Moikka leidit :)
On täällä taas paljon sattunut sitten viimekäynnin. Noh,
Tanzikille paaljon onnea plussasta ja tarraliimaa mukaan, eiköhäån se pikkuinen matkassa kestä. :)
hehel: Voi kurjuus että menkat tuli sittenkin. Uutta vaan kehiin.
Korppi: Tsemppiä kiertoon :)
elenna: voi kun sinne tulisi nyt nopsaan se plussa! Oireet on lupaavat :))
Enah: Kuulostaisi lupaavalle kiinnittymisvuodolle kyllä toi sinun tippavuoto :) Plussatuulia sinnepäin!
Omaa:
Kävimme tänään siellä Jorvissa ekaa kertaa lapsettomuushoito 'kartoituksessa' ja minut ultrattiin sekä otettiin kaikki testit mutta ei verikokeitan vielä. Mukkahan on kierto menossa kp: 12 nyt ja siellä ultrassa näkyi muistaakseni (muistikuvat hatarat jännityksestä johtuen) oikeella ainakin kuusi follikkelia ja vasemmalla oliko joku kymmenen. Johtofollikkeli oli 18mm paksu ja minusta sanottiin että se on molemmilla puolilla..siis oikeessa ja vasemmassa munasarjassa?
Voikohan toi olla mahdollista vai kuulinko mä omiani, eikö se tiedä että jos molemmilla puolin on johtofollikkelit että voi tulla kaksoset? Ei niinku pää toiminut paikanpäällä että ois kysässyt. :D
Mieheke meni verikokeisiin ja käy viemässä sen spermanäytteensä sitten kun tulee tulokset ja mä..noh, sietää aloittaa pupustelu vissiin kun ovis on 2-3päivän päässä ja jos (hope not) menkat alkaa niin soitto ja menen sitten kierron kartoitukseen eli lisää ultrausta.
Hassua kyllä mutta vaikuttaa vähän sille että näissä kierroissa missä en ole oviksia testaillut niin ovis on ollut myöhempään mitä mä oon olettanut.
Täytyy sanoo että nyt on helpottunut olo..suorastaan iloinen olo että kaikki ok tähän mennessä ja elimistö toimii hyvin, ja se että asiat lähtee etenemään tästä on vain hyvä asia. Ajattelin että mä en ainakaan jännitä tätä ekaa kertaa vaan mies on varmana kauhusta kankeena mut kappas, toisinpäin kävi ja mä olin ihan kauheen jännittynyt ja mies ihan tyyni. Huh..