Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dumbo:lle isot onnittelut plussasta! <3 sinne isot läjät tarrasukkia matkaan! <3

Pikkutonttu: voi ei.. ei voi olla totta... isot pahoittelut sinne! <3 paljon voimahaleja! <3
Jessica: voi hittolainen sielläkin km :( isot halit!<3 jaksamisia paljon <3

Suuret pahoittelut ikävistä keskenmenouutisista. :( Tosi harmi juttu.

Täällä testasin tikulla ja ovista pukkais, jeijj! Siihen on jo vähän valmistauduttukin.. :) Huomenna toinen punkteeraus viime viikkoisen punkteerauksen jälkeen ja vähän alkais olla toivoa paranemisesta. Vaikkakin vietin viime viikon perjantain päivystyksessä kipulääkepiikityksen saaneena, pääkivut punkteerauksen jälkeen oli aika tosi kovat. :( toivotaan että huomenna menisi paremmin ja aurinko alkaisi paistaa tähänkin risukasaan.
Tänään myös posti toi odotetun kirjeen - rakennusluvat saatu! Sitten vaan aloitusta suunnittelemaan.

Jessica3 :((((
Voi perse. Harmittaa aivan älyttömästi sun puolesta. Oon monet kerrat susta jutellu miehelle, ku ollaan monesti menty ihan samoilla kiertopäivillä ja nyt kun plussattiinkin samaa aikaa niin oli mun mielestä tosi hienoa! Ja nyt ollaan molemmat tässä tilanteessa. En tajua miten voi olla näin paljon keskenmenoja näin lyhyessä ajassa.

Mä kävin molemmat veritestit, mutta en oo vielä soittanu tuloksia ku gynellä jo todettiin että on kesken. Siellä sanottiin, että saa alottaa uudestaan heti, mutta meillä tilanne tosiaan sitten sattumalta vaihtu. Tällä viikolla ois ovis, mutta just sanoin miehelle, että se saa päättää pupuillaanko vai ei. Kuulemma ihan tylsää, kun kaikki paineet menee aina sille, mutta sanoin että se kestää niitä paremmin ja niin se onki. Saa nähdä miten tehdään. Toisaalta haluisin niin sata kertaa mieluummin kevätvauvan ku syys/talvivauvaa, joten saa nähdä että jos nyt tosiaan menee pidemmälle ni että meneekö sitten suosiolla sinne ens vuoden puolelle. Kovin pitkään en kyllä uskalla venyttää, kun ei se näytä ihan niin helpolla käyvän kun luuli. Hitto jos ois heti tärpänny ni tässähän oltais jo vatsa pystyssä...

Heips kaikille!

Pahoittelut kaikille teille, jotka olette saaneet keskenmenon :( 
Ja onnea plussanneille!

Omaa:
No nyt se yritys pääsee ihan kohta oikeasti vauhtiin... :D

Viimeinen pilleri lähtee HUOMENNA!! On sitä odotettukin :)

Meillä on TJOT-meininki, eli oviksia ei tikutella, onneksi ei tarvitsekaan kun muutenkin pupuillaan melkein joka päivä.. ;) 

Plussatuulia kaikille! Jännityksellä tuleviin viikkoihin...

Ei [sensuroitu], lisää keskenmenoja! Voimia teille, pikkutonttu ja jessica3!

