Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piia84 pahoittelut menkoista. :sad001 Onneksi nuo mukavat lämpimät päivät saa aina ajatuksia muualle ja pieni reissaaminen tekee aina hyvää. Onnea seuraavaan kiertoon. :) Hihii, minäkin kokeilin ostaa niitä ovistikkuja. :)

Catsie kyllähän se on saattanut tärpätä. Kyllä ne simpat siellä sitkuttelee kauankin, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :)

Lana onneksi mahatauti on selätetty. Ne on kyllä inhoja tauteja. :sad001 Itse olin jonkun aikaa varpasillani, kun työkaverilla oli perheessä oksutauti. Onneksi ei tarttunut. :) Tsemppiä oviksen bongailuun. :) Kyllähän se ovis on saattanut olla vaikka et kerennyt niitä tikuilla bongaamaan. :)

Sannuinen toivottavasti tuo hemoglobiinin yhtäkkinen lasku tarkoittaisi jotain hyvää. :) Itselläni on hemoglobiini yleensä lähemmäksi 150 ja luovuttamassa haluaisin käydä, mutta rytmihäiriöitteni takia en saa. :sad001

BeNe tervetuloa tännekin kuumeilemaan. :)

Haave tervetuloa myös sinullekin. :)

Anell pahoittelut menkkojen alkamisesta. :sad001 Olisin toivonut niiiin plussaa. :) No ei muuta kuin innokkaasti uutta kiertoa kohti. :)

Gatusa ei hitsin pimpulat mitä kommentointia miekkoselta. :cwm Kyllä tuosta kommentoinnista saa jäädäkin hetken peitot heilumatta. :cwm Onneksi kuitenkin tajusi jälkikäteen tylyt kommentit ja pyysi anteeksi. Jestas kun sulla on ollut vauhdikas päivä eillen. Toivottavasti tänään on parempi. :)

Nonna- ikävää kun mies joutuu reissaamaan. :sad001 Itse olen saanut pitää ihmeen kauan omaani täällä kotona. Yleensä tekee reissuhommia ympäri Suomen, mutta tosiaan nyt on saanut hommat läheltä kotia. :) Kyllähän ne aika taistelijoita ne simpatkin on joten kyllä jokaisesta pupuilusta ennen reissua on hyötyä. :)

Allison inhaa nuo pitkittyneet kierrot. :sad001 Ihanaa kun saatte sen "pikkuisen" koiran. :) Harmi tuota harjoittelupaikkaa. :sad001

Rosebud täällä saa kyllä höpöttää omista murheistaan, niin paljon kuin tuntuu siltä. :)

Jippiina täällä on peukut pystyssä, että haamu vahvistuu vahvistumistaan. :)

Nyytti oma nimimerkki tuli ihan puskista. :) Pidän kaikenlaisista eläimistä ja mies sanoo minua välillä siiseliksi tai murmeliksi leikillään. :) Muistaakseni nuo nimimerkit oli jo varattu ja maaorava suomeksi kuullosti niin tylsältä, niin laitoin sen sitten enkuksi. :)

Kolmassittenkin onpas siinä liuta oireita. Kyllä tuossa voisi jo itsekin kuvittelemaan pientä salamatkustajaa. :) Peukut pystyssä. :)

omaa: kp 7/27 menossa ja odotus taas alkakoon. :) Eillen laitoin tilaukseen hieman niitä ovistikkuja ja raskaustestejä. Onnistuisinkohan tässä kierrossa bongaamaan sen oviksen niillä tikuilla vai tuottaakohan ne vain enemmän harmia. :) No katsellaan. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti. :)

Allison: voimia koettelemuksiin! Jos jotain tästä elämästä on oppinut, niin sen, että vastoinkäymiset ovat mahdollisuuksia itsensä kehittämiselle ja uusien taitojen omaksumiselle - kaikesta löytyy aina jotain positiivista, jos sen haluaa löytää. Eihän se tietenkään mukavalta tunnu, kun jatkuvasti lentää kuraa niskaan, mutta itsellä on kuitenkin loppujen lopuksi se päätäntävalta, että luovuttaako vai nouseeko entistä vahvempana ylös. Ehkä sua varten on tulossa joku isompi tilaisuus, jolle pitää tehdä tilaa :)

Jippiina: kerrassaan mainioita uutisia näin aamun alkajaisiksi! Plussa se on haamukin, ja nyt vain kovasti onnea matkaan, että alkaa siitä vahvistua!

