Huomenta!
Olen taas ollut poissa kun oon ottanut etäisyyttä kaikkeen raskauteen liittyviin asioihin, kerrankin jopa ihan lähes onnistuneesti. :) Te ootte kyllä niin ihanan aktiivisia. Ja ihanaa kun on tullut useampi plussakin! Isot onnittelut niistä! <3 Uskon vahvasti, et meille kaikille ne nyytit vielä suodaan, kunhan jaksetaan odottaa! :) Ja tervetuloa kaikki uudet! Ihana kun tulee uusia kuumeilijoita! :)
Mame & vuononvaltiatar: Molemmilla niin jännät päivät meneillään! :) Voi kun olis tärppi käynyt. Mamella ainakin lupaavat oireet! Tsemppiä jännäilypäiviin! <3 Voi kun olisi! :)
Niin ja aika samoissa taitaa mennä
vaniljkin, paljon plussatuulta, oireet kuulostavat kyllä lupaavilta!
Liza: Toivotaan, et menkat pysyy poissa ja plussa vielä tulee! :)
Sli: Täällä menty vähän samoilla, et yrittänyt jättää raskautumis ajatuksia taka-alalle! Toivotaan, et siellä luomukierto tois plussan! :)
Monella menossa jännät päivät! :) Nyt sais tulla kesän kunniaks useammalle plussa! :)
Sitten omaa napaa: Mä oon niin onnellinen kun mun kierrot on tasaantuneet ja niin on mielikin, näin jälkeenpäin ajateltuna olin niin rikki koko kevään keskenmenosta ja joka kuukausi pakkomielteisesti odotin plussaa , turhaan! Mulla oli niin paljon tressiä muistakin asioista, et olisi se ollut ihme jos raskaaksi olisin tullut! Kiitosta vaan kun leidit ootte tukenut noina vaikeina aikoina!
Nyt on mennyt jo oikeestaan viime kierto ja tämä nykyinen paljon rennommin ja oon niin paljon vähemmän ajatellut koko raskautumista! Ovulaatiota tikutin nyt poikkeuksellisesti taas kun lekuri halus katsoa vielä en muista kyllä minkä labra- arvon ja se olis tarkotus ottaa nyt sitten tänään, mut siinä on 10-14 et mihin aikaan se kuuluu ottaa ovulaation aikaan. Menen sitten 11, vaikka olen kyllä aika varma et ovulaatio täällä on tapahtunut luultavasti eilen tosin kun la aamupäivällä sain ovulaatioplussan! :) Sitten mulla onkin vasta juhannuksen jälkeen soittoaika tuloksista kun lekuri on lomalla! Kaikki kuitenkin ollut kunnossa tähän asti ja ollaan miehen kanssa päätetty, et otetaan ihan rauhassa ja jos plussaa ei kuulu niin mennään sitten laajempiin tutkimuksiin kun meitin vuoro tulee! Ei kai näiden asioiden kanssa ole hoppuilemista! Ja tulisi itsen muistaa et tämä on vasta yk 5 keskenmenon jälkeen ja viimeksikin tulin raskaaksi yk 8. Oon silti tyyytyväinen, et oon ottanut sillon epätoivon hetkellä yhteyttä terkkariin kun onpahan kaikki valmiiks selvitettynä jos ei plussaa ala kuulumaan. Vaikka niin haluisin sen pienen nuutin ja oltais niin valmiita vauva-arkeen, yritän nauttia nyt elämästä kun ollaan tässä ja nyt. On ihanaa olla vielä kahdestaan, kun on ihminen ketä oikeesti niin paljon rakastaa, tämä vastoinkäyminen on vaan entisestään lähentänyt meitä ja oon niin varma, et kyllä meillekkin joskus vielä se plussa tulla tupsahtaa, ehkä joskus kun sitä vähiten osaa odottaa! Tulipas paljon tekstiä! Ihanaa kesää ja voimia kaikille! :)