Onnea, ONNEA Catriona :) Kun luin aiemmin sun ilmotukses plussasta, niin tuli kyyneleet silmiin. Vihdoinkin!
Eilen oli itellä ne lievät menkkamaiset kivut jo toista päivää ja se ruskea outo vuoto. Yöllä/myöhään illalla kivut ylty. Ja alkoi punainen vuoto ruskean sijasta. Ja sitä tulee... Menkat. :( Kp 25/28 muuttui kp 1/28. Olo on ollut aika inhottava. En muistanut, että menkat voi olla näin kipeät, vaikka mulla on aina ollut kovat menkkakivut. Viimeksi mulla on siis ollut kunnon menkat kolme vuotta sitten. Olo on tosi kipeä ja fiilis kärttyinen. Oon napsinut särkylääkettä ja ollu niin väsynyt. Tällä hetkellä masentaa ja ahdistaa kaikki mikä liittyy vauvaan. Mies osasi onneksi piristää ja lohduttaa just oikeilla sanoilla. Kenenkään muun kanssahan tätä en voi jakaakaan, kuin hänen ja teidän. En olisi uskonut, että otan tämän näin raskaasti. Hävettää myöntää se, miten voimakkaasti reagoin. :( Mutta halusin vaan tulla sanomaan, että tämmöstä täällä ja että palaan asiaan, kun palaudun henkisesti ja fyysisesti.
Toivottavasti siihen mennessä mahdollisimman moni saa plussansa :)