Minkas: mulla alkaa vuoto aina tuhruna aamulla, josta sitten päivän aikana lähtee vuotamaan runsaammin - eli lasken sen heti siitä. Tsemppiä piinaviikolle!

Nyytti: joo, vielä vähän on "armonaikaa" jäljellä, vaikka tätiin olenkin valmistautunut... Sullakin on siellä jännät paikat! Plussatuulia!

Mua sanottiin nuorempana pahmimmanlaatuiseksi tuuliviiriksi, josta tuo Tuulia- nimi on jäänyt aktiiviseen käyttöön tuttavien keskuudessa :) En ole koskaan käyttänyt virallista etunimeäni, ja noita erilaisia lempinimiä on kertynyt vuosien varrella kymmenittäin.

Kolmassittenkin: olisin itse tullut jo hulluksi tuossa sun tilanteessa! Tiedä pitäisikö tässä toivotella tätejä vai plussia, kun teoriassa se voi olla kumpaa vain.

Nonna: kellistät vaan sen miehen, eihän siinä mitään voi menettääkään :) Ja jostain muistan itsekin lukeneeni, että simppojen elinaika vaihtelee 1-7 vrk välillä. Voihan olla niitä kestävämpiäkin yksilöitä, jotka porskuttelevat menemään sen kymmenenkin päivää. Supersiittiöitä!

kp 27/28 enkä uskalla testata... Mies oli aamulla ihan täpinöissään, enkä meinannut saada sitä työnnettyä ulos ovesta työn pariin, kun kävi niin kuumana näiden piinapäivien kanssa. Kun toinen jännittää noin paljon, on huomattavasti helpompaa pitää oma pää kylmänä. Pitäähän toisen meistä olla se maan pinnalla pysyttelevä realisti :) Eiliset juilimiset ovat helpottaneet - tätiä odotellessa ;)

Jotain ihme kuukautiskaltaisia kipuja ollut ala vatsassa ja rinnat ollut arat ja väsymystä ihan hirveesti, mutta ovat varmaankin juuri niitä, kk kipuja. Eilen tuli jotain pientä tuhrua mutta se oli siinä. Kp 27/29-31.

Jos nyt ei tärppää, niin päätettiin miehen kanssa olla kesä ajattelematta lapsentekoa yhtään. Tulee sitten kesän aikana jos on tullakseen ja aloitan ovistikuttelun taas elokuussa.

Peukkuja Jippiina :) ja vahvoja plussatuulia.

Chipmunk86 On tää sellaista odottelua vain koko ajan, että huh huh.. :)

Tuulia sulla kans jännät paikat jos täti ei saavukkaan.. :) toivottavasti saisitte plussan eikä tarvis nähdä koko tätiä hetkeen!

Catsie Kesä on onneksi sellaista aikaa, että pystyy varmaan hyvin olemaan miettimättä vauvan tekoa vaikka tottakai se pyörii aina joskus mielessä, mutta on kuitenkin niin paljon erilaista kuin vaikka syksyllä jolloin yleensä muutenkin on niin synkkää ja sateista..:) mutta toivotaan, että menkkoja ei tulisikaan!

