Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei vaan taas kaikki leidit! Ajattelin ,että jos lauantaihin mennessä ei tuu täti kylään, niin testailen uudemman kerran. Eipä tarvinnut. Yk 3 pyörähti siis käyntiin. Ihan jees fiilikset kuitenkin, kun kierto ei venynyt tämän enempää ja täti tuli tasan 2 viikkoa ovistuntemuksista, kuten edelliselläkin kerralla. Uuteen nousuun siis. ;)

Korppi: Tervetuloa!

nonne: Tervetuloa! Toivottavasti nuo sinun oireet olisi merkki siitä että jotain toivottua on tapahtunut. :)

Catriona: Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä että nyt olis kunnon lääkäri joka ottaisi ongelman vakavasti. Ihan *seunsuroitu*sta tuollaiset kummalliset vuodot ja etenkin sen plussattomuus!

pikkutonttu: Siellähän on jännäilypäivät menossa, mikä tilanne? :)

elenna: Hui, olispa jännää jos olis ollut kaksi ovista ja kummastakin tarttuisi syöttiin. ;D Mutta toivotaan että ainakin yhdestä tärppäisi nyt!

PePa: Toivottavasti siellä ovis on tapahtunut ja tärppikin olisi käynyt! Tsemppiä odotteluun.

Enah: Hyvä että olette pupuilleet ahkerasti, ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää. ;)

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)

oho, tänne olikin tullut lisää tekstiä sillä aikaa kun kirjoittelin.

PePa: voisiko se tuhru olla jotain ovikseen liittyvää?

Sli: Ootko tehnyt mitään varmistustestejä ettei ole valemenkat tai jotain sellaista? Nuo lemmikkieläimet on kyllä ihania kun niihin voi purkaa sellaisia äkillisiä hoivapuuskia. :D

Iltaa leidit!

Nonne: Kiitos, toivotaan että tännekkin epätoivosta huolimatta plussa vielä tiensä löytää, ken tietää koska, mutta edes joskus niin riittäis. Itse en millään jaksa uskoa, että tässä kierrossa tärppäin, kun oon ollut niin kipeäkin ja allapäin, että heitän toivon jo seuraavaan kiertoon, mutta mielenkiinotoista kyllä seurata millaisia oireita/tuntemuksia on kierroissa tulee plussaa tai ei. Plussatuulta sinnekkin! ++

Elenna: Kieltämättä tunteet jotka joudun käymään nyt läpi ovat aika rankkoja ja vetävät mielen välillä aika apeaksi, mutta yritän uskoa että pakko sen pikkuisen on meillekkin joskus tiensä löytää. Kiitos, että sinäkin uskot! Vielä on toivoa! Ja juu mimsu on hyvä esimerkki siitä, että vaikka olisi epäonnea voi lopuksi käydä hyvinkin. Toivotaan, että teillä tärppää ja saat kesävauvan! <3

pepa: Kiinnittymiseen oireesi hyvin sopisivat nyt vain sitten odotellaan! :)

Sli: Se on ihan totta, että tuntuisi hieman kohtuullisemmalta kokea kaksi keskenmenoa jos raskautuisi edes hieman nopeammin, mutta kun menee aina useampi kuukausi plussaan niin ei tahdo jaksaa odottaa. Varmasti se, että kun "luopuisi toivosta" tuottaisi tulosta, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Hyvä, että siellä saatu tutkimukset käyntiin ja toivon mukaan niiden avulla sitten viimeistään saadaa plussa aikaiseksi. Toisaalta toivoisin kovasti, että vielä luomuna raskasutuisin ettei hoitoihin tarvisi lähteä, mutta joku aika raja siihenkin pitää asettaa kuinka kauan haluaa omin avuin yrittää. ehkä tässä tilanteessa 4-5 kuukautta on hyvä määrä mennä omin avuin. Paljon onnea sinne tuleviin kuvioihin, pikaista plussausta! :)

Jippiina: Pahoittelut tädin saapumisesta, mutta parempaa onnea uuteen kiertoon! Täällä ei mitään "oireita", maha jomottaa ajoittain, mutta luulen olevan menkkajomotusta. Odotellaan tätiä saapuvaksi.

