Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elenna, mä päädyin kertomaan kaverille ja lainaamaan Donna sylkitestiä :)
Mulla oli noita David liuskoja kun esikoista yritin ja pari oli jääny ylikin, mut en oo tainnu koskaan saada niihin mitään näkyviin. Donna testi näytti eilen illalla et ois ovis päällä ja tuli hyödynnettyäkin :)  Harmi kyllä että ovista edeltäneet päivät meni ihan hukkaan, mut niinhän sitä sanotan että kyllä se kertakin voi riittää ;)
Pitää tänään kyl yrittää vielä ja sit ei auta kun odotella joulukuuta ja toivoa ettei tätiä näy!
Ipana on kerhossa ja mun pitäis alkaa kotihommiin, joita riittää.. :/ Kaveri vauvansa kanssa tulossa puolilta päivin kyläilemään, ei kai auta kun alkaa hommiin. Mukavaa päivää kaikille :)

Iltapäivää, ihanaiset! Seuraa törkeää omanapailua: Täällä on kahdeksas oviksen jälkeinen päivä ja pää uhkaa vaihteeksi hajota oikein kunnolla. Herkkä raskaustesti näyttää negaa eli irrotuspiikin hCG on poistunut kropasta - ok, hieno homma. Mutta kun mitään kiinnittymisoireita ei ole taaskaan ollut. Tiedän kyllä että niitä periaatteessa ehtii vielä tulla, jos on tullakseen, mutta silti jossain määrin masentaa kun siinä yhdessä ainoassa plussakierrossa ne alkoivat jo 5 päivän kuluttua oviksesta. Jotenkin vaikeaa uskoa että niitä nyt tälläkään kertaa tulisi kun ei tähän mennessä ole tullut. Tämä kierron viimeinen viikko on semmoinen ajanjakso, jonka mieluiten jättäisin aina väliin. Pikakelauksella testauspäivään, kiitos, niin ei tarvitsisi kyttäillä oireita ja elätellä toiveita ja samalla valmistautua taas yhteen pettymykseen! 

Minulla on joulupukille vain yksi lahjatoive: olla turvallisesti raskaana jouluun mennessä. Turvallisesti tarkoittaen sitä, että alkio on elinkelpoinen ja siitä kehittyy terve lapsi, joka syntyy ongelmitta laskettuna aikana eikä mene kesken. Mitään muuta lahjaa en täksi jouluksi halua, ja jos tuota lahjaa en saa, joulu on pilalla. Jo viime joulu oli tarpeeksi paha. En halua enää viettää yhtään joulua vailla tietoa tulevasta perillisestä! 

catriona: toivottavasti toiveesi toteutuu. :) mullahan on sillai ollu et oireit tulee mut sit tuntuu et katoo just enne menkkojen alkua mut testi onki sit positiivinen. 
on: josko tässä huomen mahollisest testais mikäli mies ostaa testin ku ei menkkaoireit mut hirvee etominen tänää, menkkojen ois pitän perinteisen kaavan mukaa alkaa aamulla mut eipä näy eikä kuulu alhamdulillah. esikoinen tokas mulle aamulla et hän ostaa sit vauvalle vaatteit ja lelui. ihmettelin reaktioo kunnolla. toivotaa että esikoinen on oikees ja täl kertaa kaikki menee hyvin.

Catriona, äläs nyt murehdi... vaikka sulla viime raskaudessa oli niitä kiinnittymisoireita niin ei se tarkoita, että niitä on myös seuraavassa raskaudessa. Tsemppiä odotteluun! Toivottavasti tää olisi nyt sun viimeinen kerta kun joudut tän jännäilyviikon kokemaan. Minäkin pidän peukut pystyssä teidän puolesta \o/

Gatusa, tsemppiä testailuihin :)

Nyytti, toivotaan että tärppäsi kerrasta!

silkki, pahoittelut tädistä :( Voihan sieltä löytyä joku helposti hoidettavakin syy lapsettomuudelle. Moneen löytyy nykyään apua! Toivottavasti saatte plussan pian!

Aikamoista hässäkkää on ollut päällä tulevaan ulkomaan reissuun ja muuhunkin liittyen, joten en oo onneksi ehtinyt kauheasti miettimään vauvan tekemistä. Tänään on kuitenkin neljäs päivä oviksen jälkeen menossa. Katsotaan löytääkö punainen ystävämme minut sieltä reissun päältä. Harmillisen hyvä suuntavaisto sillä vaan tuntuu olevan.

elenna: kiitos, mies vaa ei ostan testiä ni pitää oottaa et josko ostais huomen, epäilen. menkat ei alkan vieläkää :)

Eipä ollu verikokeissa tosiaan mitään syytä, mutta nyt kokeillaan Teroja kolmeen kiertoon. Eli odotan kuin kuuta nousevaa ens viikkoo ja tiistai aamua. :) Ja mikäli nyt se plussa sieltä tulisi, niin enpä osaa kuvitella juuikaan parempaa synttärilahjaa ukolleni....  

