Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompas täällä nyt huonoja uutisia oikein roppa kaupalla...ja keskenmenojakin vielä. :( Onneksi muutama pitemmällkein edennyt raskaus näyttäisi olevan. :)

Kukka: Toivottavasti nyt tärppää!! Kovasti pluussaaa sinnepäin!
J3nni: Oikee asenne..jospa meille kaikille saatas plussat tän vuoden puolella.
PePa: Tsemppiä oviksen bongailuun..toivottavasti vahvistuu. Kannattaa malttaa..itsekin olin alussa melkonen hätähousu ku kunnon voisplussaa ei kuulunu, sieltä se sit kuitenkin tuli.
mekut: Tervetuloa joukkoon..toivottavasti viivyt mahd vähän aikaa.
mietintämyssy: Tsemppiä..toivotaan että tulee oikein hieno plussa sinnekin!
jama: kuulostaa vähintäänkin lupaavalle!
mame: Voi hitto sentään tuota tuuria.. :(
Ella: Kyllä tää raskaaksi tuleminen tuntuu toinaan niin saamarin ylivoimaiselta tehtävältä ettei mitään järkee.
Hurick: Tervetuloa.
Perhoska: Ompas kummaa kun nega tuli vaikka oireet kuulostas niin raskautumiselle..noo..maltahan viel muutama päivä. :)
-MJ: kärsivällisyyttä..ymmärrän kyllä turhautumisen tuossa vaiheessa.

Omaa: Meillon kissavaaveja joiden kanssa aika menee aina iltaisin tosi nopeesti. Huomenna menossa aamulla lekuriin taas tsekattavaksi, ja jos huonosti käy niin leikkuupöytä oottaa jotta saahaan endo pesäkkeet pois. Toivottavasti niitä ei ois..nyt on kierrot olleet aika mallikkaita kp:27-29 mallia ja tuhruilut kohtuullisella tasolla. Tässä kierrossa bogattu toosi vahva ovis plussa..ja hyödynnetty kans.  Tänään kp (about) 20 /yk 9 nyt alkas olla kyl aika jo onnistua. *huokaus*

Heippa taasen! No, enhän minä sitä ovista sitten kunnolla saanut kiinni, vaikka yritin ahkerasti tikuttaa :D Viime PE (17.8) aamuna oli vahvin viiva, melkein yhtä vahva kuin verrokki. Sitä ennen tuli vain viivanpaikkoja/haaleaa viivaa, ja sen jälkeen ei edes niitä. Mutta nyt minulla on limaa tullut reippaasti viimeiset pari päivää, eli TI (21.8) lähtien. Eikai se ovis voi vasta nyt olla!? Ti tuli myös mukana muutama viiru verta, sen jälkeen ei. Niin ja silloin tikun mukaisen oviksen aikoihin taas ei tullut mitään limoja. Kp on nyt 22/28-31. JÄNNITTÄÄÄ! Mitää oireita ei tietenkään vielä ole, mutta innolla odotellaan :))

mekut: Pahoitteluni negoista :/
Hurick: Tervetuloa mukaan.
Perhoska: Pahoitteluni negasta :/
-MJ: Pahoitteluni megakierrosta. Ne ei kyllä oo kovinkaan kivoja :/
Sli: Toivottavasti olis teillä nyt edes onnistanut! Itellä vaan tuli taas eilen lisää huonoja uutisia...
Zaraah: Toivottavasti nyt kuitenkin olet saanut oviksenkin hyödynnettyä. :)

Omaa: Mä oon täällä sitten perustamassa raskaaksi 2013 yhteisön. Eilen selvis että minulla on ilmeisesti hypertyreoosi mitä on 1% suomen väestöstä. Ens viikon perjantaina lääkärille aika. Vaikeuttaa raskautumista ja hoitojen aikana suositellaan ehkäisyn käyttöä. AAMEN!

pahoittelut mame ja muut tervetuloa uudet

omaa
synttäripäivän kunniaksi tein aamulla precheck liuskatestin , joka ei näyttänyt mitään ajattelin nyt illalla vielä kokeilla digi clearbluetta ei mitään tuntemuksia menkoista ruoka ei maistu

Voi ei mame! Onko diagnoosi varma? Näyttäisi googelin mykaan olevan hyvät hoitomahikset. Mikä hoitolonja sulla suunnitteilla? Kauanko kestää? Tunnistin itseni oireista, näinköhän pitäis käydä labrassa. Ite otin hengähdystauon pitkästä yrityksestä, jatketaan hoitoja parin kk:n päästä. Voimia (kaikille)!

