Moikka
Elenna Kuulostaa lupaavalta nuo oireet! Sormet ristiin plussan puolesta.
Hehel Voi harmi sitä tätiä, mutta hyvä, jos kierto alkaa normalisoitumaan! Odottelen itekin, että sais edes tasasen (ja mielellään lyhyehkön) kierron, jos ei plussaa tule. Nyt saa vähän arvailla millon vois se ovis olla, kun kierto huitelee jo yli 40.
Sli Oi, 6 vko on kyllä niin pieni <3 Onnea kummiudesta ja toivotaan plussaa!
Taru81 Tervetuloa ja pikaista raskautumista! :)
Evo Tervetuloa sullekin. Tosi ikävä kuulla sun koettelemuksista. Itsekin km:n käynyt joskus läpi, joten ymmärrän tuntemuksia, vaikka itse pääsin sinuun verrattuna helpommalla. Toivon sulle myös pikaista raskautumista.
mame Toivottavasti nyt tärppäs. Navakkaa plussatuulta sinne päin!
PePa Pahoittelut negasta. Pysyihän täti pois? Ootko uutta testiä tehnyt?
Nobody Pahoittelut sinnekin negasta. Mikä siellä on nyt tilanne?
Hurickin tavoin olen kuullut samaa, että iltapäivästä vois paremmin plussata. Ite oon aamusta tehnyt kyllä kaikki testit, joten en tiedä kuinka pitää paikkansa. Itekin plussasin esikoisesta vasta kp39.
Musta tuntuu, että mulla nippailee ja kipuilee ja särkee ja tuntuu kokoajan kropassa jotain. Oli kierron mikä tahansa vaihe menossa. Joten en oikein osaa sanoa milloin mikäkin loppuu tai alkaa.
Minä ite Täällä kp 43 ja edelleen odotellaan jotain tapahtuvaksi. Pe oli nega ja jaksoin odottaa testin kanssa jopa eiliseen - taas nega.
En tiedä onko mun oireet oman pään sisällä vai onko ne totta, kun tuntuu niin raskaalta edelleen. Saan kuvotuskohtauksiakin, joten aikamoisia temppuja voi kai omakin pää tehdä ja ei tää jatkuva testailu varmasti auta. Nyt mä päätin, että on aika ottaa pieni timeout tässä mun hössötyksessä. Mulla on menossa vasta eka yk, joten matkaa voi olla aika paljonkin vielä edessä ja helpommalla pääsen, jos otan vähän iisimmin. Odotan nyt ainakin perjantaihin ennen testin tekemistä, jos tätiä ei kuulu ja koitan ajatella jotain muuta.
Mukavaa viikkoa kaikille!