Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt ihan vaan äkkiä työajalla kirjoittelen että plussa tuli myös Clearbluesta; Raskaana 2-3 viikkoa :D Jippii!!!

Kiitos paljon kaikille onnitteluista!!!

pikkutonttu: Mukavaa kuulla, että jälkitarkastuksessa oli kaikki hyvin. Koskettaa kyllä lukea viestejäsi, luulen että on hyvä käydä puhumassa ammatti-ihmiselle ja selvittää vähän ajatuksia. Nuo läpikäymäsi tunteet kuulostaa tutuilta täälläkin. Jos minäkin joudun toisen kerran tämän kokemaan, uskon jo tavitsevani muutakin kuin mieheni tukea. Nyt yritän kylläkin olla miettimättä liikaa sitä vaihtoehtoa. Hyvää ja rentouttavaa matkaa kaikesta huolimatta!

Mulla ei tyhjennys onnistunutkaan kuten aloin jossain vaiheessa epäillä, vaan sain tänään uudet lääkkeet kotiin. Toivottavasti niillä menisi nyt tyhjennys loppuun.

Mä olen näköjään alkanut vierailemaan täällä useammin. :) Joskus talvella ilmoittauduin mukaankin keskusteluun, mutta on sitten jäänyt vähemmälle. Ehkä kun uuteen yritykseen joskus pääsen, alan kirjoittelemaan useamminkin, jos sopii vielä tulla takaisin. Vähän optimistiseltä kyllä kuulostaa ketjun otsikko enää tässä vaiheessa.

Heips! Täällä myös uusi tulokas tälle palstalle! :) Kuumeiltu on jo vuosia ja vihdoin muutama kuukausi sitten aloitettu yritys! Jeij! ;) Olen 23v ja pääkaupunki seudulta. Avokin kanssa ollaan asusteltu yhdessä pidemmän aikaa, mutta vuosi sitten ostimme ensimmäisen yhteisen asunnon. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta! Kovasti toiveissa siis Raskaaksi 2012! Viimeisin ovis on ollut menneellä viikolla elikkä nyt sitten odotellaan muutama viikko että onko onnistanut! :) Onnea kaikille plussanneille ja Pahoittelut niille joita keskenmeno on koetellut! -Juliah-

Unelma-Anelmalle hurrrrjasti onnea ja paljon tarrasukkia, ihanaa!!! :)

Täällä ootellaan kuumeisesti ensi viikkoa, että kuinka käy. Kurvaako täti kylään vai nou. Tänään oli viimeinen punkteeraus ja tulehdus on selätetty, aloitin suolahuonehoitosarjan ja toivon sen lopullisesti karkottavan nämä pöpöt kehostani. Lääkäri kyllä varottelin raskauden aiheuttamasta limakalvoturvotuksesta ja uudesta poskiontelotulehduskierteestä, mutta mä oon päättänyt nyt parantua ja hyvillä mielin yrittää raskautua. :)

Kaikille tasapuolisesti lämpimiä myötätuulia! :)

Unelma-Anelma Hirmusti paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkia pienelle matkaan :)

Täällä vihdoinkin loppui vuoto. Laskureiden mukaan ensi viikolla 22. päivä -> alkaen olis ne hedelmällisimmät päivät. Tilasin ovistestejä niin pääsee sitten leikkimään niiden kanssa :)
Laitoin tänään ison kasan työhakemuksiakin menemään, joten en oikein tiedä kumpaa toivoisin enemmän, ovista vai että joku noista työpaikoista kiinnostuisi hakemuksestani :D

mimsu, täällä on peukut pystyssä että siellä tärppäis :)

pikkutonttu, hyvä että vuodot on jo vähentyneet. Paljon jaksamisia ja haleja. Rentouttavaa lomaa!

