Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No, ei paljon jäänyt arvailujen varaa... niin negatiivinen testi kuin olla ja voi :( noh, nyt voi levollisin mielin sitten vaan odotella tätiä saapuvaksi. Kierto näköjään on venynyt siihen samaan mittaan kuin se oli aikaisemmin ilman pillereitä (29 päivää). Seuraava kierto meneekin sitten "hukkaan", ollaan niin ristiin miehen kanssa työmatkoilla ettei ole mitään mahiksia pupuilla oviksen aikoihin... No, sellaista tämä nyt on, ei auta itku markkinoilla.. Paljon tsemppiä ja plussaa kaikille!

hehel, pahoittelut negasta :( Toivottavasti se täti nyt sitten kumminkin saapuisi pian, ettei kierto veny ihan liikaa.

Tantziki, niin kannattaahan se tiedostaa, ettei kaikki ole vielä ihan varmaa. Tai siis lähinnä se kannattaa ottaa huomioon kun miettii raskaudesta kertomista. Mutta saa ja kannattaa silti iloita raskaudesta :) Onnea matkalle!

Korppi, toivotaan, että sulle tulis normaali kierto nytten. Tsemppiä!

Voi kun olisi kumminkin ihanaa saada tästä kierrosta se plussa <3 Nämä ajatukset tulivat sitten tänään. Mukavaa, että ehtii levätä viikonloppuna, mutta ehtii tässä myös ajatella ihan liikaa..... Mut ehkä ensi viikko kuluu taas nopeasti. :)

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 55, joista tänne kerrottuja keskenmenoja 7.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 3, Lokakuussa 1

Plussista 38 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 8 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 9 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Plussanneet: Älkää unohtako liittyä tänne: Raskaaksi 2012-ryhmässä plussanneet!

Hah, täti tuli melkein heti testin tehtyäni.... kun olis odottanut hetken olis säästynyt testi seuraavaa kertaa varten. Nyt meinaankin seuraavan kerran odottaa viikon (kierron päätyttyä) ennen kun testaan enää mitään, nih :)

elenna, täällä ollaan peukut pystyssä, toivon kovasti että tärppäis teillä nyt :)

Onnea plussasta Tantzikille!

Pahoittelut tädistä hehel.

Täällä vasta kp7... aika menee hitaasti.. Onneks on ollu kiva ja "täys" viikonloppu ja puuhaa tulevillekin viikoille niin ei tule koko aikaa näitä mietittyä. 

hehel: Voi harmi, pahoittelut menkoista. :/

evo: Jep, tämä kierron alku on vaan tylsää odottamista. Huoh.. Mutta pian pääseekin sitten oviksen bongailuhommiin. :)

elenna: Täältä kaikki mahdolliset plussatuulet sinne että tärppi kävisi. :)

Omaa: kp 9. Ärsyttää, kun nämä kierrot on niin epäsäännöllisiä, että ei hajuakaan onko ovis tulossa parin päivän vaiko kolmen viikon päästä.. emoticon

Paljon onnea Tanziki plussasta! :) Ja hehelille pahoittelut negasta/tädistä :(

Evo:
Täällä kans kovasti yrittänyt keskittyä kaikkeen muuhun ja ihan kohtalaisen hyvin onnistunutkin, kun buukkaa kalenterin täyteen :D

Elenna: Teillä kanssa loppuviikosta ilmeisesti jännät paikat? :D Kyllä se plussa sieltä tulee usko pois :) <3 Itse oon ihan halkeamaisillani, enkä millään malttais oottaa et toi lauantai aamu koittaa. Täällä siis tädin pitäis tulla perjantaina kyläilemään, ois kyllä vaan syytä pysyä poissa :D Vielä kerran hurjasti plussatuulia! :)

Jippiina: Poistat oviksen mielestä ja pupuilette niin paljon kuin vaan mahdollista kyllä se siitä tärppää! :) Paljon tsemppiä yritykseen :) 

