Sli, kiitti osanotoista. Hyvä, että sulla lääkkeet jo auttaa. Mulla meni viime syksynä VTI tosi pahaksi sen jälkeen, kun olin jo saanut lääkkeet. Ei siinä tosiaan juuri nukuta eikä mitään, ku pitää vaan vessassa istua. Ei se paheneminen tainnut lääkkeistä johtua (vaikka siltä tuntui), vaan siitä, että se eka lääke ei auttanut mulle. Mulla oli kanssa sellaista huimaavaa oloa ja lihassärkyä tai jotain, aikas huono olo. Valitin lääkärillekin, mutta ei se sitten mitään ollut. Että ehkä tuollaista huonoa oloa voi kuulua siihen. Soitin hädissään jo päivystykseenkin, mut sieltä sanottiin, että vain jos nousee 38 kuume VTIn yhteydessä, on syytä lähteä päivystykseen.
mame, tsemppiä odotteluun. Muuten, oon miettinyt tota pre-seediä. Vaikka se onkin mahdollisimman siittiöystävällistä, eikös silti olisi vielä parempi, jos ei käytä mitään liukkareita (jos siis se ei oo ongelma)? Me ei olla käytetty mitään yleensä... Ei kai se pre-seed kuitenkaan anna mitään lisäpotkua niille kavereille?
marusia21, kyllä mäkin muistan sut :) Täällähän sitä on jo vuosi pyöritty... mukava, että on muitakin pidempään täällä pyörineitä vielä mukana. Harmi vaan teidänkin kannalta, kun ei oo tullut tuloksia :( Tsemppiä sinne maanantain käynnille! Toivottavasti sieltä löytyisi lopultakin se apu ja auttaisi teitä nopeaan!
mekut, sillä viimesellä viikolla se homma taitaa pyöriä kyllä mielessä testaili tai ei. Kannattaa tehä niinkuin parhaalta tuntuu. Eikä stressaamisesta ainakaan kannata stressata...stressi voi tietysti hidastaa raskautumista, mutta ei se sitä kuulemma kokonaan estä... tsemppiä odotteluun! Mun mielestä muuten ovistestit vähentää mun stressiä...kun tietää millon täti on odotettavissa, ei tarvi jännittää niin pitkään kun kaikki on selvempää!
Täti on edelleen täällä... :) Kolme särkylääkettä oon vetänyt mahakipuihin.
Tsemppiä kaikille!