kp 26 dpo 10, hieman paremmalla mielellä liikenteessä, tosin flunssa kiusaa edelleen. Yritän pitää näppini erossa testeistä, kun en halua kiusata itseä yhdelläkään negalla testillä joten loppu viikosta testaan jos tätiä ei kuulu, mutta pieniä jomotuksia aika ajoin, että eiköhän löydä tiensä tännekkin ( toivon tietysti ettei tule). :)

anteeksi tuun nyt vain omanapaileen :( oon käynyt teidän jutut lueskelemassa, mutta kirjoittaa en oo ehtinyt ja vähän tarkoituksellakin yrittänyt vaan taustailla..

Mut nyt uutisia täyty tulla kertomaan, tein testin tänään ja siihen pärähti "raskaana 2-3", nyt vaan toivoa että pikuisella ois tarrahaalarit, sukkineen ja pipoineen matkassa <3

Plussa puhureita kaikille puhaltelen tasapuolisesti <3

Onnea vanilj :) Ihana juttu <3 Mukava kun tulit kertomaan :) Paljon tarraliimaa pikkuiselle!

Plussauutisia tarvitaankin tänne nyt lisää ja lisää ja lisää ja lisää.... Pitää muistaa päivittää nuo tilastot kunhan kerkiän.

Sli Tsemppiä tuleviin tutkimuksiin :)

Jippiina Harmittelut tädistä mutta kiva että oot kuitenkin hyvällä mielellä ja kaikki plussatuulet täältä sinne seuraavalle kierrolle ;)
Voihan toi mun mysteerituhru olla jotain ovikseen liittyvää, ainakin oli aika kovat vihlasut aamusta tuolla oikealla puolella.. vaikee sanoo mitä oli kun ei mulla yleensä ovis oireile millään tavalla :/

pikkutonttu Mukavaa että olet taas paremmalla mielellä :) Toivotaan ettei tätiä näkyis ja plussa tulisi!

vanilj Oi, jee! Paljon onnea plussasta! :) Toivotaan nyt että on sitkeä pikkukaveri ja tarraa hyvin kiinni :)

Taas vihloo. Jännä juttu että vaan aamuisin. Eilenkin päivällä ja illalla oli ihan normaali olo mutta aamusta jomottelee. Eniten tuolla munisten oikealla puolella. Jännäks käy että tuleeko tästä mitään ;) Vuotoja / tuhruja ei oo tullu enää.

Tuhannesti onnea vanilj!! Paljon tarrasukkia matkaan!

Pepa: Juu kai se on ymmärrettävä ettei se pikkuinen tule, vaikka kuinka vajoaisin maan rakoon. Sinun tuntemukset kuulostavat lupaavilta! Jänniä aikoja siellä.

Niin ja Elenna toivotaan nyt että molemmat sais ne kaks viivaa sinne tikkuun parin viikon päästä ja täti ymmärtäis pysyä poissa! :)

Ja yhä toivon sydämmeni pohjasta PLUSSIA kaikille!!!! <3 (Huhuuuu haikara täällä ois paljon naisia ketä haluais oman pienokaisen, oot jättäny töitä siis tekemättä! :D)

Moi,

PePa, olipas kumma vuoto-tippa :O Toivottavasti se nyt ei kumminkaan olisi mikään huono merkki....

Sli, joo niin mäkin toivon, että jos vaikka nyt sitten edes toinen munasolu hedelmöittyisi ja kiinnittyisi, jos niitä nyt oli sitten kaks. Harmittelut uudesta kierrosta :( Ehkä ne näkee siellä Jorvissa ainakin, onko ovis sulla tapahtumassa... en muista mitä kaikkea sulta on jo katsottu... Tsemppiä!

