Raskaaksi 2012

Huomenia! Täällä alko Itsenäisyyspäivä menkoilla! Eli Kp1...

Mutta plussanneille paaaaljon onnea :) <3


Yk 9
 
Tervehdys!

vautsi, Catriona, aivan mahtavaa!!! Paljon tarrasukkia matkaan! <3 Kyllä sitä plussaa on odotettu, annat toivoa minullekin.. :)

Onnea Gatusa! Toivotaan että nyt kaikki menee loppuun saakka hyvin! :)

Onnea Mamis88! Tarrasukkia matkaan! :)

Josma; samoissa mennään.. tänään kp1.. menkat siis löysi vihdoin tiensä tännekin..

elenna; joo ei me saatu silloin lekurista mitään apua.. ens vuonna uudestaan jos ei plussaa tule.. :(

Nyytti; Tsemppiä piinapäiviin!


Ella84; onnea oviksen bongailuun! :)

Omaa: oon vähän pysynyt taustalla kun ei sinänsä mitään informoitavaa ole.. mutta tänään siis kp1! Aivan mahtavaa, koska niitä menkkoja ollaan kyllä odoteltu. Kierto oli siis 80 päivää.. vois kyllä useimmin tuo täti vierailla.. joululahjaksi ei taida tulla tänä vuonnakaan plussaa.. :( mutta onneks joulu ja uusvuos teettää tekemistä niin ei kerkee näitä asioita miettiä..
mutta paljon plussatuulia kaikille! :)
 
Hyvää itsenäisyyspäivää, arvon naiset!

Josmalle ja kukka^^:lle pahoittelut epätoivotusta vieraasta. Olisi ollut mahtavaa saada teidätkin tuonne elokuisten joukkoon ja olisitte totisesti jo plussat ansainneet.

Täällä on nyt sitten 15 päivää oviksesta ja t**i virallisesti myöhässä. Raskaustestin testiviiva on hyvin vahva, huomattavasti tummempi kuin maanantain ja tiistain testeissä. Tällä kertaa siemailen siis itsenäisyyspäivän kunniaksi kuumaa mehua enkä jaloviinaa! =)
 
Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin kaikille :)
Täällä piinapäivät jatkuu vaikka pahoin pelkäänkin tädin saapuvan alkuviikosta. Vaikka voihan se raskaus alkaa oireettomastikkin, mutta yritän varautua pahimaan silti, niin ei tipahda niin korkealta =)
Mitäs muille kuuluupi? En enää muista kenellä, mutta parilla muulla tais olla ovis samoihin aikoihin mun kanssa eli n.puoltoista viikkoa takaperin.. Koska olitte ajatelleet testailla? Mun testi saapuu varmaan huomenna postin kautta. Saas nähä maltanko mieleni et testaan vasta jos menkat myöhässä..
 
Pakko tulla hihkumaan, tänään siis kp31, tänään tai huomenna olis vasta menkkoja ooteltu mutta digi kertoo jo nyt että "raskaana 2-3 viikkoa"... Lauantaina sain digiin sen 1-2 viikkoa eli ainakin nousee hormonit ihan eri tavalla kuin tuossa viime kuun yrityksessä. Mahtavaa!!! Menispä tää hyvin!

 
Johan täällä nyt plussaillaan, onnea Mamis88!! emoticon

Onnittelut myös evolle vahvistuneesta plussasta. emoticon

Jokos se Nyytin testi saapui, ja maltatko vielä vai testaatko jo?

Voi miten Kukalla oli siellä pitkä kierto. Onko sulla aina ollut?

Mikä Jippiinan tilanne on? Onko täti tullut ja /tai oletko testannut uudemman kerran?

ON: Täällä saatu eilen hymynaama ovistestiin. Kp13 oli eilen, ja kalenterista katsoin, että kahtena aikaisempana kuukautena kun ovista bongailin, tuli hymiö samana kiertopäivänä. Eli, aika säännöllisesti menee nuo kierrot. Oviskivut myös tuntuivat, joten jotain kyllä tapahtuu. Ens kuussa en varmaan aloita tikuttamista kun vasta silloin kp13. Toki tuli hyödynnettyä hymynaama, ja tänään sitten jatkoa seuraa. emoticon
 
onnea evo olen niin onnellinen puolestasi sittenhä me mennää aika lailla samoil viikoil varmaan... :) paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sinulle :) 

on: olosuhteiden pakosta ja viimeaikaisten tapahtumien seurauksena pääsen lääkäriin inshallah maanantaina, no ainaki pitäis olla enemmä nähtävää jo siellä ja inshallah se pikku sydänki näkyis jo pompahtelevan siel ellei ol kahta matkustajaa. flunssa ei päästä irti musta näköjää ja hiukka kehno olo, eile oli koko maassa tai ainaki tääl missä me ollaa ni lakko ja kaikki oli kii eikä mikää kulkenu ni ei päästy lähtee, tänää sit eessä julkisilla matkustamista ku kulkuneuvo rikki, pitää koko moottori kuulemma vaihtaa.
 
Ella, kiva että ovis löytyi ja kierto on tasainen :)
Ei ole vielä testi saapunut, mutta varmaan tänään. Katotaa kauan maltan, en nyt vielä ainakaan testaile. Vähän tuntuu taas alamahassa, enteiliskö menkkoja alkuviikolle...
 
Onnea evo plussasta!