Kuules nyt, Jumala! Juurikin sinä siellä nk. yläkerrassa. Olen hyvin skeptinen olemassaolostasi koska tämä maailma, jota sinun luomaksesi väitetään, on aivan liian täynnä epäoikeudenmukaisuuksia. Rohkenen silti puhutella, koska nyt suoraan sanottuna vituttaa sekä omasta että muiden puolesta ja on ihan pakko avata sanainen arkku siltä varalta, että a) olet olemassa ja b) kuuntelet. Pahempiakin ongelmia tässä maailmassa toki on kuin keskenmenot mutta se ei tarkoita sitä, että kenenkään pitäisi joutua sietämään keskenmenoja, etenkään toistuvasti. Vielä pahempaa on ns. selittämätön lapsettomuus. Jos olet niin hyvä tyyppi kuin pappissukulaiseni väittää ja niin kaikkivoipa kuin sinun jumaluutena pitäisi olla, voisit osoittaa sen vaikkapa niin, ettet antaisi luomassasi maailmassa tapahtua näin paljon luonnon kämmejä. On myös täysin väärin, että jotkut sikiävät rankasta juopottelusta ja röökin käryttämisestä huolimatta ja jotkut silloinkin, kun käyttävät ehkäisyä, kun taas vastuuntuntoisilla ja hartaasti lasta toivovilla on vaikeuksia. Voisit tehdä jotain näille asioille, kiitos! Turhautunein terveisin nimimerkki Catriona, jonka oikean henkilöllisyyden tietänet kertomattakin.

Joo, leidit, ihan hiukkasen nousee nyt sauhua korvista. Jos joku vielä kerrankin jauhaa jotain "Jumalan tahdosta", "tarkoituksesta" tai siitä, että "luonto hoitaa", en vastaa seurauksista. Tätä mielentilaa ei piristä lainkaan se, että meidän lapsettomuusklinikka on nostanut hintoja oikein reippaasti. Ei huvittaisi lähteä klinikan vaihtoon mutta nyt puhutaan satojen eurojen eroista hoitojen hinnoissa eikä me olla niin äveriäitä etteikö niillä satasilla olisi väliä. 

Jessica3 Pahoittelut sinullekin =(

Catriona Miten ne kehtaa tollasta tehdä? Hienoa leikkiä jumalaa toisten viimosilla pennosilla!
Mutta ei tuohon sinun kirjelmääsi voi sanoa kuin AAMEN!

Ihan käsittämätön on kyllä tämä keskenmenoaalto. PLUSSA-aaltoje me tänne pyydettiin eikä mitään zunameja pilaamaan kaikkien mieltä =/

ON: Huvikseni tikutellut ovista millon mitenkin ja päiviäkin jäänyt välistä. Ensin haalea ja eilen ei lainkaan viivaa. Puhuin miehelle, että oikea aika voisi olla nyt käsirysyssä ja nukkumaan mennessäni eilen olin jo varma ettei mitään tapahdu ja kierron saa taas unohtaa kun mies jäi pitkäksi aikaa katselemaan vielä televisiota. Nooh kyllä se piti nukkumaan tullessa huolen, ettei kiertoa hukkaan heitetä :D Hyvä, että on enemmän hänkin mukana tässä ja pohtii oikeita päiviä. Eilen siis nippasi vatsasta ovismaisesti joten toivotaan, että se myös oli juurikin se ja että jotain positiivista olisi tapahtumassa. Jospa vaikka 10 kerta toden sanoisi :P

mimsu: Toivottavasti siellä remppa on nopeasti ohitse :)
jama: Onnea ovisplussasta!
ainut: Jos meilläkin olis heti tärpännyt niin olisin kerinnyt jo synnyttämäänkin :D
hehel: Onnea yrityksen aloitukseen! :)
Catriona: Hyvän kirjeen yläkerralle laitoit. AAAMEN!
Perhoska: Jospa se kymmenes kerta tosiaan teille tärpin toisi :)

Omaa: Tänään on DPO 0. Kerrankin ihan oikeasti olen tuntenutkin oviksen! :) Pupusteltiin sitten jo varoiksi viime yönä ja tänään illalla pitäisi ottaa uusinta erä :)

Ei muuta kuin AAMEN Catrionan kirjelmälle! Olen täysin samaa mieltä.