On: Tosiaan kuten tossa nyt tuli todettuakin niin tosi jännät paikat on :) Tuntemuksia ois et ois tärpännyt mut en uskalla itselleni uskotella ettei tuu sit karvasta pettymystä :) Kp 23 nyt meneillään. Lauantaita ootellessa ja kädet ristissä ettei se täti nyt sitten vaan tulisi. Eilen mun sydän oli hypätä kurkkuun asti sillä vessassa käydessäni olin paperissa huomaavinani jonkinlaista vuotoa, vaaleanpunaista. Mutta yhdellä ainoalla kerralla tämän huomasin. Normaaliin tapaan tässä vaiheessa mulla on ollut jo jonkin asteista alamaha kipua, älytöntä ruokahimoa sekä kärttyisyyttä. Nyt näistä yhdestäkään menkka oireesta ei oo tietoakaan. Saa nähdä nyt sitten, vielä täytyis malttaa muutamat päivät :D Joka päivä lueskelen kyllä mutta itse palaan asiaan lauantaina tai sunnuntaina :)

Nyt niitä plussia kaikille!!! :) 

Voi kuules Enah, tuohan kuulosti ihan kiinnittymisvuodolta. Lupaavalta kuulostaa, vaikka eihän näistä ikinä voi varma olla. Toivottavasti se täti ei nyt tulisi sitten! Omalta osaltani en oo kyllä läheskään niin toiveikas plussasta. Yleensä se täti vaan on sieltä tullut. Mullakin pitäis sen tulla perjantaina. Ajattelin testata heti perjantai-aamuna, ellei vuotoa vielä ole, kun mulla on silloin hammaslääkäri. Jos sattuis tuleen plussa, niin voin sitten heti informoida hammaslääkäriä.

Jippiina
, toivottavasti tästä tulis kumminkin normaali kierto teille. Tsemppiä!

evo, kiitokset ja tsemppiä teillekin!

hehel, pahoittelut tädistä :( Nyt sitten uuteen yritykseen, ei voi mitään.

Tänään oli sitten maha kipeä aamulla kun heräsin. Semmosta ihmeellistä nipistelyä/kipuilua. Aika tuntuvaa kumminkin, suorastaan häiritsevää. En tiiä sitten mitä se oli, mutta toivottavasti ei mitään haitallista. Mulla on tota hiivamaista kutinaakin vielä ja pitäis varmaan mennä lääkäriin, mutta kun en millään jaksaisi. Onneksi tuo mahakipu meni ohi. Raskaus mulla tietysti ekana kävi mielessä. Kunpa oliskin vaan sellaisesta kysymys, mutta en mä kyllä haluais että tuollaista olis kovin usein. Tänään kp26/29 ja dpo10 ja perjantaina pitäisi menkkojen alkaa.

Muuten mamelle hurjasti tsemppiä huomiseen ultraan!!! (Jos tätä satut vielä lukemaan.) Oon jännitellyt kovasti sinun puolesta, niin että ei sua oo vielä unohdettu.

Tantziki: Oikein paljon onnea plussasta!!
Enah: Kuulostaa lupaavalta tuo vaaleanpunainen vuoto!Kiinnittymistä...?toivotaan kovasti että on siitä kyse! En halua "pelotella" mutta itselläni noiden outojen tuntemusten ja masuoireiden jälkeen alkoi menkat keskiviikkoiltana tuollaisella vaaleanpunaisella vuodolla (paperiin vain jäi sitä)...ehdin jo hiukan luulla että kyse on kiinnittymisestä(kp26/29).Sitten torstaipäivällä iski pettymys (sen 2 päivää liian aikasin) kun täti kurvasi paikalle :( Mutta toivon että sinulla se vuoto olisi kiinnittymisestä!!++++onnea sinulle!!
elenna: Nyt pidän peukkuja ja varpaita pystyssä että sinulle tulisi plussa eikä tätiä näkyisi!!++++
Jippiina: toivottavasti ovis sattuu juuri oikeaan aikaan ja tärppäisi!!++++pupuilua vain paljon :)
Korppi: toivottavasti tulee normaali kierto!!++++
evo: Onnea paljon tähän kiertoon!!++++

Ihmeellisiä masutuntemuksia edelleen vaikka täti jo poistui :( eilen illalla vihloi oikealta puolelta (munasarjoista??) ihan kunnolla ja mietinkin jo että pitäskö kuitenkin testiä tehdä vaikka tätipäivät olikin...toisaalta aamulämpöön jos on uskominen niin tärppiä ei oo käyny :( jospa se kroppa valmistelee seuraavaa ovista :) ja nippailut on vain sitä valmistelua... :) onko muilla ollut menkkojen jälkeen tällaisia vielä?nyt siis kp5 menoillaan.Nyt hoksasin että mullahan oli tavallista lyhyemmät tätipäivät näköjään (nyt oli vain 2,5päivää ja ennen 4-5...hmm?)...noh nyt pitää kyllä toivoa että kierto pysyis suhteellisen säännöllisenä niinkuin tähänkin asti!

