Annuinen: mullakin kierrot heittää n. 5pvä suuntaansa, kun olen niitä tässä kuluneen vuoden seuraillut, mutta oviksen jälkeen on helppo laskea seuraavan kierron alkamisajankohta juuri niin kuin Anell tuossa jo kertoikin. Cb:n digitesteillä on tähän saakka menty, ja voin kyllä suositella - eipä jää tulos epäselväksi
Pari vuotta sitten hakeuduttiin miehen kanssa lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin, kun ei vuoden yrittäminen ollut tuottanut tulosta. Silloin huomattiin, etten ovuloinut jokaisessa kierrossa ja oviksen jäälkeenkin väli seuraavien menkkojen alkamiseen oli suht lyhyt. Sain Terot, mutta eipä niistäkään apua ollut, joten lakattiin hetkeksi yrittämästä... Sittemmin mulla kierto on tasoittunut, mutta noi ovikset jännittää edelleen - siksi testit

Itse tutkimuksista tuolla klinikalla jäi ihan jees fiilikset, saatiinpahan tietää, että ollaan molemmat kunnossa, vaikka omalta osalta jäikin tiettyjä kysymyksiä ilmaan. Hoidot eivät tuolloin kuitenkaan alkaneet, vaan kartoitusjakso tyssäsi psykologin haastatteluun, kun alettiin kyseenalaistamaan meidän suhteen laatua ynnä muita parisuhdeseikkoja. Meillä kun miehen kanssa aikamoisen suuri ikäero, jonka vuoksi moni muukin ihminen on tullut tuomitsemaan yhteiselomme ja kyselemään, että millä motiivein ollaan liikeellä. Saas nähdä mitä ihmiset sitten sanovat, kun alan odottaa

Vaikka eipä tässä jaksa enää muiden mielipiteistä kovinkaan välittää - pääasia, että ollaan onnellisia.
Kp 24/28 menossa. Voi odotuksen tuska sentään! Viimeyönä nukuin huimat 10 tuntia, ja väsymys alkaa hieman helpottaa. Elämän suuret kysymykset pitävät valtaa mielessä, mutta ehkä se on ihan tervettäkin vakavoitua näin isojen elämänmuutosten edessä. Ollaan katseltu uutta asuntoa, mutta vielä ei ole osunut sopivaa kohdille. Tarkotus olisi löytää rivi- tai paritalo jostain pääkaupunkiseudulta, jossa olisi myös hyvin tilaa jälkikasvulle, kun niitä kuitenkin on haaveissa.
No mutta jaa... Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja paljon, paljon, paljon onnea matkaan!