Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea evo ja Gatusa :)

Joulukuu alkoi hyvin:

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 67, joista tänne tietoon tulleita keskenmenoja 10.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 3, Lokakuussa 8, Marraskuussa 3, Joulukuussa 2

Plussista 49 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 9 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 9 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Plussanneet
: Älkää unohtako liittyä tänne: Raskaaksi 2012-ryhmässä plussanneet!

Syyskuussa plussasivat: mame, j3nni, vanilj,

Lokakuussa plussasivat: Tantziki, diabolicat, Enah, mamis88, Suhwi, Lumimarja, evo, jessica3

Marraskuussa plussasivat: Juliah, Toive3, Korppi

Joulukuussa plussasivat: evo, Gatusa

kiitos paljon, tulen moikkailemaan teitä edelleen täällä, toivottavasti liitytte plussanneisiin mahdollisimman pian :) plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!!! :)

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, onnea Gatusaemoticon Lähetän sinne ison laatikollisen tarrasukkia jotta pieni matkustaja pysyy turvallisesti kohdussa laskettuun aikaan saakka.

Täällä 11 päivää ovulaatiosta ja Davidin 10 miun testi edelleen aivan puhdas nega. Oon testannut päivittäin 8. oviksen jälkeisestä päivästä saakka. Nyt en usko että se tuosta enää positiiviseksi muuttuu; ajankohta on jo myöhäinen kiinnittymiselle eikä minkäänlaisia oireita ole ollut. Odottelen siis tätiä saapuvaksi itsenäisyyspäivänä. Kaiken kukkuraksi kurkkuun on livahtanut jonkinmoinen kaktus. Yritän häätää sitä sieltä kuumalla mehulla ja glögillä.

Onnea kaikille plussanneille!! <3 Hurjasti tarrasukkia matkaan, ja toivottavasti monet muutkin saavat vielä tämän vuoden puolella toivotun plussan!:)

Itse viettänyt hiljaiseloa, ei ole oikein huvittanut tänne tulla kirjoittelemaan omista fiiliksistä.. Ajattelin, että parempi jos hetkeksi aikaa ei ajattele koko vauva asiaa ollenkaan.. Nyt hyvillä mielillä taas täällä lueskelin kaikkien kuulumisia!:) 

Hei kaikille!

Olen aikani lueskellut muiden tekstejä, joten ehkä on syytä itsekin osallistua :P Raskaushaaveita siis täälläkin päässä, joten ihana kuulla muiden kokemuksista. Pillerit jätin pois lokakuussa, joten edelliset menkat olivat loka-marraskuun vaihteessa. Sen jälkeen on kytätty jokaista oiretta, et voisko jo tarkoittaa raskautta :) Tein testin torstaina (kp 30), mut näytti miinusta ja nyt on siis menossa kp 33. Ennen pillereitä kierto oli yleensä 30-31 päivää, joten heti tietysti ajattelin, et se on menoa nyt.

Ilmeisesti on kuitenkin aika tavallista, että pillereiden lopetuksen jälkeen (käytin niitä 4 vuotta) voi mennä jopa kuukausia, ennen kuin menkat normalisoituu ja kaikki oireet liittyykin vaan sekaisin olevaan hormonitasapainoon. Olen niin kärsimätön, että tekisi mieli tehdä ens viikolla uusi testi :) Jos tulos on silloin negatiivinen, niin sen jälkeen ei voi enää kuvitella, että menkkojen myöhästymiselle olisi joku muu syy kuin sekaisin olevat hormonit. Mut ehkä sitä itse rauhoittuisi vähäksi aikaa ;P

Onnea Gatusa. Aivan mahtavaa :)!

Tervetuloa Bhelliom. Toivotaan, että ensi viikolla testi olisi plussa :)

Catriona, meillä näyttää olevan kierto aika samassa vaiheessa. Dpo 10 ja itsenäisyyspäivänä tulee menkat jos on tullakseen. Kyllä se plussaksi vielä kerkeää muuttumaan! Ihan hyvinkin :) Toivottavasti glögi ja mehu tepsii kurkkukipuusi.

Täällä on hyvin kummallinen olo edelleen. Vähän niinku olis menkat, ku alavatsassa on niin kumma olo. Sitä ruskeeta vuotoa on ollut tänään ihan vähän. Välillä oon varma etten oo raskaana ja että ne menkat alkaa kohta ja sitten taas havahdun hetken päästä, kun ajattelen että: "Mä oon varmasti raskaana.."

