Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
"raskaana 2-3"
Jihuuu!!!! :)) Ei tässä muuta sitten :)) en oikein tiedä kuulunko kesäkuisiin vai toukokuisiin joten roikun täällä vielä =D
Paljon plussia puhalten, nyt kun tää aalto alko, toivottavasti tuo teitit kaikki muut mukanaan :)

Nyt täältä raikaa niin ihania uutisia, että oli pakko tulla tuolta toiselta puolelta kommentoimaan. Paljon onnea pitkään samaan aikaan yrittäneille mamelle ja j3nnille!!! emoticon emoticon emoticon Nyt vedätte mahdollisimman paljon väkeä täältä mukaanne odotuspuolelle! <3

Oi, mitä täällä tapahtuukaan!! Hurrrjasti onnea mame ja j3nni emoticon emoticon
Nyt rekkalastillinen jarrusukkia ja vauvaliimaa että pysyy matkalaiset kyydissä :)

Kiitos teille kaikille tuhannesti onnitteluista!
Etenkin teille jotka olette alusta asti takunneet kanssani tällä palstalla! :) Olette olleet korvaamaton tuki ja toivottavasti pian pääsette tekin odottajien puolelle <3

Alla olevan kuvan saattelemana siirryn tästä odottajiin:

Muistakaa nyt joku pitää sitä minun huikeaa tilastoa yllä niin on sitten jouluna kiva katsoa miten plussia on tullut ympäri vuoden. :)

mame, ihana kuva <3 Kiitos itsellesi odotuksen odotus-seurasta. Ja tsemppiä jatkoon!

Ja j3nnikin on samanmoisen saanut :) Kiva jos roikut täälläkin vielä :)

Oi voi pidempään yrittäneet hupenee täältä :O Liian moni tosin on tainnut jäädä plussattomuuden vuoksi sivuun kuin plussan :(

Taru81, kyllähän ne monet kertoo, että on tullut raskaaksi heti pillerit lopetettuaan. Joillain muilla sitten tulee useampiakin ovulaatiottomia kiertoja :( Toivottavasti sinä oot palautunut pillereistä jo täysin!

Oma tilanne: kp11

Ja kaipa minä voisin pitää tuota tilastoa toistaiseksi, ellei joku muu halua. Eipä kylläkään haittaa, vaikka tilastoitsijoita olisi useampikin :)

Päätin muuten justiinsa tossa äsken, että Raskaaksi 2013 -ketjuun en kyllä enää liity. Kaksi vuosimallia riittää minulle. Jos onnistunut raskaus ei todellakaan ala vuoden loppuun mennessä, niin ehkäpä löydän tieni tuonne pidemmän kaavan mukaan yrittäneisiin. Ei vielä kuitenkaan :)

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 53, joista keskenmenoja 7.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 2.

Plussista 36 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 8 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 9 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Plussanneet: Älkää unohtako liittyä tänne: Raskaaksi 2012-ryhmässä plussanneet!

elenna: Ihana sinä kun jatkat tilastointiperinnettä. :) Vaikka mä kyllä uskon ettet kauaa ;) <3

Omaa: Joitain kuitenkin tämä asia kiinnostaa, niin ajattelin listata tähän asioita mitä tein tässä kierrossa "toisin" niin, että tärppi kävi. :)

Asioita joita tein:
- Otin rennosti.
- Söin Siprion 500mg antibioottikuurin, että pääsin pois tulehduskierteestä. (Minulla siis oli n. kerran kuussa joku tulehdus. Yleensä poskiontelotulehdus ja viimeisimpänä vti)
- Tikutin ovulaatiota ja bongasinkin sen.
- Harrastimme seksiä päivä ennen ovulaatiota, ovulaatiopäivänä ja päivänä jälkeen ovulaation.
- Ovulaatiopäivänä käytimme Pre Seed liukuvoidetta.

Siinäpä ne sitten olikin. Jokainen voi tästä päätellä ihan mitä haluaa. Toiset varmaan ajattelevat plussan olleen sattumien summaa. Toiset ehkä uskovat jonkun tietyn asian/teon vaikuttaneen siihen. Itse uskon ehkä kohtalon ivaan; tämähän siis oli ainut luomukierto hoitojen välissä ja ekana päivänä kun tuli haamu, postilaatikkoon kolahti myös kutsu naistentautien poliklinikalle jatkohoitoihin. :D

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOT mitä uutisia, nyt oikein sylintäydeltä plussaonnitteluja mamelle ja j3nnille!!! JEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Silkkaa mahtavuutta! Tarrasukkia matkaan teille molemmille!

