika ei kyllä kulu sitten millään. Onneksi alkaa sunnuntaina työt, niin saa vähän jotain muutakin ajateltavaa. Iltalämmöt olleet koholla (aamulämmöt ei niinkään) ja tänään etenkin ollut sellanen kuvottava olo pitkin päivää. Maanantaina aamusta taidan testailla, jos ei ole täti kerennyt tulla ennen sitä... Aikaistahan se varmaan on, mutta kun mutta kun, niin. Tiedättehän te. :)

Noista lämmöistä... tiedän, että päivän mittaan lämmöt voi vaihdella, mutta yleensä neuvotaan mittaamaan aamulämpöjä ja tekemään johtopäätöksiä sen perusteella. Eli onko noilla mun iltalämpöjen nousulla minkäänlaista teoreettista merkitystä?

TMJ: mä oon niiiiiiiiiiiiiiin kade et oot päässy ekan kolmanneksen yli....mulla se on vast 20.7. Stressaan varmaan itteni kaljuks siihen mennessä :D En tiedä et oonko vaan öisin purru hampaitani yhteen stressin takia, vai onko toi oire et hampaat ihan hellinä...?? jopa banaanin syöminen sattuu xD

_mirelyn_: Ihanaa hääpäivää teille sinne!! <3 <3

_chilly: Eiks se ainaki ikeniin vaikuta tää raskausaika? Tekee niistä herkemmät ja vertaki saattaa vuodella. Ni voihan se vaikuttaa hampaisiinki. Kyllähän se kieltämättä huojentaa kun eks kolmannes on takana :) Mut silti pitää koko ajan kehitellä uusia huolenaiheita :S Mut kyllä se aika kuluu. Onnellista odotusta sullekkin :)

Jippiina: komppaan muita: kokeile vielä digillä, jos saisit sillä tarkemman tuloksen. Ja jos sekin on nega, niin sitten vain pää pystyyn ja odottelemaan - voihan se olla, että plussa tulee vasta hyvän aikaa menkkojen oletetun alkamispäivän jälkeen ;)

Tyttötiikeri: voi harmi tuota sun miestä. Joskus tuntuu, ettei me naiset sittenkään olla se hankalampi ospuoli suhteessa, kun osaa ne miehetkin kiukutella ja mököttää. Joskus stressi saa pinnan kiristymään, eikä halut silloin ole huipussaan, mutta siihen auttaa rentoutuminen, naisellisen vetovoiman hyötykäyttö (wink wink) ja puhdas asioiden puiminen yhdessä. Nauttikaa toisistanne niissä arjen pienissäkin puuhissa, jotka ovat yhtälailla tärkeitä hetkiä jälkikasvun suunnittelun ja tekemisen ohella.

Nyytti: jännät on paikat! Alkoi itselläkin vatsanpohjassa tuntua pieni perhosparvi :) Toivottavasti oireet on sitä, mitä antavatkin ymmärtää!

Sannuinen: tiedän! Tekisi mieli testailla parin tunnin välein ja saada jo äkkiä vastauksia... Odottavan aika on pitkä. Pidän sulle peukkuja!

OmenaPossu: onnea pupuilun johdosta ;)

-chilly, TMJ: olipas kiva, kun pyörähditte täälläkin! Vähän eri aikoihin ollaan tänne kirjoiteltu, mutta kun luin koko ketjun läpi, tutustuin myös teidän kuulumisiinne. Molemmille onnea matkaan!

Yhyy.. Laskeskelin kiertoa uudelleen, ja koska olen ovisplussannut kp 14, on ovis ollut varmaankin vasta kp 15-16, eli kierto onkin 30 pvä. Tänään siis vasta 28/30, ja eilen tehty r-testi näytti puhdasta negaa (joo, en jaksanut enää odottaa testaamisen kanssa), joka ehkä vähän vihlaisi tuolta sydämen alueelta. Tätiä odottelen oireista päätellen su-ma, mutta eipä haittaisi yhtään, jos jättäisi tulematta ;)

jep nyytti kierron pitäs alkaa näköjää samoina päivinä tai no riippuu miten käy ja kuinka kauan mulla menee ennen ku progesteroni lakkaa vaikuttamast. on kyl hiukka outo olo ollul taas tänää. lisäks yöllä näin unen että verikokeen tulokset oli normaalit. yleensä unia tulee nähtyä vain raskaana. no saapi nähä mitä tuleman pitää pitäs jaksaa malttaa testauksen kans mut ois niin malttamaton olo, tekikö lääkekuuri taas ne klassiset ja irrotti munasolun ja avitti raskauden alulle, ois kyl iha mahtavaa jos uuden kodin kunniaks tulis viel plussa. tänää me juhlitaa sitä että päästää pois anoppilast :)

mirelyn onnea tuoreelle hääparille :)

Takaisin