Hei kun tikutatte ovista niin koska ois paras mahdollinen ajankohta päivästä tikuttaa?! onko se enemmän iltasella vai aamupissasta paras?! :) Minä aattelin tikuttaa vaikka mies onkin ens viikon pois ihan vaan sen takia että saan varmistuksen siitä osaanko katsoa edes koska ovis on.. :)

heis, anteeksi että valitan mut v***u miehet on täysii ÄÄLIÖITÄ. auta muuttamaa ja kantaa tavarat. no mennää kämpille, pysy sisällä, älä ole olohuoneessa jne. sit hirveet raivarit ku vuokranantaja näkee mut ku halusin kantaa olkkarist keittiöö kuuluvat tavarat keittiöö. sit hirvee valitus jne. totesin et oisit pyytän jonku muun auttaan muutos ku mut jos mä en kerra saa kantaa mitää jos ovi auki et tavarat saa sisää, ei ol mun vika et vuokranantaja alkaa seuraamaa häntä jne. on niin p'''a päivä kyllä ettei mitää rajaa ja ketuttaa niin perusteellisest.
esikoinenki päätti ruveta isottelee mulle lisäks. ollaa anoppilas viel ku loput tavarat ehkä huomen tai jossai vaihees viikonloppuna

jippiina tsemppiä ja toivottavast viivat vahvistuu.

kaikille plussatuulia :)

Gatusa, siis miks aiheuttaa ongelmia että vuokranantaja näki sut? Sinähän siellä tulet asumaankin.
Tosi harmi et saat kulla raivoomista ja komentelua :/

Chipmunk, oolrait. Hauska nimimerkki on :)

Jippiina, loistavaa että viiva vahvistuu. Oon niin happy happy sun puolesta :)

Ikäerosta on ollut jonkinverran jo puhetta jatkaa keskustelua ja kysyä että millaisia ikäeroja muilla on?
Oma mies on 7v vanhempi ja vaikka se ei kamalasti ole, niin silti huolettaa välillä. Siis juuri tuo että jättääkö aika miehestä ennen mua yms. Yhden miehen/kihlatun olen jo haudannut (9v sitten) ja toiste en haluais samaa kokea. Mut eipä se rakkaus ikää kato enkä tietenkään voinu olla tykästymättä ja sitten rakastumatta mieheeni, vaikka hän jo neljääkymppiä lähenee :) Nuorekas on ;)

nyytti oon kuullu samat asit ties kuinka monee kertaa. siin talos asuminen onki sitä että mies ku ei ol kotona ni ikkunat kii ettei naapurit pääs kattelee ikkunoist ku uteliait (tosi kiva ku lämmöt vaa nousee ja koht on kesä mikä tarkottaa 24/7 yli 30oc.) ovea ei avata ku mies ei ol kotona oli kuka tahansa. naiset ja miehet ei ole samassa HUONEESSA ellei ole perhettä. no ehkä se on vaa nyt sitä stressiä mikä taas purkautuu. me etitää taloa jossa ois piha kans eikä naapuria iha vieres kuten nyt, siis meil ovet vuokranantajan perheen kans vierekkäin, eile vuokranantajan äitee tuli kattoo eurooppalaista vuokralaista, on se ihmeellinen asia.

isompi ja parempi koti hakusessa kokoajan, käly joka tän kämpän meille löys totes et hän tietäs yhen talon missä vähän maatakin n. 15km kaupungist. kuulostaa lupaavalt mikäli ei ole naapurin kans yhteinen piha, haluun omaa rauhaa ja vapautta liikkua. eli saa nähä koska on muutto taas tän kerran jälkee.

Gatusa, ok.. Täytyy kyllä nostaa hattua. Ei musta olis asumaan maassa, jossa naisen asema on tollainen. En vaan pystyis. Sen verta tasa-arvon tuntoinen olen, et ykskään miehenkutale ei ole mua arvokkaampi siks et heiluu kassit jalkojen välissä.
Toivottavasti löytäisitte talon/asunnon jossa saisit elellä vapaasti ja normaalisti.

usko pois kyl mä miehelle pokkana noottii annan ja totean harvase päivä että mä EN OLE ARABI siis se perinteinen joka pitää suun kii, langon vaimo huutaa naama punasena jos on omast mielest syytä.

