Raskaaksi 2012

Voii ompas tänne tullut paljon plussia!! Onneksi olkoon kaikille plussanneille!! Toivottavasti päästäisi loputkin mahd pian odottajien joukkoon.

Mä oon pitänyt tarkoituksella taas taukoa tänne kirjoittelusta, mutta yritystä on jatkettu ja lepsettomuus tutkimuksetkin on edenneet..tähän asti kaikki on ollut Ok, mun verikokeet on kunnossa ja miehen simpat kuulema todella liikkuvaista sorttia. Keltarauhashormoni jäi kyllä nyt tästä kierrosta pois kun sattu just niin huonolle päivälle enkä kerennyt labraan. Huomenna pitäisi mennä vielä joku testi ottamaan (verikoe) en kyl tiiä mitä varten tämä verikoe on, vuorokausia on kuitenkin huomenna jo 24..en tullut kysyneeksi aikaisemmin..hmm?

Teinpä tuossa eilen aamulla tollasen Andon -digitestin..noh ensin tuli että testi on epäkunnossa..no otin sitten sen tikun pois ja käänsin testin katsoakseni mitä silläpuolen testi sanoo -kaksi viivaa..toinen hailakampi ja toinen (kontrolliviiva) tasavahva. Tästä melkein vois päätellä että olen raskaana. Iltapäivällä tein toisen testin joka sanoi ei raskaana..ja tänä aamuna nousin viideltä kun oli niin paha olo ja tein samalla testin ei raskaana. Hmm..mielenkiintoista. Davidin testillä ei viiti ees yrittää..liian vähän päiviä että ne antas mitään tolkkua eli pakko vissiin huomenna mennä ostamaan kunnon testejä apteekista. Perhanan japanin digitestit.. >:(

Viikko oviksen jälkeen oikee rinta kipeytyi ja on kokoajan hieman lisää kipeytynyt, nyt en ehkä arka toi vasenkin. Muutamana aamuna ollut tosi huono olo ja tänään heräsin ekan kerran viideltä ja oli aivan kauhee olo...onneksi sain unesta kiinni ja nukuin muutaman tunnin. Ja tämä väsymys..tänään oli kuitenkin tippa ruskeaa vuotoa tullut ratsastaessani eli näisköhän se täti tulee kuitenkin vaikka nyt ei enää oo mitään tullutkaan. Vatsa on kumman rauhallinen kun ei toistaiseksi nippailekkaan..jospa tästä tulee taas hieman pisempi kierto. Toivottavasti seuraavat menkat ois joskus vuoden päästä. ;D
 
Aamuja. Täällä herätty kuudelta kp 29/28 ja nega tuli testattua. Eli plussamahdollisuus tässä ryhmässä on menetetty. Nyt pitää vaan odottaa tätiä ja uuteen yritykseen.

Sli, pahoittelut negoista! Jospa se plussa tulis kun päiviä koossa enempi :)
 
Heippa, täällä ilmottautuisi kuumeilujoukkoonne 28-v nainen. Päätettiin miehen kans lyhyestä yhdessäolosta huolimatta antaa vauvan tulla jos on tullakseen :) Menkkojen pitäis alkaa lähipäivinä joten plussaa ei ehdi millään enää tälle vuotta saamaan mutta toivottavasti sit ensi vuonna! Mulla oli edellisessä suhteessa kaks keskenmenoa raskauden alkuvaiheessa mutta lapsia ei ole yhtään. Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti niitä siunaantuu meille muillekkin :)
 

Nunnuruu: Tervetuloa :)

Nyytti: No höh. Onko tätiä vielä näkynyt? Toivottavasti flunssasi on jo helpottanut.

Ella84: Sulla onkin pitkä viikko nyt edessä, tsemppiä odotteluun. :D

Sli: Olipa kyllä surkeita testejä. :/ Oletko testaillut nyt uudelleen?