silkki: toivottavast sielt plussa tulis. 
on: ei näy ei kuulu alhamdulillah, hyötyliikunta ei käynistän menkkoi vaan paikat kii kunnol ja ylhääl. 1pvä myöhässä nyt, josko mies tois testin ku ens vko kontrolli sairaalas. mies totes eile et rinnat on isot eli näköjää kasvaa, onneks ilman hirveempii kipui, eikä niitä oireitakaa hirveemmi ole. josko ns oireettomuus ois hyvä merkki ku kaikki km on ollu kunnon oireil jo ennen plussaa. mies pelkää vähä ja kyllä minäki kieltämättä. nyt sit ois 4+1 menossa, saa nähä montako ultraa mul tulee olee jos oon raskaana, varmaa aika monta.

Uijuijui, nyt kyllä jännittää Gatusan puolesta! Veikkaan että oot kyllä raskaana ja nyt on peukut ja pottuvarpaat pystyssä että saatte terveen kuopuksen taloon! 

Moi,
täällä onkin jännät paikat. Tulispa plussaa Gatusa!
Tsemppiä myös silkki.

Ja elenna, toivotaan että tädin suuntavaisto pettää ja ei löydä sua piiiiiiitkään aikaan! Mä pidän taas peukkuja.

Samaa sanoisin Catrionalle kuin elenna, älä hermoile turhaan. Jokainen alkava raskaus on erilainen ja olosuhteet monella tapaa muuttuvat. Mulle se gyne ainakin puhui jotenkin niin hyvin siitä miten biologia on ihmeellistä ja sitä on lääkärienkään vaikeaa täysin ymmärtää. Se ei ollut lääkärinä moksiskaan mun kahdesta huonosto raskauden alusta. Ja jotenkin oudosti sai mun mielen rauhoittumaan vaikka tavallaan "vähätteli" mun asiaani. En osaa selittää mutta olin jotenkin helpottunut kun poistuin ovesta vaikka mua ei siis edes ultrattu.

Täällä on kovasti tehty töitä ja yritetty tasapainoilla lapsen ja asiakkaiden pyyntöjen välillä. Pari lisäsatasta on vaan niin tarpeeseen että pakko tehdä. Ja on se kivaakin saada jotain omia projekteja. Siinä sivussa tää vauvaprojekti onkin jäänyt vähän pienemmälle stressaamiselle. Nyt tarkistin kalenterista niin on dpo8 suurinpiirtein. Ei ole mitään tuntemuksia. Ehkä vähän viluttaa ja alavatsaa nipistelee mutta ne tuskin raskautumiseen liittyy kun tosiaan vain kerta oli toimintaa tässä kierrossa.... 

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

evo: kiitos tuun ilmottaa jos pääsen testaamaan. tääl kans kunnol vilu, ulkon +18 ja tuntuu et vois olla toppatakki päällä. rintoiki alko pistelee että näinköhä jotai tapahtun, ootan vaa et mies tulis kotii ja mielellää testin kans ku nyt menkat 1pvä myöhäs eli 4+1 menos. la 8.8 mikäli tulee plussa, ois kyl niin osuva koska esikoinen oli 3.3 ja tää 8.8 todella helppo muistaa :)

Täälläkin alkaa olla jännät ajat käsillä. Kp 23/28 ja dpo 8. Alavatsassa on sellanen "erilainen" tunne (joka voi ihan hyvin johtua tästä itsensä tarkkailusta) eikä ainakaan vielä oo ollut mitään kipuja.Yleensä mulla alkaa 5-6 päivää ennen menkkoja tissit ainaki kipeytyä.

Oon selaillut "vauvakirjoja" ja katsellut kuvia siitä, minkä näköstä kohdussa olisi nyt, jos oon raskaana. Miehen kanssa vähän väliä puhutaan vauvasta ja ollaan tehty paljon suunnitelmia tulevaisuutta varten. Toivottavasti saadaan plussa joululahjaksi!

Ylihuomenna on sitten todennäköisesti testipäivä, jos vaan maltan oottaa. Tänään on taistellut halujani vastaan ja oon pystynyt olemaan testaamatta. Itsenäisyyspäivänä alkaa menkat jos on alkaakseen, mutta oon kyllä jo asennoitunut siihen, että kivempi sitä on viettää ilman menkkoja ;)

Paljon plussatuulia kaikille. Tulkoon meille jokaiselle elokuun vauva! :)

Marraskuun plussasaldo taisi jäädä kolmeen. Aika nihkeää. Mutta toivottavasti joulukuussa tulee sitten senkin edestä taas paljon paljon plussia :) T. tilastotäti.

Täällä dpo5.