Minä täällä taas pitkästä aikaa. :greet025

Ihan ensin tahdon kiittää jokaista, joka tsemppasi minua niin kirjoittamalla, kuin ääneti mielessään siellä tietokoneen tai puhelimen ruudun toisella puolella. Olette kaikki omalta osaltanne auttaneet minua jaksamaan ja "paranemaan" henkisesti tämän koettelemuksen aikana. Iso kiitos siis tälle ryhmälle ja sen jäsenille <3 <3

Ihanaa, kun täällä on tullut plussia yhdelle jos toisellekkin ja jännittävät ajat on menossa myös osalla.
Pahoittelut tädin kohdanneille ja niille, jotka ovat joutuneet palaamaan ryhmään takaisin kuumeilemaan/yrittämään, keskenmenon takia (niin kuin minä).

Nyt voin jo sanoa että elämä alkaa hieman helpottamaan km jälkeen. Olisiko osasyynä nuo meidän häät, joita olen nyt viimeiset viikot erittäin kovalla tohinalla järkkäillyt. Kokonaista 2 päivää ja tittididii... Sitten olen naimisissa :)
Huomenna viimeinen rutistus, kun koristellaan hääpaikka. Lauantaina aamusta kampaajalle ja meikkiin. Sitten haen vielä kukat ja käyn tsekkaamassa hääauton, että koristeleevat sen kunnolla :) Sitten voisikin hieman syödä, ettei morsian pyörry kesken vihkimisen, joka meillä kestää sen 45min. Loppupäivänä en sitten stressaakkaan yhtään mistään, vaan nautin sydämeni kyllyydestä <3 :love017 :) Muut stressatkoon puolestani vaihteeksi.

Yk3 ja kp 9/28 menossa.
Ensi maanantaina pitäisi soitella sitä ultra-aikaa, että tsekkaavat kaiken olevan tuolla kunnossa.
Th:n neuvon mukaan testasin r-testillä puhtaan negan, eli testinkin mukaan tässä ei olla ainakaan raskaana, joten jospa tuo ultra sitten antaisi sen lopullisen niitin tälle tilanteelle.
Ja siis mitään ongelmaa ei pitäisi olla tuon sektionkaan jäljiltä (ainakaan mitään lääkärissä todettua)... siis tuossa alkion kiinnittymisessä/kiinni pysymisessä, mutta ainahan se sektio tekee sinne kohtuun arpikudosta...
Yksi sektio ei tietenkään vielä huononna mahdollisuuksia juuri ollenkaan ja ehkäpä kirjoitinkin hieman huonosti, kun harmitti niin pirusti se km ja halusin jonkun syyn sille km löytää... :sad001
Eli harmistuksen piikkiin pistän kommenttini ja toivon jatkossa osaaavani paremmin ilmaista itseäni ja ajatuksiani :)
Nyt en enemmälti jouda kirjoittamaan, sillä hommaa ennen lauantaita tuntuu olevan vielä (paaaaljon), joten palataan taas asiaan häiden jälkeen, jolloin mahdollisen ovulaationkin aika pitäisi olla (jos kierto ei ole aivan sekaisin)...

Nauttikaahan ihanaiset hyvästä säästä ja kukin pari toisistanne :) :love022
Lauantaille (tänne Savoon) oli vielä eilen luvattu sadetta ja ukkoskuuroja, joten saapa nähdä sataako vai paistaako, kun sanomme toisillemme Kyllä :)

Plussatuulia kaikille!! :p

Rosebud jaksamisia muuttoon! :)

Sannuinen mulla on nyt KP 17/24-28. Vielä siis pitää piinailla moooonta päivää :) Tokihan sitä toivoo, että jospa mulla vaan nuo testit ei niin näyttäis, mutta olis kuitenkin ovis ollut ja olis mahdollisesti raskaana. Nyt vain ollut vähän hiljaisempaa makkarin puolella, kun ollut niin kuuma.. ei jaksa mies huhkia makkaris enää :P

Gatusa Jospa miehes sukulaiset alkais sit enemmän tajuta kuinka arvokkaita te ootte heille ollu, ku te muutatte pois ja ette enää osta sinne kaikkia ruokia ym! Voi miksi miehes nyt nuon suuttu :angry1 Aika rajuja rajoituksia, ettei saa olla naisia ja miehiä samas huonees jos ei oo perhettä ym. Toivottavasti se uus talo nyt olis sit hyvä, mistä kälys kerto ja saisitte sen! :)