Kun etsiskelin tietoa tästä vuodosta niin tällanen oli terve.fi sivustolla ja siellä sanotaan näin: "Joillain naisilla esiintyy vaginan verenvuotoa noin 11-12 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Vuoto saattaa johtua hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisestä kohdun seinämään. Tämä prosessi alkaa noin kuusi päivää hedelmöittymisen jälkeen. Verenvuoto on todella kevyttä ja se kestää vain päivän tai pari." Joten olen edelleen hituisen toiveikas. Ehkä tämä vuoto olisi juuri sitä itseään. :)

Ihanaa sunnuntaita teille kaikille :)

Eea: toivottavast tulee plussa sinulle ja muillekin :)

toivottavasti ei haittaa jos tulen moikkaamaa välillä teit :)

Iltaa arvon leidit! :)

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille, vielähän sitä ehtii Raskaaksi 2012, ainakin toivottavasti. :)

evo ja Gatusa: Supersuuret onnittelut plussasta molemmille. Kummallekin hurjasti vauvaliimaa että kyytiläiset pysyisivät nyt mukana turvallisesti loppuun asti! Hieno alku joulukuulle. :)

Ja loppukuusta näyttikin olevan monia joiden ovelle täti on saapunut kolkuttelemaan, pahoittelut. :/

Mikäs on nonnella tilanne? =)

Catriona: Voi pahus sentään, toivottavasti se tulos vielä plussaksi muuttuisi.

Eea: Jospa sä testailit vain liian aikaisin, ja maanantaina näyttäis jo plussaa. :) Mä kans testasin eilen negan, ja tänään sit tuli kans tuollaista ruskeaa vuotoa kerran paperiin. Mulla vaan jo kp 32, mut oviksen mahdollisesta ajankohdasta ei mitään tietoa. No, huomennapa se selviää alkaako menkat.

ella84: Joko siellä alkaa ovis oleen kohta tuloillaan? ;)

Nyytti: Millon ajattelit r-testillä testailla?

elenna: Toivottavasti täti ei löydä sua reissun päältä ja saisit nauttia tädittömästä lomasta! Olisipa kyllä ihana lähteä  jonnekin reissuun tuulettamaan vähän päätä. :) Olisin kyllä  ehdottomasti loma tarpeessa. :D

Omaa: Kuten tosiaan jo aiemmin tuossa kirjoitinkin, eilen pilasin viikonloppuni testaamalla negan. Tulos ei kyllä hirveästi yllättänyt kun en edes saanut ovista kiinni ainakaan silloin kp 15-20. Silti sitä omassa pienessä tyhmässä päässään miettii, että  jos sittenkin.. Tänään sitten tulikin vessakäynnillä kerran sellaista ruskeaa tuhrua paperiin, menkat siis alkaa todennäköisesti ensi yönä tai huomenna aamulla. Vaikkakin tuo tuhrun väri ihmetytti, yleensä menkat saapuu punaisella tuhrulla. Mutta näkeepä sitten huomenna, ei oo liikaa odotuksia nyt kuitenkaan. :(

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Jippiina, toivottavasti tuhru loppuisi ja plussa vielä pärähtäisi, mutta jos ei, niin tsemppiä uuteen kiertoon!
Mä varmaan testailen vasta ensi viikolla jos menkat myöhässä.. Katsotaan maltanko ;)
Jos ovis oli sillon viime ma, niin viikon päästä pitäis menkkojen alkaa. Mutta tää on tosiaan vasta eka kierto pillereiden jälkeen niin eihän se nyt ihan satavarmaa ole että tuolloin pitäisi alkaa, vaikka testi ovista ma kyllä näytti. Eli ehkä ti tai ke sitten ensi viikolla jos täti ei kurvaa paikalle.
Viime raskaudessa multa tuli ihan vähän kiinnittymisvuotoa noin viikko oviksen jälkeen, joten sitä kyttäilen tässä nyt tän ja huomisen aikana ainakin. Oli kyllä niin vähäistä että tais viimeks kerran jäädä vessassakäynnin yhteydessä punai viiru paperiin, et saattaahan tuo huomaamatta ohikin mennä tai olla kokonana tulematta. Eihän sitä aina tule. Nännit mulla on vähän arat, mutta muutoin ei oireita ja nekin ollu jo jokusen päivän. Oireiden ei kai pitäis ennen kiinnittymistä edes alkaa, eli mitä lie :)

Kuinkas pian oviksen jälkeen täällä muut yleensä alkaa testailemaan ja mitä pidätte parhaana testinä?
Mä testasin viimeks apteekin omalla, kun menkat oli kaks päivää myöhässä ja sillon tuli haamu joka plussa kyllä sitten oli. Mietin että pitäiskö tällä kertaa ostaa se clearblue niin ei tarvis haamuja miettiä, meinasin viimeks seota siitä :D
Ne on vissiin aika arvokkaita apteekissä, mut omilla verkkosivuillaan oli kohtuuhinnoissa. Jospa sieltä tässä joku päivä tilais testi tai pari.