Toisaalta on oikeastaan maailman kahdeksas ihme että jaksan riekkua riemusta muiden puolesta kun täällä alkoi just kierto numero 21. MISSÄ H*LV*TISSÄ SE MUN PLUSSANI VIIPYY?!?!!? Ihan oikeasti nyt! Eikö me vielä 2-vuotishääpäivänäkään saada pidellä omaa vauvaa sylissä?

Catriona: Kiitos ihana onnitteluista! <3 Ootteks te kokeillu sitä pre seediä? Ku vuononvaltiatar ja oisko ollu vanilj ja sitten minä (en muista oisko joku muukin), niin me kaikki ollaan käytetty sitä siinä kierrossa kun on plussa tullut. En sit tiiä että onko se sattumaa mutta aika hyvää sellaista on jos on.

Heips!

ensinnäkin, aivan uskomattoman ihanaa mame ja j3nni!!! Ihanaa, ja paljon paljon onnea teille molemmille! <3 paljon tarrasukkia matkaan :)

elenna; toivottavasti mekin tuo plussa saataisiin ennen kuin vuosi vaihtuu :) itsekin olen miettinyt tuonne pidenmänkaava puolelle siirtymistä mutta en vielä..

Catriona; joo, on sitä niin iloinen kyllä muiden plussanneiden puolesta :) mutta silti sitä ihmettelee missä se oma plussa oikein on.. *huokaus* niin ja tuo pre seed näyttää olevan jotain ihmeainetta että pitäiskö ihan kokeilla..

Omaa; kp 8 meneillään.. ja joo, ne menkat sitten alkoikin ja jatkuu yhä.. niukkana vuotona on tullu mut tuli kuitenkin :) vaikka lääkäri niin sanoi ettei menkkoja ole tuloillakaan.. :D rättipäiviä vietellen nämäpäivät vaan kuluu.. pitäiskö sitä ovulaatiota tikutella ja kokeilla pre seediä? minkä merkkisiä ovulaatio tikkuja/liuskoja ootte kokeillu? ja mitkä oottee todennu hyväksi?

Joo, meillä on Pre-Seed ollut käytössä jo juhannuksesta saakka ja minähän sitä taisin ensinnä tällä palstalla mainostaa kun tuolla FertilityFriendin foorumeilla sitä kovasti kehutaan. Mainio aine mutta ei ole plussaa meille kuulunut senkään avulla. 

Meillä on nyt varattuna lokakuun puolivälissä ensikäynti Väestöliiton lapsettomuusklinikalle. Sitä odotellessa toivotaan kunnon ovulaatiota tähän kiertoon, mieluiten ei liian aikaisessa vaiheessa kiertoa. Tällä kertaa alan tikuttaa ajoissa! Tuossa ensikäynnissä on nyt hyvänä puolena ajoitus; se osuisi näillä näkymin ajankohtaan 11 dpo eli lääkäritäti pääsee kunnolla tiiraamaan miltä mun endometrium näyttää kierron loppuvaiheessa. Sitä seuraavassa kierrossa voidaan kenties taas ottaa lääkkeet kehiin ja tehdä eka inseminaatio. 

katotaanpa miten onnistuu kirjoittaminen kännykällä..

Catrionalle toivon kyllä sydämeni pohjasta plussaa JA VÄHÄN ÄKKIÄ! olis jo niiiin teidän aika. 

mame tuo pre-seed alkaa tosiaan jo kuulostaa aika ihmeaineelta. Harkitsen jo vakavasti sen tilaamista vaikka olinkin päättänyt että mihinkään tuollaisiin en ala ihan oman mielenterveyteni säilyttämiseksi. :D vaikka tässä enemmän sellaista tulee jos on tullakseen -meininkiä tavoitellaan, niin silti sitä plussaa toivoo ja odottaa niin paljon..

elenna, kiva että jatkat mamen tilastoperinnettä, näin uutena ollut kiva saada välillä infoa mitä täällä on aiemmin kerinnyt tapahtua. :) vaikka sittemmin oon kyllä palstaa taaksepäin selaillutkin.

omaa: nyt menossa kp 35, jos en ole ihan sekaisin laskuissa mennyt. Ovisoireiden ajankohdan perusteella menkkoja odotellaan saapuvaksi loppuviikosta. 

kukka^^: Kiitos onnitteluista! :) Pahoittelut menkoista. Ite oon käyttänyt halpatestistä tilattuja liuskoja ja sitten david liuskoja ja molemmat ovat toimineet just niinkun pitääkin. :) Pre seedia saa raskauskeijusta. Sieltä saa sitten niitä davidin liuskojakin. Kannattaa ainakin kokeilla.
Catriona: Voi mä en yhtään muistanut että oot sitäkin jo kokeillut :/ Onneks teillä kuitenkin on toi lääkäri reissu hyvään ajankohtaan. Jospa sitten se eka seminaatio auttaisi raskaaksi :)
Jippiina: Niin kyllä sitä pre seediä kannattaa ainakin kokeilla...