Jippiina, pahoittelut uudesta kierrosta :( Jospa tällä kertaa tärppäisi :)

pikkutonttu, yksi ystäväni myös kertoi äidistään, että hänelle oli tullut kolme keskenmenoa ja oli aivan epätoivoinen kun oli aika vanhakin jo silloin, mutta sitten tuli kolme vauvaa ihan onnistuneesti peräjälkeen. Sinulle se on tietysti vaan "joku ihminen", mutta on rohkaisevaa kun kuulee tuollaisia juttuja jostain ihan omista tutuistaankin.

Enah, niinpä, ++++++-tuulta sulle ja kaikille :)

Tänään lienee dpo2. Oli reissupäivä ja mukavasti ollut muutakin ajattelemistä kuin tätä :) Näitä lisää... Jos nyt pystys unohtamaan koko jutun pariksi viikoksi... Mutta kun ei pysty. Illalla ainakin tuli käytettyä taas nukahtamisapuna jotain mukavia ajatuksia eli ihania raskaushaaveita....

Tsemppiä kaikille!

Mamen aloittaman tilastointiperinteen jatkoksi:

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 54, joista tänne kerrottuja keskenmenoja 7.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 3.

Plussista 37 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 8 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 9 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Plussanneet: Älkää unohtako liittyä tänne: Raskaaksi 2012-ryhmässä plussanneet!

Onnea paljon vanilj!

Ja sit valivali omaa napaa, sori...
Mulla on kyllä maailmankaikkeuden lyhin pinna näissä asioissa... oon tehnyt testin joka aamu kp24:stä asti ja nyt siis 30/28-30. Ja aina testi ihan puhdas nega. Pitäis vissiin vaan uskoa. 
Ihme oloja kuitenkin on, nenä tukkoilee, tulee ällötysoloja niin että suuhun tulee vesi (kuten silloin kun yrjö lentää) mutta ne menee tosi nopeasti ohi. Viluttaa ja pissattaa ja sormet on aamulla ihan turvonneet. Mahaa juilii satunnaisesti. Eilen itkin jotain jenkkien talent-telkkariohjelmaa. Siis häh..minä...
Voiko mun vauvaa toivova mieli oikeesti saada tällaisia fyysisiä oireita aikaiseksi? Vai voisinko olla raskaana ja hormonia vaan ei erity vielä tarpeeksi.... Ovulaation kuvittelin olleen jo kp12 mutta siinä tapauksessa ainakin luulis että hcg:tä olis ihan tarpeeks. Mä tuun hulluks, alkais nyt pian jos on alkaakseen, ei tätä jaksa tätä odottelua enää montaa päivää!!

Iltaa arvon naiset!

Vanilj: Onnittelut plussasta!! Pienelle tarrasukkia matkaan :)
pikkutonttu: Toivotaan parasta ettei täti tuu sinne :) Plussatuulia sinne kovasti++++
Enah: Toivotaan että tärppi on käynyt! :)
elenna: Nyt vain pidetään peukkuja että sielläkin on tärppi tullut :)
Sli: Toivotaan että tärppipäivät voisi hyödyntää :)
Jippiina: Näinpä juuri...uusi kierto, uusi mahdollisuus :)
pepa: Jännityshetkiä...toivotaan plussaa sinne! :)
evo: voihan se tietenkin olla mahdollista ettei hcg:tä erity vielä niin paljoa kuin tekemäsi raskaustesti onnistuu näyttämään! Niitäkin juttuja on kuultu. Plussatuulia sinne++++

On: Alavatsaa jomotellut edelleen aika ajoin...tänään aamulla ja nyt illalla vihloi kipakasti, enää ei selässä juuri tunnu mitään (paitsi lihasjumilta), nenä tukkoinen erityisesti aamuisin?, tissien kihelmöintiä en ole havainnut nyt pariin päivään...saa nähdä kuinka käy...jotenkin on outo olo mutta samalla ei uskalla toivoa liikoja ettei pety jos se täti ensi viikolla pörhältääkin paikalle :( tietenkin toivon ettei ilmesty :) 

