Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Catriona: Loistojuttu, tuhannesti onnea! <3 Oli kyllä ehdottomasti päivän piristys. :)

Nyytti: Testailen yleensä satunnaisesti, kun aiemmissa kierroissa en ole ovista tikuttanut ja nyt kun muutaman päivän yritin, en sitä bongannut. Sitten loppui kärsivällisyys. Hakuammuntaa siis. ;)

Josma
: Ei muuta kuin testailemaan, jos et oo vielä testannut! :)

ella84: Olis kyllä ihan paras joululahja tuo jouluaaton plussa. Toivottavasti niin kävis.

Bhelliom: Toivottavasti sullakin vielä testit plussaksi muuttuis. Jos ovis onkin ollut oletettua myöhemmin ja kierto vaan pitempi. :)

Omaa: Menkat ei sitten alkaneet. Vielä. Sitä ruskeaa tuhrua tuli eilen sen yhden paperillisen verran, tänään nyt edellisellä vessakäynnillä pari haaleaa viirua punaista. En tahdo että menkat alkaa. :( Yöllä/aamulla oli pari kertaa sellainen olo että no nyt ne alkoi, mutta ei, tuli vaan ihan sellaista kirkasta aivan pikkareihin asti. Täällä ollaan oltu kirjaimellisesti pöksyt märkänä :D (pahoitteluni herkemmille).

OOooo mitä mun silmäni näkevätkään! Onnea Catriona miljoonasti plussasta! <3 Kyllä nyt saa tämä matkalainen luvan tarrata lujasti ja pysyä matkassa mukana laskettuun aikaan asti! :)

IHANAA catriona!!! sanoin ettei pidä heittää kirvest kaivoo. tein itseasias du'aa että saisit plussan ja subhanallah se toteutu. inshallah kaikki menee hyvin :)

Kiitos teille kaikille ihanaisille onnitteluista! On se sitten näemmä meikäläisenkin kohdalla niin, että raskaudet ovat erilaisia. Viimeksi oireet alkoivat jo 5-6 päivää ovulaatiosta kun taas nyt ei ole ollut mitään oireita, paitsi ehkä jos leuan tavallista rankempi näppykukinta johtuu raskaushormoneista.

Pysyköön t**i poissa ja syntyköön tämä lapsi terveenä ja turvallisesti laskettuna aikana, joka on elokuun 15. päivä! 

Oi, ihanaa Lämpimät onnittelut Catriona! <3 Olet niin plussasi ansainnut! Vihdoinkin se tätipirulainen tajusi jättää sinut rauhaan ja pysyköötkin sitten pitkään poissa! :)
Sinun plussasi luo toivoa, että kai se lopulta meille kaikille tulee vaikka välillä tuntuu todella pitkältä ajalta ja toivottomalta yrittää kuukausi toisensa jälkeen! Onnea ja tarrasukkia matkaan pikkuisellenne!

Onnea, ONNEA Catriona :) Kun luin aiemmin sun ilmotukses plussasta, niin tuli kyyneleet silmiin. Vihdoinkin!

Eilen oli itellä ne lievät menkkamaiset kivut jo toista päivää ja se ruskea outo vuoto. Yöllä/myöhään illalla kivut ylty. Ja alkoi punainen vuoto ruskean sijasta. Ja sitä tulee... Menkat. :( Kp 25/28 muuttui kp 1/28. Olo on ollut aika inhottava. En muistanut, että menkat voi olla näin kipeät, vaikka mulla on aina ollut kovat menkkakivut. Viimeksi mulla on siis ollut kunnon menkat kolme vuotta sitten. Olo on tosi kipeä ja fiilis kärttyinen. Oon napsinut särkylääkettä ja ollu niin väsynyt. Tällä hetkellä masentaa ja ahdistaa kaikki mikä liittyy vauvaan. Mies osasi onneksi piristää ja lohduttaa just oikeilla sanoilla. Kenenkään muun kanssahan tätä en voi jakaakaan, kuin hänen ja teidän. En olisi uskonut, että otan tämän näin raskaasti. Hävettää myöntää se, miten voimakkaasti reagoin. :( Mutta halusin vaan tulla sanomaan, että tämmöstä täällä ja että palaan asiaan, kun palaudun henkisesti ja fyysisesti.

Toivottavasti siihen mennessä mahdollisimman moni saa plussansa :)

VAU Catriona!!! ONNEA, IHANAA!!!

Eealle pahoittelut tädisttä. :( Mullakin tuli viime menkkojen alkaessa tosi epätoivoinen fiilis. Kyllä se siitä, ei vaan jaksais millään odottaa seuraavaa testauspäivää.. Se ja ovispäivät on jees, muu odottaminen ei.

Jippiina, mikäs siellä on tilanne? Mikä kp menossa?

ON: Huomasin aamulla kyljen kipeytyvän. Yleensä se on merkki pitkästä ja kivuliaasta ovulaatiosta.. Tää oikea puoli kipuilee aina enemmän ja pidempään kuin vasen. Kalenterista katsoin, että oviksen pitäisi olla lauantaina, ja nyt tiistaina jo kivut. emoticon Ajattelin investoida nyt sitten siihen ovistestiin ja aloitan tikuttelut tänään. Täällä siis kp11, aika matelee..

Hurjasti onnea Catriona!! Aivan mahtavaa :)

Pahoittelut Eealle tädistä :( Tsemppiä!!