Piipatilla on klo 11 toimintaterapia ja ohjelmaa muutenkin iltaan asti. Poika oli illalla/alkuyöstä niin tukossa et oksens vaan ja hengitys kuulosti aika raskaalta ja sellanen kumea ääni kuulu aina kun veti henkeä. Raasu vaan täris ja oksens. Annoin babyhalerista avaavaa lääkettä ja tais se vähän auttaa, kun sai sit yöllä ihan ok nukuttua lopulta.
Me ollaan samanlaisia että kun nousee limaa kurkkuun ja alkaa yskittämään niin sit oksennetaan :/

Appu ja silkki - Harmittelut tädistä :/

Vautsi evo ja Gatusa Paaaaljon onnea :)

Tervetuloa Bhelliom :)

Nyytti -
Pikaista paranemista sinne :/

ON: Tilanne sama ei oo tätiä kuulunu.. Kaikki "oireet" on hävinny ja tilalle tullu ajoittaiset menkka kivut, jotka on nyt kestänyt viikon?

Kp 39

Yk 8

Mukavaa alkanutta viikkoa!!

Tervetuloa Bhelliom!

Täällähän on plussattu oikein kaksin kappalein, eli ONNEA evo ja Gatusa!! Mahtavaa! :) Tulkaa kertomaan kuitenkin kuulumisia, vaikka näkeehän niitä kurkkimalla plussanneiden ketjuun. :)

Nyytti, meillä tulee pojalla kanssa aina pienetkin flunssat heti pahana yskänä. Ventolinea on aina kaapissa.

Tasapuolisesti pahoitelut kaikille tädin kohdanneille.

Jännäystäkin on luvassa tällä viikolla, tuun kurkkimaan sitten itsenäisyyspäivänä. :)

ON: Täällä tosiaan kp10, kuten Jippiina huhuilikin, odotan ovista loppuviikkolle. En tiedä tikutanko ovista tässäkään kierrossa.. Toisaalta kun olen varma, etten viime kuussa ovuloinut, olis ehkä hyvä oman mielenrauhan vuoksi tikuttaa. Tavallaan "tarkistaa", että johtui vain Buranasta.. Hmmm. Mä sain kuulla todella yllättäviä vauvauutisia viikonloppuna, niitä sulatellessa on nyt mennyt pari päivää. :) Tulee tuplat lähipiiriin, ja ekana mietin, onko väärin jos mekin lisäännyttäis samaan syssyyn. :O Päätettiin kuitenkin, että yritys jatkuu. Meillä starttaa nyt yk3, joskaan en tiedä voiko noita aikasempia kiertoja laskea, kun ekassa yrityksessä pupuiltiin vain 4pvää ennen ovista (siis oviksen aikaan ei ollenkaan) ja tokassa oli nyt tää leikkaus. Pientä suorituspainetta pukkaa, kun kysyin mitä mies haluaa joululahjaksi, oli vastaus että vauvan. Jepjep. :D Katoin kalenterista, että jouluaattona olisi kp31, joten JOS kävisi niin ihanasti, ettei menkkoja kuuluisi ennen sitä, olisi mahdollinen testauspäivä tuolloin. Olisi aivan mahtavaa kyllä jos plussaisi, saisi antaa sitten sen eniten toivoman lahjan. Epätodennäköistä, mutta aina saa haaveilla. :) Esikkoa edeltäneet menkat alkoivat jouluaattona ja tammikuussa plussasin. :D Toivotaan nyt, että tällä kertaa pysyisivät aattona poissa.
Nyt tuli kyllä pitkälti omaa napaa.. Täytyykin rientää myöhäisen aamupalan laittoon. Pitäisi lähteä puistoilemaan (=jäätymään), ja hakea kaupasta piparitaikinat yms. Lupasin vilpertille, että tänään leivotaan ja koristellaan tuotokset. :)

Täällä on taas useammalla kohta jännät paikat käsillä, voi kunpa KAIKKI PLUSSAIS ja saatais elokuun nyytit kainoloon.
Mä en vielä siirry mihinkään täältä, mullahan vasta ke-to pitäis menkatkin alkaa eli oon ollu ihan hätähousu tän plussatestini kanssa :) Ja tuskin siirryn silloinkaan vaikka vielä plussaa näyttää, sen verran skeptiseks olen tässä hommassa tullut...

Mites Eea, ootko testannu uudestaan? Toi voi hyvinkin olla just samaa tuo sun tuhrus kuin se mitä siinä netistä poimimassasi jutussa kuvailtiin. 