2/3 punkteerauksesta selvitty, hengissä. Nyt oli hyvä lääkäri ja puudutus toimi. Jos ei yritettäisi masuasukkia aluille, ensi viikolla olisi riittänyt pelkkä röntgen poskionteloista, mutta kun nyt on näin ja oviksetkin menossa niin punkteeraus on turvallisempi vaihtoehto. Mitään erikoista pöpöä ei onneksi viljelyissä löytynyt, että infektio pitäisi olla takana päin, niinkuin antibioottikuurikin kohta. Tulehdus on kuitenkin vasemmalla puolella ollut ns. pansinuiitti, eli sekä sivuontelot että otsaontelot ovat kärsineet infektiosta. Kaikkea sitä ihminen saa kestääkin, vaikka nyt pitäisi olla se aika kun nautitaan elämästä. Mutta jospa tämä tästä, positiivisin mielin! :) Ja suotuisia tuulia toivottelen teille kaikille! :)

nyt vasta pitkän ajan jälkeen jaksoin taas kirjoittaa, joka päivä olen kyllä tekstit lukenu. On ollu töissä niin kiireistä ja päivät on menny vaan nukkumiseen, niin ei oo jaksanu kirjotella.

Ikävää kuulla, että täällä on nyt meneillään tälläinen keskenmenojen vyyhti, kauheaa menettää kauan toivottu pieni ihmisen alku!  Mitä näitä tekstejä olen lukenut niin olen huomannut, että miten hyvin te ootte kuitenki jaksanu kaikesta huolimatta, se on kyllä hienoa. Niinhän se on, että aika parantaa haavat, tai ainakin yrittää.

Mulla ois yks kysymys :) Te joilla oli hormonaalinen ehkäisy käytössä ennen yritystä, niin kuinka sekaisin teiän kuukautiskierrot meni? Mulla on menossa nyt kiertopäivä 44/35(normaalisti ollut ilman hormonaalista ehkäisyä) eikä menkkoja näy eikä kuulu. Kaks testiäkin oon tehny vaikka en nyt ole oikein epäillytkään, että raskaana olisin. Oon kaks kertaa aiemminki lopettanu ton hormonaalisen ehkäisyn käytön ja muistaakseni sen jälkeen on maksimissaan toi 35 pv menny ennen ku menkat on alkanu ja nyt tällä tavalla.. Tottahan se on, että voi olla et menee pitkiäkin aikoja ennen ku kierrot tasaantuu, mutta pitikö sen just tähän sattua! Yrittäminen ois kovasti menossa ja hirmuisesti miehen kanssa ootellaan jälkikasvua :)
Olipa pitkä sepustus :/
Musta on muuten tosi hienoa, että on olemassa tällänen keskustelupalsta jossa voi jakaa kokemuksia toisten kanssa! propsit sille! :)

-MJ: Viimeksi kun lopetin pillerit, ekat kierrot oli yli 40 päivää, sitten vähän alle ja sanoisin että noin 3-4 kierron jälkeen se tasaantui 29 päivään...

Dumbo., sehän se oli meidänkin äidillä huolena että jäädään ilman ammattia. Mutta moni kurssikavereista kulki luennolta luennolle masu pystyssä :) Ite olin kyllä päättänyt (äidin painostuksen alla) että valmistun ensin, mutta näin jälkikäteen ajateltuna olisinhan tuota ehtinyt myöhemminkin loppuun opiskelemaan. Varmasti äitisi iloitsee asiasta loppujen lopuksi, oli ensireaktio mikä hyvänsä ;)

pikkutonttu
, voi ei! Olen todella pahoillani että teillä kävi taas näin *hali* Niin epäreilua...