Toive3, onnea ovisbongailuun, jospa se ovis sieltä vielä tulis. Tai sitten yllättäis teidät niin että tärppäiskin tietämättäsi ;)

vatukka, harmi ettei tyhjennys heti onnistunutkaan. Kovasti jaksamisia nyt että jaksat tämän vaiheen yli, ei varmastikaan helppoa ole. Mutta älä menetä kokonaan toivoasi, kyllä se plussa saattaa teidätkin vielä yllättää tämän vuoden puolella ;) 

jama, kiitos :) Ihanan positiivinen asenne sulla, niin sitä pitää! Nyt pöpöille kyytiä ja vahvoja plussatuulia sinnepäin!

PePa, kiitos! Kiva että pääset laskemaan jo tärppipäiviä. Onnea oviksen bongailuun sekä työnhakuun!

mame, odottaminen on niin turhauttavaa, mutta onneksi ei ole enää montaa päivää jäljellä. Vahvoja plussatuulia sinnepäin puhaltelen!

Empä näköjään osaa olla täältä pois. Täytyy kai ruveta varovaisesti vierottumaan kunhan aikaa vähän kuluu. Plussatuulia ja hyvää oloa kaikille tasapuolisesti!

Heipparallaa!

Unelma-Anelma; hurjan paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! :)

Tantziki; tervetuloa kuumeilemaan! :)

butterfly85; mielenkiintoinen tilanne.. onneksi sait tietoa apteekista. kauan ootte yrittäny miehesi kanssa lasta?

mame; täällä jännäilen sun puolesta! Peukut pystyyn että nyt tärppi tulee :)

mimsu; plussatuulia sinne!

PePa; teille paljon voimia!

pikkutonttu; rentouttavaa lomaa teille, kaikesta huolimatta <3

Juliah; tervetuloa!

Omaa; kp 19 menossa.. en oo tikuttanu ovista tässä kierrossa.. on ollu tosi hyvä fiilis nyt :) saannu ruokavalioon tehtyä remonttia :) eilen oli kyllä jännää tunnetta alavatsalla.. menkkatuntemuksia ja semmosta nipistelyä.. :S mistä lie johtuu.. ja kahvin juojana eilen töissä ei kahvi maistunut sitten tippaakaan! :O normaalisti tulee ainakin 2 kuppia juotua.. :/ ja tänään valkovuoto oli jotenkin rusehtavaa!? outoo.. mut tuskin noi mitään tarkoittaa ku kp 19 vast menos.. luulen että tohon kahvijuontiin vaikuttaa ruokavalioremontti..  tässä kierrossa ei ole edes odotukset kovinkaan korkealla koska edellinen kierto oli sen 90 päivää.. eihän tuommosilla kierroilla voi ees tärppi käydä.. kuukaus vielä niin pääsee tutkimuksiin, jee!!! :) yks kaverikin ilmoitti odottavansa lasta, yrittäneet vaaan 2kiertoo, eikä itestäni tuntunu yhtään pahalta :) ennen tunsin kolauksen kun joku ilmoitti odottavansa lasta.. ehkä tuo kun tietää pääsevänsä tutkimuksiin niin on rentouttanu itseeni niin paljon että ei stressaa enää niin paljoa :)

Toivotaan että moni täällä nyt plussan saisi pian! :)

kukka^^ Plussatuulia sinne :) Tuollainen ruokavalioremontti tekis kyllä hyvää itsellenikin :D Jos ei sinne nyt plussaa ilmesty niin toivotaan ettei ainakaan yhtä pitkää kiertoa tulis kun viimeksi, 90 päivää on kyllä ihan liikaa o.O