Moikka leidit :)

On täällä taas paljon sattunut sitten viimekäynnin. Noh, Tanzikille paaljon onnea plussasta ja tarraliimaa mukaan, eiköhäån se pikkuinen matkassa kestä. :)

hehel: Voi kurjuus että menkat tuli sittenkin. Uutta vaan kehiin.
Korppi: Tsemppiä kiertoon :)
elenna: voi kun sinne tulisi nyt nopsaan se plussa! Oireet on lupaavat :))
Enah: Kuulostaisi lupaavalle kiinnittymisvuodolle kyllä toi sinun tippavuoto :) Plussatuulia sinnepäin!

Omaa:
Kävimme tänään siellä Jorvissa ekaa kertaa lapsettomuushoito 'kartoituksessa' ja minut ultrattiin sekä otettiin kaikki testit mutta ei verikokeitan vielä. Mukkahan on kierto menossa kp: 12 nyt ja siellä ultrassa näkyi muistaakseni (muistikuvat hatarat jännityksestä johtuen) oikeella ainakin kuusi follikkelia ja vasemmalla oliko joku kymmenen. Johtofollikkeli oli 18mm paksu ja minusta sanottiin että se on molemmilla puolilla..siis oikeessa ja vasemmassa munasarjassa?
Voikohan toi olla mahdollista vai kuulinko mä omiani, eikö se tiedä että jos molemmilla puolin on johtofollikkelit että voi tulla kaksoset? Ei niinku pää toiminut paikanpäällä että ois kysässyt. :D

Mieheke meni verikokeisiin ja käy viemässä sen spermanäytteensä sitten kun tulee tulokset ja mä..noh, sietää aloittaa pupustelu vissiin kun ovis on 2-3päivän päässä ja jos (hope not) menkat alkaa niin soitto ja menen sitten kierron kartoitukseen eli lisää ultrausta.
Hassua kyllä mutta vaikuttaa vähän sille että näissä kierroissa missä en ole oviksia testaillut niin ovis on ollut myöhempään mitä mä oon olettanut.

Täytyy sanoo että nyt on helpottunut olo..suorastaan iloinen olo että kaikki ok tähän mennessä ja elimistö toimii hyvin, ja se että asiat lähtee etenemään tästä on vain hyvä asia. Ajattelin että mä en ainakaan jännitä tätä ekaa kertaa vaan mies on varmana kauhusta kankeena mut kappas, toisinpäin kävi ja mä olin ihan kauheen jännittynyt ja mies ihan tyyni. Huh.. emoticon

nonne, Kiitos :) Mielestäni sinun kannattaa varmuuden vuoksi tehdä raskaustesti uudestaan, kun on ollut noin lyhyet menkatkin. En tahdo herättää turhia toiveita, mutta mielestäni asia kannattaa aina varmistaa jos epäilee mitään. Jos on tietämättään raskaana, voi siitä tulla kaikenlaisia hankaluuksia. Minulla on myös joskus ollut sellaista pistävää toispuoleista kipua munasarjan kohdalla, ennen kuukautisia ja vielä sen jälkeenkin. Kävin sen takia lääkärissäkin, kun pelkäsin jo kohdunulkoista raskautta ja ties mitä. Mutta lääkäri sanoi, että se on ihan normaalia: johtuu siitä että munasarjoissa on normaalia enemmän nestettä, mikä ei haittaa mitään. Kivut olivat siis huomattavia, mutta ihan siedettäviä. Menivät sitten vähitellen ohi. Yleensäkin hyvä nyrkkisääntö on, että jos pärjää ilman särkylääkkeitä niin ei kannata olla kivuista huolissaan :)