Ella84; joo mulla on kierrot ollut aina pitkiä.. ennen esikoista kierrot oli aina ja melko tarkalleen 60 päivää.. ja toisen yrityksen aikana kierrot ovat olleet 28-90 päivää.. yks keskenmeno siis takana 4/2011 eikä sen jälkeen oo plussaa näkyny.. lääkäri ei vielä mitään hoitoja aloittanu.. käski soitella ens vuonna uudestaan jos ei tärppiä käy..

Nyytti; siellä on kyllä jännät paikat! Tsemppiä!
 
Kukka, varmaan aika haastavaa bongailla ovista pitkistä kierroista. emoticon  Mä olisin luultavasti jo kärsimättömänä pommittanut lääkäriä. Ehdittekö yrittää pitkään ennen esikoista?

Nyytti, tuus sitten ilmoittamaan miten siellä kävi. emoticon

Mua täällä vähän jännittää ja pelottaa, kuinka tässä kuussa käy. Nyt siis ekan kerran hyödynnetään tuo ovis. Pelottaa siis siinä mielessä, että jos ei tärppää niin petyn pahasti ja menee koko joulu pilalle.. emoticon Oon mä koittanut psyykata itseäni, mutta silti. Tänään jo mietin, että minä päivänä saa ruveta kyttäämään raskausoireita. Varmaan sekoan tässä tulevina viikkoina. emoticon Vaikka stressaamalla pienennän vaan mahiksia..
 
Ella84; esikoista yrittäessä meni vähän yli vuosi kunnes plussa saatiin. Toista ollaan yritetty siitä lähtien kun esikoinen oli 6kk.. plussan sain silloin n. 6kk yrityksen jälkeen kunnes se meni sitten kesken.. joo alkaa tää vähän turhauttamaan mut toisaalta tähän on jo tottunut.. ja pysyn pessimistinä. :)
 
Kiitos Kukka, meillähän onkin näköjään melkein samanikäiset esikoiset :)
Ella, kerron toki heti kun tiedän :) Toivottavasti siellä nyt tärppäis!
 
evo ja Catriona: Hyvältä vaikuttaa, hormonin määrä ainakin lisääntyy mukavasti, onnea vielä molemmille. :)

kukka^^: Poikkeuksellisesti voi kai sanoa, että onnittelut menkoista! :)

Ella84: Jes, hienoa että ovis on bongattu JA hyödynnetty! ;)

Josma: Pahoittelut tädin saapumisesta.

Omaa: kp37 ja testit alkoi ehkä tänään kummittelemaan?! Pakko oli käydä hakemassa lähikaupasta testejä ja nyt illasta testasin siis Pregchekillä. "Roskishaamu" ilmaantui eli haalean haalea viiva ilmestyi testiajan jälkeen, ja on vielä niiiin haalea haamu että en ole edes ihan varma, että onko se vain mun mielikuvituksen tuotetta. :) Aamulla testaan uudestaan, eiköhän sitä sitten olla tässä asiassa vähän viisaampia. Jännäksi menee..
 
OMG Jippiina!! Roskishaamu on mun mielestä aina kuitenkin haamu!! emoticon APUA, pitää tulla heti aamulla katsomaan sun tilannetta uudestaann. Jännää!! emoticon
 
JIPPIINA: Kyllä voi jo varovasti sua onnitella! :) ite en oo saanut turhanpäiten ko.testeihin minkäänlaisia viivanpaikkojakaan joten hormonia kyllä on.. :) ja testannut oon kymmeniä, jopa satoja liuskoja :D
 

Pyh ja pah. Tänään tein testin aamupissasta, ja voin sanoa että eilinen oli jopa selkeä haamu tämänpäiväiseen verrattuna. Ei siis sitäkään vähää näkynyt. Ärrrrrsyttää ihan törkeesti! :( Vaikuttaa siltä että jotain ehkä yritti tapahtua mutta siihen se sitten tyssäsikin. Tai ainakin tapahtuu ihan liian hitaasti että valmista tulisi..  Piru vieköön!
 
Voi ei Jippiina! :/ Ei auta kun odottaa ja testata uudelleen ellei täti kurvaa paikalle.. Jaksuja!

Täällä iski kunnon flunssa päälle.. olo on aika kamala ja lapsi ilmotti hyvin tomerasti ettei pepää! Eli lepää.. Mä en jaksa ellei tänäänkään nuku päikkäreitä ja ihan riiviö koko päivän. Sain vähän ommeltua aamupäivän aikana, muutoin odottelen vaan alkuviikkoa ja mahdollista tätiä. Tietty toivon ettei tulisi..Testi polttelee kaapissa :D
 
Voi kökkö Jippiina!!  Ei voi ymmärtää. Mitä ne testit kenkkuilee, ja miksei tätiä kuulu?! Tuu antaa lisäinfoa, kun jotain ilmenee.


Nyytille
 voimia flunssan kouriin. Meidän mini-ihmistä ei pysäytä edes 40asteen kuume. Ja kun itse on kipeä.. No sanotaan nyt niin, että tiedän tunteen.. emoticon Tsemppirutistukset sinne!

ON: Tänne ei uutta. Pulkkailua ja pipareiden leivontaa (taas) ollut vilpertin kanssa. Kai sitä pitäis vielä tänään lähettää "viimeiset toivot" matkaan, jahka mies kotiutuu ja lapsi nukahtaa. emoticon
 
Takaisin
Top