Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosebud, Mulla ei jäänyt synnytyksestä mitään traumoja tai muitakaan. Pikemminkin fiilis et "mikäs tässä, uudestaan vaan" :D Vaikka esikoinen oli kyseessä ja tavallaan käynnistettiin. Tavallaan siitä että käynnistykseen piti mennä mutta olikin jo itekseen edennyt siihen ett kalvot vaan puhkastiin :) Kalvojen puhkasusta siihen että oli nyytti sylissä meni vajaa 5h. Nopea siis oli ja kätilökin naureskeli, että seuraava kun tulee niin haavi mukaan. Oli kuulemma enemmän uudelleen synnyttäjän synnytys. Jollain lailla pelkään, että pierasenko mä seuraavan sitten ulos kun edellinenkin oli tommonen :D

ON: Oviksen pitäis olla nyt melkein käsillä, mutta ajattelin olla sitä sen enempää kattelematta kun en tiedä miten toi ab-kuuri vaikuttaa. Tuleeko myöhemmin tai muuta. Ei mullayleensä mitään hirveitä ovis oireita muutenkaan ole niin aina vähän jännäämistä :) Poika oli yökylässä ja sitä pitäisi kohta lähteä hakemaan. Ihana oli saada kunnon yöunet ja heräsinkin vasta tunti sitten :D

shapa sinähä helpol pääsit tavallaa sit synnytykses :) toivottavast saatte oviksen hyödynnettyä kunnolla.

on: täällä eilen oli iha kumeinen olo mutta en ol kipee, lääke pisti vissii kropan iha kauheeks meinasin viel oksentaaki illal ja mies halus pupuilla, voitte kuvitella millä mielialalla sitä oltii siinä sit. ei minkäälaisii ovisoireit löydy vaik lakurin mukaa pitäs muutaman päivän sisää olla ovis, kun alotin lääkekuurin joitai päiviä ns menkkojen jälkee ni oli kyl sellaset kivut että niitä vois sanoo oviskivuiks jo kunnolla ja paikatki oli auki sillo joten olikoha lääke sit pistän munasolunki pika kypsytyksee ja irrottan mistä sitä tietää vaikkei tuon pitäs sillai kyl vaikuttaa. jos ovis oli tuos viime viikol jo ni kierto on HIUKKA lyhyempi, sellaset 10pvä varmaa tippuu alaspäin mikä sopii mulle ku normi ois 34 mut saa nähä sit ku ei ol lääkkeillä enää et hyppääkö takas 34 tai pidemmäksi. tiputtelu sentää on pysyny poissa mikä on erittäin tervetullutta.

GATUSALLE piti vielä sanoo, että hui mitä synnytyskokemuksia! Tosi kurjaa että oot joutunu tollasen kohtelun kokemaan:/ jokaisen äidin tila pitäis aina arvoisa erikseen eikä aina tyyliin ylös, ulos ja lenkille vaan. Mua jännäs epiduraali ihan hirveesti juat sen takia, ku pelkäsin sitä puutumisen tunnetta ja just että joku meneekin pieleen. Siinä tilanteessa tajua onneks vaan sen helpotuksen sir kuitenkin. Jaksuja olotilojen kanssa! Missä muuten esikoisen synnytit?

esikoinen synty suomessa. juu eiköhän tämä tästä tänää onneks parempi olo ja nyt lasken päiviä muuttoon ja menkkoihi ku oon varma että menkat alkaa ens kuun alussa ku laskin sillai järkeistäen et lääkekuuri loppuu 4 päivän pääst, sit ootetaa muutama päivä eli viikon pääst odotettavis varmaa menkat ku en mä ny tästä kierrosta ainakaa voi plussata. progesteroni alotettii kp 9/34 tai x. kierto jäänee mahdollisesti n. 23 päiväseks. pääasia että menkat alkaa toivottavast. jos ei ala ni sit testiä kehii ens kuun tokal viikol.