IHANAA MAHTAVAA UPEETA mame ja J3nni!!!  Mulla kostui silmät sivuja selatessa!! :)) ONNEA!! Mä pidän niiiiiin peukkuja, että kaikki sujuu hyvin! :)) <3

Jatkan taustailua toistaiseksi, meillä kun yritys on tauolla sen mun tulevan leikkauksen takia. Eli ne kolme viisuria poistaa kirurgi nukutuksessa.. Leikkaus on ens kierron ovispäivinä.. Voikohan siinä kuussa edes yrittää, vai aiheutuukohan siitä nukutuksesta jotain..? Tietääkö kukaan? Eihän raskaana olevia nukuteta, mutta voiko oviksen hyödyntää? :D Kysyy tietämätön ja typerä. :D Toisaalta, mahtaako sitä paljoa hotsittaa, kun suu on täynnä kuoppia ja kipeä.. 

Iltaa leidit!

Olen pysytellyt nyt vähän taka-alalla, kun on mieli ollut niin apea toisinaan raskaan menetyksen jälkeen. Vieläkin tulee suru pintaa aika-ajoin, kun ei ymmärrä mikä meni vikaan, miksi meidän pikkuinen oli taas niin heikko ettei jaksanut? No, mutta se siitä! Olemme nyt päättäneet yrittää taas, eihän tässä muutakaan voi. Viime viikolla bongasin ovulaation kp 16, hieman tavallista myöhemmin, kuin omalle kropalleni on tapana. No jos olisi, vaikka limakalvo ollut sitten otollinen kiinnittymiselle? Toiveajattelua sanon minä! Toivoin niin tulevani nyt nopeammin raskaaksi kuin aiemmin, kun pillereiden lopetuksen jälkeen meni yk ja 8 ja sitten viime plussa tuli yk 5. Voisiko nyt myös kerrat vähentyä?! :)

Elenna: Mukava kun otat nyt tilastoinnin harteillesi, yritetään kaikki (myös sinä) täyttää tilastointia ahkerasti, tosin toivotaan ettei keskenmeno tilastoa täytä enän yksikään tältä palstalta. Hyvä, että siellä vaivat nyt väistyneet ja kohtahan siellä ovis käsillä!

Jessica3: Mukava kuulla myös sinusta! Mitäs siellä AVA-keskuksessä olet vieraillut? Oletteko saanut jotain apuja nyt raskautumiseen? :)

Catriona: On suorastaan lainvastaista kuin kauan olette joutuneet odottamaan  omaa nyyttiänne! Miksi tässä asiassa ei voi olla jotain kohtuutta? Hirmuisesti ensinnäkin plussatuulta tähän teidän luomu kiertoon ja jos sillä ei tärppää niin toivotaan, että väestöliitto näyttää ammattitaitonsa laadun. :)

Taru81: Kuulostaa ihan, että siellä ollaan ovuloitu, toivottavasti myös hyödynnetty! ;) Kyllä tiedän näitä onnellisia jotka raskautuvat heti pillereiden lopetuksen jälkeen! :)

Kukka: Itse olen käyttänyt välillä liuskoja ovulaation bongaamiseen, mutta ehdottomasti parhaaksi olen kokenut ClearBluen ovulaatio digitesteitä, kun ei tarvi arvailla viivojen vahvuutta vaan tulee joko tyhjä ympyrä tai sitten hymynaama. Tsemppiä bongailuun. :)

Jippiina: Toivotaan, ettei täti saavu loppu viikosta vaan jäävät tulematta kokonaan. (:

Ella84:
Itse ajattelen, että jos toimenpiteen jälkeen olet kykenevä ovulaation hyödyntämään niin siitä vaan, sillä eihän raskaus ala, jos kroppa ei siihen ole valmis. Sitä paitsi nykyajan nukutusaineet ovat niin lyhytvaikutteisia, että en usko niistä mitään jäävän sinun kehoosi ja etenkään kun sinne "päähän" ei olla mitään hoitoja antamassa, että en keksi mitään estettä, paitsi visuripoiston jälkeisen olotilan. ;)

Täällä on paljon uusia kuumeilijoita, yritän pikku hiljaa päästä tutuiksi teidän kanssa! Paljon plussatuulta kaikille! :)

Onnea vielä J3nnille ja Mamelle. Mun tarbii kyllä ens kerralla kokeilla tuota pre-seediä, viimeksi meni pieleen kun se saamarin tulehdus tuli. Liekkö sen saakelin tulehduksen vuoksi mennyt kiertokin totaalisen sekaisin.