Omassa tilanteessa ei mitään muutosta. Tätiä ei siis näy, vieläkään! nyt taitaa olla jo kp 41, ellen ihan ole jo mennyt laskuissa sekaisin. Eipä olekaan näin pitkää kierta ollut naismuistiin.. Lisäksi testit yhä ja edelleen haamuilee. Toissa aamuna oli ehdottomasti selkein haamuviiva, ei tarvinnut edes tihrustaa että sen näki, vaikka haaleanpunainen olikin. Mutta eilen ei taas juuri mitään. Tänään en viitsinyt edes vaivautua. Ymmärtäisin sen jos se viiva aikansa vahvenisi ja sitten haalistuisi ja that's it, mutta se vain ei käy mun ymmärrykseen että joka toinen päivä on tullut selkeää haamua ja joka toinen päivä ei lähes mitään. Ensimmäinen taisi kuitenkin tulla jo torstaina. Raskausoireitakin alkaisi olla kivasti kasassa.

Oon tässä nyt vähän googlettanut (:D) ja tullut siihen tulokseen, että 100% varmasti minussa on (ainakin ollut) sitä hormonia. Mutta se, miksi sitä ei ole enempää, johtuu A) siitä, että jokin on mennyt pieleen, eikä hormonin määrä lisäänny normaalisti. Esim kohdunulkoinen tai kemiallinen raskaus. tai B) siitä, että hormonia on veressä mutta sitä ei jostain syystä erity virtsaan normaalisti. Tällainenkin on kai mahdollista mutta ymmärtääkseni aika harvinaista. Joten uskon että palataan vaihtoehtoon A.. Pari päivää jos vielä odottelis, sitten kai se on marsittava lääkärin juttusille selvittämään missä vika.
 
Jippiina tee se digitesti, ei tarvii arpoa :) mulla näytti ihan alussa päiväpissasta se positiivista vaikka liuskat kans vaan haamuili/pelleili....tsemppiä!
 
Jppiina, no voihan höh noiden haamujen ja testien kanssa! Jotain siellä selkeesti tapahtuu, toivottavasti varmistuu pian että oletko raskaana vai mitä on meneillään. Tsemppiä!
Täällä ei tätiä näy eikä kuulu.. nyt on kp 31 ja dpo 16. Luulin että kierto ois pysyny siinä 28päivässä kun ovis oli kp 14 ja luteaalivaihe kai yleensä on sen n.14pvää, mut ei vaan tätiä näy. Yleisintä kai on, että kierto venyy sieltä alkupäästä, että ovikseen on pidempi aika, kun oviksen jälkeinen aika, mutta sattuuhan näitäkin.
Minkäänlaisia tunteita tai oireitakaan ei ole, mistään.
Ei auta kun odotella. Uusi testi on kaapissa mut saa vielä jokusen päivän ihan rauhassa odotella. Esikoisesta sain haamun kun menkat oli pari päivää myöhässä, eli ehkei mulla raskaushormonitaso nouse kovin nopeasti, mut aika pieni tää toivonkipinä on silti.
Ois kiva päästä uuteen kiertoon ja yritykseen tai tietty mahtavampaa olis plussata, mutta kuten aiemmin kirjotin, niin ei auta kun odotella.
Flunssa vaivaa edelleen, mutta parempaan päin jo. Pari kertaa oon oksentanu kun kurkku niin tukossa ja sit tulee paha olo kun oikein yskii.. blaah. Nenänvarsikin sinisenä kun lapsi heitti kakella. Ei saatu asuntoa, jota haetiin ja ja ja..Ei mee ihan putkeen, mut tää on elämää :)

 
Mukavaa perjantaita kaikille!! emoticon

Olen viettänyt taas vähän hiljaiseloa kun on turhauttanut kierron hitaasti eteneminen. Nyt menossa kp 21 ja dpo 7. 24/7 olen kytännyt oireita, mutta ei mitään OIKEASTI erilaista ole.. En tiedä, milloin kannattaisi aloittaa testailu.. Hulluksihan tässä tulee!! emoticon

Mikäs siellä on Nyytin ja Jippiinan tilanne?
 
