Hurick, tsemppiä testailuun..
PePa, hyvä, että täti tuli sinnekin lopulta! Josko tää seuraava kierto nyt sitten olisi vähän normaalimpi.
Iissa, hyvä, että ne menkat sieltä tulivat. Tsemppiä piikkihoitoihin!
mame, jooh, kaipa sitä vuotoa nyt sitten tuli ja tulee tarpeeksi. Toisaalta tuntuu ihan kivalta, että sitä on tänään ollu jo selvästi vähemmän. Toivottavasti sulle ei seuraavaa tätiä tule!!
kukka, on kyllä niin kurja tuo teidän tilanne. Jotenkin kuvittelis, että yksityiseltä saisi nopeammin apua, mutta se on sitten taas niin kallista. :( Mutta eihän sitä tosiaan ikinä tiedä, milloin tärppää. Toivottavasti pian! Tsemppiä kuntoiluun! Mä oon kans yrittänyt terveellistää ruokavaliota nyt. Lyhyen raskauden aikana tuli tutustuttua noihin raskausajan ruokasuosituksiin. Olisivat ihan terveellisiä varmaan kaikille...koitan niihin nyt tähdätä (ainakin paremmin kuin aiemmin) ja päätin jättää karkit pois lukuunottamatta menkkakarkkipussia ;)
Sais ruveta tää flunssa menemään pikkuhiljaa ohi. Harmittaa kun hienot syyskelit menee ohi vaan täällä sisällä maatessa :/ Äskenkin tuli turvauduttua taas Finrexin juomaan mitä ei sitäkään raskautta yrittäville suositella. Vaikka eipähän se tässä kuukautisten aikana haittaa.
Tänään oon mietiskellyt että kyllä tää pitkittynyt lastentekovaihe kieltämättä alkaa taas hieman painaa... Onneks toivoa on aika paljonkin, mutta siltikin sen tuntee nahoissaan. Joulukuussa ois yksi reissu jossa olisi hyvä jos en olisi vielä raskaana, mutta haluun olla silloin jo raskaana, en tiiä miten jaksan jos en ole... Mutta päivä kerrallaan, tai kierros kerrallaan :) Täällä on muita joilla on paljon huonompi tilanne kuin mulla, joten en valita... kertoilinpahan vaan omia tämän päivän ajatuksia.
Niin, ja pakko lisätä, että vauvaan päättyvä raskaus olisi ollut meille niin tervetullut yhden vuoden, yhden kuukauden, yhden viikon ja yhden päivän ajan :) :)