Sli, kiitos :) Hienoa, että sinulla oli ultrassa kaikki hyvin :) Kyllä varmasti se ovulaatio on sitten ainakin tapahtumassa :) Minäkään en tiedä noista follikkelijutuista...mutta tulee sellainen mielikuva, että eivät kai ne välttämättä molemmat siltikään irtoa? Toisaalta, jos irtoavat niin ehkä on hiukan suuremmat mahdollisuudet että edes toinen onnistuu hedelmöittymään ja kiinnittymäänkin. En tiedä. Itsekin mietin sitä, että kipujen perusteella mulla olisi tällä kierrolla irronnut molemmilta puolilta. Jännittävää. Kuinka pitkään te olittekaan yrittäneet raskautta? Toivottavasti teidän siittiötulokset ovat kanssa hyvät!

Ihanaa kun te kaikki toivottelette plussia :) Kun tulisikin. Tulin kertomaan, että sain lopultakin raahattua itseni sinne lääkäriin, ja hiivahan se siellä taas oli. Josko se näillä uusilla lääkityksillä nyt sitten kaikkoaisi. Sain vaihtoehdot sekä siihen tilanteeseen, että en ole raskaana ja siihen, että olen. Toinen on kuulemma raskauden aikana varmemmin turvallisempi kuin se toinen mutta se toinen olisi taas tehokkaampi. Ehkä odottelen näidenkin kanssa perjantaihin ja päätän sitten.

Todella Paljon Onnea kaikille plussanneille !

pahoittelut ja lämpimät halaukset huonomman onnen kokeneille :(

Saapas nähdä jos itse pääsee plussaamaan.. tänään on kp 27 menossa ja aattelin huomenna testata aamupissasta clearbluen testillä, saas nähdä miten käy.

nonne: Kuten elenna sanoikin niin mä tekisin kanssa varmistustestin, ihan vaan varmuudenvuoksi.

elenna: Viime Joulukuussa oli eka yrityskerta eli siitä lähtien ollaan yritetty, välillä aktiivisesti välillä vähemman aktiivisesti. Se miksi hoitoihin jo nyt, mullon tai oli endometrioosiepäily ja molemmat kolmekymppisiä (mä täytän joulukuussa) niin yksityiseltä sain lähetteen ja aikas nopsaan päästiin.
Joo mä luin kanssa että useinkin on johtofollikkelit molemminpuolin mutta että noin isot tässä vaiheessa voi tarkoittaa sitä että molemmat irtoaa. Noh, oli miten oli niin kaikki otetaan ilomielin vastaan. Sais sen plussan vaan raskaustestiin. :) Ja toivon todella ettei nyt jää simpoista kiinni. :)
Kannattaa kyllä hoitaa noi inhottavuudet pois..nyt on ainakin lääkkeet apuna jos hiiva yhenäkin yllättää. :))

memmu80: Lycka till ja plussia kehiin!! :)

Mä heitin jo toivoni kankkulan kaivoon. Tarkoitus oli saada kilpirauhashäiriöni kuntoon ennenku aletaan uudestaan yrittämään. Mut ei me mitään ehkäisyä käytetty kun ei kerta munasolut luultavasti irtoa. No tänään aloin laskemaan vähän tarkemmin, missä mennään ku menkkoja ei näy eikä kuulu. Ollaan vissiin viikolla 6.

elenna: Voi ihana sinä! :) Kyllä mä käyn täällä aina kattelemassa mitä teille muille kuuluu. Ultra meni ihan huippuhyvin! Tässä tää meidän Teemu-Kalle olis nyt kuvina :)

Ei nyt mitään maailman parhaimpia kuvia, mutta kuitenkin. Siellä se pieni köllötteli. Viikkoja olikin vasta 6+1 ja tuo sikiö vastasi kooltaan 5mm, viikkoja 6+2 joten hyvin on kehittynyt. Sydänkin pamppaili siellä vinhaa vauhtia! Ihanaa! Nyt voin ottaa jo vähän rennommin. :)

Lääkärikin käski nyt vain ottaa rennosti ja nauttia tästä ajasta, koska on kuulemma ihan turha huolehtia kun kuitenkin olen nuori, hoikka ja terve.