mimsu, kyllä meillä tiedetään että jossain foorumilla kirjottelen kun joutuu tuo mies meidän poitsua aina sen aikaa katsomaan. Mutta ei se tiedä (kai) että mitä kirjoittelen. Ei sitä kyllä oo kiinnostanutkaan. Sanoo vaan ettei musta saa tulla liian vakavaa tän raskautumisen suhteen eli lähinnä kauhulla se kattoo tai vaihtoehtoisesti nauraa kun kerron mikä vois parantaa mahollisuuksia plussaan. Eli ihan yrittämättä tässä pitäis raskautua ja tietenkin mahollisimman pian kun on miehellä vauvakuume, jotain ristiriitasta siinä siis on :D Tsemppiä kylppäriremppaan, jospa olisi pian ohi! Ja koitahan lepäillä että saisit selän kuntoon tärppipäiville ;)

ainut, onnea uudesta työpaikasta!

kukka^^, plussa-aalto laitetaan tilaukseen ja kaikkien nimet siihen kirjataan :)

mame, onnea ovisplussasta ja -bongauksesta, nauttikaa! :D

jessica3, eikä teilläkin! Olen niin pahoillani! *hali*

jama, onnea ovisplussasta ja jaksamista viimeiseen pukteeraukseen!

hehel, onnea yritykseen! Toivotaan että pillerit ei olis sekoittaneet kiertoa. Täälläkin mennään periaatteessa samalla tyylillä, mutta täytyy myöntää että laskeskelin tämän kierron oviksen kyllä...

Perhoska, hienoa että bongasit oviksen ja saitte sen hyödynnettyä. Nyt peukut pystyssä että nappais!

-MJ, yhdistelmäehkäisypillerien jälkeen mulla lähti kierto käyntiin tosi hyvin, eli kierto oli heti normaali. Nyt esikoisen jälkeen söin sektion vuoksi 3kk minipillereitä ja sain odottaa pillereiden lopettamisen jälkeen 4,5kk menkkoja (kyllä, muutama raskaustesti meni :D). Tosin siihen saattoi vaikuttaa myös imettäminen. Mun käsityksen mukaan kierron palautuminen on hyvin yksilöllistä ja ainakin noiden minipillereiden jälkeen on ihan normaalia odottaa kaksikin kuukautta kuukautisia. Harmi, että kierto on sulla nyt venynyt pitkäksi.

Omaa napaa, täällä odotellaan viikonloppua ja ensi viikon alkua kun ilmeisimmin (jos kierto ei ihan heitä härän pyllyä) menkkojen pitäisi alkaa tai olla alkamatta maanantaina. Lauantaina päästään vähän rentoutumaan miehen kaverin häihin. Jospa ei ainakaan sillon vielä kurvais täti kylään.

jama: Kiva kun tulehdus on alkanut helpottaa ja punkteerauskin oli onnistunut. :)
-MJ: Mulla oli ennen e-pillereitä kierrot aina 28-32 päivää. Pillereitä söin 7 vuotta ja sen jälkeen kierrot ovat olleet 22-61 päivää ja vieläkään yli vuoden yrittämisen jälkeen eivät ole tasoittuneet. Mutta minun kohdallani tuo kiertojen sekaisuus johtuu lievästä Pco:sta toisessa muniksessa.
mimsu: Pahoittelut selkävaivoista. Toivottavasti pupustelut onnistuu kuitenkin siitä huolimatta. :)
Unelma-Anelma: Kiitos ovisonnitteluista! :D Toivottavasti siellä ei tosiaan menkat yllätä silloin kun olette niihin häihin menossa. :/

Omaa: Yk 11, Kp 14 ja Dpo 1 menossa. Mitään erikoisempia tuntemuksia ei ole enää Femareista tai oviksesta johtuen ollut. Nännit tosin ovat olleet hieman arat eilisestä lähtien...

ps. Tikutin äsken ovista vielä varoiksi ja kerrankin se viiva on oikeesti alkanut haalistumaan oviksen jälkeen. Elimistö ainakin toimii nyt kerrankin oikein!

Pahoittelut vielä täältäkin kaikille keskenmenon kokeneille :/
On se kyllä niin väärin että kauan vauvaa toivovat ja yrittävät joutuvat vielä tuollaisia pettymyksiä kokemaan..