Heipähei kaikki! Täällä piti kuukautisten tulla parin päivän päästä mutta tänään aamulla pientä rusehtavaa tuhru vuotoa :/ Raskaustestiä en ole tehnyt vielä, odottelen viikonloppuun ja jos ei vuoto ala kunnolla niin teen testin! Kyllä rupes kiukuttaa aamulla kun vessaan meni. Lähdin suoraan salille ja vetäsin kunnon kiukku treenin! :D Paljon plussatuulia kaikille!

butterfly85: Kiitos pahoitteluista ja hyvää syntymäpäivää sinulle :)
Nine: Ei ole vielä 100 varma diagnoosi mutta pahalta näyttää. Lapsettomuuslääkäri jo edelliskäynnillä oli sitä mieltä että saattaa olla liikatoiminta tuloillaan. Ensi viikon perjantaina menen työterveyslääkärille niin se sitten antaa lopullisen lausunnon ja määrää tarvittavat hoidot. Kannattaa kyllä käydä kokeissa ja suosittelen menemään niihin yksityisen tai muuten oikeesti asian osaavan lääkärin kautta, koska neuvolan gynen mielestä mun kilppari arvot olivat ok vaikka todellisuudessa olivatkin ihan päin persettä.
Juliah: Pahoittelut tuloillaan olevista menkoista.
mimsu: Kiitos tsemppaamisesta! Onneks tuo oma mies on niin hyvä rauhoittelemaan. Jos olisin yksin tän asian kanssa niin olisin jo varmaan jossain pöpilässä.

omaa: Yk 11, Kp 28, Dpo 15 menossa. Masentaa ja ottaa sikana päähän noi kilppari-asiat, mut eipä niille mitään mahda. Menkatkaan eivät vielä ole alkaneet. Rinnat edelleen arat ja valkovuotoa tulee.

Paljon on taas tapahtunut. Tervetuloa uusille ja pahoittelut mamelle. Täällä "tärppipäivät" oli ja meni,, vain kerran pupuiltiin, joten eikun sitten vaan tätiä ja seuraavaa kiertoa odottelemaan. Mietin tuossa eilen kun olin jotenkin sekaisin, itkin ja raivosin, että aiheuttaako ovulaatio hormoonipiikin?

Voi ei mame :( :( Todella kurjia uutisia. Kovasti jaksamista.

Kuviot näyttää nyt siltä, että ei välttämättä ihan kamalasti haittaisi, vaikka uutta plussaa ei kuuluisikaan vielä tänä syksynä...on reissuja tiedossa.  Win-win situationeita taas vaihteeksi... Ehkäpä mennään sitten jonkinlaisella tulee jos on tullakseen-meiningillä. Jokatapauksessa lomailen nyt vielä tästä yrityshommasta, kun ei niitä normaaleita kuukautisiakaan oo kuulunut. Oon vähän tuhlaillut nyt myös vaatteisiin...jos mahdun niihin jonkin aikaa, niin sekin kuulostaa ihan kivalta :) Pinnallisuus kunniaan.

Tsemppiä kaikille!

Mame: Voi hemmetti sentään. Toivottavasti sulle löytys sopiva lääkehoito..ymmärrettävästi jodihoidon aikaan ei vissiin raskautta kannata kokeilla mutta oisko niin että se on hoitomuotona kuiten nopeavaikutteisin? :) Voin kyllä kuvitella miten ottaa päähän. :(

Omaa: Tass on paikat tsekattu -ei mitään..missään ei mitään vikaa. Ainut millon sattui oli kun lääkäri paineli ja löytyikin hyvin pieni kohta mikä on hieman hellä. Viimeksi huomattu pieni myooma on ainakin kadonnut mutta lekuri epäili että voi olla endoa siitä huolimatta ettei sitä ultrassa näy. Laittoi lähetteen sitten lapsettomuus tutkimuksiin ja tarvittaessa endometrioosi hoidetaan leikkauksella pois.

Onhan se kiva kun asiat etenee..vaan Espoossa taitaa kestää ikuisuus enneku pääsee mihinkään konkreettisiin hoitoihin..saattaapi olla että kipasen kuitenkin Felicitakseen tai vastaavalle yksityiselle. Hermot loppuu!!! :(

Heippa kaikille! Ja tervetuloa uudet kuumeilijat!

Mame voi hiton hitto, mä niin toivoin sulle plussaa!

Täällä mennään työn merkeissä. Oon tykästyny aivan hirveesti mun uuteen työhön ja jotenki on ollu aika rento olo viime viikot. Ei testailua ei stressiä.. Paitsi ehkä siitä, ettei tärppipäivinä vaan pupustele. Päätettiin siis, että tän mun uuden työn takia siirretään vauvatouhuja ainaki ens vuodelle ja toivotaan parempaa onnea sitten. Keskenmeno tulee vielä välillä mieleen ja harmittaa ihan pirusti, mutta toisaalta sitten ei ois tota työtä ja se on oikeesti aivan älyttömän hieno juttu, että saa tehdä tällä alalla koulutusta vastaavaa työtä.