Vargynja kiitos tsempistä <3

Jippiina mulla oli nyt niin apteekin Onni -ovulaatiotestejä. Toivotaan että meillä vaan ei ovis näy testeis, mut se on kumminki :P Ja siis toivottavasti tuo sun haamu nyt muuttuu kunnon plussaksi!! Hyvältä ainaki vaikuttaa!! :gen014 :bunny Huomenna taas uutta testiä ja meille heti tietoa! :P

Nyytti toivottavasti mun tapauksessa on samallalailla, ettei ovis näy nuossa testeissä :) En tiedä uskallanko enää ostaa ovistestejä, jos niissä ei näy, niin masennun vain... Minä ja mies ollaan samanikäsiä (2 kk ikäeroa) kun kysyit nuota ikäeroja :)

OmenaPossu voi voi mitä se miehes puhuu o_O Mun mies on kans joskus sanonu ku on luultu jo et oon raskaana, et "jaahas, kukas on isä". Leikillään tietty sanoo :P

Kolmassittenkin voisko olla mahdollista että olisit kuitenkin jo raskaana? :rolleyes: Voisko...??

Nonna- kyllä se täälläki välillä niin tuskastuttaa ja ärsyttää, ku mies ei innostu pupuileen.. Aina heti miettii et mus on jotain vikaa tms. vaikka kuitenkin sen pari kertaa viikos ainaki yleensä puuhaillaan.. Mut toivotaan et meidän miehillä on nuota supersimppoja, et ne elää het tuon 10 päivää :P

Tuulia testailetko huomenna aamulla, jos tätiä ei näy?? :)

Catsie koskas sä meinaat testailla, jos täti ei saavu kylään? :)

_mirelyn_ ONNEA KUN TEILLÄ ON LAUANTAINA HÄÄT! :love022 :love2 :love7 Nauttikaa! :)

ON: Eipä täällä itsellä mitään muutosta. Piina-aikoja elellään :happy090 Huomenna lähdetään viikonlopuksi kylpylään, joten en taida juuri täällä kirjoitella viikonloppuna :)

mirelyn ihana kuulla sinusta ja hienoa että asiat on hyvin. mahdottomasti tsemppiä lauantaille ku meette naimisiin ja onnea :) nauti ihmeessä täysillä kaikesta oot sen ansainnu kovan uurastuksen jälkee ku ite järkkäilet kaiken.

lana miehet on hankalia otuksia. kyllähä nuo väkisinki oppii ku ei tuu tosiaaka ruuat enää ilmasin heille. tänää käytii ostaas ruokatarvikkeit meille ja vikan kerran myös heille. juu toivotaan et talo ois mieluinen ja tarpeeks tilava sit ku käy kattoos, tää mihi nyt mennää on vaa väliaikanen ku vuokraisäntä suoraa vieres ja yksityisyys on talon seinien sisälle rajattu mikäli eivät naapurit oven takana kuuntele, onneks eivät ymmärrä englantia :)

Hei vaan kaikki taas! Mahoton määrä tullut viestejä, sori kun kommentoin vain muutamia. Kiitoksia tervetulotoivotuksista vain kaikille!
Jippiina
enteilee kyllä hyviä uutisia, pidetään kovasti peukkuja!

_mirelyn_
onnittelut jo etukäteen ja aurinkoista hääpäivää! Ihanaa! <3

Gatusa
kaikennäköistä saat kyllä kohdata siellä, nostan myös hattua!

Nonna
eikös se oviksen tikuttamisaika riipu vähän tikuistakin? Joissakin sanotaan, että ei missään nimessä aamupissasta ja sitten taas muistaakseni cb:n tikut saa (ja ehkä pitääkin???) tehdä juuri aamulla. Mulla oli jotain ihme liuskatestejä perhoset-sivulta tilattuja ja ne piti tehdä päivällä. Ja sitä olen kauhistellut että tosi monissä päivälläkin tehtävissä on suosituksena, että pitäisi olla 4h väliä vessakäynneillä. Anteeks nyt vaan mutta se ei ole fyysisesti mahdollista! Ainakaan mulla :)

Mun napa: kp 10 / 32-34. Molemmat odotetaan ensi viikon "puuhapäiviä" todella paljon ;) Tietty kannattaa aina harjoitella jo valmiiksi, eikö? Näin me ollaan tämä järkeilty, että tietää sitten mitä tekee kun oikea aika on ;)

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja kärsivällisyyttä viivojen ja ovisten bongailuun ja odotteluun ja plussatuulia! Nautitaan tästä ihanasta kesästä!