Elenna: Kiitos kun otit tuon tilantoinnin harteillesi. Tosiaan toivotaan että siellä lisääntyy vain plussatilastot eikä muut. :) Tylsää kyllä kun tekin olette jo niin kauan yrittäneet mutta uskon edelleen että kyllä se plussa meille kaikille tulee. Ennemmin tai myöhemmin. :)

Kukka^^: Mä käytin ovistestinä tässä kierrossa Clearblueta mutta jostain syystä mä sain sillä ensin plussan kp11 ja sitten toisen plussan kp13 eli tosi omituista. Muilla testeillä ei tällasia ole tullut mutta voihan se olla että nyt tässä kierrossa on joku asia mennyt pahasti pieleen..

Pikkutonttu: Tsemppiä jatkoon ja toivotaan että nopsaan tulisi uusi plussa. :))

Omaa: Kierto edelleen aivan sekallutta -en tiiä onko nyt menkat vaiko ei..vuoto hyvin niukkaa mutta tänään vähän koskenut vatsaan välillä -sitten taas hävinnyt kipu. Viikon on nyt vuotanut, välillä tosi vähän ja sitten taas pikkasen enempi..sidettä ei ole tarvinnut paitsi tänään. Jos nyt tänään kp 1 niin ei nyt kovin hyvä lähtöohta mennä Jorviin klinikalle ku kp on sillon  14 -noh, ompahan ovis mennyt ainakin. Voikohan sitä siinä kierrossa yrittääkkään kun kahtoovat varmaan taas ultran ja verikokeet sun muut..hmh..

Kaipa tänne yks yrittäjä vielä mukaan mahtuis? :) Elikkä päätettiin toista ruveta yrittämään ja nyt siis kp 10 ja yk 1, 29.9 ois ovis päivä joten paljon pupuilua tiedossa. :) Toivottavasti nappais. :(

Ja paaaaljon onnea plussanneille! :)

Heip!

Enah; tervetuloa!

tuli eilen sitten tilattua david -merkkisiä ovulaalitotestiliuskoja ja sitten pre-seed liukkaria :) ja oli muuten niin nopea toimitus, koska tänään ne olivat jo postilaatikkoon saapuneet :D nyt siis menossa kp 9 ja menkat lopuillaan niin pääsee sitten kohta testailee ja kokeileen tuota ihme liukkaria.. ;D oon ennenkin ovulaatiota testaillu mutta josko nyt sitten aloittais taas uudestaan..

ella84 - ei kait se nukuttaminen yrittämistä estä, jos vointi muutoin touhuilut sallii. ;) mullakin viisaudenhampaan poisto edessä ensi kuussa, en minäkään innolla odota. :(

Pikkutonttu - jos sama trendi jatkuu, niin nythän se tärppikierto pitäisi olla yk2. :) ja ensi kerralla teidän pikkuinen jaksaakin sitten loppuun asti, se on jo päätetty, eikö vain? :)

Sli - onpa kyllä erikoinen kierto ja vuoto. kurjia tuollaiset. :/

Enah - tervetuloa mukaan!

omassa tilanteessa ei mitään uutta. kp 37 (laskin siis eilen väärin), menkkoja odotellessa..

Kyllä nyt on näreet näin että kukka^^, pikkutonttu ja minä ollaan kaikki jouduttu odottelemaan nyyttejä niin pitkään, että on syytä tärpätä heti eikä myöhemmin. Eikä Slille ja elennallekaan enää pitkää odottelua soisi.

Silmiini osui pari viikkoa sitten Metrossa ilmestynyt Kamala luonto -strippi, jossa haikara valitti tilausten puutetta, ja olin vähällä saada järjettömän pomppuraivarin julkisella paikalla. Tiedättehän, semmoisen raivarin että suuttumusta on pakko purkaa hyppimällä tasajalkaa todella älykkään ja kypsän näköisesti. MITEN NIIN MUKA EI OLE TILAUKSIA? Täällähän näitä olisi vaikka kuinka monta jonossa! Olisikohan haikaroiden aika uusia tilausjärjestelmänsä kun nykyinen selvästi mättää? Eikä sitten mennä tilaamaan sitä Tiedolta eikä Accenturelta!

Muutamilla teistä on näköjään omituisia menkkoja. Niin minullakin. Yleensä kp 2 on ns. Niagara-päivä mutta tällä kertaa vuotoa on hädin tuskin tiputtelua enempää eikä tuo eka päiväkään mitenkään runsasvuotoinen ollut. Pistää taas elättelemään toiveita josko nämä olisivatkin valemenkat. Pakko kai tehdä varmistustesti kunhan vuoto lakkaa kokonaan (ja hajota taas hiukan kun se kumminkin on nega). Jos nämä ovat ihan oikeat menkat ja näin niukat, toivon tosiaankin että se meidän uusi lääkäri tarttuu asiaan ja selvittää, mikä on vialla!

Takaisin