Toivon kaikille tsemppiä ja niitä plussia! Sitten kun palailen tänne taas kokoaikasesti kuumeilemaan, en halua nähdä yhtäkään teistä enää täällä!

Kurjia uutisia mame, yritä kaikesta huolimatta pitää fiilis positiivisena! elenna hieno homma, hyvää lomaa ;) Tavallaan itelläkin olis vasta ens kierto se osuvin raskautua. Mut siitäkin huolimatta, minkä nainen itselleen voi kun niin kovasti tahtoo?? Järkevyys ja vauvanteko ei ole koskaan kävellyt käsikädessä ;D Sli suunnitelmissa on olla täällä hyvin vähän aikaan, siks en ole ajatellutkaan esittäytyä sen enempää (niin mun maailmassa) ;) Saa nähdä mitä sit todellisuudessa käy :s MJ:kin menee hurjissa päivissä, mua nyt pelottaa et eikai mulle tule mitään megakiertoa kun vieläkään ei tietoa tädistä? En muista et koskaan olis mennyt yli 33:n päivän, mut nyt uhkaavasti näyttää siltä :\ Butterfly tuliko mukavempaa synttärilahjaa illalla? Liputan täällä, vaavia ja onnitteluja :) mimsu sepä täs onki hyvä et täällä uskaltaa riehua ja raivoa sitä hulluuttaan, kun tiedän et varmasti kaikki lukijat tietää tarkalleen tän fiiliksen ja mitä kaikkea se tuo mukanaan ;)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Onnittelut plussasta mimsu <3 mä olin vaan hätäinen, sillä tättä tuli just ;) kyllä mä sit ainaki kuukauden täällä viel hengaan, toivottavasti en yhtään enempää! normalisoituminen alkakoon :d>

Pikavisiitti, töissä kirjottelen. :D

ONNEA mimsu!! :) Ihana uutinen! <3

Mamelle tsempit täältä! Koskas sä ajattelit testata, jos tätiä ei kuulu? ;)

Itsellä menossa kp24/28-32, ei erityisesti mitään tuntemuksia. Vahvasti on sellainen fiilis, ettei ole tärpännyt. Ensi viikolla siis oletettavasti aloitamme yk2:n. Juttelin isäni kanssa pitkästä aikaa, ja hän kyseli, että joko sitä tulisi lisää lapsenlapsia.. Ja kuulemma pitää olla tyttö!! Hmmm.. Onhan meilläkin tyttö toiveissa, kun on jo tuo esikoispoika, mutta haloo.. Hän ei ole koskaan osannut olla pojan kanssa, tyttölasten kanssa kylläkin. Eli siis jos pojan saisimme, hän osallistuisi yhtä olemattomasti kuin nytkin. emoticon

Plussatuulia!

Eipä tullut synttärilahjaksi plussaa ei , mutta olo on tosi outo palelee ruoka etoo ja syön vaan jotai p**** ruokaa :/

heippa!

mame; pahoittelut! paljon tsemppiä <3 toivottavasti saat hyvän hoitomuodon ja asia olisi pian mallillaan jotta saisit oman nyytin syllin..

ainut; joo toivotaan nyt ettei kauheen moni täällä enää olisi kun palailet joukkoon :) tai mistä sitä tietää maltatko pysyä poissa ;)

butterfly85; myöhäset synttäri onnittelut! pahoittelut negasta :(

nobody; ehkä se yksikin kerta riittäisi :)

elenna; vaatteisiin on välillä kiva tuhlatakin :)

Sli; kiva että siellä päästään tutkimuksiin. :) täällä ollaan odoteltu kohta 5kk aikaa, ja päästään sitten jo ens kuus juttelee vastaanotolle mitä tehdään..

mimsu; paljon onnea! Nyt vaan peukut pystyy että matkalainen pysyy kyydissä loppuun saakka :)

Omaa; kp 27.. eikä minkäänlaista tuntemusta/fiilistä että olisi tärpänny.. :( pikkasen on taas pientä masista ilmasta.. mä niin toivoin että oltais voitu tutkimuksilta vältytty.. mutta helvetti ku tää raskautuminen on niin vaikeeta!?! ahistaa ku alkaa tuota yrittämistä tulla täyteen jo sen kaks vuotta.. kauhee työputkikin menossa.. kahteen viikkoon vain 2 vapaa päivää.. kiva ku kotona kerkee vaan pyörähtää.. pinna ollu tiukalla muutaman päivän ku tulee vatvottuu mielessä asioita.. mutta ehkä tää tästä taas.. 

paljon paljon plussatuulia kaikille! :)

Paljon onnea mimsulle ja hurjasti tarrasukkia! Toivottavasti foolihapnsta olisi hyötyä. Mulla olisi laskureitten mukaan ollut ovis 21pvä, pupuiltiin vain 17 ja 22 pvä. 22 pvä mul tosin oli hormoonit ihan sekaisin, että ehkä se ovis oli vasta silloin..