Kävin tänään jälkitarkastuksessa ja siellä kaikki näytti olevan ok. Vähän harmittaa että lääkäri puhui niin huonoa suomea että jäi nyt kysymykset kysymättä. Olisin halunnut kysellä vähän mun kuukautisista, kun ovat aika epäsäännölliset, mutta jätin sitten kysymättä kun en olisi vastausta kunnolla kuitenkaan ymmärtänyt. Ei mulla mitään ulkomaalaisia ja maahanmuuttajia vastaan ole mutta olis ihan kiva ymmärtää ja pystyä kommunikoimaan lääkärinsä kanssa :/ 
Onneksi meillä kuitenkin on vielä lokakuussa aika naistenklinikalle lääkäriin, täytyy siellä sitten kysellä kaikki mitä on jäänyt mietityttämään.. Kovasti oli terveydenhoitaja ja lääkäri huolissaan mun jaksamisesta ja psykologin numeroita jakamassa, täytyy laittaa talteen, mutta tällä hetkellä ainakin tuntuu siltä että kyllä tässä jo pahimmasta on päästy ja katse suunnattu eteenpäin. Mutta voihan se tietty olla että jossain vaiheessa voisi olla ihan kiva käydä juttelemassa jonkun ulkopuolisenkin kanssa. Hyvä että on vaihtoehtoja :)

Unelma-Anelma: Onnea plussasta! Monesko yk oli menossa? Kiitos tsemppaamisesta :)
mimsu: Toivottavasti siellä nyt olisi onnistanut! Jaksamista tylsään vaiheeseen :)
LiljaMaria: Pahoitteluni menkoista! :/ En tiedä pomolle kertomisesta vielä mitään, kun en koskaan ole raskaana ollut, mutta kun on itellä vakipaikka niin varmaan vaan sanoisin että oon sitte raskaana ja uskoisin pomon ottavan asian ihan hyvin. Uskoisin myös että työkaverit ja asiakkaat olisivat tosi iloisia puolestani.
pikkutonttu: Kiitos tsemppaamisesta! :) Kyllä sustakin vielä äiti joskus tulee ihan varmasti! Nyt vaan sitten muistat nauttia Kreikan lomasta! :)
butterfly85: Hyvää kun sait vastauksen ongelmaasi :)
Toive3: Yhtään en vaan uskalla luottaa mihinkään oireisiin että ne kertois raskaudesta, kun eivät ole tähänkään asti sitä merkinneet :/ Toivotaan nyt kuitenkin että siellä olisi ovis tapahtunut ja tärppi käynyt! :)
vatukka: Kyllähän tänne sopii tulla :)
Juliah: Tervetuloa joukkoon!
jama: Tsemppiä ja pikaista paranemista !
PePa: No sullahan on monta rautaa tulessa! :) Toivottavasti nyt oviksesta plussaisit tai sitten edes saisit jonkun hyvän työn!
kukka^^: Kiitos tsemppaamisesta! :) Kyllähän siellä ihan hyvin on voinut tärppikin käydä. Jospa rusehtava vuoto oli kiinnittymisvuotoa!?

Omaa: Tänään on Kp 21 ja Dpo 8. Mitään kiinnittymiseen viittaavia oireita ei ole ollut. Voihan toki olla että sellaisia ei tulekaan.Nännit nyt tosin ovat aristuneet uudestaan ja rinnat ovat ehkä vähän turvoksissa, mutta se nyt varmaan kertoo vain tuloillaan olevista menkoista. Kuivaakautta ei nyt sitten ole ollut jostain syystä ollenkaan, mutta eipä tuohon epätavalliseen valkovuotoiluun ole aiemminkaan ollut raskaus syynä eikä myöskään mitkään muut vaivat. Se vaan on. Ajoittain on munasarjojakin nippaillut, mutta sitä nyt on ollut aiemmissakin kierroissa, eikä sekään ole ollut merkkinä mistään. Aamulämpöjä olen muutamana aamuna mitannut. Tavallisesti se on ollut 36,5 ja tänään se oli 36,7. Täysin normaali pieni heitto joka voi johtua ihan mistä vaan. Esimerkiksi siitä, että kurkkuni on nyt hieman kipeä.

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 45, joista keskenmenoja 7.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 2.

Plussista 32 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 6 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 7 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Nyt toimii meilläkin netti! Pääsee taas vastailemaan ja elämään mukana palstalaisten iloissa ja murheissa.