mame, ihanaa <3 Mulla tuli vaan sun aiemmista kertomuksista jotain mielleyhtymiä omaan pieleen menneeseen raskauteen, joten piti jännittää... Ja kun arvelin että oisit romahtanut täysin jos ois ollut huonot uutiset. Ei noista vaan voi tietää. Mutta nyt sulla ei oo sitten enää mitään hätäpäivää :) Joten rennosti vaan! Ehkä minäkin vielä jossain vaiheessa pääsen yhtä pitkälle :)

diabolicat, onnittelut raskaudesta :) Aattelinkin, että tuleekohan hyviä uutisia kun näin pitkästä aikaa sinun nimikmerkin. Mutta oliko tää nyt huono niitten kilpparijuttujen kannalta? Turvallista raskautta teille :)

Sli, no hyvä kun pääsitte hoitoihin sitten... toivottavasti sitä endoa ei sulla oo. Mä joskus pelkäsin kovasti että siittiöissä olis vikaa, mutta kaipa se hidastelun syy oli ihan mussa itsessäni :) Kohtahan tuo tilanne ainakin selviää teidänkin kohdalla, ja se on hyvä. Tsemppiä!

memmu80
, teitkös testin?

Kp27/29 ja perjantaita odotellessa. Eipä oo juuri mitään oireita niitten eilisaamuisten mahakipujen lisäksi. Ne nyt saattoivat johtua mistä vaan. Ja rinnat nyt on ollut arat koko kierron ja melkein edellisenkin. Tykkään tästä oireettomuudesta :) Niin on paljon mukavampi odotella.

elenna: Kyllä ihan varmasti pääset yhtä pitkälle! :) Pidän kovasti peukkuja että jospa nyt jo tästä kierrosta! Ja ei mullakaan mitään kunnon oireita ollu mistä ois ennen plussaa voinut jotain päätellä. Ainoo oli sellanen ihmeellinen alapäänkouristelu n. kiinnittymisen aikoihin. Samanlaista tunnetta mitä joskus on menkkojen aikaan ja on mulla sitä muistaakseni ollut joskus ennenkin oviksen jälkeen. Mut tosiaan mistään muusta ei voinut päätellä mitään.

elenna: sullahan on siellä kohta hyvin jännät paikat :) mua jo ihan jännittää sun puolesta :)++++
Sli: onpa hyvä juttu kun pääset ottaa selvää asioista :)
mame: ihanaa että kaikki on hyvin! :)
memmu80: joko oot testannut?++++

Tein siis testin varmuuden vuoksi, nega oli. Vaikka niin minä arvelinkin että nega se onkin, joten ei muuttanut mitään mut sainpahan varmuuden asiaan. Nyt uutta mahdollisuutta kohti :) kp6 menoillaan...

kaikille plussatuulia++++  ja oikein kovasti tärppionnea :)

Tuunpa miekii tänne kuumeilemaan ku jostain syystä toi "Äidiksi ensi kertaa"- palsta ei halluu toimia.. :(  ainaki elennan kans sillä puolella ollaankin jo kohdattu. :) Onnittelut mamelle Teemu-Kallesta! :) Kovasti vaan tarrasukkia ja liimaa mukkaan, että kaikki sujuu hyvin! :)

Täällä koittaa kohta jäähyväiset ku koiruli lähtee uuteen kotiin.. :'( Mut sit torstaina lähetään reissuun nii saa muuta miettimistä. Laskeskelin tossa että on heinäkuisen tuulimunan jälkeen 4 yk menossa. Jospa se tällä kertaa tärppää. :) Aattelin ens kierrossa kokeilla ovulaatiotestiä jos silleen sit maksimoisis raskautumisen jos ei nyt onnistu.. Muuten on ihan normimeininki, ei mitää erikoista. Tietty kiertokin on ihan alussa ettei nyt kauheita oireita voikaan olla.. :)

Tsemppiä kaikille yrittäjille ja onnittelut tasapuolisesti kaikille plussanneille! <3

Heippa kaikille!
Ei tää mun lunkisti ottaminen tuottanut tulosta. Kp4 ja ottaa aivoon todella pahasti.

Kertokaa mulle kokemuksia pre seedistä? Onko maineensa arvoinen? Kuinka moni on sen avulla jo plussannut?

Onnea Mame ja Tzatziki!!!!!

Takaisin