Ella, täällä kp 33/oletettu 28. Mitään oireita ei edelleenkään ole, tänään jäi kyllä pariin kertaan hailakkaa vaaleanpunaista vessapaperiin, mutta alkoi aamun hellän hetken jälkeen miehen kans, ni saattaa johtua vaan siitäkin, tai sit sysäs menkat liikkeelle. Who knows :) Harvoin mulla vaan menkat vaaleanpunaisella ihan limattomalla vuodolla alkaa, eli ihan kun ois vähän punertavaa pissaa vaan :D
Mutta odotellaan ja katsellaan edelleen. Ellei ala ni testaan varmaan su aamuna sitten.
Odottelu on kyllä raastavaa, tsemppiä sinne! :)
 
Täti kurvasi paikalle, eli täällä alkoikin kp1, ihan kiva päästä uuteen yritykseen vaikka toki olisi ollut kivaa jos  tätiä ei olisi pitkään aikaan näkynytkään :)
 
Heippa hei kaikille!

Nunnuruu; Tervetuloa joukkoon! :)

Jippiina; mikäs siellä on tilanne?

Nyytti; onpas jännät paikat, toivotaan ettei täti tuliskaan ;)

Mitäs muille kuuluilee? :)

Omaa; kp 9 meneillään.. Nopeesti tuntuu tämä kierto etenevän, varsinkin kuin esikoinen meillä pitää huolta ehkäisystä!!! *huokaus* Esikoinen ei meinaa omassa huoneessaan nukkua, ja sitten kun nukahtaa niin hetken päästä onkin meidän välissä nukkumassa.. tai sitten kun nukkuu niin jompi kumpi meistä, minä tai mies nukahtaa.. ja muutenkin on ollut kiireistä niin ei kerkee mitään, edes piakaiseen, touhuta.. pelkään että kohta on kp 30 ja kierto hukkaan mennyt jos oliskin mahdollisuus tärpätä.. kierrot kun on miten sattuu niin voi olla että ei mitään toivoa raskautumisesta olekaan.. mutta toivon että asiat suttaantuisivat parhain päin :)


Paaaljon plussatuulia kaikille! :)
 
Heippahei kaikille! Ajatelin tulla päivittämään tilanteen vielä tähän listaan kunnes luultavasti alan kohta kirjoittelemaan uuden vuoden puolelle.... Täällä aloitettiin tänään Terolut-kuuri, kp. 15. On ollut ihan tosi hyvä fiilis koko tämän kierron, selkeästi ei ole mitään paineita tai stressiä minkään suhteen. Toivottavasti hyvä fiilis jatkuu vielä pitkään. Sanotaan että maaliskuussa kun Terot loppuu niin voi alkaa panikoiduttamaan, mutta voitotaan ettei sinne asti tarvitse jännäillä ;) Hurjasti plussatuulia kaikille!!
 
On jäänyt tähän ketjuun kirjoittaminen vähemmälle, mutta lukemassa olen silloin tällöin käynyt. Ihanaa, että jotkut pitkään sitä plussaa odottaneet ovat sen lopultakin saaneet! Suuresti onnea kaikille plussanneille, etenkin catriona ja jessica3, jotka ovat plussanneet sen jälkeen, kun viimeksi kirjoittelin. :) Plussatuulia muillekin, jos ei tämän vuoden puolella tärppää, niin toivottavasti heti uuden vuoden kunniaksi!

Minäkin pääsen siirtymään pikkuhiljaa odottajien puolelle, sillä testiin pärähti plussa tänä aamuna kp 39! On tästä kauan jo haaveiltu, vaikka yrittämään päästiin kunnolla vasta muutama kuukausi sitten. Toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti. :)

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin ja tilanteisiin, olette jokainen sen plussanne ansainnut, ja toivon niin, että ne teille pian suodaan!
 
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :(

Kellitys
, paljon onnea :)

Sli, onpas siellä jännä tilanne :O Ootko testaillut lisää? Toivottavasti tilanne vahvistuisi plussaksi.