Toivotaan, että nuo mamen oireet olisivat ihan todellisia! Vielä saa jännätä. :) Jotkut meistä tietysti mieluummin selittävät mahdollisia oireita muilla tekijöillä, niin sitten pettymys ei ole niin suuri, jos testi lopulta näyttääkin negaa. Itsekin pyrin olemaan realisti, joten maltin yritän pitää matkassa, joskus siinä onnistuu, joskus ei. Tsemppiä sinne odotteluun! :)

Tervetuloa uusille!

Olin ajatellut vastata vaikka kenelle, mutta tyttö ei nyt annakaan äidin istua koneella, ei sitten yhtään. Joten pahoitteluni vain kaikille teille, jotka käsittele keskenmenon aiheuttamaa surua. Ikävää, kun monella ei edes tyhjennys voi hoitua kerralla kunnolla. :(

Täällä saatu tänään haalea plussa, värillinen, mutta pakko testata huomenna vielä jos olis vaikka vähän vahvempi ei uskalla vielä iloita...

Unelma-Anelma: Kiitos rohkaisusta, kyllä tässä yritetään uskoa uuteen raskauteen, ainakin jollain aikavälillä. :) Paljon onnea plussastasi!

mame: Kuulostaa kovin lupaavilta oireet, vaikka olen kyllä yrittänyt mennä samalla asenteella oireiden tulkitsemisen kanssa. Toivotaan kuitenkin parasta!

mimsu: Kiitos! Jostain luin, ettei tyhjennys usein onnistu lääkkeillä keskeytyneessä keskenmenossa. Tää "jostain" on taas jotain keskustelupalsta tietoutta, siis hyvin luotettavaa... Ihanaa kuinka positiivisella mielellä suunnittelet tulevaisuutta, tuosta sopii jo ottaa mallia. :)

Syy miksi tältä palstalta hävisin alkuunsa oli se, että täällä on niin paljon kuumeilijoita, ettei kaikkien kuulumisten perässä tunnu pysyvän mitenkään näin hataralla päällä. Siispä toivotan vaan kaikille tasaisesti plussatuulia ja tsemppiä niille, joilla kaikki ei suju ihan suunnitelmien mukaan.

Itsellä ei mitään uutta, lääkkeet eivät ole tehneet niin mitään ainakaan tähän mennessä. Huomenna on lääkärin soittoaika, jos sitten selviää onko tässä kaavinta edessä. Niin kovasti jo haluaisin uuteen yritykseen ja takaisin kuumeilemaan.

hehel ja vanilj, kiitos paljon :)

kukka^^, kiitos! Kiva että pääsette tutkimuksiin ja olet noin positiivisin mielin :)

mame, kiitos :) Meillä oli vasta eka virallinen kierto menossa vaikka muutama kuukausi "yritettiinkin" jo ennen sitä. Esikoisen imettäminen kun blokkasi kierron kokonaan. Esikoisen kanssa tärppäsi jo kolmannessa kierrossa että tosi nopeasti on meillä nämä tärpit käyny. Täytyy kyllä kiittää onneaan.

sarah81, onnittelut haamulista!

Hei kaikille!! :)

Olen 28v. tuore rouva, jolla alkoi pikkukakkosen yritys tässä kuussa. Esikoispoika täyttää lokakuussa 5vuotta, ja nyt olisi toiveissa sisarus. :) Miehelleni tämä olisi ensimmäinen biologinen lapsi.

Tänään menossa kp17 ja oviskin tuli aiemmin tällä vkolla bongattua ja hyödynnettyä. ;) Pikku-mies tärppäsi aikoinaan ensimmäisestä kierrosta, mutta synnytyksen jälkeen ovulaatiokivut ovat alkaneet vaivata. Ei sitten tiedä, miten tällä kertaa onnistuu/miten nuo kipuilut vaikuttavat.