Paaaaljon plussatuulia puhaltelen kaikille tasapuolisesti++++

evo, sun tilanne kuulostaa niin tutulta mun parin viikon takaisiin tunnelmiin... en ollut raskaana. Testeistä päätellen sinäkään et oo, vaikka eihän sitä tosiaan ikinä tiedä. Kuuluukohan keskenmenon jälkeen olla tuollaisia ihme oireita :O Toivottavasti sulla nyt tulis pian ne kuukautiset jos niiden on pakko tulla. Mulla ne oireet hävis pikkuhiljaa kuukautisten jälkeen, mutta ei heti. Ei kyllä ihme että pää hajoaa kun tällasta on. Mulla helpotti heti myös päässä kun ne oireet hävis. Outoa oireilua kyllä :O En tiiä onko sulla sama ilmiö vai jotain ihan muuta...

nonne, toivottavasti täti ei tulisi!

Äääääh!!! Kertokaa mulle miten saan ton menneen ovikseni ja mahdollisen tärpin pois mielestäni xD? Mä mitään muut mietikkää ja hitto ties vaikka se estäis koko homman :( Ja voisko joku kertoo mulle mitä toi dpo tarkottaa? :D

Enah, heh, taitaa olla mahdotonta olla miettimättä. Ulkoile ja tapaa ystäviä, siinä hyvä ohje :) Eikö tuo dpo tarkoita jotain siihen suuntaan että päivät ovulaation jälkeen, vai? Tarkentakaa viksummat...

elenna, joo, taitaa olla jotain hormonihöyryä vielä jäljellä kkm:stä vaikka ne viime menkat olikin ihan normiaikaan ja muutenkin normaalit. Mun on sen km:n jälkeen ollut tosi hankalaa "lukea itseäni" eli varmaankin on ne menkat tulossa, jostain muusta syystä vaan (stressi?) vähän myöhässä. Toivottavasti ei paljoa venyis. Yleensä siis kierto 28, ihan silloin tällöin 29 ja vissiin kerran ollu 30.
Sydän vaan haluais uskoa näitä oireita ja ohimeneviäkin tuntemuksia eikä tekstiä tikussa joka toteaa tylysti että inte gravid. 

Nyt tulee itsekkäästi vaan omaa napaa.
Taas vuotaa. Jopa ehkä vähän enemmän ku toissapäivänä. Vedän kyllä hepulit jos nyt tulee joku ylimääränen täti reilusti ennen aikojaan, kp 18 olis nyt menossa :/ Tosin oli pientä pupuilua miehen kanssa eilen joten toivotaan nyt että on vaan joku nirhauma tai joku..
Mun niin piti ottaa tää kierto ihan rauhassa ilman ylimäärästä stressailua, mutta miten tässä nyt voi ottaa rennosti kun paikat hajoilee :D
Huomenna olis viimenen lääkärikäynti naistenklinikalla, tarkoitus on ilmeisesti mennä kuuntelemaan tuloksia (ruumiinavaus ja mun verikokeet) ja käymään vielä viimeisen kerran läpi tapahtuneet. Eli luultavasti henkisesti aika rankka reissu. Vaikka mielestäni olenkin aika hyvin päässyt jo eteenpäin, mutta vähän pelottaa että iskee jonkinlainen murtuminen.. Voisi samalla kysellä tuosta vuodostakin..

Oi, onnea vanilj! :) paljon tarrasukkia matkaan, toivotaan että tämä raskaus tuo lopulta nyytin syliin saakka :) Onneksi teidän ei kauaa tarvinnut toista tärppiä odottaa :)

elenna; nyt vaan kunnon plussapuhurit sinne! :)

evo; pahoittelut negoista :/

nonne; toivotaan että täti pysyy poissa!