Joo mä oon palannut matkalta ja nyt on menossa jo kp8. Eli kyllähän se täti ulkomaillekin löysi :( Ei mahda sitten mitään. Harmittaa kyllä, että ei sitten vieläkään voinut sitä kunnon plussaa tulla. Nyt oon kumminkin sitä jo odotellut sekä viime että tän vuoden ketjussa yhteensä 1v 4kk. Tästä eteenpäin sitten joissain muissa ketjuissa. Tai no en mä ihan vielä tätä ketjua hylkää. Vielähän ovis ehtii tälle vuodelle :)

Näyttää vaan pahasti siltä, että ovis osuu juuri jouluun ja silloin ollaan sukuloimassa :/ Haastetta lapsen tekoon siis tiedossa. Mutta katsotaan miten käy :)
 

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 70, joista tänne tietoon tulleita keskenmenoja 10.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 3, Lokakuussa 8, Marraskuussa 3, Joulukuussa 5

Plussista 51 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 9 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 10 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.


Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Plussanneet
: Älkää unohtako liittyä tänne: Raskaaksi 2012-ryhmässä plussanneet!


Syyskuussa plussasivat: mame, j3nni, vanilj,

Lokakuussa plussasivat: Tantziki, diabolicat, Enah, mamis88, Suhwi, Lumimarja, evo, jessica3

Marraskuussa plussasivat: Juliah, Toive3, Korppi

Joulukuussa plussasivat: evo, Gatusa, Catriona, mamis88, Kellitys

 
Voi pahus että se täti sut taas löysi elenna :(
Mä olen täällä käyny kurkkimassa että milloin susta kuuluu. 
Oliko hyvä reissu?

Mä oon täällä ihan hermorauniona miettinyt että soitanko neuvolaan vai odottelenko vielä. Ei jotenkin vaan voi uskoa että kaikki olis ja menis hyvin.
Digi kyllä sanoo jo raskaana 3+ eli hormonit ainakin nousee mutta en silti osaa luottaa ja uskoa että tässä käy hyvin.
Aika menee niiiiiiin hitaasti. Nyt on vasta 5+3 tai 5+4...
 
Hei. Osaisiko joku vastata seuraavaan kysymykseen: Jos edellisenä iltana on ollut seksiä ja seuraavana päivänä tekee ovulaatiotestin, niin vaikuttaako mahdollisesti virtsan mukana tuleva sperma testitulokseen? Meillä siis seksiä (en nyt muista päiviä) edellisenä iltana ja seuraavana päivänä tein ovistestin ja huomasin heti, että virtsa oli sameampaa (oletin, että joukossa hieman spermaa) ja testitulos näytti, että viivat olisi molemmat tummia.

Olen kirjotellut tuonne tässä kuussa ovuloineet-palstalle, mutta nyt tulin tänne vähän tuota kyselemään, josko joku tietäisi.
 
Heippati! Mä taas tulin tuolta raskautuneiden puolelta tänne huutelemaan...Nyt kun teitä uusia on tullut tänne paljon niin jos jotakin kiinnostaa "poppaskonstit" niin tässä olisi yksi hyvä:

Siinä kierrossa missä minä plussasin niin meillä oli käytössä raskauskeiju.fi sivuilta tilattua Pre Seed liukuvoidetta. Kerran ehdittiin sitä 1v ja 3kk yrityksen jälkeen kokeilemaan oviksen aikaan ja heti kävi tärppi. En sitten tiedä oliko se sattumaa vai oliko tuosta aineesta oikeasti apua, mutta muutama muukin täällä siihen aikaan palstaillut onnistui siinä kierrossa plussaamaan missä tuo liukkari oli käytössä. Meilläkään ei siis varsinaista tarvetta tuolle liukkarille ollut mutta muiden onnistuttua sen avulla oli pakko itsekin kokeilla. :)
 
negaa tuli tässäkin kuussa :( nyt kp 6 menossa, joten ensi vuoden ryhmään mennään.. toivottavasti sitten alkais jo onnistaan niin itsellä kuin muillakin tädin kohdanneilla.. ja tosi paljon onnea plussan saanneille.
 
Takaisin
Top