Esikoisen aikaan kirjoittelin helistimen palstoilla, mutta nyt olivat sivut muuttuneet niin kovasti, että siirryin tänne. Täytyykin alkaa kahlata tätä ketjua hieman läpi, että pääsee kärryille. :)

Ihanaa viikonloppua!
Ella

Ella84 Meidän esikoispoju täyttää myös lokakuussa 5v :) Niin ja tervetuloa mukaan, pikaista tärppiä teille :D

mimsu: Mulla on kyllä niin vahva tunne siitä että taaskaan ei ole tärppi käynyt. Uskon kyllä että mekin joskus se vauva saadaan, mutta ei taatusti vielä pitkääään aikaan. Toivottavasti teillä nyt olisi tärppi käynyt! Saisit alkaa suunnitteleen noita koulukuvioita paremmin. :)
Kellitys: Kiitos tsempeistä! Vaikka en kyllä yhtään jaksa uskoa että nyt olisi meitä onnistanut.
sarah81: Onnea haamusta!
vatukka: Jaksamista sinulle! Toivottavasti pian pääsisitte uuteen yritykseen! :) Ite en kyllä jaksa uskoo että taaskaan olisin raskaana.
Unelma-Anelma: Teillä on kyllä todellakin ollut onnea matkassa! :) Ei tää yli vuoden (ja ehkä vielä enemmänkin) yrittäminen mitään herkkua ole.
Ella84: Tervetuloa joukkoon!

Omaa: Kp 22, Dpo 9 menossa. Viime yönä alaselässä oli jotain epämukavuuden tunnetta ja rinnat ovat hieman aristuneet. Aamulla tehty testi nega. Ei jaksa enää asia edes masentaa. Negoihin on jo niin tottunut.

Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa! :)
Onnea kaikille jokka on saaneet plussaa! Muille hurjasti psotiivisuus tuulia!

Mulla tuli menkat parisen viikkoa myöhässä. mutta eipä se haitannu. Oli aika niukatkin. Nyt odotellaan uusia menkkoja. Miehen kanssa ei ole ehditty juuri puuhastella, kun on kamala kiire koko ajan tai mä oon ollu töiden jälkeen tosi väsynyt. Perjantaia-aamuna olis molemmat halunnu, mutta kun aika ei riittänyt. Piti sitte  jättää leikki kesken.. Jospa sitte vaikka tänä aamuna... ;) Mutta joo ei olla nyt kokeiltu tulla raskaaksi, mutta jotenkin vaan taustalla sellainen olo, että se sattuukin nyt, kun ei kokeilla/yritetä. :D Tosin ei se haittaa. Mulla on tammikuun loppuun tällä hetkellä tuota äippäloman sijaisuutta.

Niin ja tuolla työpaikassa on joku vauvabuumi menossa. Jospa se vauvapöpö tarttuis muhunkin! :D

Heipähei kanssakuumeilijat!

Meillä meneillään yk1 ja kp16...Täällä ollaan nyt miehen kanssa pupuiltu oikeen urakalla tämän viikon aikanaemoticon joten toivon mukaan tärppää. Oli muuten tosi outoa ekaa kertaa elämässä olla ilman minkäänlaista ehkäisyä (sitä alkoi väkisinkin "luulosairaileen" että nytkö siellä jotakin mahassa tapahtuu tms) hehehe, vaikka ovis on siis laskureiden mukaan vasta ens maanantaina 20.8) emoticon

Kärsivällisyys on muuten yksi mun huonoista puolistani, sillä en malta todellakaan odottaa kauaa jos jotakin todella paljon haluan.
Tämä mun kärsimättömyys mua vähän itseasiassa pelottaakin, sillä kun olen jo pidemmän aikaa näillä palstoilla lukenut muiden tarinoita, niin olen tästä vauvan hankinnasta oppinut näin alkuun ainakin sen, ettei se aina onnistu niin helpolla kuin mitä elokuvissa annetaan ymmärtää..

Toivon mukaan kaikki nyt kuiteski menisi ihan hyvin, ja että ei kellekkään meistä enää tulisi huonoja uutisia.

Viikonloppuja! Meikä menee jatkaan olohuoneen seinien maalausta!

Takaisin