Gatusa, hyvä että pidät puolias :)

Mirelyn, kiva kuulla että olet toipumaan päin ja todella hienoa että teillä huolehditaan km jälkeisestä seurannasta noin hyvin! Minä en meinannut päästä edes verikokeisiin kkm jäljiltä, lekuri sanoi että kotona tehty nega r-testi riittää, mutta kun vaatimalla vaadin, niin pääsin sitten kontrolliverikokeeseen 4vko lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen.
Ihanaa hääpäivää teille :)

Lana, toivotaan tosiaan että olisi niin sinun kohdallasi :)

on:kp 23 ja taas tulee pientä tuhrua. Parilla vessassakäyntikerralla on paperiin jotain tullut, mut nyt viimeisellä ei. Katotaan jatkuuko myöhemmin. Multahan tuli kp17-19 pientä vaaleanpunaista tuhruttelua.
Pitää nyt toivoa että nää pienet "vuotelut" johtuis kyytiäisestä, eikä siitä että kroppa olis edelleen sekaisin km jäljiltä.

Voi ei, olen kyllä lukenut kuinka tekstinne häviää kesken kirjoituksen. No, nyt minulla kävi niin!!! :smiley-angry002

Nyytti: Toivottavasti tuhruttelu johtuu kyytiläisestä. :) Omalla kohdalla meni reilu 3kk, että tuli ensimmäinen kunnon vuoto raskauden päätyttyä, jos tyhjennysvuotoa ei oteta humioon. Niukkaa vuotoa tuli kyllä ajallaan kun menkkojen olisi pitänyt olla. Katselin että samoissa mennään eli 23kp. Itselläni vaan kierrot on ollut 30kp.

Jippiina: Toivon todella että viiva jatkaisi vahvistumistaan!

Gatusa: On ollut mielenkiintoista lukea elämästäsi siellä. :)

Mirelyn: Paljon, paljon onnea tulevaan hääpäivääsi. Oma vasta haaveena, lupaukset kuitenkin annettu pari kuukautta sitten. :)

Mieheni jo tänään malttamattomana kyseli koska testailen ja hänellä on jotenkin odotukset kovin korkealla. Paljon jostain syystä tästä vauva asiasta ei muuten keskustella, vaikka molempien haaveena se onkin. Tuntuu olevan kovin varovainen, kai pelkää että pahoitan mieleni. Oli nimttäin itku aika herkässä vielä pari kk sitten, jos puhetta muiden tai mahdollisesta omasta oli. Tuntui olevan oikein kohtalon ivaa, että heti sen jälkeen mitä meille kävi niin jo kolme suhteellisen lähipiiristä ilmoitti odottavansa vauvaa. Nyt jo osaan iloita heidänkin puolestaan :)

Voi pöh Gatusa, kun sitten sekin päivän hyvä asia meni pieleen. Ja mur, kun miehesi on taas käyttäytyy noin ilkeästi. Hyvä että pidät puolesi. Toivottavasti se toinen kämppä on kaikin puolin hyvä ja pääsette muuttamaan sinne.

Tuulia, pidän peukut pystyssä että teille tulee kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten plussa. Pakkohan se joillekin on niinkin käydä. Millon aiot testata?

Sääli Allison, kun et saanut sitä harjoittelupaikkaa. Toivottavasti saat jonkun muun yhtä hyvän.

Minä kyllä onnittelen jo.. Onnea Jippiina! ^^ Toivottavasti viiva vahvistuu ja pikkuinen pysyy kyydissä.