Menee nyt vähän omanapailuksi, pitää lukea teidän juttuja lisää paremmalla ajalla.
Voimistui se vuoto täälläkin vihdoin. En tiedä mitä ihmeen minivuotoa siinä alussa oli pari päivää, sitten oli päivän tauko ja sitten aukeskin hanat ihan kunnolla. En ole ihan varma että miten noita kiertopäiviä pitäis nyt sitten laskea mutta lasketaan ekasta kunnon vuotopäivästä eli nyt olis kp 4. 
Eilen meillä oli uurnanlaskupäivä. Tilaisuus oli rauhallinen ja pappi puhui kauniisti. Saatiin jättää hyvästit pienelle ja nyt voidaan kääntää katse tulevaan. Hieman on haikea ja surullinen mieli ollut mutta samalla myös helpottunut. Tuntuu hyvältä jatkaa eteenpäin. Ja pieni tyttäremme elää meidän sydämmissä ja muistoissa.

Moikka,

nyt menee turhan paljon omanapailuksi:

Kävin siellä tarkistusultrassa aamulla. Tilanne siinä mielessä hyvä, että molemmat follit olivat erittäin hienosti kasvaneet ja ympäristö muutenkin näytti erinomaiselta. Suurempi oli nyt 16 mm (eli kasvanut pari mm vuorokaudessa) ja toinen oli 14 mm (kasvanut miltei samalla vauhdilla kuin suurempikin). Ovulaatio on lääkärin veikkauksen mukaan sunnuntaina tai maanantaina... Eli nyt pitäisi laittaa kaikki voimat siihen että saisimme jotain aikaiseksi ovulaation aikaan. Mame: minulle lääkäri muuten kehotti pupuilua tänään illalla ja sitten samana päivänä kun tulee ovisplussa. Eli tänään illalla "valmiiksi varastoon" ja sitten vielä tyyliin sunnuntaina. Nythän meillä on ollut maanantaista saakka taukoa.

Raskaus nyt olisi tärkeä myöskin sen takia, että lääkäri sanoi aivan suoraan, että mikäli tästä kierrosta ei onnistu, hän voimakkaasti suosittelee seuraavaksi IVF hoitoa... ja sitäkin kokeiltaisiin vain kerran ennen mahdollista endometrioosileikkausta... Tämä sen takia, että endo jatkuvasti kasvaa, joten ratkaisuna on joko raskaus tai leikkaus, eikä montaa kk enää voi odottaa. Lääkäri sanoi, että olisi huomattavasti parempi mikäli raskaus saataisiin aikaiseksi ennen leikkausta, koska kuulemma leikkauksen mukaantuoma arpikudos jne. tekee sen, ettei tiedä miten se vaikuttaa tulevaisuuden raskautumiseen... Huh - kyllä nyt rupesi oikeasti ensimmäistä kertaa huolestuttamaan.... mitä jos tämä ei ollenkaan onnistu??

Ei varmaankaan auta muu, kun toivoa parasta, eikä liikaa miettiä syksyä...

Mitä teille muille kuuluu ?

-Mietintämyssy 2011- kp 14 / 30 ?

mimsu: Sinullakin on taustalla kaksi keskenmenoa :( Miten pitkään sinulla otti, että pääsit asiasta joten kuten yli. Asiasta ei kai koskaan voi päästä kokonaan yli, mutta niin että haluaa alkaa uusiksi yrittämään ja jaksaa uskoa seuraavan raskauden päättyvän onnellisesti. Itsellä usko vielä uupuu. Toivotaan, että siellä saatte hyödynnettyä oviksen ja tuloskin olisi toivottu!