Entä Catriona? Mikä tilanne? 

Tervetuloa Bhellom!

Toivotaan että sieltä vielä plussa tulis, Jippiina!

Nyytti: mä testasin tässä kierrossa kp 9 suoraan digillä "raskaan 1-2 vkoa" ja sit huvikseen Davidin liuskalla vielä samasta pissanäytteestä ja se oli mun silmään melko nega. En siis niitä David-testejä suosittele. Kai nekin plussan sit jossain vaiheessa näyttää mutta ei ne mitään kovin herkkiä ole vaikka niin nettikaupassa väittävät. 
Musta hyviä on ne esim Citymarketeissa myynnissä olevat Pregcheck puikot ja liuskat. Edullisia ja toimivia.

Josma
: Outoja menkkakipuja.. nää on kyllä niin erikoisia välillä nää naisen kehon oireilut ettei niistä kukaan ota selvää! Ootko testannu ja jos niin milloin? Sori en muista enkä jaksa selata taaksepäin..

Ella84
, tsemppiä oviksen bongailuun!!! 

kiitos onnitteluista kaikki ja kyllä minä tulen tänne kurkkimaan. pe sairaalakäynti ni kyllä mä tuun raportoimaa mitä siel kävi ilmi. :)

Noista testeistä sen verran, että Davidia on kahta herkkyyttä. On "normaali" herkkä testi, jota siis markkinoidaan herkkänä ja joka on tavanomaiset 25 miu, ja sitten on se erittäin herkkä 10 miun testi. Itse olen tilannut noita jälkimmäisiä.

Pregcheckin herkkyys on 25 miu - tarkistin asiakaspalvelusta kun ei pakkauksessa mitään lukenut. Pregcheck siis on yhtä herkkä kuin Apteekin raskaustesti ja useimmat muutkin testit. Clearbluen digitaalinen taitaa olla kaikkein herkin vaihtoehto mutta se on niin hurjan hintainen, etten raaski itse niitä ostaa.

Jatkan testailua kunnes saan plussan tai täti tulee kylään. Tänään en vielä ole tehnyt testiä ja yritän ehkä sinnitellä huomiseen, jos suinkin kykenen. Ottaa kyllä päähän ns. erkkinä kun tässä on nyt kulunut puolitoista vuotta keskenmenosta eikä sen jälkeen ole tärpännyt kertaakaan. Koko tämä vuosi yritetty ja tässä ryhmässä roikuttu, tutkimuksia tehty ja hoitojakin kokeiltu eikä mitään! En. Vaan. Voi. Ymmärtää.

catriona, voin kuvitella että turhauttaa ja ärsyttää. toivottavast se plussa nyt sielt tulis sinulle. oli hyvä lahja sekä sulle että miehellesi.
itellä pelko läsnä kokoajan jossai määrin. pitäs vaa yrittää ottaa rennosti ja yrittää olla huolehtimatta.

Catriona; mua vituttaa tänään kaikki megapaljon ja nyt kun luin sun kuulumiset niin alko viä enemmän.....Eikö nyt todellakaan teille voisi sitä plussaa suoda jo pikkuhiljaa....eiköhän vartoomiset jo riitä ja ainaiset pettymykset...toivon oikeesti niiiiiin paljon että ei tarvis oottaa enään sekuntiakaan <3

Gatusalle ja evolle suuret onnittelut ja kaikkea hyvää odotukseen!

Muille piinailijoille paljon tsemppiä <3 kliseesti sanottu mut sit se tulee kun sitä vähiten odottaa....vaikka liian kauan joutuukin moni oottaan...meilläkin tasan vuosi meni ja voin kertoo et ihan pari kertaa A) kehittelin kaikki oireet ittelleni ja kroppaani ihan vaan elätelläkseni toiveita B) vaivuin epätoivoon  C) katkeroiduin ja pahasti D) vaikka mitä muuta shaissee....

Nyt, leidit, mie en meinaa uskoa näkemääni! Käväisin taasen ihan vaan piruuttani testaamassa ja SIINÄ ON KAKSI VIIVAA! Toinen on vielä hento mutta kyllä sen ihan selvästi näkee!

Voe pyhät pyssyt! emoticon

Jeee, Catriona!!

Mulla näytti taas tänään miinusta (vaikka menkat on 4 päivää myöhässä), joten nyt pitää kai vaan alistua odottamaan, että kroppa normalisoituisi pillereiden jälkeen. Kaipa menkat sieltä joskus tulevat. Tylsää vaan, kun kaikki muut "oireet" on hävinny, mut valkovuoto vaan jatkuu...

Takaisin