Minkas, tuosta laskemisesta taitaa tosiaan olla kahta koulukuntaa. Ite lasken siitä kunnon vuodosta. Tosin, yleensä mulla on tuhrua niin vähän aikaa, että samalle päivälle se kuitenkin menisi (joko niin, että illalla tuhruttaa ja aamulla alkaa tai jos aamulla/päivällä tuhruttaa iltaan mennessä alkaa).

Nyytti, nappasin nimimerkkini yhdestä (fantasia)kirjasarjasta. Se siis on siellä yhden hahmon nimi ja tarkoittaa kirjassa olevassa keksityssä kielessä sudetarta. Ei varmaan tarvitse mainita, että sudet on mielestäni kiehtovia. :D Ikäeroa on miehen kanssa laskutavasta riippuen kolme tai neljä vuotta. Käytännössä lähempänä neljää. Miehen syntymäpäivä on jo tänä vuonna mennyt ja hän on 25. Itse täytän 22 joulukuussa. Pidän peukut pystyssä että tuhruttelut johtuu siellä salamatkustajasta. ;)

Mistä tulikin mieleen, kun joku on tainnut tuskailla sitä, että on ikävää jos syntyy loppuvuodesta. Asennekysymys se lähinnä on, mua asia ei ole ikinä haitannut vaikka olenkin aina ollut luokan ja usein kaveriporukankin nuorin.

OmenaPossu, toki tuohon aikaan kuuluu nukkua jos se vain on mahdollista. Taisin kyllä olla hieman väsynyt tuota aiempaa viestiä kirjoittaessa, kun käsitin että ukkosi pihtaa. :D Mut niinhän se tavallaan pihtaakin, jos se ei mihinkään muuhun aikaan halua puuhailla. ;) Mut voi kurja, jos se ei nyt haluakaan tulevan lapsesi isäksi. :( Toivottavasti oli vain kiukuspäissä heitetty, eikä ole oikeasti sillä mielellä.

Kolmassittenkin, entä jos sittenkin olisit raskaana? Epätodennäköistä ehkä, mutta voisiko se olla mahdollista.

Catsie, pidän sormet ristissä puolestasi, että ne tuhrut jäi siihen. Jos ei niin ehkä kesä ja stressittömyys tekee ihmeitä. ;)

Onnea mirelyn tulevalle hääparille! <3 Saattaahan olla, että sekä sataa että paistaa, kun avioidutte. Meidän hääpäivänä oli muuten lievästi sanottuna vaihteleva sää. Sinä päivänä satoi vettä ja rakeita, ukkosti, tuuli melkein myrskylukemia, oli tyyntä ja paistoi se aurinkokin. :D

BeNe, totta kai kannattaa harjoitella, muuten ei välttämättä osaa. ;) Tai jos ihan tosissaan ollaan, niin pitää simpat pitää vetreinä. Liian kauan käyttämättömänä muhineet ei ole enää priimakuntoisia.

ON: Totuuden hetket lähestyy taas. Jos kierrot olisi sitä mitä yleensä on ollut, tädin olisi tänään aika tulla. Ovis päätelmieni mukaan se tulisi huomenna tai lauantaina. Viimeaikaiset kierrot taas viittaisi maanantaihin, mutta ei kai se sinne asti voi venyä, kun ovis ei voinut olla niin myöhään. Toivo on taas kohonnut jonnekin pilviin kaikesta toppuuttelusta huolimatta. Ei jotenkin tunnu siltä, että täti olisi tulossa. Varmaan täältä saa taas pudota, mut minkäs teet kun toivo elää ja voi hyvin. Yhtenäkin päivänä aloin itkemään pienestä sanaharkasta mieheni kanssa ja vatsassa on nippaillut oviksesta lähtien joka päivä.

minkas: hyvä jos viihdyttää vaikka todella paljon valitankin. pitäsköhä kirjottaa sit elämänkerta jos on jo lukijakuntakin heh...
njää en ala kyl kirjottaa, oma blogi riittää jota oman duunin puolesta pidän siin on tarpeeks työtä jo. se on englannin kielinen ja käsittelee mitä mahollisuuksia on tehä työtä kotoa käsin, lukijakunta kasvaa siinäkin hiljalleen ja hyvä niin.