Pepa: Siellä onkin ollut raskas päivä. :`( Selvisikö teille koskaan mitään syytä miksi enkelityttönne menehtyi? Olen ihan hirmu pahoillanne puolestanne! Onnea uuteen yritykseen! <3

mame: toivotaan, että tämä on nyt teidän kierto! Pidän peukkuja! <3

Unelma-anelma: Toivotaan, että täti ei muista saanua ja kaksi viivaa piirtyy tikkuun! Plussatuulta!

ainut: Miten saitteko hyödynnetyä oviksen? :)

Catriona: Usko on kyllä koetuksella kaiken tämän jälkeen, vaikka jotenkin haluan uskoa, että kaikella olisi joku tarkoitus. En vain yhtään tiedä mikä helvetin tarkoitus voi olla, että kokee kaksi keskenmenoa 7 kk sisään? Ei mitään tolkkua tai kohtuutta näissä taida olla. Ja helvetin klinikkakin, milläs oikeudella ne kehtaa kiskoa lisää rahaa kallissta hoidoista muutenkin? Huhhuh mitä settiä! Jaksamista sinne ja toivotaan ettei teidän tarvi jatkossa sitten asioida siellä klinikalla, tietysti sitä ennen pikkuinen voisi ilmoittaa tulostaa mielellään heti miten! <3

Perhoska: Toivotaan, että siellä pikkuinen olisi tarttunut matkaan! <3

Mj: Pillereiden jälkeen kierto tasottui heti 28 päivään joka enne pillerietäkin minulla oli. Toivotaan, et sieläkin kierrot asettuu.

Omaa: Täällä on ollut pitkä viikko, keskiviikkoinen tyhjennyt ei kerralla onnistunut ja joutuin saamaan lisää lääkettä kolmeen kertaan. Lisäksi kanava meni 2 x tukkoon joka tuotti mieletöntä kipua. Pihdeillä gyne sitten ronkki raskausmateriaalia pois joka oli helvetin kamalaa, mutta sitten aina kipu helpotti. Sain myös keskustella lapsettomuuslääkärin kanssa pitkät keskustelut ja hänen sanat kyllä loi uskoa parempaan tulevaisuuteen. Lisäksi sain tulevaisuuteen muutaman keskustelu ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle joka hoitaa keskenmeno ja lapsettomuus potilaita jotta saisin ajatuksiani ennen uutta raskautta käsiteltyä. Lääkäri oli sitä mieltä, että meillä on ollut nyt vain kohtuuttoman huono tuuri, mutta hedelmällisyys meillä on kuitenkin hyvä, koska raskaudet on alkaneet aika nopeasti. Vaikka kyllä mietin vielä,että jos hakeutuisimme väestöliittoon keskenmenon syiden selvittelyihin jos löytyisi joku syy millä vastaavia tilanteita voisi jatkossa estää. Miehenkin kanssa olemme saaneet asioita puhuttua ja olen huomannut, että olen ollut todella itsekäs tämän prosessin aikana ja mies on ollut aika koetuksella kanssani enkä ole huomioinut hänen tunteitaan ollenkaan ja yhtä pahalta tietysti tämä hänestä tuntuu vaikka fyysisesti minussa kaikki tapahtuukin. Tälläistä täällä, kauhea stoori, mutta selkeyttää omia ajatuksiakin kun kirjoittaa.

mietintämyssy: Toivotaan toden teolla, että teillä tärppäisi nyt, tosin tressi onnistumisesta ei paranna varmaan yhtään tilaasi. Joka tapauksessa olisi hienoa, kun teillä nyt tärppäisi eikä leikkausta vielä tarvittasi. Isoja asioita siellä mietittävänä, toivotaan hirmusti positiivisia tuloksia ensin ovistikkuun ja sitten muutaman viikon kuluttua raskaustikkuun. :) Tsemppiä ja yritä ottaa rennosti!