Onnea chilly!

ON: kp 29/16-29 ja negaa näyttää. Eli yhä tätiä odotellessa, minne lie eksynyt... Tämäkin vielä.

chilly ONNEA aivan valtavasti ja tonnikaupalla tarrasukkia :) aivan mahtavaa!!!

elmiina pahoittelut negasta.

on: ei noi lääkkeet vissii yhtää väsytä ei tää mamma vetelee nykyää päikkärei ja silti väsyttää. eikä ole ees kolmiolääke. esikoinen on rannalla ni mahollisuus vähä työskennellä, ottaa päikkärei ja tehä kotitöitä kuten pyykinpesu (en taida olla kovin suosittu tänää koska valtasin jokaisen pyykkinarun meidän vaatteille). saas nähä suostuisko mies mun pyyntöö ja veis mut tänää ajelulle jossai vaihees.

CHILLYYYYYY ONNEA HIRVEEEESTI <3 <3 <3
:happy093Miksi pelottaa??? Älä pelkää, tällä kertaa kaikki menee varmasti paremmin loppuun asti :) Älä stressaa, vaan nauti <3 onnea! IHANAA!!! Jeeee plussa-aalto :talk017

chilly: ONNEA <33

Pahoittelut muille negoista tai tädeistä!

JA KIITÄN kun jaoitte omia kokemuksianne synnytyksistä :)

ON: Mulla oli tänään tosi kovat kivut siellä lonkissa edessä... :( TUntu melkeen supistusten kaltasilta jomotuksilta ja samalla kauhee paine alhaalla. Mitähän mun kroppa riehuu??? Olispa ne nyt ne menkat niin pääsis vaan uuteen kiertoon! Tein testin ja nega edelleen... nyyh. Kierto tasan kuukauden myöhässä..

LATE: Kun puhuit sillon siitä kovasta kivusta sivumahassa tai jossain niin mikä kp se alkoi tuntumaan? Testasitko ennen plussaa yhtäkään negaa?

Kolmassittenkin<3 Minä myös olen KAIKKI MULLE HETI NYT tyyppi! Ja tämä jos jokin on välillä itsestäkin niin rasittava piirre..välillä jokin asia saattaa pyöriä monta viikkoa mielessä niin kauan, kunnes saan sen. Että jos tätä raskaaksi tulemista ajatellaan niin voit vain kuvitella kuinka ressaavaa on, kun tähän asiaan ei pysty vaikuttamaan kuin pupuilulla ja toivomaan parasta ! :laughing002 Tämä jos joku opettaa kärsivällisyyttä.. ja sitten, kun tulen raskaaksi niin pitää odottaa 9kk! Huh huh. :)

_chilly ONNEA! :love017

Täällä ollaan ehkä vähän kateellisia kaikille niille jotka saavat kokea plussan näinä ihanina kesäpäivinä :) mutta olen onnellinen, että niitä plussia tulee! <3

Kp 5/31 menossa. Täti alkaa vihdoin hiipua paikalta.. muuten ei erikoista.

_chilly Ihan hirmusesti onnea <3 Koita nauttia ja olla stressaamatta liikaa (vaikka tiedän että helpommin sanottu kuin tehty :D)

OIkein paljon onnea chilly!!
Ja kyllä, täälläkin ollaan kaikille plussaneille kateellisia ;) Mutta niinkuin jo nonna sanoikin, niin onnellinen olen minäkin että niitä plussia ylipäänsä tänne meille tulee :) Kyllä sen on jossain vaiheessa osuttava omallekkin kohdalle..​