-MJ Tuo menkkojen odottaminen ja tuskastuminen pitkillä kierroilla on kyllä niin turhaa tässä projektissa. Ihan kun sitä stressiä ei osaisi muullakin luoda itselleen. Tsemppiä!!!
mame Voi ei =( Onneksi tuo on hoidettavissa oleva,mutta todella ikävää siirtää vauva tulevaisuuteen =(
Nine Voimien kerääminen tekee varmasti hyvää pitkässä prosessissa. Saa elimistö levätä ja kerätä uusia paukkuja uuteen yritykseen =) Toivotaan, että tauko tekee ihmeitä =)
Elenna Hieno asenne! Pitää sitä osata itseäänkin ajatella kaiken keskellä =)
Sli Hyvä, että asia menee edes eteenpäin. Yksityinen on aina paljon nopeampi, mutta ah niin paljon kalliimpi. Itse ihan muissa asioissa pohtinut kunnallisen ja yksityisen välillä ja olin tyytyväinen kun tuli kutsu kunnallisen hoitoihin kun hinta-arviokin jo heittää 4000 eurolla ihan perusjutuissa.
ainut Hienoa kuulla, että työt sujuu ja viihdyt hyvin =) Nauti siitä nyt kun voit ;)
mimsu PALJON ONNEA!!
Ella84 No onpas kivaa kun noin vaaditaan. Ei pitäisi olla väliä kumpi lapsenlapsi on vaan jokaisen kanssa pitäisi voida olla ihan yhtä paljon.
butterfly85 Pahoittelut negasta, mutta onnittelut synttäreistä!
kukka^^ Jaksamista! Ei tuo työstressi ainakaan asiaa paranna! Toivottavasti saat otettua aikaa itsellesi jossain vaiheessa, jotta saat ajatukset järjestykseen ja elimistön rentoutumaan =)
nobody Toivotaan, että tärppi kävi =D

ON: Menkkatuntemukset ovat nyt niin huipussaan, että kohta tulee tulva. Ihan varma siitä. Pieni ruskeantuhruinen valkovuoto bongattukin jo...Ottaa päähän, kun kaikki muut tuntemukset kertoneet vähän toiseen suuntaan. Tosin nuo testien negathan tätä jo ennustivatkin. Ei se pää vain osannut olla ajattelematta, etteikö pieni mahdollisuus kuitenkin olisi olemassa =( Eikä se pää vieläkään ole uskonut, vaan vaatii punaista uskoakseen lopullisesti.

Lisäys: Etovaa oloa ja yökkimistä havaittu tänäänkin.

Kiitos kaikille pahoitteluista ja tsempeistä! <3

nobody: Kyllä ovulaatiokin voi aiheuttaa mielialan heittelyä. :)
elenna: Ah pinnallisuus on kyllä välillä niin hyvästä. Ite kans tein viime viikolla shoppailureissun tyttöjen kanssa ja oikein kiusallanikin ostin kaikkia sellasia piukkoja vaatteita mitä ei taatusti tuu raskaana käytettyä. :)
Sli: Tuokin on kyllä inhottava tilanne kun mitään oikeeta vikaa ei löydy! Ollaan me kyllä kaks onnetonta! :D
ainut: Kiva kun oot tykästynyt työhösi. Kannattaakin kyllä varmaan aluksi kunnolla perehtyä siihen hommaan ettei heti tule raskaaksi. Toivottavasti kuitenkin tärppi kävisi sitten helposti kun taas aloitatte aktiivisen yrittämisen!
mimsu: Onnea plussasta!
mekut: Pahoittelut menkoista :/
Ella84: Ei mun enää kannata kyllä testailla vaikka menkat ei tuliskaan. Mulla on niin sekavat kierrot ollut aina (22-61 päivää) että jos nyt ei plussaa tullut niin tuskin tuleekaan.
butterfly85: Pahoittelut negasta :(
kukka^^: Mikähän ihmeen työputkivaihe nyt on menossakin kun itelläkin on 7 päivän työrupeama meneillään. Ihan niinku muuten ei vituttais jo valmiiks :D Teidänkin kyllä varmaan kannattaa hakeutua tutkimuksiin aluks ne on aika helppoja ja hoidot kevyitä.
Voihan se olla että teillä riittäis tyyliin yksi kierto clomeja...
Perhoska: Pahoitteluni tuloillaan olevista menkoista! :/

Takaisin