mimsu: Kiitos, kun jaksoit kertoa vaikeista asioistasi! Jotenkin auttaa hirmusti kun on joku olla on samanlainen tausta, ei ole ihan yksin kamalassa vieraassa tilanteessa, vaikka en tietysti ole iloinen, että olet saman joutunut kokemaan. Tunne on kyllä järkyttävä. Kun jätin pillerit 1v 4 kk sitten pois ajatellut, että elämä sen jälkeen olisi tälläistä, jos olisin tiennyt olisin jättänyt ne jo aiemmin, kun kyllä tuo kellokin alkaa itsellä tikittää. Olen aina haaveillut, että saan lapset ennen 30 ikää, mutta jos nyt saisi edes sen yhden ainoan ennen kuin täyttää 40 niin olisi kauheen kiva. :/ Mulle, lääkäri sano, et jos tuntuu kauheen pahalta yrittää niin kantsii ihan ottaa ehkäsy hetkeks takasin ettei tee asiasta itselleen liian rankkaa. Onneksi sitä ei tarvi vielä miettiä. Vaikka kyllä mua jotenkin hirvittää mennä puhumaan psykiatriselle sairaanhoitajalle, kun on se nyt sitten ensimmäinen kosketus siihen, et itse ei kovin hyvin psyykkisesti voi. Mut niinhän se on, et kovin vahvoilla ei just nyt mennä ja jos sen saa vielä puhua sellaselle joka on kohdannut vastaavassa tilnateessa olevia niin onhan se hyvä siitä puhua. oon yrittänyt alkaa tekemään ihan normaaleita asioita, etten vaan makais ja itkis. Välillä tuntuu paremmalta, päätettiin lähtee mökille yhdeks yöks ja heti täällä tuli kaupas yks tuttu vastaan ja kysy mitä kuuluu? Niin kyllä sai hammasta purra ettei hajonnut siihen paikkaan. Mut tätä sitten vaan on. Mukavaa kesälomaa vaan itelle! :(

pikkutonttu Kurjaa että tuo tyhjennys ei sujunut kivuttomasti :/ Voimia paljon sinulle! Hyvä että pääset keskustelemaan tilanteestanne, jospa siitä olisi apua ajatusten kasaamiseen :)
Vielä ei olla saatu mitään selitystä sille mitä meidän vauvalle oikein tapahtui. Meillä on lokakuussa aika lääkärille jossa käydään uudestaan kaikki läpi ja saadaan kuulla myös ruumiinavauksen tuloksia. Meitä kyllä varoitettiin että aina näille ei löydy mitään syytä, mutta toivon että jotain löytyisi, tietää sitten että voiko sama tapahtua uudestaan vai oliko vaan huono tuuri. 

Pepa Iso halaus sinne. Ihanaa että olit tyytyväinen tilaisuuteen ja kaikki meni hyvin. =)

mietintämyssy Voi ei, nyt siis kaikki peukut pystyyn ja sormet ristiin. NYT se tapahtuu =)

pikkutonttu Jaksamista. kamalasti olet sinäkin joutunut kärsimään viime aikoina =(

ON. nyt vain odotellaan sitten. Noin keskiviikosta lähtien hirveää turvotusta joka tuntuu vain pahenevan. Muutenkin tuntuu siltä kuin menkat alkaisivat huomenna.

PePa: Hyvä kun siellä tilaisuus meni mukavasti ja että vuotokin alkoi sitten lopulta kunnolla :)
mimsu: Pahoittelut rempan venymisestä :/ Ei oo kiva elää kaaoksessa.
mietintämyssy: No aika samanlaiset pupusteluohjeet siis saitte. Onneks mekin pupusteltiin miehen kanssa sillon ennakkoon. Olis muuten se ovis menny ihan ohi. Ja kyllä mä uskon että teitäkin vielä joskus onnistaa :)
pikkutonttu: Pahoitteluni kaikista noista keskenmenoosi liittyvistä operaatioista. :/ On kyllä ollut todella huonoa tuuria sinulla.

Omaa: Dpo 4 menossa ja ei ole oikein mitään uutta kerrottavaa. Valkovuotoa on tullut jokseenkin paljon ja munasarjoja välillä nippaillut. Nännien arkuuskin on jo loppunut.

Takaisin