Eealle tsemppiä myös odotteluun ja samoin evolle. Toivottavasti Gatusa saat pian sen testin käsiisi ja plussa ilmestyy. Silkille ja Catrionalle toivotaan myös kovasti sitä plussaa...olisi jo aika!

elenna: oisin ilmottan eilen tuloksen jos mies ois tuonu sen testin tai käyny illal ostaas mut eihä se jaksanu töitten jälkee ja kulkuneuvo taas rikki (tekis mieli myydä se romumetallina mitta niin täynnä ku kokoajan pitää korjata ja se nielee rahaa). tänää inshallah saan testin mikäli mies voi uhrata sen 5 dinaaria että sais kunnollisen testin (2,5e). no eiköhä ainaki tule oikea tulos inshallah ku nyt menkat jo vähä useamma päivän myöhässä eikä mitää oireit ole muuta ku muutama hassu kevyt raskausoire. vatsas ei mitää tuntoi, ainoastaa tuntuu et pitäs ravata vessas jatkuvast, nyt vaa näyttää tihentyvän et kait tässä raskaana ollaa taas. kontrollissa ku pääsee käymää ni ultraha kertoo keston ja jos malttaa oottaa 10.12 asti ni hyväl tuuril sydänäänetki kuuluu mahollisest. tais menkat jättää mut rauhaa nyt vaihteeks alhamdulillah. mielialanvaihtelut sen verra rajui kans et mies heti aamust helisemäs ku en saanu testiä.

Mä sain just Digiin raskaana 1-2 viikkoa. Kp26/31, dpo9.
Ja sit kokeilin samasta pissakupista Davidin herkällä liuskalla, ei tullu mitään. Tai ehkä jos oiiiikein siristää ja kääntelee ja käyttää mielikuvistusta.
En ees tiiä mistä keksin testata. Ei ees aamupissasta vaan nyt just. Jotain nipistelyä oli eilen vatsassa ja ehkä outo olo.
Nyt sit jännätään ekaks ens viikkoon kun olis se "oikea aika testata" että onko kemiallinen vai miten käy. Mut OHO!!!

ihanaa evo onnea valtavasti, toivottavasti vahvistuu viivat ja lisääntyy näytössä viikkojen määrä :) mä odotan testiä mut ihana mieheni ei tuonu, sanoi mä tuon mut en nyt just. että teki miel alkaa huutaa sille, odottan tuntikausia että tois testin ja sit ei saakaa mitää muuta ku sen että alkaa kinuamaa tietokonetta heti. 

Onnea evolle!
Gatusta, voi samperin mies :/ Etkö sä pääse itse testiä ostamaan vai miks on miehestä kiinni?

Mä en malttais odottaa että viikot vieris, tai se puoltoista että selviää tuleeko täti vai not. Tänään ollu taas munasarjat ihan samperin kipeet, kaksinkerroin saanu välillä olla. Mies ehotti jo et tekisin ovistestin uudestaan, jos vaik ovuloinki kaks kertaa, mut ei siinä sellasia kuvioita kyl tullu että sitä tarkottais. Taitaa vaan olla tosi herkkä tää mun kroppa.

Onnea evo. JES! Vähän ihanaa. Joha rupeaa tulemaan plussia, ku vaihtu kuukausi :)

Ja tsemppiä teille muille jotka oottelette :)

Testasin tänään aamulla negan ja päätin, että seuraavan kerran testaan maanantaina, eli jätän huomisen välistä. Sillon oliskin jo kp 26/28. Nyt sitten tuli ihan ylläriä, ku kävin vessassa. Pyyhittäessä paperiin jäi ruskeaa vuotoa. Ei mitään tippaa, vaan ihan vuotoa. Ja nyt on sellanen lievä menkkafiilis alamahassa. Oon kyllä hämilläni. Tissit ei oo kipeet, eikä mitään oo varotellu ja kiertopäivät vasta 24/28 ja oviksen pongasin 10 päivää sitten, eli nyt dpo 9. Mitä tämä on? Tottakai toivon koko sydämestäni että se olisi jotakin kiinnittymisvuotoa ja menkat ei tulis ku vasta ensi syksynä, mutta silti vähän epäilyttää tämä ajankohta. Keskiviikon ja torstain vahtasin (noin viikko ovisplussasta), että josko tulisi jotakin vuotoa, mutta ku ei tullut niin unohdin koko asian. Eli siis jos tää olisi kiinnittymisvuotoa, niin ihmettelen sitä että vasta dpo 9. Onhan myös mahdollista, että mun keho muuten vaan sekoilee ja tässä ei oo kyse kummastakaan.. Jos mulla on alkamassa menkat, niin ihmettelen tätä "oireettomuutta" ja hyvin aikaista alkamista.. En halua menkkoja. En halua. Tää taitaa olla meidän kaikkien fiilis.

Jos joku on mua viisaampi (ja vaikka ei olisikaan), niin kertokaa mitä mun kroppa hommailee. :D

ja elovauva tulee ja mies sai apteekissa ensimmäiset onnittelut ku meni valittaa viallista testiä koska ei näyttän 3min sisää niinku luki meni kauemmin. mut nyt on sit tulossa kuitenki elovauva la ois 8.8.2013 oviksen perusteella!!! :) onnellinen perhe täällä :) inshallah kaikki menee hyvin.

Takaisin