PePa; voimia huomiseen päivään <3

Enah; ei sitä mahdollista tärppiä varmaan saa pois mielestä, ehkä vain hetkeks :D

Omaa; piti kalenterista oikein kattoo ja huomasin että sehän on jo kp15 meneillään.. tänään täytyy varmaan ovista alkaa bongaamaan josko sellaista tässä kierrossa onkaan.. ja kokeillaan nyt sitten miten tuo pre-seed toimii.. :D meidän tyttö vaan nyt sitten sairastaa.. mut toivotaan että antais meille isännän kanssa vähän kahdenkeskistä aikaakin ;)

Paljon paljon plussapuhureita kaikille! Toivotaan että niitä plussia alkais nyt ropisemaan.. :)

Vanilj: Oikein paljon onnea plussasta!
Pikkutonttu: Peukkuja pidellään että, saat pian plussaa testeihin!
PePa: Paljon zemppiä koitokseen vaikka rankka varmasti on.
Jippiina: Uuteen kiertoon paaaljon tarrasukkia, eiköhän se jo ole sun aika!
 ...ja Kaikille pikaisia plussia nyt vaaditaan kaikille kesä vauvat!!!!

Täällä edelleen menkat myöhässä, nyt puolitoista viikkoa, vielä en oo uudelleen testaillut kun viime viikolla muutamat negat tein. Olo on ihan normaali lukuunottamatta flunssaa joka kyllä on perheen miespuolisillakin joten sekään ei oire muusta kuin syksystä :/
Nyt vaan odotellaan koskas sais kierron alkuun pääsis edes pettymään ja yrittämään ja pettymään mut, tää on niiin turhauttavaa...no nyt alkaa jo oma kiukuttelukin hymyilyttämään :)

Siis yhtä rintaa nyt vaatimaan niitä kesä palleroisia :D

Joo niimpä kai se on :/ No mut sit vaan kalenteri täyteen kaikkea ni unohtuu jonnekkin hetkeks :) Ja kiitos paljon tuosta tiedosta mitä tarkoittaa :) Hetken oon jo miettinyt kun en niin kauaa kuitenkaan oo yrittäny ni hiukan out viel kaikesta :) Mut kyl se tästä :)

Korppi: Täällä on peukut ja isotvarpaatkin pystyssä! :) Toivotaan <3!

Kukka^^: Toivotaan et sielt nyt ovikset pärähtäis päälle ja sit puhaltelenkin paljon sulle plussaisia tuulia! :)

Plussa tuulia myös kaikille muille! :)

Tiesi testit oikein :(
Vuoto alkoi ja astetta kovemmat kivut, onneksi on Panacodeja jäljellä keskenmenosta. Miten tää onkin näin raskasta.

Omanapailen täällä taas :)

Olin tänään siis siellä naistenklinikalla kuulemassa tuloksia kaikista noista kokeista mitä ne nyt on multa ottanu ja vauvaa tutkinu. Luultavasti on ollu monia pieniä juttuja jotka on sitten yhdessä aiheuttanu sen että vauvan kasvu hidastui ja pieni väsähti eikä enää jaksanut. Suurimmat / näkyvimmät syyt oli hyytymät / tukokset istukassa ja napanuoran suonet oli jotenkin väärällälailla kierteellä (en nyt muista kaikkia hienoja lääketieteellisiä termejä). Mutta että ei sitten ollut napanuora ja istukka toimineet niinkuin olis pitänyt. Mulla oli myös verikokeissa joku arvo koholla ja nyt tutkitaan sitä että oliko se koholla vain siksi että olin raskaana vai onko mulla sellanen ku Fosfolipidivasta-aineoireyhtymä (APS) tai joku.. Joka on sitten aiheuttanut nuo tukokset. Jos mulla on tuo niin seuraavassa raskaudessa joudun piikittää itteeni joka päivä, jes. Mutta siis mitään lääketieteellistä syytä odotuttaa raskaaksi tulemista ei ole, saatiin lupa yrittää uutta vauvaa heti kun ollaan siihen valmiita. Seuraavan raskauden etenemistä sitten vaan seurataan tarkemmin.

Tuossa kun tota fosfolihässäkkää googletin niin se saattaa aiheuttaa keskenmenoja yms. raskausajan komplikaatioita joten nähtäväksi jää että saadaanko me sitä vauvaa enää ollenkaan :/ Toisaalta ehkä on ihan hyvä että selviää nuo jutut nyt niin jospa sitten osataan ensi raskaudessa ehkäistä.. tiedä sitten. 

Takaisin