Rosebud... ööö kivut alkoi varmaankin heti oviksen jälkeen ka voimistui vain oletettua menkkojen alkamispäivää kohti. :) ja kipu oli koko ajan vasemmalla!!! Se oli outoa.. mähän googletin kaikki suolistosyövät yms kun raskaus oli viimeinen vaihtoehto :D tietenkin siyä on että "noni, nyt on jotain vialla ja pahasti" :D ja testasin negan aamupissasta kolme päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää..ja ihan puhdas nega... sit seuraavana aamuna haamu, joka yllätti mut illalla no digissä...ja sekös sekoitti...kunnes kp 32 (33?) Eli tää the menkkapäivä cb digi ja andon digi totes kera parin puikon että raskaana ollaan :) :) ♥ sit on pitäny tehdä viel yks puikko siskolle, kun ei meinannu uskoo mua::D haha... ja hei rosebud...luin sun synnytyskertomuksen! Itku tuli :"/ oot joutunu kokemaan kovia, mutta suhde sun ja lapsen välillä on varmasti todella luja, etkä ole antanut vaikeuksien lannistaa :) jatka kirjoittamista ja kuvien ottamista ehdottomasti :) olet kunnon leijonaemo ♥ :)

Mie tulin takaisin, vaikkei tänä vuonna enää pitänytkään. Helmi-maaliskuun vaihteessa pidin täällä taukoa ja silloin onnistuinkin raskautumaan niin että odotettiin sitten jouluvauvaa miehen kanssa. NP-ultrassa torstaina sitten todettiin kkm, joka oli tapahtunut viikoilla 9+ (torstaina piti olla jo rv 11+2). Nyt odotan uuteen kiertoon pääsyä, vaikka ekan päivän itkinkin miehelle etten halua yrittää enää kolmatta kertaa, sen verran raskaaksi alkaa nämä pettymykset käymään.

Chilly_: aivan mahtavaa, mie pidän peukkui!! Ihanaa kun täällä on alkanut selvä plussausten aikakausi, toivottavasti näin jatkuukin!

anhe, otan osaa suruihisi!!! <3 <3 <3 En osaa edes kuvitella kokemaasi tuskaa :'(

Toivon niin koko sydämestäni, että raskautuisit ja pikkuinen pysyisi matkassa <3

Pahoittelut keskenmenosta anhe. :( Voi kun saisit pian uuden ja pysyvän plussan.

Onnea chilly! Ja paaljon tarrasukkia. Liian moni on joutunut palaamaan.

Kaikkien viestit olen taas lukenut, mutta olen (ja olin eilenkin) niin väsynyt että en jaksa kommentoida kaikille. Yhteisesti plussatuulia ja voimia kaikille. :>

KIITOS kaikille <3 <3 <3
Oli kyl aika shokki..jopa niin et ekaks aloin itkee. Jospa se pelko tästä hälvenis.
Tää tapahtu vaan niin nopee..olin henkisesti varautunu et aikasintaan syksyllä vois odottaa positiivista tulosta.Täs nyt kerkes olee tyhjennys vuodon jälkeen 3 menkat.."jopa"..
Ekan kerran varmaan hengitän vähäsen kun pääsen ton edellisen rv 5+5 yli..(en ees tiedä tarkalleen mikä rv nyt on menossa..rv 4+4 vai 4+5??) ja sit toisen hengähdyksen otan 20. heinäkuuta ku on rv 13 kasassa. NIIIIN pitkä aika vielä...
Jännitystä lisää vielä se ku huomenna lähetään sinne Lontooseen ja jos sielä sattuu jotain :// hyi taas mitä ajatuksia. kyl se tästä...HETI reissun jälkeen ajavaraus varhaisultraan!
Pitäis varmaan muutenkin alkaa pakkaa...lento lähtee 12h päästä x)

Jään tälle pastalle kans hengaa vielä vähäks aikaa jos sopii? :)

Palaan linjoille aikasintaan ens viikon pe. Pitäkää ihanat naiset liput korekeella täällä sillä välin ja PALJON PLUSSIA!!! ;)

Puhaltelen Plussa-tuulia sinnepäin :D

Pahoittelut anhe keskenmenosta :( tiedän tunteen. Mut usko pois, kyllä se siitä helpottaa <3

Takaisin