Iltaa leidit!
Olen pysytellyt nyt vähän taka-alalla, kun on mieli ollut niin apea toisinaan raskaan menetyksen jälkeen. Vieläkin tulee suru pintaa aika-ajoin, kun ei ymmärrä mikä meni vikaan, miksi meidän pikkuinen oli taas niin heikko ettei jaksanut? No, mutta se siitä! Olemme nyt päättäneet yrittää taas, eihän tässä muutakaan voi. Viime viikolla bongasin ovulaation kp 16, hieman tavallista myöhemmin, kuin omalle kropalleni on tapana. No jos olisi, vaikka limakalvo ollut sitten otollinen kiinnittymiselle? Toiveajattelua sanon minä! Toivoin niin tulevani nyt nopeammin raskaaksi kuin aiemmin, kun pillereiden lopetuksen jälkeen meni yk ja 8 ja sitten viime plussa tuli yk 5. Voisiko nyt myös kerrat vähentyä?! :)
Elenna: Mukava kun otat nyt tilastoinnin harteillesi, yritetään kaikki (myös sinä) täyttää tilastointia ahkerasti, tosin toivotaan ettei keskenmeno tilastoa täytä enän yksikään tältä palstalta. Hyvä, että siellä vaivat nyt väistyneet ja kohtahan siellä ovis käsillä!
Jessica3: Mukava kuulla myös sinusta! Mitäs siellä AVA-keskuksessä olet vieraillut? Oletteko saanut jotain apuja nyt raskautumiseen? :)
Catriona: On suorastaan lainvastaista kuin kauan olette joutuneet odottamaan omaa nyyttiänne! Miksi tässä asiassa ei voi olla jotain kohtuutta? Hirmuisesti ensinnäkin plussatuulta tähän teidän luomu kiertoon ja jos sillä ei tärppää niin toivotaan, että väestöliitto näyttää ammattitaitonsa laadun. :)
Taru81: Kuulostaa ihan, että siellä ollaan ovuloitu, toivottavasti myös hyödynnetty! ;) Kyllä tiedän näitä onnellisia jotka raskautuvat heti pillereiden lopetuksen jälkeen! :)
Kukka: Itse olen käyttänyt välillä liuskoja ovulaation bongaamiseen, mutta ehdottomasti parhaaksi olen kokenut ClearBluen ovulaatio digitesteitä, kun ei tarvi arvailla viivojen vahvuutta vaan tulee joko tyhjä ympyrä tai sitten hymynaama. Tsemppiä bongailuun. :)
Jippiina: Toivotaan, ettei täti saavu loppu viikosta vaan jäävät tulematta kokonaan. (:
Ella84: Itse ajattelen, että jos toimenpiteen jälkeen olet kykenevä ovulaation hyödyntämään niin siitä vaan, sillä eihän raskaus ala, jos kroppa ei siihen ole valmis. Sitä paitsi nykyajan nukutusaineet ovat niin lyhytvaikutteisia, että en usko niistä mitään jäävän sinun kehoosi ja etenkään kun sinne "päähän" ei olla mitään hoitoja antamassa, että en keksi mitään estettä, paitsi visuripoiston jälkeisen olotilan. ;)
Täällä on paljon uusia kuumeilijoita, yritän pikku hiljaa päästä tutuiksi teidän kanssa! Paljon plussatuulta kaikille! :)