nyytti: toivottavast ois kyytiläinen sinulla matkassa ja kaikki menis hyvin :)

vaargynja tsemppiä sinulle piinailuun, toivottavasti ois tärpänny ja täti pysyy pois PITKÄÄN. sudet on kiehtovia oon samaa mieltä, iteki aina tykänny susista. juu mies osaa olla ilkee mutta miks sen pitää ainaa ajoittaa ilkeily hormonihirviö kaudelle...iteki parun nyt tosi helpost pienistäki asioist.

on: hohhoijaa väsyttää iha tajuttomast, vois nukkua 24/7, otin torkutkin mutta silti väsyttää lisäksi alkanu näköjään etomaan jostain syystä, varmaa kunnon pms taas alkanu, viikon sisäähä niitten menkkojen pitäs tulla jos on tullaksee. voipi vaa olla et tuo mun lääke saatto tehä tehtävänsä vähä odotamattomal tavalla. tosin nyt taas alkaa kuulostaa haaveilulta eli tärppipuoli. ei mul kyl näin tajutont väsyä ole ollu aikoihi ei ees lääkekuurin aikana ollu tälläst väsyä vaikka oliki progesteronikuuri ja nyt on se n. 9pvä oviksesta näköjää. hormonihirviölt kyl vissii vaikutan hiukan miehen silmis nyt. onneks mies ei ymmärrä suomea juuri ollenkaa tuli meinaa haukuttua sitä ku kävi mun hermoille tänää niin totaalisest, mies vaa totes englanniks keittiöst ei sit puhuta.
saas muute nähä millo saan verikokeiden tulokset. siel oottas kilpirauhas arvot, hyytymistekijätestin vastaus, kromosomitestien tulokset...tiedän et oon O+ joten suljettu pois ongelmana, eipä mul ol ikinä ollu mitää ongelmia veren kans muutenkaa, ei tukoksia tms joten puhasta ootetaa, ainoo on kilpirauhasarvot mitä jännitän ku suvus löytyy vajaatoimintaa. ollaa savost ja arvot sellast luokkaa et lääkäri sano isoenolle että miten hiivatis sä ees liikut sun pitäs olla käytännös ottaen vihannes ellei kuollu. sama mun äidin serkulle tuli, hän totes no sähä se lääkäri oot tutki, sit alettii kartottaa ja todettii et savolaiset on outoja otuksia ku liikutaa vaikka ei pitäs pystyy ees sormee liikauttaa.äipällä todettii vastikää hienoinen vajaatoiminta joten saa nähä onko mullaki, no sittehä se syy keskenmenoihinki voi olla löytyn mut saisvat kyl tutkia miehen kromosomit ja vaikka simpatki.

Chipmunk, meillä mennää melkein sitte samoja kiertoja (itellä 5/30-38), mulla nyt vaan vähän pitemmällä heittelee :D juu, tilasin ovistikkuja niin että alan tikuttelemaan jo ajoissa (mun kierrolle ajoissa), kp 15 tietämillä ja tikuttelen sitte mahdollisesti seuraavat kymmenen päivää etsien ovulaatiota :)

Nonna- ei kannata kuulema aamupissasta vaan vasta myöhemmin, iltapäivästä alkaen... itellä se menee yleensä 16-21 välille. Mutta voihan se tosiaan vaihdella ri valmistajien kanssa, että kannattaa vaan lukea mitä ohjeissa sanotaan :D

Jippiinalle onnea!!Ihanaa että sielläkin on päästy jo plussaa maistelemaan =P

Kävin kaupassa ostamassa sitä verigreippi-greippumehua taas. Mies nauroi että on taas mehukasta menoa jumppailessakin *reps* :D :D :D

Eipä tänne muuta, yk 6 siis aluillaan, aion ruveta tässä piakoin työhakemuksen tekoon, jos vaikka pääsis vakkaripaikalle ;) hakijoita tosin on varmasti monia muitakin!

Takaisin