Noista r-testeistä. Clearbluen omilla verkkosivuilla digitaalinen maksaa 12,90€  luulen että tilaan yhden sellaisen ja testaan vasta jos menkat myöhässä. Jos ne alkaa, niin eipä tuu suotta testattua ja maksettua negasta :)
Täällä ei kyllä kummoisia oireita ole. Kiinnittymisvuotoa ei ole ainakaan vielä näkynyt, palellu on kovasti, mut se nyt ei ole kovin kummallista. Nännit edelleen vähän arat, mut se tosiaan alko jo ennen mahdollista kiinnittymistä.
Toiveet ei oo kovin korkealla, mutta aina on uusi kierto :) Oottelen reilun viikon ennenku testaan jos menkkoja ei näy, ehkä ens viikon ke vaikkapa.

Onnea Catriona ja Gatusa!!:) <3 Kaiken maailman liimat ja sukat matkalle mukaan!:)

Itse kuukauden olin miettimättä koko vauva hommaa ja eilen huomasinkin, että menkat ainakin 3 päivää myöhässä.. Tuli sitten tehtyä eilen illalla raskaustesti, ja KAKSI viivaa tuli sinne!:O En uskalla ollenkaan nyt myöntää itselleni, että olisin raskaana, kun vasta viime kuussa oli keskenmeno.. :/
Eeehkä kolmas kerta toden sanoo.. en tiedä miten tästä epävarmuudesta pääsee eroon.. 
Osaatteko muuten sanoa, että jos mulla alkoi keskenmeno tiputtelulla, niin lasketaanko se kierroksi vaiko vasta ensimmäinen kunnon vuotopäivä? Mietin vaan tuota laskettua aikaa.. Tosin, jos pääsen edes tällä kertaa siihen ultraan saakka, niin siellähän saisi varmuutta asiaan..  huoooh...

onnea mamis88!!! :) aivan mahtavaa täällähä näyttää siltä että elokuisten listaan on tulossa paljon nimiä :) päästäispä oottaa kaikki yhdessä loppuun asti :)

Oi, ihanaa Mamis88! Tervetuloa elokuisten odottajien joukkoon!

Mulla oli päivän verran tiputtelua ennen kuin keskenmenovuoto kunnolla alkoi. Olen itsekin vähän kahden vaiheilla mistä kohtaa kierto pitäisi laskea mutta toisaalta järkeilin, ettei yhden päivän heitto laskelmissa ole kovin iso juttu.

Mitämitämitä?! Täällähän plussaillaan oikein rytinällä, ihanaa! Ihan mielettömästi onnea ja tarrasukkia, liimoja sun muita matkaan kaikille plussanneille! Huh, tuli ihan itku :D

Catriona: Näinhän se kyllä on, ei se päivän heitto haittaa mitään.. ja kyllä se tarkentuu sitten:) ite vaan niin malttamaton;) niin ja kiitos, yritetään pysyä matkassa mukana!:)

mamis88: Suuren suuret onnittelut! :)

Eea: Pahoittelut menkoista. :/ ja tsempitykset uuteen kiertoon! Toivottavasti mieli on jo parempi :)

ella84: Nyt taitaa olla menossa kp35. Menkkoja ei edelleenkään näy, eikä tuhruiluja tai muitakaan viiruja ole enää pariin päivään ollut. Tänään testasin negan, joten ei kai auta kuin odotella ja katsella mihin suuntaan tilanne etenee. Olen vaan liian kärsimätön tähän hommaan :D Aloititko muuten oviksen tikuttelut?

Nyytti: Tsemppiä piinapäiviin!

Omaa: Menkkoja ei siis näy, mutta tänään testiin tuli vain yksi viiva. Vaikka testiä miten väänteli ja käänteli niin ei siihen toista viivaa saanut edes kuviteltua. Yksi testi enää jäljellä, joten ehkä testaan vielä huomenna tai ylihuomenna, ja jos edelleen näyttää negaa niin sitten vaan odottellaan koska menkat alkaa vai alkaako lainkaan. Ihmetyttää vieläkin vain kovasti se sunnuntainen tuhru, enpähän oo aiemmin moista tavannut.

huomenta ihanat ja hyvää itsenäisyyspäivää!!! :)
jippiina: josko ovis olikin myöhässä ja se tuhruttelu oli kiinnittyminen tai sit stressi tekee temppuja kropalle. toivottavasti sun tilanteesee tulee selvyyttä pian suuntaan tai toiseen.
on: ja appi heitti kaikki eile pihalle toisin sanoen muut jää mut me joudutaa tänää muuttaa jotenkin. eile illal tulin kipeeks ja ihan hirvee olo, nyt sit vanhin käly huutaa ku hinaaja, näköjää pitää sen huutaa ku appi on klinikal. voisko enää pahemmin mennä... alhamdulillah sentää olen raskaana.

josko katsois tuntemattoman sotilaan netistä, se on perinne ja aivan mahtava elokuva, tosin varmaa parun kunnolla koska se on niin surullinen välillä. mies on kerran nähny tuntemattoman sotilaan ja sanoi että aivan mahtava elokuva. tuli toimittua miehelle joissai käänteis tulkkina ja etenki Rokan lauseissa ja miehel oli pokas pitelemistä. täytyy sanoa että mä muistutan aikas paljo Rokkaa luonteeltani ja puhetyylilt välil, mie en kumartele ketää. 

Takaisin